יום הדין על אומות העולם בעשרה בטבת התשע”ו | דברי הזוהר הקדוש | רמזים חדשים | סוד האותיות

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, סוד האותיות והמספרים, עשרה בטבת, תיעוד אירועים
עדכון אחרון ב-2015-10-15.

עשרה בטבת זה היום שעליו אומר הזוהר שבו יתחיל הדין הקשה של 70 אומות אמנם הקרבות יתחילו כבר בחשון חשון מזל עקרב - אותיות קרב ע' אומות (גוג ומגוג = 70)

מצינו בזהר (פנחס רנח:) שמיום י"ז תשרי עד עשרה בטבת זה הזמן שיבואו הקללות על אומות העולם, ובי' טבת יהיה הכליון של האומות. ואכן ראינו שהרוסים התחילו את המלחמה בסוריא ביום י"ז תשרי תשע"ו. ונביא את דבריו: רַבִּי אַבָּא פָּתַח "וַתָּנַח הַתֵּבָה בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁבִיעִי וְגוֹ'". בֹּא וּרְאֵה, כָּל אֵלּוּ הַיָּמִים הוֹלֶכֶת אִמָּא עַל הַבָּנִים כְּדֵי שֶׁלֹּא יִשְׁלֹט הַצַּד הָאַחֵר עֲלֵיהֶם וּבִכְדֵי לְהַצִּיל אוֹתָם. כֵּיוָן שֶׁנִּצְּלוּ בָנֶיהָ וַהֲרֵי יוֹשְׁבִים בַּסֻּכּוֹת, שְׁמוּרִים בִּשְׁמִירָה, יוֹם רִאשׁוֹן וְיוֹם שֵׁנִי צִוְּתָה לָהֶם לְיִשְׂרָאֵל לַעֲשׂוֹת סְעוּדָה לִמְמֻנֵּי שְׁאָר הָעַמִּים, וְהִיא לֹא שׁוֹרָה שָׁם. בְּיוֹם שְׁלִישִׁי, שֶׁהוּא י''ז לַחֹדֶשׁ, מַתְחִילָה לִשְׁרוֹת עֲלֵיהֶם. זֶהוּ שֶׁכָּתוּב "וַתָּנַח הַתֵּבָה בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁבִיעִי בְּשִׁבְעָה עָשָׂר יוֹם לַחֹדֶשׁ עַל הָרֵי אֲרָרָט". הָרִים שֶׁכָּל קְלָלוֹת וְיִסּוּרִים שְׁרוּיִים בְּתוֹכָם. אֲבָל לְיִשְׂרָאֵל, שֶׁהֵם מֵהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא, מַה כָּתוּב "וְדֹרְשֵׁי ה' לֹא יַחְסְרוּ כָל טוֹב". רֹאשׁ הַפָּסוּק "כְּפִירִים רָשׁוּ וְרָעֵבוּ" אֵלּוּ הַמְמֻנִּים שֶׁל שְׁאָר הָעַמִּים. "וְדֹרְשֵׁי ה'" אֵלּוּ יִשְׂרָאֵל, לֹא יַחְסְרוּ כָל טוֹב. אֵלּוּ הוֹלְכִים וְעוֹלִים לְמַעְלָה לְמַעְלָה. וּמִשּׁוּם כָּךְ הַטּוֹב שֶׁלָּהֶם, שֶׁהֵם מַיִם, הָיוּ הָלוֹךְ וְחָסוֹר, עַד הַחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי, זֶה טֵבֵת, שֶׁהֲרֵי אָז יְמֵי הָרָעָה הֵם, וּמִתְעוֹרֶרֶת אוֹתָהּ רָעָה וּמִתְחַזֶּקֶת, וְהַכַּלָּה הַקְּדוֹשָׁה לֹא מְאִירָה מִתּוֹךְ הַשֶּׁמֶשׁ. אָז נִרְאוּ רָאשֵׁי הֶהָרִים, אֵלּוּ הֵם הָרֵי הַחֹשֶׁךְ, הָרֵי הַקְּלָלוֹת נִרְאִים וּמִתְחַזְּקִים וְעוֹשִׂים רָעוֹת בָּעוֹלָם.


כמויות הגימטריות החדשות שמתקבלות הם מעבר לכל הגיון סביר - הנה גימטריה חדשה 2212 - יטבת התשע"ו = 22.12 

בן דויד מלך ישראל התשעו


 ביום כט' תשרי 70 יום לעשרה בטבת התגלתה חותמת אלוקית ליום הדין הזה ** למתקדמים **


  כזכור יום עשרה בטבת זהו יום 22.12 - (וכידוע הגילויים הגדולים באים 'דווקא' בלועזי להראות שמלכות ה' חולשת על הכל)

כשנחפש "יום הדין שתים שתים אחד שתים - שתים אפס אחד חמש" *כפול 5 (הכפול 5 זה מרמז על דרגת היחידה הדרגה החמישית של משיח-הסבר רחב בנושא בקרוב בלי נדר)

כשנחפש לפי אחד (בתוכנה יש כפתור שהופך ספרות לאותיות אוטומטי) נקבל 18200 - זה המספר הקדוש 1820 כפול 10 ! כשנחפש לפי אחת - נקבל 22160 שזה המספר 18200 + 3960 (דויד בן ישי) = 22160 - המספר הזה גדול מאד ולא כאן המקום להרחיב על 2216 (ראה תמונה שלישית ורביעית כמה ירושלם יוצאת במשולש)

הסיכוי למצוא בשתי האופצית את שתי המספרים הללו בדיוק ועוד בכפולה של 10 הוא נדיר מאד - במיוחד שזה רק 'שתי מילים בסיסיות' וזה רק מחזק את דברי הזוהר - וכל הממצאים שיש לנו

יום הדין 22122015 יום הדין

ירושלם

כסא יהוה

 


צופן נוסף על עשרה בטבת נמצא בסרט  שלא הרבה ראו אותו שם הסרט "עת רצון להתגלות משיח" חפשו את הצופן השני


 

