בנימין נתניהו הוא כצפוי ראש ממשלת ישראל האחרון לפני המשיח – רמזים על הקמת הממשלה – החסיד שצפה מראש את תוצאות הבחירות ועליית נתניהו -פוסט מתעדכן-

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-תיעוד אירועים
עדכון אחרון ב-2015-03-24.

עודכן 24.3.2015 החסיד שצפה מראש את תוצאות הבחירות ועליית נתניהו – מדבר לראשונה  
זה הפך אצלו לנוהג קבוע לפני 16 שנים.הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד המתגורר בלוד החליט לנסות "לנבאות" לפני כל מערכת בחירות את תוצאותיהן.
ומה עושה יהודי כשהוא רוצה לדעת מה יהיה? מחפש צפנים בתורה.
בשלב זה יהיו מכם שיגחכו אבל היתרון אצל טורנהיים שהוא אומר לפני הבחירות מה יהיו התוצאות, גם אם נראה שהוא הולך עם ראש בקיר כמו בבחירות 2015, למשל.
אז איך זה עובד? הרב מאיר הכהן טורנהיים פותח את החומש בפרשה שאמורה להיקרא בשבת שלאחר הבחירות ומחפש בפרשה של יום הבחירות מי יהיה הגורל. "בפרשה של יום הבחירות", למי מכם שלא יודע הוא החלק מהפרשה ששייך ליום הבחירות. כלומר, אם הבחירות יהיו ביום שלישי, הוא יחפש את הפתרון בקטע שבין 'שלישי' ל'רביעי'. הפתרון נמצא בדילוגי אותיות בתוך הקטע הספציפי. לא מדובר על רמזים או גימטריות אלא על משפט שלם וברור, אך הוא "מעורבב" בתוך הפרשה וצריך לתור אחריו ולמצוא אותו. המיוחד שבשיטה הזו היא המצאות המפשט בפסוק אחד בלבד! ולא בכמה פסוקים סמוכים.
מעיון בקטע שבין 'שלישי' ל'רביעי' בפרשת ויקרא הוא מצא 2 רמזים לבחירתו המחודשת של נתניהו, כפי שתראו כאן. בחומש ויקרא, פרק ב' פסוק י' ניתן למצוא, בדילוגי אותיות קדימה ואחורה, את המילים "בנימין נתניהו הוא יהיה ראש הממשלה". ובאותו פרק פסוק י"ג ניתן למצוא, בדילוגי אותיות קדימה ואחורה, את המילים "בנימין נתניהו בראש".
עליית נתניהו


כזכור נצחון בנימין צפוי.. וכמו שהרבי מלובביץ אמר לנתניהו

אתה תהיה המנהיג האחרון שיעביר את השרביט למשיח

לחץ כאן לקריאת המקור

13165_939854932714351_5702582940255571289_n

בשום מקום לא צפו שנתניהו יקבל 30 מנדטים… יום כיפור לסוקרים, עיתונאים, ולשונאי 'דעת הקהל' החופשית דמוקרטית של אזרחי המדינה. קראו לזה "משהו מיסטי" אבל האמת היא שאלוקים מתכנן הכל  כי מלכותו בכל משלה. אלוקים מחליט איזה פתקים יכניסו למעטפות. ו\או מה יראו בתוצאה הסופית ללא קשר להצבעה

ושוב הגימטריה מנצחת… נחזור על מה שפרסמנו בעבר

  • בנימין יבחר ראש ממשלת ישראל האחרון = ס"ה 2504

מתי זה יקרה שיבחר ראש ממשלת ישראל האחרון? מה הסיכוי שנכתוב את השנה שלנו במספרים 5775 ונקבל תוצאה זהה

  • חמשת אלפים שבע מאות שבעים וחמש = ס"ה 2504

הגיוני ??

עוד על המספר

  • 2504 מלחמת העולם השלישית התשע"ה
  • 2504 אזהרה סכנה מרחפת על ישראל בהתשעה
  • 2504 והיה ביום ההוא ביום בוא גוג על אדמת ישראל נאם אדני יהוה תעלה חמתי באפי
  • הגימטריות מאת: עמירם טובי

כמו שראינו בסרט אובמה נחש 4  מלחמתו של אובמה בישראל ובבנימין נתניהו זה חלק מתהליך הגאולה. והשיא הולך להיות בקיץ הקרוב כמו שראינו בסרט תשע"ה עת צרה – ונראה יותר מידע בסרט אובמה נחש 5 בקרוב – ניתן לראות עוד המון מידע על מלחמת אובמה-ישראל בספר ביאת המשיח בעמודים 46-51 לינק לספר  עוד מידע על זמן המשיח ובית מקדש בסרטון "המקדש בצפונות התורה"

מלכות ה' מושלת – מי שקובע כאן זה רק אלוקים! ראו את הרמז שוב פעם רואים את הקואלציה הצפויה בעלת 67 מושבים בשנת 67 למדינה – כשאומות העולם יבואו כי אנו לא חוזרים לגבולות 67 והכל קשור לגאולה שתהיה ב 776 = תשע"ו בן דויד = 76 – 76 כפול 76 = 5776 הפזאל מתחבר!  
עוד רמזים
  • Tomer Tara ממה שהבנתי, זו תהיה הפעם הראשונה מהקמתה של המדינה שתהיה ממשלת ימין נטו ללא מפלגות שמאל או מרכז, נטו ימין!
  • גם המפלגות החרדיות קיבלו מספר מנדטים 6-7 ש"ס 7 יהדות התורה 6

‎‎פרסום‎ by ‎כי לה' המלוכה‎.‎

תגיות

Trackback מאתר שלך

תגובות (10)

  • מיכאל

    |

    חזק ביותר!!!

    ביבי ר"ת ב'ן י'וסף ב'ן י'וסף. כי אולי הוא המשיח בן יוסף דסטרא אחרא….
    וסימן – "מהשרביט" בגימטריא משיח בן יוסף.

    והבא בתור הוא עבד ה' – מלכנו האהוב – רבינו משיח בן דוד שליט"א
    הויה ימלוך לעולם ועד !!!!!

    להגיב

    • עליזה

      |

      הרשימה הערבית ירדה ל 13 מנדטים, 13 מסמן את 1300 השנה, 1000 שנה לכל מנדט, שבהם למעשה מסיים בורא עולם את הברית שכרת עם ישמעאל…. המספר 67 מנדטים יש בו סימליות עמוקה לגבי הגבולות שלנו…. 67 חיילים צדיקים נהרגו במלחמת צוק איתן…. יהי זיכרם ברוך….שבת שלום לכולם!

      להגיב

    • דוד איש שלום

      |

      בספר יחזקאל פרק ל"ח מתגלה מיהו גוג ומגוג בצורה גלויה ללא גימטריות כלל, הנה: ב: נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. וְהִנָּבא, עָלָיו. ג וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה: בפסוק ב' מקודד השם של גיבור הנבואה ההיא הלכה למעשה, על פי עקרון קידוד האות השביעית, שהסבירות למקריותו מבחינה סטטיסטית, שואפת לאפס.
      והנה מה מבואר לנו כאן, זהו הקוד: נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. וְהִנָּבא, עָלָיו. ג וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה: ראשית מופיעה המילה נשיא בשלמותה, שנית, מהאות א שבסוף נשיא נספור כל אות שביעית. קוד האות השביעית, משנחשף, מציג בפירוש את צמד המילים: נשיא אובאמה, והקורא מוזמן לספור כל פעם את האות השביעית בפסוק לעיל.
      הנשיא אובאמה מופיע בנבואה זאת כשם קוד למנהיגות, שוחרת רע, שוחרת שמד, כנגד עם משובב מחרב, מקובץ מעמים רבים, על הרי ישראל בחרבה, אכן אי אפשר להיות יותר מפורש. אובאמה הוא בבחינת שם הקוד, אות הפתיחה, לזיהוי תחילת תקופת אחרית הימים, עליה נבאו נביאי התנ"ך, כאשר ההתרחשות בפועל הולמת לחלוטין את הקוד.
      שם: ד וְשׁוֹבַבְתִּיךָ, וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ – אלה הכריזמה והקסם של אובאמה. . ח מִיָּמִים רַבִּים, תִּפָּקֵד–בְּאַחֲרִית הַשָּׁנִים תָּבוֹא אֶל-אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים, עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר-הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד; וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה, וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם. ט וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא, כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה–אַתָּה, וְכָל-אֲגַפֶּיךָ, וְעַמִּים רַבִּים, אוֹתָךְ. הנשיא אובאמה, אוהד האיסלאם ומפייסו, שוטם ישראל וזומם כנגדה, הוא בעצם מבשרה הצבוע של האידיאה לעולם ללא ישראל. מתקפתו המדינית כנגד ישראל, מעורבותו המרכזית בפריצתו של חורף הדמים הערבי, תמיכתו בפייסנות הג'יהאדיזם האיראני, כל אלה משתקפים כבר בנבואת יחזקאל ל"ח.