 אור התשע"ו

ידוע שֶׁבְּכָל דָּבָר בַּבְּרִיאָה מִסְתַּתֶּרֶת הַנְּקֻדָּה הַפְּנִימִית שֶׁלּוֹ שֶׁהִיא בִּבְחִינַת שֹׁרֶשׁ וּמַעֲמִיד שֶׁל הַדָּבָר. כְּמוֹ שָׁרְשֵׁי הָעֵץ שֶׁנִּסְתָּרִים בָּאֲדָמָה, וּכְמוֹ הַבָּרִיחַ הַתִּיכוֹן בַּמִּשְׁכָּן שֶׁהָיָה נִסְתָּר וְהֶעֱמִיד אֶת כָּל הַמִּשְׁכָּן, וּכְמוֹ הַל"ו צַדִּיקִים נִסְתָּרִים עֲלֵיהֶם עוֹמֵד הָעוֹלָם. וְזֶה מִשְׁתַּלְשֵׁל מֵהַנְהָגַת הַבְּרִיאָה שֶׁהקב"ה שֶׁמְּחַיֶּה וּמְהַוֶּה אֶת הַכֹּל הִסְתִּיר אֶת עַצְמוֹ מֵהַנִּבְרָאִים, בְּסוֹד 'אֵל מִסְתַּתֵּר'. אִם נִתְבּוֹנֵן בַּמִּסְפָּר שֶׁמִּסְתַּתֵּר בֵּין הָאוֹתִיּוֹת שֶׁל כָּל תֵּבָה כְּדִלְקַמָּן, נַגִּיעַ לַנִּיצוֹץ הַפְּנִימִי שֹׁרֶשׁ הַתֵּבָה, אוֹ לַדָּבָר שֶׁנּוֹסָף עָלֶיהָ וּמִסְתַּתֵּר בְּתוֹכָהּ כְּדִלְקַמָּן. מוּבָא בָּאֲרִיזַ"ל שֶׁהָאוֹת י' הִיא בְּחִינַת חָכְמָה, וְהָאוֹת ה' הִיא בְּחִינַת בִּינָה, וְהָרֶגֶל הַקְּטַנָּה שֶׁל הָאוֹת ה' מְסַמֶּלֶת אֶת נְקֻדַּת הַחָכְמָה שֶׁנִּמְצֵאת תָּמִיד בְּתוֹךְ הַבִּינָה. וְשָׁמַעְתִּי מֵהרה"ג ר' שְׁלֹמֹה תָּם שליט"א שֶׁהַמִּסְפָּר שֶׁמִּסְתַּתֵּר בֵּין אוֹתִיּוֹת חָכְמָ"ה, הַיְינוּ בֵּין הַח' לַכ' [12], וּבֵין הַכ' לַמ' [20], וּבֵין הַמ' לַה' [35], עוֹלֶה יַחַד כְּמִנְיַן בִּינָ"ה שֶׁמְּחֻבֶּרֶת וּמִתְבַּטֶּלֶת תָּמִיד בְּתוֹךְ הַחָכְמָה. וְהַמִּסְפָּר שֶׁמִּסְתַּתֵּר בֵּין אוֹתִיּוֹת בִּינָ"ה עַל אוֹתָהּ דֶּרֶךְ, עוֹלֶה כְּחָכְמָ"ה. לְרַמֵּז שֶׁסְּפִירַת הַבִּינָה דּוֹמָה לַחָכְמָה בִּבְחִינַת נְקֵבָה שֶׁדּוֹמָה לְבַעֲלָהּ, וּבִּפְרָט שֶׁנְּקֻדָּה מֵהַחָכְמָה מְחֻבֶּרֶת אֵלֶיהָ תָּמִיד. וְכֵן מוּבָא בְּעַלּוֹן 'כִּי לַה' הַמְּלוּכָה' שֶׁהַמִּסְפָּר הַמִּסְתַּתֵּר בֵּין אוֹתִיּוֹת אוֹר ה'תשע"ו [988], הוּא אוֹתוֹ מִסְפָּר שֶׁל אוֹ"ר ה'תשע"ו [988], כֵּיוָן שֶׁשְּׁנַת תשע"ו הִיא שְׁנַת מוֹצָאֵי שְׁבִיעִית שֶׁבֶּן דָּוִד בָּא, הַנִּסְתָּר נֶהְפָךְ לְנִגְלֶה. וּמָה אוֹמֵר הַמִּסְפָּר 988 גִּימַטְרִיָּא שֶׁל עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת שֶׁהֵבֵאנוּ הַרְבֵּה רְאָיוֹת שֶׁבַּעֲשָׂרָה בְּטֵבֵת תשע"ו יָבֹא מָשִׁיחַ וּבַיּוֹם הַזֶּה יִתְגַּלֶּה הָאוֹר הַמִּסְתַּתֵּר שֶׁל שְׁנַת ה'תשע"ו וְיֵהָפֵךְ לְנִגְלֶה. וְזֶה גַם הַמִּסְפָּר שֶׁל גַּרְעִין עִם הָאוֹתִיּוֹת. וְכֵן הַמִּסְפָּר שֶׁל לְמַעֲנִי לְמַעֲנִי אֶעֱשֶׂה בְּגִימַטְרִיָּא 776 וְהָאוֹתִיּוֹת אַחֲרֵי בְּגִימַטְרִיָּא 988. וְכֵן הַמִּסְפָּר הַמִּסְתַּתֵּר בֵּין אוֹתִיּוֹת סוֹ"ד מִסְפָּ"ר מִסְתַּתֵּ"ר הוּא 776 שֶׁשָּׁם זֶה יִתְגַּלֶּה. וְכֵן הַמִּסְפָּר הַמִּסְתַּתֵּר בֵּין אוֹתִיּוֹת גִלוּ"י מִסְפָּ"ר מִסְתַּתֵּ"ר הוּא 775. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' אַבְרָהָם אַגָּשִׂי שליט"א שֶׁמִּסְפַּר 988 בְּגִימַטְרִיָּא "וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ", הַיְינוּ מַה שֶּׁ"מֵעַל" הַמְסַמֵּל אֶת הַמִּסְתַּתֵּר, יִהְיֶה נִגְלֶה כְּמוֹ מַה שֶּׁ"מִתַּחַת". וְכֵן סָתוּם נִסְתָּר בְּגִימַטְרִיָּא 1776. וְכֵן הַמִּסְפָּר הַמִּסְתַּתֵּר בֵּין אוֹתִיּוֹת גְּאֻלָּ"ה מִסְפָּ"ר מִסְתַּתֵּ"ר הוּא 776.

אור התשעו

 

 

עוד מסוד החשמל: וְהוֹסִיף הרה"ג ר' מְנַחֵם בַּרְהוּם שליט"א שֶׁעֲשָׂרָה בְּטֵבֵת תשע"ו יוֹצֵא בְּאוֹתוֹ תַּאֲרִיךְ לוֹעֲזִי שֶׁל עֶרֶב עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת תשע"ג, וְנָבִיא לְקַמָּן מִסֵּפֶר 'תַּרְבּוּת הַמַּאיָה וְהַיַּהֲדוּת' מֵהָרַב גְּלָזֶרְסוֹן וּפְּרוֹפֶסוֹר הָארְלִיק, שֶׁמְּבִיאִים תַּרְבּוּיוֹת שֶׁל גּוֹיִם מִשֶׁבֶט הַמַּאְיָה מִלִּפְנֵי יוֹתֵר מִ2000 שָׁנָה שֶׁהֵם מְסַיְּמִים אֶת הַלּוּחַ שֶׁלָּהֶם בְּיוֹם עֶרֶב עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת ה'תשע"ג כְּסוֹף הָעוֹלָם, וְהִגִּיעוּ לְזֶה עַל פִּי מַדַּע הָאֶסְטְרוֹנוֹמְיָה. וְיִתָּכֵן שֶׁטָּעוּ בְּ3 שָׁנִים וְיוֹצֵא אוֹתוֹ תַּאֲרִיךְ לוֹעֲזִי. וְכֵן מוּבָא בְּעַלּוֹן 'כִּי לַה' הַמְּלוּכָה' שֶׁהַתַּאֲרִיךְ לוֹעֲזִי שֶׁל עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת תשע"ו הוּא 12 - 22 וְזֶה הַגִּימַטְרִיָּא שֶׁל תַּמּוּ כָּל הַקִּצִּים וְאֵין הַדָּבָר תָּלוּי אֶלָּא בִּתְשׁוּבָה שֶׁעוֹלֶה 2212. וְזֶה גַם הַגִּימַטְרִיָּא שֶׁל מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד עַבְדְּךָ חָמֵשׁ שֶׁבַע שֶׁבַע שֵׁשׁ. וְזֶה גַם הַגִּימַטְרִיָּא שֶׁל בֶּן דָּוִיד יָבוֹא בְּי' טֵבֵת בְּחָמֵשׁ שֶׁבַע שֶׁבַע שֵׁשׁ וְזֶה גַם הַגִּימַטְרִיָּא שֶׁל הַמָּשִׁיחַ בִּשְׁבַע מֵאוֹת שִׁבְעִים וְשֵׁשׁ. וְזֶה גַם הַמִּסְפָּר הַמִּסְתַּתֵּר בֵּין הָאוֹתִיּוֹת יוֹ"ם הַהִתְגַּלּוּ"ת עֲשָׂרָ"ה בְּטֵבֵ"ת. וְזוֹ גַם הַגִּימַטְרִיָּא שֶׁל לְמַעֲנִי לְמַעֲנִי אֶעֱשֶׂה פָּשׁוּט וּמִלּוּי. וְכֵן הַשָּׁנִים 2012 וְ2015 הֵן אוֹתוֹ מִסְפָּר כִּי סִפְרָה 5 הִיא כְּסִפְרָה 2 הֲפוּכָה.