      להגיב

      • אם נעשה תשובה - ננצל!!!

        |

        הכל תכנית של הסדר עולמי החדש – הם רוצים גם עולם ללא נוצרים….

        אבל אם נעשה תשובה – נחסוך הרבה סבל!!!

        להגיב

  • מיכאל

    |

    וממש כמו שכתוב בליקוטי מוהר"ן הקדוש (ח"א לג)
    שאלהותו ית' מלובשת בכל דבר אפילו בלשונות הגויים:

    וְצָרִיך לָדַעַת
    שֶׁ"מְּלא כָל הָאָרֶץ כְּבוֹדוֹ"
    וְ'לֵית אֲתַר פָּנוּי מִנֵּהּ'
    וְאִיהוּ 'מְמַלֵּא כָּל עָלְמִין וְסוֹבֵב כָּל עָלְמִין'
    וַאֲפִילּוּ מִי שֶׁעוֹסֵק בְּמַשָּׂא וּמַתָּן בְּעַכּוּ"ם
    לא יָכוֹל לְהִתְנַצֵּל וְלוֹמַר
    אִי אֶפְשָׁר לַעֲבד אֶת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך
    מֵחֲמַת עַבִיּוּת וְגַשְׁמִיּוּת שֶׁנּוֹפֵל תָּמִיד עָלָיו
    מֵחֲמַת הָעֵסֶק שֶׁעוֹסֵק תָּמִיד עִמָּהֶם
    כִּי כְּבָר גִּלּוּ לָנוּ חֲכָמֵינוּ, זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה
    שֶׁבְּכָל דְּבָרִים גַּשְׁמִיִּים וּבְכָל לְשׁוֹנוֹת הָעַכּוּ"ם
    יָכוֹל לִמְצא בָּהֶם אֱלקוּת
    כִּי בְּלא אֱלקוּתוֹ אֵין לָהֶם שׁוּם חִיּוּת וְקִיּוּם כְּלָל
    כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "וְאַתָּה מְחַיֶּה אֶת כֻּלָּם"
    לְבַד שֶׁהַחִיּוּת וֶאֱלקוּת הַזֶּה שָׁם בְּצִמְצוּם גָּדוֹל וּבְמִעוּט
    רַק כְּדֵי חִיּוּנוֹ לְהַחֲיוֹתוֹ וְלא יוֹתֵר
    כִּי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּך הוּא צִמְצֵם אֶת אֱלקוּתוֹ בְּצִמְצוּמִים רַבִּים וְשׁוֹנִים
    מֵרֵאשִׁית הַמַּחֲשָׁבָה
    עַד נְקֻדַּת הַמֶּרְכָּז שֶׁל עוֹלָם הַגַּשְׁמִי שֶׁשָּׁם מְדוֹר הַקְּלִיפּוֹת
    וּבְכָל. מַה שֶּׁמִּשְׁתַּלְשֵׁל יוֹתֵר וּמִתְצַמְצֵם יוֹתֵר לְמַטָּה
    אֱלקוּתוֹ מְלֻבָּשׁ שָׁם בְּמַלְבּוּשִׁים רַבִּים יוֹתֵר
    וְזֶה שֶׁגִּלּוּ חֲכָמֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה, וּפָתְחוּ לָנוּ פֶּתַח
    שֶׁהַמַּשְׂכִּיל יֵדַע וְיָבִין
    שֶׁבְּכָל הַדְּבָרִים גַּשְׁמִיִּים יֵשׁ אֱלקוּתוֹ וְחִיּוּתוֹ
    כְּמוֹ שֶׁאָמְרוּ חֲכָמֵינוּ, זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה .
    'טַט בְּכַתְפִי שְׁתַּיִם, פַּת בְּאַפְרִיקֵי שְׁתַּיִם'
    לְהוֹדִיעַ שֶׁבְּכָל לְשׁוֹנוֹת הָעַכּוּ"ם יֵשׁ שָׁם אֱלקוּתוֹ הַמְחַיָּה אוֹתָהּ
    וְזֶה שֶׁמֵּבִיא בִּירוּשַׁלְמִי: 'אִם יאמַר לְך אָדָם הֵיכָן אֱלקֶיך, תּאמַר לוֹ: בִּכְרָך גָּדוֹל שֶׁבְּרוֹמִי', שֶׁנֶּאֱמַר: "אֵלַי קרֵא מִשֵּׂעִיר"
    נִמְצָא שֶׁזֶּה הָאָדָם שֶׁשָּׁאַל הֵיכָן אֱלקֶיך
    בְּוַדַּאי הוּא מְשֻׁקָּע בִּמְדוֹר הַקְּלִיפּוֹת
    כִּי הוֹצִיא אֶת עַצְמוֹ מִן הַכְּלָל וְכָפַר בָּעִקָּר
    שֶׁאָמַר: הֵיכָן אֱלקֶיך
    וְנִדְמָה לוֹ שֶׁבִּמְקוֹמוֹ אֵין שָׁם אֱלהִים
    בְּכֵן תּאמַר לוֹ: אֲפִילּוּ בִּמְקוֹמְך שֶׁאַתָּה מְשֻׁקָּע בִּמְדוֹר הַקְּלִיפּוֹת
    גַּם כֵּן שָׁם תּוּכַל לִמְצא אֱלקוּתוֹ
    כִּי הוּא מְחַיֶּה אֶת הַכּל
    כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "וְאַתָּה מְחַיֶּה אֶת כֻּלָּם"
    וּמִשָּׁם אַתָּה יָכוֹל לְדַבֵּק אֶת עַצְמְך בּוֹ יִתְבָּרַך
    וְלָשׁוּב אֵלָיו בִּתְשׁוּבָה שְׁלֵמָה
    כִּי לא רְחוֹקָה הִיא מִמְּך
    אֶלָּא שֶׁבִּמְקוֹמְך שָׁם רַבּוּ הַלְּבוּשִׁים
    וְכָל מַה שֶּׁאָדָם הוֹלֵך מִמַּדְרֵגָה לְמַדְרֵגָה
    הוּא מִתְקָרֵב יוֹתֵר אֶל הַשֵּׁם יִתְבָּרַך
    וְיָכוֹל לֵידַע אֶת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך בַּהֲבָנָה יְתֵרָה
    כִּי כָּל מַה שֶּׁהַמַּדְרֵגָה יוֹתֵר עֶלְיוֹנָה
    נִתְמַעֲטוּ הַלְּבוּשִׁים, וְנִתְמַעֵט הַצִּמְצוּם
    וְאָז הוּא מְקרָב יוֹתֵר. אֶל הַשֵּׁם יִתְבָּרַך
    וְיָכוֹל לֶאֱהב אֶת עַצְמוֹ עִם הַשֵּׁם יִתְבָּרַך בְּאַהֲבָה יְתֵרָה