הֵבֵאנוּ אֶת דְּבָרָיו הַמַּבְהִילִים שֶׁל הַ'חֲתַם סוֹפֵר' שֶׁבְּכָל דּוֹר וָדוֹר כְּשֶׁמַּגִּיעַ אוֹתוֹ יוֹם שֶׁל עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת, יוֹשְׁבִין בֵּית דִּין שֶׁלְּמַעְלָה וְגוֹזְרִין הַחֻרְבָּן שֶׁל כָּל שָׁנָה וְשָׁנָה. כִּי הַיּוֹם הַזֶּה הוּא שֹׁרֶשׁ הַחֻרְבָּן שֶׁנֶּחֱרַב בַּעֲוֹנוֹתֵינוּ הָרַבִּים, וּבוֹ דָנִים בְּכָל שָׁנָה מֵחָדָשׁ הַאִם נַעֲשָׂה הַתִּקּוּן הַמְבֻקָּשׁ בַּשֹּׁרֶשׁ, כְּדֵי שֶׁיִּהְיֶה אֶפְשָׁר לְהָבִיא אֶת הַגְּאֻלָּה הַשְּׁלֵמָה. וְאָכֵן רָאִינוּ בַּעֲשָׂרָה בְּטֵבֵת תשע"ד רֶמֶז גָּלוּי מִן הַשָּׁמַיִם, שֶׁדַּוְקָא בְּיוֹם זֶה יָרַד שֶׁלֶג גָדוֹל וְנָדִיר בִּירוּשָׁלַיִם, וְהִגִּיעַ בְּאֹפֶן בִּלְתִּי צָפוּי לְאַחַר שֶׁהָיְתָה עֲצִירַת גְּשָׁמִים מִתְּחִלַּת הַשָּׁנָה, וּכְבָר גָּזְרוּ לְהִתְפַּלֵּל עַל הַגְּשָׁמִים. הַשֶּׁלֶג מְסַמֵּל כַּפָּרָה כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (ישעי' א, יח) "אִם יִהְיוּ חֲטָאֵיכֶם כַּשָּׁנִים כַּשֶּׁלֶג יַלְבִּינוּ אִם יַאְדִּימוּ כַתּוֹלָע כַּצֶּמֶר יִהְיוּ". וְכֵן כָּתוּב (תהילים נא, ט) "תְּכַבְּסֵנִי וּמִשֶּׁלֶג אַלְבִּין". וְאָכֵן רָאִינוּ בַּשֶּׁלֶג הַזֶּה שֶׁגָּרַם הַרְבֵּה יִסּוּרִים וְכַפָּרַת עֲוֹנוֹת לַאֲלָפִים מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל... וְאוּלַי יֵשׁ כָּאן רֶמֶז מִן הַשָּׁמַיִם שֶׁאַחֲרֵי אַלְפֵי שְׁנוֹת גָּלוּת וִיסוּרִים הִשְׁלַמְנוּ אֶת הַתִּקּוּן שֶׁל שֹׁרֶשׁ הַחֻרְבָּן בַּעֲשָׂרָה בְּטֵבֵת, וְעַכְשָׁיו תַּתְחִיל הַגְּאֻלָּה בְּרַחֲמִים אָמֵן. וְכֵן ג' פְּעָמִים שֶׁלֶ"ג בְּגִימַטְרִיָּא טצ"ץ שֶׁקָּשׁוּר עִם סִיּוּם תְּקוּפַת מָשִׁיחַ בֶּן יוֹסֵף כְּדִלְעֵיל. וְכֵן בַּדַּף הַיּוֹמִי שֶׁלָּמְדוּ בְּיוֹם עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת תשע"ד, שֶׁחָל בְּעֶרֶב שַׁבָּת, מְסֻפָּר הַמַּעֲשֶׂה בְּהִלֵּל הַזָּקֵן וְהַשֶּׁלֶג בְּעֶרֶב שַׁבָּת בִּתְקוּפַת טֵבֵת: (יומא לה:) אָמְרוּ עָלָיו עַל הִלֵּל הַזָּקֵן, שֶׁבְּכָל יוֹם וָיוֹם הָיָה עוֹשֶׂה וּמִשְׂתַּכֵּר בִּטְרַפָּעִיק; חֶצְיוֹ הָיָה נוֹתֵן לְשׁוֹמֵר בֵּית הַמִּדְרָשׁ, וְחֶצְיוֹ לְפַרְנָסָתוֹ וּפַרְנָסַת אַנְשֵׁי בֵיתוֹ. פַּעַם אַחַת לֹא מָצָא לְהִשְׂתַּכֵּר, וְלֹא הִנִּיחוֹ שׁוֹמֵר בֵּית הַמִּדְרָשׁ לִיכָּנֵס. עָלָה וְנִתְלָה, וְיָשַׁב עַל פִּי אֲרֻבָּה, כְּדֵי שֶׁיִּשְׁמַע דִּבְרֵי אֱלֹהִים חַיִּים מִפִּי שְׁמַעְיָה וְאַבְטַלְיוֹן. אָמְרוּ, אוֹתוֹ הַיּוֹם עֶרֶב שַׁבָּת הָיָה, וּתְקוּפַת טֵבֵת הָיָה, וְיָרַד עָלָיו שֶׁלֶג מִן הַשָּׁמַיִם, כֵּיוָן שֶׁעָלָה עַמּוּד הַשַּׁחַר, אָמַר לוֹ שְׁמַעְיָה לְאַבְטַלְיוֹן, אַבְטַלְיוֹן אָחִי, בְּכָל יוֹם הַבַּיִת מֵאִיר, וְהַיּוֹם אָפֵל, שֶׁמָּא יוֹם מְעֻנָּן הוּא, הֵצִיצוּ עֵינֵיהֶם וְרָאוּ דְּמוּת אָדָם בָּאֲרֻבָּה, עָלוּ וּמָצְאוּ עָלָיו רוּם שָׁלֹשׁ אַמּוֹת שֶׁלֶג, פֵּרְקוּהוּ, וְהִרְחִיצוּהוּ, וְסָכוּהוּ, וְהוֹשִׁיבוּהוּ כְּנֶגֶד הַמְּדוּרָה. אָמְרוּ, רָאוּי זֶה לְחַלֵּל עָלָיו אֶת הַשַּׁבָּת. וּמַקְשֶׁה הַ'בֶּן יְהוֹיָדָע' מַדּוּעַ אוֹמֶרֶת הַגְּמָרָא שֶׁיָּרַד עַל הִלֵּל הַזָּקֵן שֶׁלֶג מִן הַשָּׁמַיִם, וְכִי יֵשׁ שֶׁלֶג שֶׁלֹּא בָּא מִן הַשָּׁמַיִם. וּמְבָאֵר שֶׁבֶּאֱמֶת לֹא הָיָה נִרְאֶה בְּאוֹתוֹ זְמַן שֶׁיֵּרֵד שֶׁלֶג, וְהָיָה בִּבְחִינַת נֵס מִן הַשָּׁמַיִם כְּדֵי לְלַמֵּד מְסִירוּת נֶפֶשׁ לַתּוֹרָה. וְנִרְאֶה לְבָאֵר כֵּיוָן שֶׁמָּצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ (שיהש"ר ג, כד) מִיכָאֵל שַׂר שֶׁל שֶׁלֶג, הַיְינוּ שֶׁמִּיכָאֵל שַׂר הַחֶסֶד, הוּא שַׂר שֶׁל שֶׁלֶג. הַיְינוּ הַשֶּׁלֶג עַצְמוֹ הוּא חֶסֶד, וְהַקְפָּאָתוֹ נַעֲשֵׂית עַל יְדֵי הַגְּבוּרָה. וּמָצִינוּ בַּזֹּהַר (בראשית יז:) שֶׁשֹּׁרֶשׁ הִלֵּל מִצַּד הַיָּמִין, וְשֹׁרֶשׁ שַׁמַּאי מֵהַגְּבוּרוֹת. הַמְּסִירוּת נֶפֶשׁ שֶׁל הִלֵּל לִשְׁמֹעַ דִּבְרֵי תּוֹרָה, עוֹרְרָה אֶת הַשְׁפָּעַת הַיָּמִין שֶׁל מִיכָאֵל לְהַשְׁפִּיעַ שֶׁלֶג בְּאוֹתוֹ זְמַן. וְלָכֵן הָיָה הַשֶּׁלֶג מִן הַשָּׁמַיִם בְּדֶרֶךְ נֵס, וְלֹא הָיָה צָפוּי בְּאוֹתוֹ זְמַן כְּדִבְרֵי הַ'בֶּן יְהוֹיָדָע'. וְכֵן בֵּית הִלֵּל בְּגִימַטְרִיָּא בְּעִתָּהּ וְחִלּוּף אי"ק בכ"ר יוֹצֵא גִימַטְרִיָּא תשע"ד וְעִם הַכּוֹלֵל תשע"ה. וְכֵן בֵּית שַׁמַּאי בְּגִימַטְרִיָּא רָגִיל וּמְשֻׁלָּשׁ יָשָׁר וְהָפוּךְ יוֹצֵא 5775, כִּי יָשָׁר וְהָפוּךְ מְרַמֵּז שֶׁהִמְתִּיקוּ אֶת הַדִּין שֶׁבָּהֶם וְהָפְכוּ אוֹתוֹ לְצַד הַחֶסֶד.