    וראה בהמשך:

    ג. וְהִנֵּה יֵשׁ שְׁנֵי מִינֵי יָמִים
    יְמֵי טוֹב וִימֵי רַע
    כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב "בְּיוֹם טוֹבָה הֱיֵה בְּטוֹב, וּבְיוֹם רָעָה רְאֵה"
    הַיְנוּ שֶׁצָּרִיך לָאָדָם לְהִסְתַּכֵּל שָׁם הֵיטֵב הֵיטֵב
    בְּוַדַּאי יִמְצָא שָׁם יְמֵי טוֹב, הַיְנוּ תּוֹרָה
    וְהַיָּמִים נִקְרָאִים מִדּוֹת
    כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "וּמִדַּת יָמַי"
    וְהַמִּדּוֹת, הֵם הַתּוֹרָה
    כִּי אוֹרַיְתָא כֻּלָּהּ
    הֵם מִדּוֹתָיו שֶׁל הַקָּדוֹשׁ בָּרוּך הוּא
    כִּי הַתּוֹרָה מְדַבֶּרֶת מֵאַהֲבָה וְיִרְאָה וּשְׁאָר הַמִּדּוֹת
    וּבָהּ בָּרָא הַקָּדוֹשׁ בָּרוּך הוּא עָלְמִין
    כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "וָאֶהְיֶה אֶצְלוֹ אָמוֹן" אַל תִּקְרֵי אָמוֹן אֶלָּא אָמָּן
    וְאוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה
    הֵם הַמְחַיִּין אֶת כָּל דָּבָר וְדָבָר
    אֶלָּא כָּל מַה שֶּׁהַמַּדְרֵגָה הִיא לְמַטָּה
    שָׁם הֵם אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה בְּצִמְצוּם
    יוֹתֵר מִמַּה שֶּׁהָיוּ בְּמַדְרֵגָה יוֹתֵר עֶלְיוֹנָה
    וְאֵינָם מְאִירִים כָּל כָּך כְּמוֹ לְמַעְלָה בְּמַדְרֵגָה עֶלְיוֹנָה
    כְּדֵי שֶׁלּא לְהַשְׁפִּיעַ אוֹר וְחִיּוּתָהּ יוֹתֵר מֵהָרָאוּי.
    נִמְצָא אֲפִילּוּ בִּמְדוֹר הַקְּלִיפּוֹת
    הַיְנוּ בִּימֵי רַע
    שֶׁהֵם מִדּוֹת רָעוֹת וּלְשׁוֹנוֹת עַכּוּ"ם
    גַּם שָׁם יְכוֹלִין לִמְצא אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה
    אֲבָל מֵחֲמַת רִבּוּי הַלְּבוּשִׁים וְגדֶל הַצִּמְצוּם
    אֵינָם נִתְרָאִים אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה
    הַיְנוּ יְמֵי טוֹב
    עַל יְדֵי יְמֵי רַע וְהַחֹשֶׁך הַשּׁוֹרֶה עֲלֵיהֶם
    אֲבָל מִי שֶׁכּוֹפֶה אֶת יִצְרוֹ הָרָע
    הַיְנוּ הַיְמֵי רַע
    הַיְנוּ הַמִּדּוֹת רָעוֹת
    אֲזַי הָרָע נִתְבַּלְבֵּל לְגַמְרֵי נֶגֶד יְמֵי. הַטּוֹב שֶׁבָּהֶם
    אֲזַי אוֹתִיּוֹת בּוֹלְטוֹת וְנִתְרָאִים וּמְאִירִים בְּיוֹתֵר
    כִּי מִתְּחִלָּה לא הָיוּ מְאִירִין כָּל כָּך
    כִּי לא קִבְּלוּ אוֹר מִלְמַעְלָה
    כְּדֵי שֶׁלּא יְקַבְּלוּ הַיְמֵי רָע יוֹתֵר מִכְּדֵי חִיּוּנוֹ
    וְעַכְשָׁו שֶׁנִּתְבַּטֵּל הָרָע
    וְנִשְׁאָרִין אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה לְבַד
    אֲזַי מְקַבְּלִין אוֹר רַב מִלְּמַעְלָה
    נִמְצָא, זֶה שֶׁכּוֹפֶה אֶת יִצְרוֹ
    הַיְנוּ שֶׁכּוֹפֶה אֶת יְמֵי רַע
    כְּשֶׁהוּא מְדַבֵּר עִם הָעַכּוּ"ם אוֹ שֶׁרוֹאֶה מִדּוֹתֵיהֶם
    אֲזַי תֵּכֶף הָרָע
    שֶׁשּׁוֹכֵן עַל הַטּוֹב הַיְנוּ אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה
    נִתְבַּטֵּל וְנוֹפֵל
    וְאוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה בּוֹלְטִין
    אֲזַי הוּא יוֹדֵעַ הַתּוֹרָה שֶׁבְּאוֹתוֹ הַדָּבָר
    וְזֶה שֶׁכָּתוּב בַּזוהַר הַקָּדוֹשׁ "בָּרְכוּ ה' מַלְאָכָיו גִּבּרֵי כחַ עשֵׂי דְבָרוֹ"
    אִלֵּין אִנּוּן דְּמִתְגַּבְּרִין עַל יִצְרֵיהוֹן, אִנּוּן דָּמְיָן לְמַלְאָכִין מַמָּשׁ
    "עשֵׂי דְבָרוֹ" דְּעָבְדִין לְהַאי דָּבָר
    "לִשְׁמעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ" אִנּוּן זָכַיִן לְמִשְׁמַע קָלִין מִלְּעֵלָּא
    כִּי הַתּוֹרָה נִקְרֵאת דָּבָר
    כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב "דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר"
    וְכָל מַה שֶּׁאוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה נִתְצַמְצֵם וְנִתְלַבְּשִׁים בְּצִמְצוּמִים וּבִלְבוּשִׁים יְתֵרִים
    הַתּוֹרָה הוּא בְּהֶעְלֵם וּבְאִתְכַּסְיָא יוֹתֵר
    וּמִי שֶׁמַּפְשִׁיט אֶת הָאוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה מֵהַלְּבוּשִׁים
    הוּא דּוֹמֶה כְּמִי שֶׁבּוֹנֶה אֶת הַתּוֹרָה
    לְמָשָׁל אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה שֶׁהָיוּ מְפֻזָּרִין וּמְפרָדִין בִּלְשׁוֹנוֹת הָעַכּוּ"ם
    וְלא הָיָה שׁוּם אָדָם יוֹדֵעַ מֵהֶם
    מֵחֲמַת הַיְמֵי רַע שֶׁהֶחֱשִׁיך עֲלֵיהֶם וְהִלְבִּישׁ אוֹתָם
    וּכְשֶׁבָּא זֶה הָאָדָם, שֶׁהוּא דּוֹמֶה לְמַלְאַך ה' צְבָאוֹת
    עַל יְדֵי שֶׁכּוֹפֶה אֶת יִצְרוֹ,. הַיְנוּ הַיְמֵי רַע
    אֲזַי הָרָע הַיְנוּ לְשׁוֹנוֹת הָעַכּוּ"ם, נִכְפָּפִין וְנִתְבַּטְּלִין כְּנֶגְדּוֹ