דָּבָר דּוֹמֶה לָזֶה מָצִינוּ בַּפְּסוּקִים שֶׁקּוֹרְאִים בָּהַפְטָרָה שֶׁל עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת, (ישעי' נה, י) "כִּי כַּאֲשֶׁר יֵרֵד הַגֶּשֶׁם וְהַשֶּׁלֶג מִן הַשָּׁמַיִם וְשָׁמָּה לֹא יָשׁוּב כִּי אִם הִרְוָה אֶת הָאָרֶץ וְהוֹלִידָהּ וְהִצְמִיחָהּ וְנָתַן זֶרַע לַזֹּרֵעַ וְלֶחֶם לָאֹכֵל: כֵּן יִהְיֶה דְבָרִי אֲשֶׁר יֵצֵא מִפִּי לֹא יָשׁוּב אֵלַי רֵיקָם כִּי אִם עָשָׂה אֶת אֲשֶׁר חָפַצְתִּי וְהִצְלִיחַ אֲשֶׁר שְׁלַחְתִּיו: כִּי בְשִׂמְחָה תֵצֵאוּ וּבְשָׁלוֹם הֶהָרִים וְהַגְּבָעוֹת יִפְצְחוּ לִפְנֵיכֶם רִנָּה וְכָל עֲצֵי הַשָּׂדֶה יִמְחֲאוּ כָף". כֵּיוָן שֶׁהַפָּסוּק מְדַבֵּר עַל שֶׁלֶג שֶׁהוּא מָשָׁל לַגְּאֻלָּה, הוּא מַזְכִּיר שֶׁלֶג מִן הַשָּׁמַיִם שֶׁיָּבֹא בְּאֹפֶן לֹא צָפוּי, לְרַמֵּז עַל הִתְעוֹרְרוּת הַגְּאֻלָּה שֶׁתָּבֹא מִצַּד הַחֶסֶד, "קֵץ הַיָּמִין", שֶׁתָּבֹא בְּדֶרֶךְ נֵס בְּאֹפֶן לֹא צָפוּי. וְלָכֵן הַשֶּׁלֶג שֶׁיָּרַד בַּעֲשָׂרָה בְּטֵבֵת תשע"ד הָיָה בְּאֹפֶן לֹא צָפוּי, שֶׁהַחַזָּאִים לְמִינֵיהֶם לֹא צָפוּ מֵרֹאשׁ, וִירִידַת הַשֶּׁלֶג הִמְשִׁיכָה בְּיֶתֶר שְׂאֵת בְּשַׁבָּת בָּהּ קָרְאוּ בַּתּוֹרָה אֶת הַפָּסוּק (בראשית מט, א) "וַיִּקְרָא יַעֲקֹב אֶל בָּנָיו וַיֹּאמֶר הֵאָסְפוּ וְאַגִּידָה לָכֶם אֵת אֲשֶׁר יִקְרָא אֶתְכֶם בְּאַחֲרִית הַיָּמִים". וְנִסְתַּלְּקָה מִמֶּנּוּ שְׁכִינָה, כִּי הקב"ה רוֹצֶה שֶׁהַגְּאֻלָּה תָבֹא בְּאֹפֶן פִּתְאוֹמִי וּבִלְתִּי צָפוּי. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' ש. רֵייְסְקִין שליט"א שֶׁמַּיִם הַמְסַמְּלִים אֶת הַחֶסֶד שֶׁל הַגְּאֻלָּה, נִקְרָאִים בְּאִידִישׁ וַואסֶער, וּמְרַמְּזִים עַל מְבַשֵּׂר הַגְּאֻלָּה שֶׁבָּא מִצַּד הַחֶסֶד שֶׁהוּא בִּבְחִינַת מַיִם. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' מ. פ. שליט"א שֶׁאִם חַס וְשָׁלוֹם סָרִים מִן הַדֶּרֶךְ כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (דברים יא, כח) "וְסַרְתֶּםמִן הַדֶּרֶךְ" גּוֹרְמִים שֶׁוַסֶר תָּם. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' יִצְחָק בֶּן אֵלִיָּהוּ שליט"א שֶׁהִשְׁתַּלְשֵׁל שֵׁם הַסּוּפָה אֲלַכְּסָה, לְרַמֵּז עַל הִתְעוֹרְרוּת קֵץ הַגְּאֻלָּה שֶׁאֵל כִּסָּה מִבְּנֵי אָדָם, שֶׁהִתְחִילָה עִם הַסּוּפָה הַזֹּאת. וְכֵן שְׁנַת תשע"ד בְּגִימַטְרִיָּא אֱמֶת שֶׁלֶג. הַיְינוּ קֵץ הָאֱמֶת שֶׁהִתְחִיל לְהִתְגַּלּוֹת דֶּרֶךְ הַשֶּׁלֶג. וְכֵן שֶׁלֶג בְּגִימַטְרִיָּא הַכָּתוּב "וַיְהִי בֹקֶר" הַמְרַמֵּז עַל הַחֶסֶד שֶׁל הַגְּאֻלָּה. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' ד. לֵב שליט"א שֶׁשֶׁלֶג יָרַד בְּי' טֵבֵת בְּגִימַטְרִיָּא עֶשֶׂר פְּעָמִים טֶפַח, לְרַמֵּז עַל יְרִידַת אוֹר הַגְּאֻלָּה מִתַּחַת לַעֲשָׂרָה טְפָחִים. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' יַעֲקֹב גֶּפְנֶר שליט"א שֶׁבְּיוֹם עֲשָׂרָה בְּטֵבֵת בּוֹ הִתְחִיל הַמָּצוֹר עַל יְרוּשָׁלַיִם הִשְׁתַּלְשֵׁל שֶׁלֶג שֶׁהֵבִיא בְּחִינַת מָצוֹר עַל יְרוּשָׁלַיִם שֶׁאֵין יוֹצֵא וְאֵין בָּא בִּגְלַל הַשֶּׁלֶג.