    וְאָז נִשְׁאָרִין אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה בּוֹלְטִין
    וּכְשֶׁנִּפְשָׁטִין מֵהַלְּבוּשִׁים הַגַּשְׁמִיִּים
    הַיְנוּ מִלְּשׁוֹנוֹת הָעַכּוּ"ם הַיְנוּ מִמִּדּוֹת רָעוֹת
    הַיְנוּ מִימֵי רַע
    אֲזַי מְקַבְּלִין אֵלּוּ אוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה אוֹר רַב יוֹתֵר
    מִמַּה שֶּׁהָיוּ מְקַבְּלִין מִתְּחִלָּה
    כִּי מִתְּחִלָּה לא הָיוּ מְקַבְּלִין
    אֶלָּא כְּדֵי חִיּוּת הָרָאוּי לְאוֹתוֹ מָקוֹם
    כְּדֵי שֶׁלּא לְהַשְׁפִּיעַ יוֹתֵר מֵהָרָאוּי לָהֶם
    כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב בְּכִתְבֵי הָאֲרִ"י
    עַד דְּלא יָדַע בֵּין אָרוּר הָמָן לְבָרוּך מָרְדֳּכַי
    הַיְנוּ שֶׁיַּמְשִׁיך שֶׁפַע לְהַקְּלִיפּוֹת כְּדֵי חִיּוּנוֹ וְלא יוֹתֵר
    [עַיֵּן בִּ"פְרִי עֵץ חַיִּים"
    מְבאָר שָׁם שֶׁצְּרִיכִין לְהַמְשִׁיך חִיּוּת לְהַקְּדֻשָּׁה הַנֶּעְלֶמֶת בְּתוֹך הַקְּלִיפּוֹת
    אֲבָל צְרִיכִין לְהַמְשִׁיך הַחִיּוּת בְּצִמְצוּם גָּדוֹל
    שֶׁזֶּהוּ סוֹד כַּוָּנוֹת הַשִּׁכְרוּת שֶׁל פּוּרִים עַיֵּן שָׁם]
    אֲבָל כְּשֶׁנִּפְשָׁטִין הָאוֹתִיּוֹת מֵהַקְּלִיפּוֹת
    אֲזַי מְקַבְּלִין אוֹר רַב מִלְּעֵלָּא
    וְזֶהוּ "עשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ"
    כְּשֶׁעוֹשִׂין וּבוֹנִין לְהַתּוֹרָה
    שֶׁהָיָה מִתְּחִלָּה מְפֻזָּרִין וּמְפרָדִין
    בִּלְשׁוֹנוֹת הָעַכּוּ"ם וּבְמִדּוֹת רָעוֹת וּבִימֵי רַע
    אֲזַי "לִשְׁמעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ"
    וְזוֹכִין לְמִשְׁמַע קָלִין מִלְּעֵילָא
    הַיְנוּ שֶׁהַדָּבָר הַיְנוּ הַתּוֹרָה
    מְקַבְּלִין אוֹר רַב מִלְּמַעְלָה
    וְזֶה שְׁמִיעַת הַתּוֹרָה
    וְזֶה בְּחִינַת נַעֲשֶׂה וְנִשְׁמַע
    שֶׁמִּתְּחִלָּה עוֹשִׂין וּבוֹנִין לְאוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה
    שֶׁיְּהֵא אוֹתִיּוֹת בּוֹלְטוֹת וּמִצְטָרְפוֹת
    וְאַחַר כָּך נִשְׁמַע
    זָכִין לְמִשְׁמַע קָלִין מִלְּעֵלָּא
    הַיְנוּ שֶׁאוֹתִיּוֹת הַתּוֹרָה מְקַבְּלִין חִיּוּת וְאוֹר רַב יוֹתֵר
    מִמַּה שֶּׁקִּבְּלוּ מִתְּחִלָּה
    כְּשֶׁהָיוּ מְלֻבָּשִׁין בִּלְשׁוֹנוֹת הַגּוֹיִם. וּבִימֵי רַע.

    הטקסט לקוח מאתר http://breslev.eip.co.il/?key=305

    להגיב

    • מערכת כי לה' המלוכה

      |

      אמת ויציב! חזק וברוך!

      להגיב

  • מיכאל

    |

    בנימין – בני – י'רבעם ב'ן נ'בט מין. היינו מין ירבעם בן נבט שהיה משיח בן יוסף.

    בנימין נתינהו יגיע בגימטריא תשע"ו. היינו עד תשע"ו. בעז"ה.

    בנימי"ן נתניה"ו בגימטריא : ואמרת בלבבך כח"י ועצ"ם יד"י עש"ה ל"י את החיל הזה: [ דברים פרק-ח-יז ]

    כה אמר יהוה על הנביאי"ם המתעי"ם את עמי הנשכים בשניהם וקראו שלום ואשר לא יתן על פיהם וקדשו עליו מלחמה: [ מיכה פרק-ג-ה ]:

    וידוע. והבן היטב.

    בזע"ם תצע"ד ארץ באף תדוש גוים: [ חבקוק פרק-ג-יב ]:

    בימים ההם כשבת המלך אחשורוש על כס"א מלכות"ו אשר בשושן הבירה: [אסתר פרק-א-ב ]:

    ויאמר לה המלך מה לך אסתר המלכה ומה בקשתך עד חצ"י המלכו"ת וינתן לך [ אסתר פרק-ה-ג ]:

    ופלא הוא מרומז בדניאל:

    ובנ"ו יתגר"ו ואספו המון חילים רבים ובא בוא ושטף ועבר וישב ויתגרו עד מעזה:[ דניאל פרק-יא-י ]:

    : ועמד על כנו מעביר נוגש הדר מלכות ובימי"ם אחדי"ם ישב"ר ולא באפים ולא במלחמה:[ דניאל פרק-יא-כ ]

    ועמד על כנ"ו נבז"ה ול,א נתנ"ו עליו הוד מלכות ובא בשלוה והחזיק מלכות בחלקלקות: [ דניאל פרק-יא-כא ]:

    ויטע אהלי אפדנו בין ימים להר צבי קד"ש וב"א ע"ד קצ"ו ואין עוזר לו:[ דניאל פרק-יא-מה ]:

    להגיב

  • אלי יפה

    |

    בע"ה מחכים לו בכל יום שיבוא אמן!!!!!! ונזכה גם לתחיית המתים ובניין בית הבחירה אמן!!!!!!