תגיות

תגובות (8)

  • שולה

    |

    אז מה עושים? אין כוחם של עם ישראל ,אלא בפיהם.תרבו בלימוד תורה,כל אחד ואחת ת/יקח תנ”ך ותיקראו כמה שיותר.לא לעשות חטאים.ולקיים כמה שיותר מצוות.ותבקשו סליחה מ-ה’ על חטאים שאתם זוכרים שעשיתם.

    להגיב

    • בשם ה' נעשה ונצליח

      |

      בס”ד ר”ח מר-חשון תשע”ו
      איך להשמר ולהנצל מישמעאל !
      מעובד מכתבי שמר ניב שליט”א
      מטפת זרע הנמשכת מהמח נולד האדם . במח, מקור החכמה שורש החיים, ככתוב “החכמה תחיה”. האלהים יצר את הבריאה בחכמה עליונה וישראל עלו במחשבה תחילה . החכמה העליונה , הכח הפועל ומפעיל חיים סימנו י’ = 10 . ה- י’ היא האות הראשונה מ י הוה . גם טיפת ההולדה צורתה י’. בנוסף , ישנה י’ קטנה שאינה מולידה , מצב זה נקרא גלות ישמעאל . ישמעאל אינו רוצה בחידוש האדם והעולם הוא מעדיף חשכות ובערות.
      אמנם היהודי/ישראלי שעלה במחשבה תחילה, מוחו /תכולתו אינו צרוף , שאם היה כן, היה אדם עליון נעלה ביותר . מכאן שהיו”ד , החכמה שלו מעורבבת בדמיונות ובמתכונת זו נקראת הנקודה אצלו יו”ד קטנה (קטנות דמוחין) . ממקום זה דוקא , יונק ישמעאל , מקום עקר שאינו מוליד , אינו משגשג אינו מחדש כפי שרואים בחוש שרק רצח אומנותם.
      בשל החכמה המעורבבת אצל היהודי גם בדעת תורה, ישמעאל מצליח בכ”ז לינק איזה מה ממנה ובגין כך יוצרת אצל היהודי חסרון. ביניקתו זו הוא מונע מישראל את הכח לגדול כפי פוטנציאל הי’ העליונה הקיימת בו לכתחילה. עם זאת, כאשר יהודי אומר “שמע ישראל” הוא מכניע את “שר – ישמעאל” – אותן האותיות !!!
      ועל כן את המלחמה האחרונה נוכל להביס רק בבחינת נקודת אברהם אבינו שבנו , הנחשב לאיש חסד, ארך אפיים , איש האמונה הגדולה ולהכריעו, אחרי הכל ישמעאל בנו. נקודת אברהם נמצאת בכל יהודי וע”י שנשלול מתוכנו את היו”ד התחתונה הקטנה שבנו, המסבה לנו ערבוב הדעת, דוקא נעלה אותה למקום הדעת הצרופה ה י’ העליונה , אזי תהא ידינו על העליונה.
      בגוף האדם עשרה מיני דפקים . כפי שדבר ראשון הרופא בודק את הדופק אם הוא כסדרו אחרת מורה על חולי. רבי נחמן מברסלב זיע”א ברוח קודשו גילה עשרה מזמורי תהלים כנגד אותם דפקים המסמלים גם את י’ החכמה העליונה הפועלת בגוף האדם , שאם אומרם מדי יום ממשיך עליו תיקון רווח והצלה . התפלה היא ניסים מעל הטבע , למרות שיש אנשים שרוב חייהם לא מחשיבים אותה אך בעת צרה חלילה, נפלט מפיהם “שמע ישראל ה’ אלוקינו ה’ אחד”. לדאבון , קיימים גם כאלה שאינם יודעים אפילו פסוק זה. בזמן הצונמי הנורא בתאילנד , ישראלים ניצלו באמרם פסוק זה.

      לאחר שתאמר את ה י’ מזמורים שבתהילים שגילה רבנו נחמן :
      ט”ו , ל”ב, מ”א, מ”ב, נ”ט, ע”ז, צ’, ק”ה, קל”ז, ק”נ . ובאם אין לך ספר תהלים זמין תאמר את הסגולה הפלאית של קיצור המזמורים :
      א. ברכה: אברך את ה’ אשר יעצני אף לילות יסרוני כליותי
      ב. אשרי: לדוד משכיל אשרי נשוי פשע כסוי חטאה
      ג. משכיל: בית והון נחלת אבות ומ – ה’ אשה משכלת
      ד. שיר: יומם יצוה חסדו ובלילה שירה עמי תפלה לאל חיי
      ה. נצוח: למנצח אל תשחת לדוד מכתם בשלוח שאול וישמרו את הבית להמיתו
      ו. נגון: אזכרה נגינתי בלילה עם לבבי אשיחה ויחפש רוחי
      ז. תפלה: היאכל תפל מבלי מלח אם יש טעם בריר חלמות
      ח. הודאה: פן תתן לאחרים הודך ושנותיך לאכזרי
      ט. מזמור: ולא אמר איה אלוה עושי נותן זמירות בלילה
      י. הללויה: שקר החן והבל היופי אשה יראת ה’ היא תתהלל
      לאחר מכן יש לאחד המזמורים עם בקשה זו :
      רבונו של עולם מלך נאמן חי וקיים, אנא ממך , בזכות אלו י’ מיני נגינה שקראתי לפניך ,זכני חיש קל מהרה שאזכה להעלות ולרומם את הי’ חכמה שאצלי י’ החכמה הסתומה והקדומה , י’ היחוד, שהוא דעתי ושכלי שנפל חלשות מאד והוא עתה בבחינת רשות הרבים – ערבים , ע’ רבים , (מעורבים בדעת 70 האומות), שכל כוחו הוא מתחת י’ טפחים (יו”ד נקודה תחתונה) – ואזכה להגביה ה י’ ולרוממו חזרה ולהחזיקו תמיד ביו”ד העליונה , נקודת האברהם שבי , להיות בעל חסד, ארך אפים ואמונה ולהיטיב עם כל זולתי והבריאה הנפלאה .
      אנא אדוני, מלכי חי החיים תתברך, עשה בקשתי ושאלתי ותציל אותי וכל משפחתי ולכל עמי מכל ישמעאל (מערבוב מדינות ערב , מהדעת האגוצנטרית המעורבבת בדמיונות ומשוגות של כביכול מנעמי החיים) הזומם והקם עלינו להרגנו חס ושלום . אנא שמור צאתי ובואי מעתה ועד עולם ותצילני היום ובכל יום ויום מכל פגעים רעים ומכל רוחין בישין מכל כלי זין ומרדיפה ומתפיסה , בים וביבשה ומאש ומדלקה ומחרב וחצים ומכל הפסד ומטביעת מים ומכל מה שליבי ירא וחרד – שכולם המה נמשכים מאויר רשות הרבים /ערבים שהוא נקודת היו”ד התחתונה ערב ‘י’ – ערבי .
      אנא ברחמיך העצומים תוסיף ותטה חן וחסד לפניך , עלי ובני ביתי וכל עמי , ותשמר לנו חסד אברהם , אברהם העברי , בזכות היותו “אחד” עמך , (שהיה יחידי בעולם שהכיר בך וכולם היו עובדי פסילים ) ותנצל נפשנו מכל ערבי – ערב י’ , ערבוב הדעת , ואל נא תעשה עמי כמפעלי אלא עשה למענך. ובזכות הי’ נקודה טובה שתמצא בנו , תחוננו ותסמכנו , כן אנו נמצא נקודות טובות באחרים. למען “הברית” – הצדיק יסוד עולם , רבנו אור הנעלם רבי נחמן בן שמחה ופייגא ולמען שנגלה בנו מידת חסד אברהם – נזכה לשוב אליך באמת ובלבב שלם כימי עולם וכשנים קדמוניות , ברוך אתה שומע תפילה.
      לב יהודי יקר, שמור על קדושת הדף שיהא נגיש לפניך לומר התיקון הכללי או המקוצר בכל עת. אסור לזרקו אלא לגנזו ובזה תזכה להיות מבורך .

      להגיב

  • מיכאל

    |

    הפיגועים והדקירות – חרב נוקמת נקם ברית

    צריך לעשות תשובה ובפרט בעינייני הקדושה והצניעות!!!

    ולא יראה בך ערוות דבר – ושב מאחריך!!!

    מצורף – הלכות צניעות מארגון נפשנו

    https://drive.google.com/file/d/0B7-US2GGGqe7X2JsOHlLX1FOcER3bFhUNm9QM1Q2VDV6eHcw/view?usp=sharing

    נא להפיץ

    בעוון הפריצות אנדרלמוסיה באה לעולם!!! והורגת טובים ורעים!!!!

    לא פאה נכרית לא חצאיות קצרות, לא גרביים בצבע העור או שקופות וכו’ וכו’ וכל בגדי פריצות למינהם!!!

    שמירת עיניים, ומחשבה ברית וכו’

    אוי ואבוי לנו!!!

    אוי מה היה לנו!!!

    אנ עומדים ביום הדין, יום הדין!!!

    ידוע שעיקר היהדות הוא הצניעות והקדושה, כי עם קדוש אתה לה’ אלהיך!!!

    אבל – כל הרחובות מלאות פריצות!!!

    אין רחוב אחד בטוח!!!

    כי אפילו אם רוצים לשמור את העיניים, מסתכלים למטה ורואים חצאית קצרה עם גרב שקופה, או בצבע העור, או בכלל בלי גרביים, או שלא יודעים אם זה גרב או לא! וזה אסור!!!!

    וכל גדולי ישראל נגד זה, וגם כתבו מודעות, ובכל זאת אין שיפור!!!

    צריך להתעורר ולעורר על זה, כל גבר צריך לעורר את אשתו ואת הבנות שלו שילבשו רק שמלה ארוכה עד הקרסול וגרביים עבות בצבע שלא דומה לצבע העור כלל, ועדיף בצבע שחור!!!!

    ולא פאה נכרית ורק בגדים צנועים!

    להגיב

  • מיכאל

    |

    גל פיגועי הדקירה

    הרב אמנון יצחק: “נדקרים כי אוכלים משחיטה בסכין פגומה”
    הרב אמנון יצחק התייחס בדרשתו לגל פיגועי הדקירה ברחבי ישראל, והסביר כי זה מכיוון שאוכלים משחיטה בסכינים פגומות. והזהיר, כי אם לא יתעוררו יגיעו גם פיגועים באוטובוסים •

    טרור ללא הפסקה: הרב אמנון יצחק אומר כי גל הפיגועים האחרון, המתאפיין בדקירות סכין, הגיע בעקבות כך שאנשים אוכלים מאכלות אסורות

    הרב יצחק ציטט את הפסוק: “ולאדם אמר, כי שמעת בקול אשתך'” והסביר: מי זה אשתך? הגוף!, תחילת החטא של האדם – אכילה אסורה, מאכלות אסורות. כולם מתים עד עכשיו בגלל מאכלות אסורות”.

    בהתייחסות ספציפית לגל הפיגועים אמר: “שאלו אותי, למה יש עכשיו את זה, מה קרה כולם יצאו מהחורים והתחילו לדקור דקירות בסכינים, מה קרה?. אמרתי, שנה אני מזהיר על הסכינים של השוחטים שהן פגומות, ואמרתי תהיה שנה גורלית שנה הבאה, אחרי ראש השנה – תהיה שנה גורלית.

    לדברי הרב הפיגועים הגיעו: “כי אם לא הקשיבו ולא חזרו בתשובה, בוודאי שמהשמיים ינחתו עלינו גזירות. מה יצאו? גזירות של סכינים, כנגד הסכינים של השוחטים. אוכלים מסכינים שהן פגומות, אז עכשיו דוקרים יהודים עם סכינים פגומות”.

    “אולי יהודים יתעוררו, אם לא? אז נצטרך עוד שיעור נוסף. בדרך יש כבר פיגועים, אני אומר לכם, פיגועים עם מכוניות ואוטובוסים, בדרך” הזהיר הרב יצחק.

    וגם אפשר לומר שזה בגלל פגם הברית והפריצות – “והבאתי עליכם חרב נוקמת נקם ברית”

    להגיב

  • מיכאל

    |

    – פגם העינם גורם לכל הצרות, כל פתיחת עין – נדקר יהודי
    עד כאן

    אבל אנשים מדברים רק נגד האייפונים, ה’ יצילנו

    אבל שכחתם מה הולך ברחוב

    בכל הרחובות

    אם זה פאה נכרית וחצאיות קצרות

    שזה ממש גורם לפגם הברית

    ומורינו הרב שליט”א אמר שהפאה גורם לכל האסונות!!

    אם זה ברחובות אחרים שהולכות בבגדים קצרים ובלי כיסוי ראש בכלל

    וכל זה גורם לפגם הברית!!!

    צריך לשמור עיניים גם ברחוב אפילו מי שאין לו אייפון ח”ו

    אבל בדורנו שמירת עיניים נקרא – לא להסתכל פעם שניה

    כי באונס תמיד רואים אשה לא צנועה

    (למשל בבבגדים קצרים – אז אפילו אם מסתכלים למטה – נכשלים!!!)

    כי שמירת עיניים לכתחילה – זה לא להסתכל על אשה צנועה!!!

    אז רואים באונוס….,,

    הפתרון זה לדבר על צניעות ושמירת עיניים ביחד

    כי אפילו מי שאין לו אייפון ,הוא נכשל תמיד בשמירת עיניים כשהולך ברחובות של ימינו!!!

    להגיב

  • אביתר

    |

    בס”ד
    מפלת ישמעאל בקרוב !!
    עלינו רק לצעוק אל ה’ ולהתפלל
    וכמו שכתוב בפרקי רבי אליעזר
    למה נקרא שמו ישמעאל זאת משום גודל הצרות שיעשה לישראל באחרית הימים עד שנצעק לה’
    וה’ ישמע לתפילותינו ויושיענו
    וכן בפרשת תולדות
    כותב בעל הטורים ש”ואלה תולדת יצחק”
    נכתב בסמוך למה שנאמר על ישמעאל בפרשת חיי שרה
    “על פני כל אחיו נפל”
    והוא מסביר את סמיכות הפסוקים
    וכך הוא כותב “שיפול ישמעאל באחרית הימים יצמח משיח בן דוד”
    אחים יקרים שימו לב לגימטריה מדהימה שמצאתי
    בסיעתא דשמיא
    “על פני כל אחיו נפל ואלה תולדות יצחק” =1565
    י’ בטבת התשע’ו משיח בא =1565 בדיוק!!!
    זה פשוט מדהים
    על כולנו לזעוק לה’ שיושיע אותנו בקרוב
    ויגיד לצרותינו דיי
    נקבל על עצמנו לחזור בתשובה ולהתחזק
    בכדי שנהיה ראויים לגאולה השלימה

    להגיב

  • מיכאל

    |

    כבר יש 7 הרוגים ובערך 100 פצועים!!!

    תוך שבועיים!!!

    לא המשטרה והצבא הם הפתרון….זה דווקא לרעתנו…

    לישמעאל יש את הכח להצר לנו כי יש לו את הצניעות של הנשים והברית…

    צריך לעשות תשובה!!! ובפרט בענייני הקדושה והצניעות!!!

    הוא דוקר ושוחט אותנו בסכין פגומה, כמו שאנחנו אוכלים בשר משחיטה שבסכין פגומה!!!

    צריך לא לאכול שום בשר בהמה. (בגלל איסור חֵלֵֶב שלא יודעים איך לנקרו ועוד,) ולאכול עוף רק משחיטה קטנה וכשרה!!!

    וגם צריך ללמוד זוהר הקדוש – להמתיק הדינים!!! ולהביא הגאולה ברחמים!!!

    ולהתפלל בכל לב שה’ יחזיר אותנו בתשובה ויגאל אותנו, ולא יהיו עוד צרות וכו’

    אז מה הסיבה לכל הבעיות האלה ? איך אפשר לתקן ? כל יהודי יודע שאם יש צרות, סימן שאבינו שבשמים כועס עלינו בגלל שאנחנו לא בסדר.
    ואיפה אנחנו לא בסדר? מידי פעם קוראים בעיתון או שומעים כי כל הבעיות שלנו נגרמות בגלל הטכנולוגיה, האינטרנט או האיפון, וזה מאד עצוב.

    כי אלה לא הבעיות שלנו, הם נוצרו בגלל הבעיות שלנו. חורבן בית המקדש והשואה האיומה – פגעו בעם ישראל גם ללא האינטרנט והפלאפונים.

    אחים יקרים! הבעיה היא שאנחנו לא “קדושים תהיו” כמו שהקב”ה מצווה, הבעיה שלנו היא חוסר קדושה, והיא נגרמת בגלל חוסר הצניעות אשר התפשטה כמעט בכל מקום בקהילה שלנו. (והחיצוניות משפיעה על הפנימיות, ראה מסילת ישרים, סוף פרק ז’) ואומרים את זה גדולי עולם, אשר דבריהם הקדושים מובאים כאן בהמשך.

    אנו מבקשים מכם, עם כל הלב, אנא, אל נא נחזור על הטעויות של אבותינו לפני חורבן בתי המקדש, לפני השואה, טעויות אשר שילמנו עליהם מחיר כבד עד מאד.

    אנו מבקשים מכל אחד, לקרוא היטב, להתבונן בדברים, לעשות תשובה ולקיים את אשר הקב”ה מצווה אותנו – “קדושים תהיו”

    להגיב

  • משתמש אנונימי

    |

    יש קשר מתמטי בין התאריך שבו נבחר ברק אובמה בפעם הראשונה (4.11.2008)לעשרה בטבת :
    נחלק את התאריך לשני חלקים :
    חלק א 4.11 =411=טבת
    חלק ב 2008 חשוב לציין שעל פי הקבלה שכל אלף=1000 זה כמו 1 בסוד חזרת הגלגל(ץ סופית אות אחרונה =900 אחרי זה בא 1000=אלף חזרת הגלגלה להתחלה כי האות אלף =1 זה גם המספר אלף=1000)
    ולכן 2008=2+8=10
    לכן קיבלנו משני החלקים את המספרים 411 ו-10
    כלומר עשרה בטבת .

    להגיב

השאירו תגובה

הרשם לרשימת התפוצה

מעבר לסרגל הכלים