    להגיב

  • Efrat

    |

    שלום רב,
    באקראי הגעתי לאתר הזה והוקסמתי (ממידע מעניין מאוד באתר), מיואשת מהתקופה המושחתת וההזויה שעוברת עלינו במדינה, רציתי לברר האם ניתן לבדוק 1. האם התקופה הקשה, ההזויה , המושחתים והמציאות המושחתת והסגידה לכסף (שהפך בעידן הזה לחלילה לסוג של "עבודה זרה") תחלוף מהמדינה ותושביה בתקופה הקרובה? 2. האם זה יקרה במהרה לפני ביאת המשיח ב"ה, הגיוני שכך יהיה, היות והמשיח אמור להגיע ב"ה לקרקע נקיה מרוע ,שחיתות ורשעות ,אשר מתקיימת כיום במדינה? אודה לתגובתך המהירה איש יקר, (היות וחוש היושר והצדק שלי מקשה עלי לחיות במציאות זו, ולראות את כל העוולות והשחיתות אשר קוראת במדינה, ממש קשה לי עם זה!!!) שוב תודה רבה, וסליחה על ההפרעה ,אפרת

    להגיב

    • צופה

      |

      בס"ד
      ושוב אני חוזר ומתעקש שלא כמו שמובא כאן בגימטריאות, גוג נשיא משך ותובל הוא פוטין. והוא הולך וסוגר מצפון את המערך הצבאי שעוד ילך ויתפתח. ארה"ב היא בחינת טומאת מצרים של ימינו והיא משענת קנה הרצוץ. הנשיא הנוכחי מעניין אותו חומר וכלכלה. הוא בגלל סיבות אלה גם לא יקיים הבטחות לישראל, וגם יפתח בעימות צבאי מול סין ו/או קוריאה הצפונית, שם יש לו אינטרסים כלכליים צבאיים הרבה יותר גדולים מהמזה"ת.
      זו רק שאלה של זמן מתי יגבר המתח הצבאי ברמת הגולן בין צה"ל לבין הכוחות הרוסיים שכבר עומדים להכנס לקוניטרה, ויפריעו לישראל לפגוע בכוחות אירניים וחיזבלה בכל מיני סיטואציות מסוכנות לישראל. גם לפי ר' סעדיה גאון וגם לפי הגאון מוילנה וגם לפי תלמיד חכם מקובל ממוצא גרוזיני – שווילי, שנפטר בארץ בשנות ה-90 אם אינני טועה, רוסיה היא היא מגוג!!
      והיא זו שמשיח בן יוסף האמיתי (מהכיפות הסרוגות..ולעניות דעתי לא השר נפתלי בנט), ימצא עצמו נקרא לדגל במצב חירום
      לאחר שבנימין נתניהו או יודח, או יתפטר בעצמו, או יכריז על ממשלת מעבר כדי להשתחרר מלחץ החקירות ולהקדים בחירות. כך או כך ספק גדול אם תהיינה בכלל בחירות ואם תהיינה, לא יבחר מר נתניהו. קשה להעריך זמנים. על פי מודלים מתמטיים של חיזוי עתיד שהריץ ד"ר פסיג מבר-אילן יהיה בשנת 2020 מלחמה עולמית לדעתו בין 2 מעצמות ארה"ב וסין, מדינת ישראל תהיה צד במלחמה כלל עולמית זו ויש ביכולתה להביא למלחמת הכרעה נוספת על רקע הסכסוך המקומי, הסיכוי להתממשות שהוא נותן לחיזוי – 70%. אם מוסיפים להערכה סטאטיסטית זו את מה שרואים בשטח, גם את ההסטוריה של רוסיה במזה"ת שכבר ביקשה להשתלט דרך מלחמות שונות על ישראל ולגמד אותה בעזרת הערבים, וגם את מדרשי הגאולה, נראה שכל הסיכסוכים הפנימיים בין הערבים, התפרקות מדינות
      הופעת דע"ש וכו. הם הכנה לאותה מלחמה ב-2020 בה יביא משיח בן יוסף הי"ו את ישראל לרוב גבולות ארץ ישראל השלימה והשאר ישלים בן דוד רעו.
      במילים אחרות מהלכי רוסיה הם המרכיב העיקרי להבין את את מלחמת גוג. וכן המהלכים הפנימיים בתוך מדינת ישראל של התחזקות הקשר של עם ישראל לתורה למצוות ולדיעות הישרות של תלמידי חכמי אמת שאינם מפחדים להשמיע דעת תורה תמימה שלא מעוותת דברי חז"ל ומקובלים לגבי מציאות דור משיח, מרשב"י, הארי הקדוש אור החיים הקדוש, הגאון מוילנה, החפץ חיים, ועד הרב א.י.הכהן קוק זכר צדיקים וקדושים לברכה, ובימינו החלבן, הרב ראובן ששון וחבריהם יבדלו לחיים ארוכים.

      להגיב

השאירו תגובה

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE