תופעת הקעקועים- הרב יוסף מוגרבי- מצווה להפיץ /לשתף

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, סרט

הערה: ניתן להוריד הוצאות של הורדת קעקועים מכספי מעשר

על כל העבירות שאדם עשה – יש מספר תעניות כדי לכפר- מלבד עבירה אחת!

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, סרט

כתוב בכתבי האר”י- בשער רוח הקודש- לכל עבירה ועבירה שאדם חוטא בה- יש תיקון של מספר תעניות:

לבוא על אשה נדה- 54 תעניות

זרע לבטלה- 84 תעניות 

אשת איש- 325 תעניות – שכ”ה תעניות (בוקר עד ערב)

משכב זכור- “רגל” תעניות- 233 תעניות

כוונה לתענית: יהי רצון שבמיעוט חלבי ודמי  בתענית זו יתכפרו עוונותיו, כאילו הקרבתי קורבן

כיום בגלל חולשת הדור- אפשר לפדות  את התעניות בכסף, ובפדיון יעשה צדקה- יתרום לעניים, החזקת תלמודי תורה, וכו

האם מותר לנסות את הקב”ה? ענין של סגירת עסק בשבת… מאז שהחל לשמור שבת, הרווחים גדלו בעשרות אחוזים. הידעתם? למה אין ברכה בכסף שמרויחים בשבת ? לאן כסף זה הולך?

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה, תיעוד אירועים

הגאון רבי יצחק זילברשטיין סיפר כי כאשר ביקר פעם אצל הרב אליהו ברוידא, רבה של שכונת ‘רמת החייל’ בתל אביב, הציג הרב ברוידא לפניו יהודי שומר תורה ומצוות, וסיפר לו את הסיפור שמאחוריו.

“איש זה”, סיפר הרב ברוידא, “היה ספר במקצועו, ואת שעות הפעילות של המספרה קבע גם ל… ליל שבת.

כששאלתי אותו מדוע ולמה הוא מחלל שבת בצורה כל כך בוטה, השיב האיש שבשכונה בה הוא מתגורר (ברמת החייל )  קבעו את מושבם טייסים של חיל האוויר, וכיוון שבכל ימות השבוע הם עסוקים בטיסותיהם, הזמן היחיד שיש להם אפשרות להסתפר הוא רק בליל שבת קודש. על כן אין ביכולתו לסגור את המספרה בשעות אלו”.

הרב ברוידא הוסיף וסיפר שניסה לשכנע את האיש שיסגור את המספרה לחודש אחד, ואחר כך יעשה חשבון אם הרוויח או הפסיד.

“אני מבטיח לך שתרוויח ב-30 אחוז יותר ממה שהרווחת עד היום”, אמר הרב בנחרצות.

הספר הסכים לנסות את הדבר. והנה,

לאחר שסגר את המספרה בליל שבת במשך חודש שלם, עשה חשבון שרווחיו גדלו, לא רק כפי שהרב אמר, אלא ב-50 אחוז… מאז התקרבו הוא ומשפחתו לתורה ולמצוות והפכו לשומרי תורה ומצוות”, סיים רב השכונה.

הוסיף הרב זילברשטיין: “התפעלתי מאוד מהסיפור, ותהיתי: האם מותר לנסות את הקב”ה בצורה כזו, הרי נאמר (דברים ו טז) ‘לא תנסון את ה’ אלוקיכם’. וניסיתי להסביר, שכאשר מדובר בקידוש שם שמים, ובצירוף תפילה, מותר לעשות זאת, כמו שעשה אליהו בהר הכרמל. ואמרתי, שבימינו כל רב בישראל המרביץ תורה ומרבה חילים ופעלים ליהדות, אולי מותר לו לעשות כך.

הוסיף הרב זילברשטיין כי ניגש עם שאלה זו לגיסו, הגאון רבי חיים קנייבסקי. “כשהייתי אצל גיסי הגר”ח קניבסקי, הוא אמר לי מקור יותר טוב לכך, והוא מדניאל פרק א’, כאשר המלך ביקש להאכילו ‘פת בג’, ביקש דניאל משר הסריסים להאכילו רק זרעונים, והציע לנסות אותם עשרה ימים עד שיווכח שגם הם, הזרעונים, יחזקו את גופו, כמו הבשר.

הרי לנו, שבמקרים כאלו – כדי שיתקדש שמו של מלך מלכי המלכים, מותר לנסות. ובפרט על השבת שהיא מקור הברכה”, מסיים הרב זילברשטיין את דבריו.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

אין ברכה בכסף של שבת!

הידעתם? לאן הולך כל הכסף שמרויחים בשבת?

 

פעם שאלו אדם : למה אתה עובד בשבת?

 הוא ענה: זה  בכדי שאוכל לשלם את הוצאות השיניים של הבת שלי,

שעלו 20,000 ש”ח” 

ענו לו:  “טפש” אם היית שומר שבת,

אז הבת שלך לא היתה נזקקת לטיפולי שיניים.

 

הכסף שמרויחים בעסק של שבת  – אין לו ברכה. נקודה.

כסף זה הולך לתשלומי   קנסות  למינהם,  תיקונים בבית – כגון אינסטלטור, פיצוץ בצינורות, תיקונים למכשירי חשמל , תקלות ברכב, תאונות ל”ע,   טיפולי שינים, רופאים,  בתי חולים ל”ע..וכו

ואם תגידו.: הרי בכל מקרה צריך שלכל יהודי/ה  יהיה את הכסף  לשלם הוצאות אלה!

התשובה היא: שאם שומרים את השבת, אזי מלכתחילה, כמות כל הקלקולים והתקלות  יופחתו.

כי  בראש השנה נקבע לבנאדם  במדויק מהשמים

כמה  הוא ירויח, ובמדויק גם כמה הוא יפסיד!

אז אם הוא שומר שבת, אז  מלכתחילה  יקבע מהשמים  שיפסיד  פחות, ולא יצטרכו “להמציא לו תקלות” נוספות על מנת שישלם אותם.    

למה המזל סגור בחיים? שום דבר לא זורם- למה לא הולך לי? – מה הם המניעות העיקריות לכך?

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, סרט, עלוני גאולה

קדושת בתי כנסיות- איסור דיבור בתפילה- סיפורי נפלאות על אנשים שנרפאו ממחלות קשות ביותר- שקבלו על עצמם לא לדבר בבית כנסת / יש הקונה עולמו בשעה ואחת ויש המאבד עולמו בשעה אחת

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה

יש הקונה את עולמו בשעת אחת

ויש המאבד את עולמו בשעה אחת

להורדה

ספר- כבוד בית ה’- 120 עמודים– סיפורי נפלאות על אנשים שנרפאו ממחלות קשות

בספר “כבוד בית ה’- יש הרבה  סיפורי נפלאות על  ריפוי אנשים ממחלות קשות ביותר  כתוצאה מקבלה על אי דיבור בבית כנסת, כולל  קרובים של  חולים שקבלו על עצמם לא לדבר בבית כנסת – ויקירהם נרפאו לחלוטין!!,  מתוארים סיפורים על אנשים שנרפאו  ממחלות סרטן בכבד- (כבד קשור למילה כבוד! של ה’- ומי שמכבד את ה’- הכבד שלא נרפא) , אנשים שחזרה להם המחלה ונתרפאו  וכו ‘… )

ישועה מעולם אחר – סיפור אישי

ליקוט נפלא על הקשר בין כבוד בתי כנסיות לבנין בית המקדש – מתוך הספר והראנו בבניינה

עשרה ראשונים – בין המצרים

 

הנפטר התגלה בחלום וגילה:

“על העוון הזה לא מוחלים בשמיים

 נפטר שהשתייך לאחת הקהילות החסידיות באשדוד, התגלה בחלום וגילה לחברו כי יש דבר אחד שעליו הייסורים לא מכפרים. על איזה עוון מדובר? קראו בפנים במשך שנים ספורות התמודד ר’ דוד משה ישראל ז”ל עם מחלה קשה עד שלא יכל לה עוד, ומסר את נשמתו לבורא עולם בחודש חשוון אשתקד. כעת מטלטל סיפורו את הקרייה החסידית באשדוד, הקהילה אליה השתייך הנפטר: על פי דיווח שפורסם לאחרונה ב’בחדרי חרדים’ – לפני שבועות ספורים, הנפטר התגלה בחלום לחברו ר’ צבי כהנא – כשפניו בעלות מראה ‘רע מאוד’, כפי שתיאר זאת כהנא. כשראה אותו כך נבהל החבר בחלום ושאל אותו מיד: “מה זה לך? מדוע פניך רעים, האם לא טוב לך בעולם העליון? האם הייסורים הקשים שעברת בעולם הזה לא עמדו לך שם לזכות? בתגובה השיב ר’ ישראל כי למרות שידוע הדבר שייסורים מכפרים על עוונות, בכל זאת – על עוון אחד אין הם מכפרים. לתמיהתו של חברו הסביר ר’ ישראל כי מדובר בעוון הדיבור באמצע התפילה – ש”עליו מקבלים עונשים קשים ומרים, ולא מועיל לזה שום דבר”, כך אמר הנפטר, ולפני שנעלם ביקש מר’ צבי שיפרסם את דבר החלום בשמו ויזהיר מפני העוון הנוראי, כדי שיהא זה לעילוי נשמתו. מי שאישר את דבר החלום ואת פרטיו הוא הרב יעקב שמשון נחום יעקובוביץ’, חסיד סאטמר מבני ברק שהיה בקשר עם הנפטר לפני מותו ותמך בו רבות בזמן המחלה. מיד לאחר מכן נתלו מודעות רבות עם פרטי החלום בבתי הכנסת בעיר, וקראו לציבור להתחזק בעניין זה ולקבל על עצמם שלא לדבר כלל בעת התפילה. ואכן, מאז התחזקו בדבר זה רבים מבני הקהילה ואף מחוצה לה.  

אם היית יודע מה ערך של כל מצווה שאת/ה עושה – היית רוקד מאושר!

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, סרט, עלוני גאולה

רמזים חזקים לגאולה מרעידות האדמה שמורגשות בארץ – וסוד חמורו של משיח | # עודכן יום שלישי בצהרים

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-ארה"ב, כללי, רמזים חזקים, תיעוד אירועים

פוסט רמזים מתעדכן, פתחו את האקורדיון לקריאת תגובות חדשות
בס”ד ערב טוב משהו קורה שם בטבריה האדמה רועדת , אם זה לא פעמי משיח שיתגלה בטבריה אז מה זה ? רעידות האדמה שפוקדות בימים האחרונים את צפון הארץ הן תזכורת לכך שמחרתיים (יום ד’) יצויין “יום הולדת” 91 לרעידת האדמה הגדולה שפקדה את ישראל ב-1927. ברעידה, שזכתה לכינוי “רעידת יריחו”, נהרגו 285 בני אדם ואלפי בתים קרסו. (YNET) *חלפו בדיוק 91 שנים מהרעידה הגדולה ושוב האדמה רועדת, 91 כמניין שם הויה+אדנות, וכן כמניין אמן ומלאך , וגם כמניין סא”ל שזה שם קדוש היוצא מפסוק: אתה סתר לי , וכן כמניין פא”י שם קדוש היוצא מפסוק: פותח את ידיך. כל זה בא לרמז על משהו יכול להיות , להראות שהשם שולט בבריאה כולה וברעידות האדמה שבאות ממקום מסתור מתוך ליבת כדור הארץ , וכל זה כדי להעיר אותנו שהנה עוד מעט מגיע מלאך הברית אשר אתם חפצים (מלאכי ג,א) והנה ידוע שאליהו ימשוח את בן דוד למלך לעיני הסנהדרין בטבריה.
 
  •  
    ישר כח ב”ה..שמתי לב בלילות האחרונים ישנם רעידות אדמה כביכול קלות ורובם בעוצמה של 3.2 היו גם 3.1 אך במיוחד 3.2 חוזר על עצמו כבר כמה לילות וגם בצהריים..32=לב, יתכן שהקב”ה רומז לנו שדווקא עכשיו שכל כך חשוך לכולנו[לא רואים רוחנית טוב הכל מטושטש ולא ברור האמת נעדרת ואין מנהיג שיאחד את כולנו] וכל אחד עם צרותיו וכבר התייאשנו שעדיין לא הגיעה הגאולה ולא משיח ומחזיקים בקשיים רבים באמונה בחושך הקשה הזה.. ה’ אומר לנו דווקא עכשיו “את הלב שלכם אני רוצה” שבכל דבר שנעשה ובאמונה שלנו בחסדים שלנו בחיי היום יום נכניס את הלב שהמעשים יהיו מתוך הלב חמים ופועמים ואמיתיים, כמו שחותמו של הקב”ה אמת כך הלב היהודי כולו אמת.
  •  

    היו 15 רעידות בשבוע אחד בטבריה , התושבים כבר מתחילים לחשוש מפני רעידה חזקה יותר שלדעתם “יהיו יותר קורבנות מכל מלחמות ישראל” “עד עכשיו ידענו שיש לנו אויבים מצפון, ואויבים מדרום”, אמר יאיר, תושב העיר, והוסיף בקריצה: “עכשיו גילינו שיש לנו אויב מתחת לאדמה”. אולי מתקרבים לנבואה מיחזקאל שיהיה רעש גדול על אדמת ישראל , ושוב מי שיהיה בתשובה אין לו מה לדאוג , היום גיליתי שלראש העיר טבריה קוראים יוסי בן דוד , צירוף מקרים ? בנוסף למה שאמרת , לב= לב נתיבות החכמה כי התורה מתחילה ב-ב (בראשית) ומסתיימת ב-ל (לעיני כל ישראל) ה’ רוצה שיתחזקו בתורה ובמצוות. היו עוד כמה מספרי גאולה מעניינים חוץ מ-3.2 היה גם 4.5 = גאולה, רעידת אדמה של 3.9 = טל שזה טל תחיית המתים שיקומו מבטן האדמה , וגם השכינה שהיא הא שכינתה בגלותה תקום מעפר ותתחבר עם טל=יוד הא ואו ותשלים את שם השם ואז יוצא מה=45=גאולה.

    •  
      מדהים..הקב”ה נותן לנו מיידע במה להתחזק ולתקן דרך הרעידות האלה ובכל מה שקורה לאחרונה הן בארץ ובעולם..והמשכילים להבין את דיבורו של הקב”ה דרך הרמזים והסימנים מתוך מה שקורה וע”י זה לתקן ולשפר את מעשיהם כדי שלעתיד לבוא יזכו לגאולה שלמה, ועוד הבנה לפסוק בדניאל הנביא [כנראה] “והמשכילים יזהירו כזוהר הרקיע”..אלה המשכילים להבין את דרכו של הקב”ה עם ברואיו דרך הניסיונות והאירועים שפוקדים אותנו.
     
     

כיסא הנוחות הוא גם המצב המקובע של ההרגל 
והיופי בכל הרעידות שהן נעשות ברחמים גמורים… טילטולים עדינים.

טלטולים כמו בעריסת תינוק … באהבה.

אך אם לא יהיה שינוי, עלולות להגיע גם רעידות אדמה יותר רציניות.

[10:02, 10/7/2018] עמיחי: מדוע דווקא טבריה ?
מקום בואו של המשיח
סימנים

משיח טבריה תשע”ט = 1363

(המשיח = 363)

עכשיו שימו לב מה נקבל במסתתר

מצצצצמממררר !

משיח – טבריה – תשע”ט = 1343 מסתתר רגיל

משיח – כינרת – תשע”ט = 1343 מסתתר רגיל

נדיר ביותר

מה בעצם מסמן לנו המספר הקסום הזה ?

1343 = יהא שמיה רבא מברך לעלם ולעלמי עלמיא !!!

וגם

שבחי ירושלים את יה-וה

שימו לב

אלף שלוש מאות ארבעים ושלוש – סימן גאולה בימינו = 4770 מסתתר גדול !

(רגיל. לא פי5) 

שימו לב

הגענו לזמנים שצריך קצת להתאמץ לגלות הרמזים
לא הכל על מגש של כסף.

טבריה בימינו = 552 מסתתר רגיל
משיח = 552 מסתתר רגיל !!

דבר מתוך דבר – אחד ועוד אחד

והמבין יבין.
[10:20, 10/7/2018] עמיחי: …ואך ורק כשמדובר במסתתר הרגיל !!!
(סימן אלוקי שניתן לנו ברוב חסדו)
[10:23, 10/7/2018] עמיחי: טבריה סימן למשיח = 777 רגיל ומילים !!
גדול 424 !!
גדול ומילים 427 !!

המשיח בא מטבריה
והרי ידענו זאת מראש.

הגליל יחרב״

הגליל= 78= ע״ח.
יחרב= 222( מילה וכולל)

רעידת אדמה נקראת רעש אדמה.

רעש אותיות ש(י)ער

יתכן שהרעידות בטבריה הם למעשה על עניין הפאות?

מה שבטוח הוא שאנחנו בסוף חבלי הלידה:

טבריה היא ׳טבורה׳ של ארץ ישראל.

כאשר נולד תינוק מנתקים את חבל הטבור
ורק אז אומרים מזל טוב על שהסתיימה הלידה בהצלחה.
הרעידות בטבריה שהיא הטבור ששם מתקיים החיבור למשיח ( לידת משיח) רועד משום שהוא לפני חיתוך. חיתוך סופי שמבשר על לידת המשיח.

מדוע דווקא בטבריה ?

מי ראש עיריית טבריה ?
בן דוד !

יוסי בן דוד = 152 רגיל (צמח דוד)

יוסי בן דוד = 160 רגיל (סימן)

שימו לב

יוסי בן דוד סימן גאולה בימינו = 458 מסתתר רגיל !!

יוסי בן דוד ראש עיריית טבריה = 888 מסתתר רגיל !!

יוסי זה יוסף.
יש כאן רמז גם למשיח בן יוסף וגם למשיח בן דוד.
[10:00, 10/7/2018] עמיחי: איך פיספסנו…

יוסי בן דוד – טבריה – בימינו = 424 ראשון שני וכו. !!

[10:19, 10/7/2018] עמיחי: יוסי בן דוד – רעש אדמה = 777 רגיל ומילים !

3860 ! (פי5)

יוסי בן דוד – גאולה – טבריה = 424 רגיל והכולל

💡💡💡

יוסי בן דוד זה יוסף בן דוד – חיבור בין משיח בן יוסף למשיח בן דוד שיש דיעה שזה אדם אחד – שבתחילה מתגלה בו בחינה של משיח בן יוסף ואח״כ הוא נהפך למשיח בן דוד.
יוסף בן דוד = 222
בחמישי האחרון היינו בדיוק 222.222 שנים לסוף האלף השישי

רעידת אדמה מוכיחה את גדולתו של הבורא יתברך. במסכת ברכות מובא כי בעת רעידת אדמה יש לברך: “שכוחו וגבורתו מלא עולם”, כשם שמברכים על ברקים ורעמים. דעה נוספת היא שמברכים “עושה מעשה בראשית”.

הנביאים זכריה, יחזקאל וישעיהו ניבאו כי בתהליכי הגאולה, בעת שתבוא קואליציה שלימה מעמי תבל לאיזורינו בכדי להתערב בהליכים במדינת ישראל, או אז תרעד הארץ באיזור ירושלים בדרגה גבוהה ביותר, וזאת כחלק מגילוי מלכות שמים בכל העולם כולו לעיני כל העמים.

אין הדברים אמורים להכניס אותנו ללחץ, חלילה. חשוב לזכור כי לאחר מלחמת גוג ומגוג תבוא הגאולה השלמה, אליה אנו מצפים ומייחלם כל ימינו. עוד יש לשנן את דברי ה’חפץ חיים’, שהבטיח כי מקובל בידינו איש מפי איש כי יראי ה’ לא יינזקו באותן מאורעות שמימיים. עוד יש לשים לב כי בתוך הפסוקים, מובאים משפטי נחמה: “והיה ה’ למלך על כל הארץ”, “וישבה ירושלים לבטח”, “מלך ה’ צבקות בהר ציון ובירושלים”, “הרפו ודעו כי אנוכי אלוקים”, “ה’ צבקות עמנו מבטח לנו אלוקי יעקב סלה”.

כה דברי הנביא יחזקאל (פרק ל”ח):

וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא בְּיוֹם בּוֹא גוֹג עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל נְאֻם ה’ אלוקים תַּעֲלֶה חֲמָתִי בְּאַפִּי: וּבְקִנְאָתִי בְאֵשׁ עֶבְרָתִי דִּבַּרְתִּי אִם לֹא בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה רַעַשׁ גָּדוֹל עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל: וְרָעֲשׁוּ מִפָּנַי דְּגֵי הַיָּם וְעוֹף הַשָּׁמַיִם וְחַיַּת הַשָּׂדֶה וְכָל הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל הָאֲדָמָה וְכֹל הָאָדָם אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְנֶהֶרְסוּ הֶהָרִים וְנָפְלוּ הַמַּדְרֵגוֹת וְכָל חוֹמָה לָאָרֶץ תִּפּוֹל:

גם הנביא זכריה (פרק י”ד) התנבא על הרעידה, והוסיף פרטים שונים לפיהם עולה כי הרעידה תהיה בעוצמה כל כך חזקה עד כדי גרימת שינויים מפליגים בכל הטופוגרפיה באיזור ירושלים. כה דבריו:

וְאָסַפְתִּי אֶת כָּל הַגּוֹיִם אֶל יְרוּשָׁלַיִם לַמִּלְחָמָה, וְנִלְכְּדָה הָעִיר, וְנָשַׁסּוּ הַבָּתִּים, וְיָצָא ה’ וְנִלְחַם בַּגּוֹיִם הָהֵם כְּיוֹם הִלָּחֲמוֹ בְּיוֹם קְרָב [ביום קריעת ים סוף]: וְעָמְדוּ רַגְלָיו בַּיּוֹם הַהוּא עַל הַר הַזֵּתִים אֲשֶׁר עַל פְּנֵי יְרוּשָׁלִַם מִקֶּדֶם, וְנִבְקַע הַר הַזֵּיתִים מֵחֶצְיוֹ מִזְרָחָה וָיָמָּה גֵּיא גְּדוֹלָה מְאֹד וּמָשׁ חֲצִי הָהָר צָפוֹנָה וְחֶצְיוֹ נֶגְּבָּה: וְנַסְתֶּם גֵּיא הָרַי כִּי יַגִּיעַ גֵּי הָרִים אֶל אָצַל וְנַסְתֶּם כַּאֲשֶׁר נַסְתֶּם מִפְּנֵי הָרַעַשׁ בִּימֵי עֻזִּיָּה מֶלֶךְ יְהוּדָה וּבָא ה’ אלוקיי כָּל קְדשִׁים עִמָּךְ: וְהָיָה ה’ לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה ה’ אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד: יִסּוֹב כָּל הָאָרֶץ כָּעֲרָבָה מִגֶּבַע לְרִמּוֹן נֶגֶב יְרוּשָׁלִָם וְרָאֲמָה וְיָשְׁבָה תַחְתֶּיהָ לְמִשַּׁעַר בִּנְיָמִן עַד מְקוֹם שַׁעַר הָרִאשׁוֹן עַד שַׁעַר הַפִּנִּים וּמִגְדַּל חֲנַנְאֵל עַד יִקְבֵי הַמֶּלֶךְ: וְיָשְׁבוּ בָהּ וְחֵרֶם לֹא יִהְיֶה עוֹד, וְיָשְׁבָה יְרוּשָׁלַיִם לָבֶטַח:

גם הנביא ישעיהו (פרק כ”ד) מתאר רעידת אדמה, כאשר בורא העולם יפקוד ויעניש את הבוגדים בו. כה דבריו:

מִכְּנַף הָאָרֶץ זְמִרֹת שָׁמַעְנוּ, צְבִי לַצַּדִּיק, וָאֹמַר רָזִי-לִי רָזִי-לִי, אוֹי לִי; בֹּגְדִים בָּגָדוּ, וּבֶגֶד בּוֹגְדִים בָּגָדוּ. פַּחַד וָפַחַת, וָפָח; עָלֶיךָ, יוֹשֵׁב הָאָרֶץ. וְהָיָה הַנָּס מִקּוֹל הַפַּחַד, יִפֹּל אֶל-הַפַּחַת, וְהָעוֹלֶה מִתּוֹךְ הַפַּחַת, יִלָּכֵד בַּפָּח:  כִּי-אֲרֻבּוֹת מִמָּרוֹם נִפְתָּחוּ, וַיִּרְעֲשׁוּ מוֹסְדֵי אָרֶץ. רֹעָה הִתְרֹעֲעָה, הָאָרֶץ; פּוֹר הִתְפּוֹרְרָה אֶרֶץ, מוֹט הִתְמוֹטְטָה אָרֶץ. נוֹעַ תָּנוּעַ אֶרֶץ כַּשִּׁכּוֹר, וְהִתְנוֹדְדָה כַּמְּלוּנָה; וְכָבַד עָלֶיהָ פִּשְׁעָהּ, וְנָפְלָה וְלֹא-תֹסִיף קוּם. וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, יִפְקֹד ה’ עַל-צְבָא הַמָּרוֹם בַּמָּרוֹם; וְעַל-מַלְכֵי הָאֲדָמָה, עַל-הָאֲדָמָה.  וְאֻסְּפוּ אֲסֵפָה אַסִּיר עַל-בּוֹר, וְסֻגְּרוּ עַל-מַסְגֵּר; וּמֵרֹב יָמִים, יִפָּקֵדוּ. וְחָפְרָה הַלְּבָנָה, וּבוֹשָׁה הַחַמָּה:  כִּי-מָלַךְ ה’ צבקות, בְּהַר צִיּוֹן וּבִירוּשָׁלִַם, וְנֶגֶד זְקֵנָיו, כָּבוֹד.

פרק מ”ו בתהילים מדבר על רעידת האדמה הגדולה שתהיה, ועל כך שיראי ה’ ומקיימי מצוותיו יזכו להינצל ממנה. פרק זה מהווה אף סגולה להינצל ממלחמת גוג ומגוג, ועל כן מומלץ לאומרו:

לַמְנַצֵּחַ לִבְנֵי-קֹרַח עַל-עֲלָמוֹת שִׁיר. אלוקים לָנוּ מַחֲסֶה וָעֹז עֶזְרָה בְצָרוֹת נִמְצָא מְאֹד: עַל כֵּן לֹא נִירָא בְּהָמִיר אָרֶץ וּבְמוֹט הָרִים בְּלֵב יַמִּים: יֶהֱמוּ יֶחְמְרוּ מֵימָיו יִרְעֲשׁוּ הָרִים בְּגַאֲוָתוֹ סֶלָה: אלוקים בְּקִרְבָּהּ בַּל תִּמּוֹט יַעְזְרֶהָ אלוקים לִפְנוֹת בֹּקֶר: הָמוּ גוֹיִם מָטוּ מַמְלָכוֹת נָתַן בְּקוֹלוֹ תָּמוּג אָרֶץ: ה’ צבקות עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אלוקי יַעֲקֹב סֶלָה: לְכוּ חֲזוּ מִפְעֲלוֹת ה’ אֲשֶׁר שָׂם שַׁמּוֹת בָּאָרֶץ: מַשְׁבִּית מִלְחָמוֹת, עַד-קְצֵה הָאָרֶץ: קֶשֶׁת יְשַׁבֵּר, וְקִצֵּץ חֲנִית; עֲגָלוֹת, יִשְׂרֹף בָּאֵשׁ. הַרְפּוּ וּדְעוּ, כִּי-אָנֹכִי אלוקים אָרוּם בַּגּוֹיִם, אָרוּם בָּאָרֶץ. ה’ צבקות עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אלוקי יַעֲקֹב סֶלָה:

כאמור, אין להיכנס ללחץ, אלא להיות בטוחים בה’ שיגאלנו וישמרנו בעת מאורעות אלה. תפקידינו הוא רק לחשוב כיצד אנו מנצלים את האיתותים לטובתנו ולתועלת, ללא פחדים או חששות מיותרים. בעניין זה יש לזכור את דבריו של רבי אליעזר הגדול, המובאים בגמרא: “מה יעשה אדם וינצל מחבלי משיח? יעסוק בתורה ובגמילות חסדים”. על ידי לימוד התורה והקפדה על מצוות חסד – צובר האדם לעצמו זכויות שיגנו עליו במאורעות מלחמת גוג ומגוג, וההתרחשויות שיהיו אז.

כיצד נינצל מחבלי משיח? צפו בתשובתו של רבי אליעזר הגדול:

לומר 3 פעמים את הפסוק:
״וַתִּשָּׂאֵ֣נִי ר֔וּחַ וָאֶשְׁמַ֣ע אַחֲרַ֔י ק֖וֹל רַ֣עַשׁ גָּד֑וֹל בָּר֥וּךְ כְּבוֹד־יְהֹוָ֖ה ממקומו״
בשורות טובות.

רמזים מהרעידות האחרונות
שימו לב רעידת אדמה נוספת ביום שני כ"ו בתמוז בעוצמה 3.2 (לב) שימו לב לשעת פרסום הידיעה 18:20 זה קוד הגאולה (וכתובת האתר) "סוד = 70 * 26 = הויה = 1820 שימו לב לכותב ההודעה באתר רוטר יש 222 הודעות כמניין "דיבור" ה' מדבר איתנו דרך הטבע !! - ה' שם את המילים והמחשבות למקלידי האתרים לעורכי העיתונים, לחץ על התמונה להגדלה

מַדּוּעַ בָּאתִי וְאֵין אִישׁ קָרָאתִי וְאֵין עוֹנֶה = 1820

כדי לראות את הסרטון על הסוד הגדול ביותר בכל הזמנים "סוד 1820" לחץ על הלוגו
ביום ראשון כ"ה תמוז בשעה 16:31 בצהרים רעידת אדמה נוספת, בצפת, (זה השעה המדויקת, קיבלנו טלפון ממישהו מקומי,) באותה שעה פורסמה על רעידת אדמה ביוון- שזה הצד ההופכי של המשיח , משיח יושב על פתחי רומי (יוון) וכן יון = 66 - כמניין בן דוד = 66 ולכן קיבלנו בעוצמה 5 (חמישה אותיות המשיח)
עדכון ראשון בפוסט, איך רצף הרעידות התחילו ברצף של רמזי ה"גאולה" = 45​
קיבלנו רמזי גאולה מהחזקים אי פעם בבוקר יום 4.7.2018 “למניינם
יום העצמאות של ארה”ב
רמזים על הגאולה ומשיח המתגלה מהכנרת/מטבריה
 
הרעידה הראשונה ב-4.50 לפנות בוקר !
45 = גאולה
מצמרר !
 
 
לאחר מכן סדרה של רעידות נוספות לפנות בוקר, נחבר את השעות בהן ארעו רעידות האדמה: ודווקא שלושה מהחזקות נותנות גימטריות מעניינות
 
(לפי השעות)
4.50 (גאולה)
4:58 (המלך המשיח)
6:51 (משיח כבר כאן)
 
מקור הרעידות בטבריה / כינרת שידוע שמשם משיח מתגלה !
 
באותו יום בערב רעידת אדמה נוספת מזעזעת את הצפון
ועוצמתה שוב
4.5
גאולה = 45
לא יאמן פלא פלאים
 
ולמה כל זה קורה ביום 4.7 שזה יום העצמאות של ארה”ב שבה יש את הנשיא מספר 45
ששמו בגימטריה 424 – כמניין ‘משיח בן דוד’
 
???
כל זה מתחבר לפרשת השבוע ולחמורו של משיח שהוא “נולד מאתנו של בלעם”
כמו שכבר ראינו רבות ברמזים בשנים האחרונות
וכן זה מוזכר בספרים הקדושים, שבגאולה הכל יהיה ‘הפוך’,
ובדווקא דרך הדברים שנראים כטומאה כמו תאריך לועזי למשל או נשיא גוי, דווקא שם נראה את גילוי השגחתו יתברך, כי מלכותו מושלת על הכל,
 
(על דרך שקום המדינה היא בשנת 1948 “למניינם” וזו שנת לידת אברהם מבריאת העולם, וכן זה שהמדינה הוקמה ע”י הרצל החילוני וכו’.  רואים שהתיקון מתחיל בקודש ומסתיים דרך הצד ההופכי)
ואז יבינו כולם שכל הפעולת הנפעלות גם בצד ההופכי הם רק ממנו יתברך ולא משום גורם אחר במציאות, כי אין עוד מלבדו … (=111)
 
הפוך = 111
פלא = 111
 
בגאולה הכל יכול להתהפך כאחת , מה שחשבנו שזה שחור יהיה ללבן והפוך…
כמו הסיפור של בן המלך ובן השפחה שהתחלפו …
 
מה נשאר לנו כדי להכניס את הגאולה לתוך הגולה, רק להכניס את האות “אלף = 111” לתוך הגולה ואז נקבל “גאולה” להבין ולחוש בכל רגע שכל מה שאני חש וכל דיבור סביבי זה בא רק מהקב”ה, והוא מדבר איתי דרך הטבע ומצייר לי את כל המציאות, כולל הפרטים הקטנים ביותר, ולי נשאר רק להדבק בו ולהגיד תודה גם על הדבר שנראה הכי קשה, כי אני נמצא בתוכו, והוא מטפל בי כרגע אז אני צריך לשמוח ולהנות מזה שהוא חושב עלי ומטפל בי כעת !!! מחשבה כזו שלי עושה לה’ תענוג… ואז נקבל את הגאולה בשמחה, זה הגאולה, זה מציאות של משיח, להיות דבוק בה’ 24/7 (247 = רמז)
לכן בעתה = 477 – כמניין אתמול = 477 כי כשתבוא הגאולה נבין שהכל כבר קרה “אתמול” רק ‘לא ראינו’ כי היינו עדיין בתוך ה”גולה” ולא ראינו את הא‘ של הבורא שמפעיל הכל… וכשנזכה לקבל הכל בשמחה נזכה ונראה ניסים גלויים בטבע שידוד הטבע ממש…
 
כִּי בְשִׂמְחָה תֵצֵאוּ וּבְשָׁלוֹם תּוּבָלוּן הֶהָרִים וְהַגְּבָעוֹת יִפְצְחוּ לִפְנֵיכֶם רִנָּה וְכָל עֲצֵי הַשָּׂדֶה יִמְחֲאוּ כָף
 
וְשַׁח גַּבְהוּת הָאָדָם וְשָׁפֵל רוּם אֲנָשִׁים וְנִשְׂגַּב יְהוָה לְבַדּוֹ בַּיּוֹם הַהוּא. וְהָאֱלִילִים כָּלִיל יַחֲלֹף.  וּבָאוּ בִּמְעָרוֹת צֻרִים וּבִמְחִלּוֹת עָפָר מִפְּנֵי פַּחַד יְהוָה וּמֵהֲדַר גְּאוֹנוֹ בְּקוּמוֹ לַעֲרֹץ הָאָרֶץ…
 
שהאדם רואה ומבין איך הכל משתלשל מלמעלה ובדווקא דרך ההפוך / הלועזי, הוא מקבל ענג מכבוד ה’ שמתגלה לו, הוא פתאום מבין שדווקא דרך הדבר שהוא חשב שהכי עשה לו רע בחיים שם נמצאת הרפואה הכי גדולה שלו,
 
לכן:
 
לועזי = 123
ענג = 123
התגלות י-הוה ומשיח = 1234
התגלות השכינה = 1234

קבלת שבת = 1234

 
וכן
 
מבין = 102
אמונה = 102
השגחה פרטית = 1020
 
אחד תלוי בשני אין הבנה… ההבנה היחידה זה אמונה ואז תראה בעין השגחה פרטית
 
“וְנִגְלָה כְּבוֹד יְ-הוָה וְרָאוּ כָל בָּשָׂר יַחְדָּו כִּי פִּי יְ-הוָה דִּבֵּר”
 
דיבור = 222
קול א-להים = 222
 
למה דווקא קול א-להים? ולא קול י-הוה ? כי א-להים בגימטריה ‘הטבע’ ולשמוע את קולו דרך הטבע. זה החידוש של הגאולה וזה הדיבור השמימי
בֵּא-לֹהִים אֲהַלֵּל דָּבָר בַּי-הוָה אֲהַלֵּל דָּבָר. (דוד המלך בתהילים)
 
המשיח יבוא דרך החומר ודרך הגילויים בחדשות הקרובות והרחוקות, שאז נבין שיש כוח אחד שפועל והוא עשה עושה ויעשה לכל המעשים,
 
לכן “חדשות” זה בגימטריה “עני ורוכב על חמור”
 

וכן אנו בערב פרשת פנחס

פנחס התשעח = 981
גאולת ישראל = 981

ואנו בפרשות שעוסקות בעניין בלעם, וחמורו שהוא מוליד את חמורו של משיח שזה ההפוך

להרחבה בנושא ראו כותרות מתוך עלון סוד החשמל של השבוע שמדבר בדיוק על נושא ההפכים

  • מֵאֲתוֹנוֹ שֶׁל בִּלְעָם נוֹלַד הַחֲמוֹר שֶׁל מָשִׁיחַ. וּ’פִּינְחָס אֶלְעָזָר אַהֲרוֹן’ שֶׁנִּלְחַם בָּהֶם בְּגִימַטְרִיָּא ‘תשע”ח’.
  • אַבְרָהָם הוֹלִיד אֶת יִשְׁמָעֵאל, וּבַצַּד הַחָמְרִי זֶה הָפוּךְ יִּשְׁמָעֵאל שֶׁהוּא הָאָתוֹן מוֹלִיד אֶת הַחֲמוֹר שֶׁל אַבְרָהָם.
  • מֹשֶׁה רָכַב עַל חֲמוֹרוֹ שֶׁל מָשִׁיחַלחץ כאן לקריאת העלון פרשת פנחס תשע”ח


בלעם מלשון בלע מ‘ זה המ’ של משיח זה המ’ הסתומה שתפתח זה המ’ של החומר ראה מאמר סוד המ’ והרמז לחץ כאן


פתיחת השגרירות בירושלים עלה סרטון הרמזים לינק יוטיוב

 

 

 
 

רמזים נוספים שהתקבלו

מאת ל:ש זהו מקום הרעידות הבוקר בתוך הכנרת.

• בקרבת כביש 87 (ספרות 78= ע״ח)

• בסמוך ל׳כפר נחום׳ - ״נחמו נחמו עמי״- הקב״ה מקדים תרופה למכה.

•בסמוך לעין שבע (7)

עין שבע נקראת גם ׳טבחה׳. אולי רמז ל״טבח לה׳ בבצרה״...

בתוך תחומי עין שבע יש את.. כנסיית הלחם והדגים= 1,821( אחד יותר..)

אולי רמז לסעודת לוויתן (לוויתן הוא דג. דג=7).

• בקרבת גינוסר- מקום קבורת גוג ...

כנרת זו גינוסר- שפירותיה מתוקים (ערבים) כקולו של הכינור (מגילה ו.).

לכנרת יש את צורת הכינור. דוד ניגן בכינור.

וְהָיָה בִּהְיוֹת רוּחַ אֱלֹהִים אֶל שָׁאוּל וְלָקַח דָּוִד אֶת הַכִּנּוֹר וְנִגֵּן בְּיָדוֹ וְרָוַח לְשָׁאוּל וְטוֹב לוֹ וְסָרָה מֵעָלָיו רוּחַ הָרָעָה (שמואל א,טז,כג)

״עוּרָה כְבוֹדִי עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שחר״ (תהלים נז,ט).

הרעידות היום מרגישות כאילו דוד המלך מתחיל לפרוט על מיתרי הכינור ולעורר את השחר- הגאולה , בב״א. גינוסר- אותיות סנגורי(ה). סנגור- יה. הקב״ה סנגורם של ישראל ולכן גוג אמור להיקבר בחוף ימה של גינוסר.

וְהָיָה בַיּוֹם הַהוּא אֶתֵּן לְגוֹג מְקוֹם שָׁם קֶבֶר בְּיִשְׂרָאֵל גֵּי הָעֹבְרִים קִדְמַת הַיָּם וְחֹסֶמֶת הִיא אֶת הָעֹבְרִים וְקָבְרוּ שָׁם אֶת גּוֹג וְאֶת כָּל הֲמוֹנֹה וְקָרְאוּ גֵּיא הֲמוֹן גוג (יחזקאל לט, יא)

תרגום יונתן על הפסוק:

וִיהֵי בְּעִדָנָא הַהוּא אֶתֵּן לְגוֹג אֲתַר כָּשַׁר לְבֵית קְבוּרָא בְּיִשְׂרָאֵל בְּחֵילְתָּא מְגִיזָתָא מַדְנַח יַם גִינוֹסַר.

מאת: סוד החשמל

רְעִידוֹת אֲדָמָה בְּבִקְעַת אַרְבֵּל שֶׁעַל יַד טְבֶרְיָה.

מָצִינוּ בְּזֹהַר חָדָשׁ (רות צג.) הָאָרֶץ רוֹעֶדֶת מִצִּיּוֹן. נִרְאֶה דְּלָכֵן רְעִידַת הָאֲדָמָה בָּאָה מִצִּיּוֹן, דְּמוּבָא בַּיְרוּשַׁלְמִי (ברכות סד.) מִפְּנֵי מַה בָּאִין זְוָעוֹת לָעוֹלָם, בְּשָׁעָה שֶׁהקב”ה מַבִּיט בְּבָתֵּי תֵּיטְרִיּוֹת וּבְּבָתֵּי קִרְקָסִיּוֹת יוֹשְׁבוֹת בֶּטַח וְשַׁאֲנָן וְשַׁלְוָה, וּבֵית מִקְדָּשׁוֹ חָרֵב, הוּא אַפִּילוֹן לְעוֹלָמוֹ לְהַחֲרִיבוֹ. הֲדָא הוּא דִּכְתִיב “שָׁאֹג יִשְׁאַג עַל נָוֵהוּ”. בִּשְׁבִיל נָוֵיהוּ. וְרַבָּנָן אָמְרוּ מִפְּנֵי הַמַּחֲלֹקֶת. אָמַר רַבִּי שְׁמוּאֵל אֵין רַעַשׁ אֶלָּא הֶפְסֵק מַלְכוּת. כְּמָה דְּאַתְּ אֲמַר “וַתִּרְעַשׁ הָאָרֶץ וַתָּחֹל”. וְכֵיוָן שֶׁצִּיּוֹן הִיא שֹׁרֶשׁ הַמַּלְכוּת בָּעוֹלָם, כְּשֶׁיֵּשׁ זַעְזוּעַ וְהֶפְסֵק בַּמַּלְכוּת, זֶה גּוֹרֵם אֶת הָרְעִידָה מִצִּיּוֹן. וְכֵן מָצִינוּ בַּזֹּהַר (בא לד:) אַחַת לְשִׁבְעִים שָׁנִים מִזְדַּעְזֵעַ הָעוֹלָם מִפְּנֵי זֶה הַתַּנִּין הַגָּדוֹל כַּאֲשֶׁר הוּא מַעֲלֶה סְנַפִּירִין וּמִזְדַּעְזֵעַ, אָז כֻּלָּם מִזְדַּעְזְעִים בְּאֵלּוּ הַיְאוֹרִים, וְכָל הָעוֹלָם מִזְדַּעְזֵעַ וְהָאָרֶץ רוֹעֶדֶת. רוֹאִים קֶשֶׁר בֵּין רְעִידַת הָאָרֶץ לַלִּוְיָתָן, וּנְבָאֵר לְקַמָּן שֶׁהַלִּוְיָתָן שַׁיָּךְ לְצִיּוֹן, וְלָכֵן לִוְיָתָן בְּגִימַטְרִיָּא מַלְכוּת.

מָצִינוּ בַּיְרוּשַׁלְמִי (ברכות ד:) רָבָא וְרַבִּי שִׁמְעוֹן בֶּן חֲלַפְתָּא הָווּ מְהַלְּכִין בַּהֲדָא בִּקְעַת אַרְבֵּל בִּקְרִיצָתָהּ וְרָאוּ אַיֶּלֶת הַשַּׁחַר שֶׁבָּקַע אוֹרָהּ. אָמַר רַבִּי חִיָּא רָבָה לְר’ שִׁמְעוֹן בֶּן חֲלַפְתָּא בֵּי רֶבִּי כָּךְ הִיא גְאֻלָּתָן שֶׁל יִשְׂרָאֵל בִּתְחִילָה קִמְעָא קִמְעָא כָּל מַה שֶּׁהִיא הוֹלֶכֶת הִיא רַבָּה וְהוֹלֶכֶת. וְרוֹאִים שֶׁהֵם רָאוּ בְעֵינֵי רוּחָם אֶת הַגְּאֻלָּה בְּבִקְעַת אַרְבֵּל שֶׁעַל יַד טְבֶרְיָה.

מָצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ (ילקוט ישעיהו תכט) וּטְבֶרְיָה עֲמֻקָּה מִכֻּלָּם. כְּדִכְתִיב “וְשָׁפַלְתְּ מֵאֶרֶץ תְּדַבֵּרִי”. וּמִשָּׁם עֲתִידִין לְהִגָּאֵל שֶׁנֶּאֱמַר “הִתְנַעֲרִי מֵעָפָר קוּמִי שְּׁבִי יְרוּשָׁלִָם”. “תִּרְמְסֶנָּה רָגֶל רַגְלֵי עָנִי פַּעֲמֵי דַלִּים”, אָמַר רַבִּי טְבֶרְיָה מְשַׁלֶּמֶת לִימוֹת הַמָּשִׁיחַ שֶׁנֶּאֱמַר “תִּרְמְסֶנָּה רָגֶל רַגְלֵי וְגוֹ'”, וּמַה כְּתִיב אַחֲרָיו “וְהוּכַן בַּחֶסֶד כִּסֵּא”. רוֹאִים שֶׁהַגְּאֻלָּה הָעֲתִידָה תַּתְחִיל בִּטְבֶרְיָה, שֶׁעָלֶיהָ נֶאֱמַר “הִתְנַעֲרִי מֵעָפָר קוּמִי”. וְיֵשׁ כָּאן רֶמֶז גַם עַל רְעִידוֹת אֲדָמָה בִּטְבֶרְיָה בִּזְמַן הַגְּאֻלָּה, בְּסוֹד נִעוּר הֶעָפָר. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ צִיּוֹן דָּוִד סִיבּוֹנִי שליט”א שֶׁרְעִידַת אֲדָמָה נִקְרֵאת בִּלְשׁוֹן חֲזַ”ל זְוָועוֹת בְּגִימַטְרִיָּא מַלְכוּת. וְרוֹעֶדֶת בְּגִימַטְרִיָּא כִּינֶרֶת מְקוֹם הַמַּלְכוּת. וְיִתָּכֵן שֶׁהִשְׁתַּלְשְׁלוּ הַשָּׁבוּעַ רְעִידוֹת אֲדָמָה בְּבִקְעַת אַרְבֵּל שֶׁעַל יַד טְבֶרְיָה בַּשָּׁבוּעַ בּוֹ פָּרְצוּ מַחְלֹקוֹת קָשׁוֹת בֵּין גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל. כְּמוֹ שֶׁרָאִינוּ בִּימֵי חֹדֶשׁ חֶשְׁוָן תשע”ד שֶׁהִתְרָחֲשׁוּ כַּמָּה רְעִידוֹת אֲדָמָה בַּכִּנֶּרֶת בַּשָּׁבוּעַ בּוֹ פָּרְצוּ מַחֲלֹקוֹת קָשׁוֹת בֵּין גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל, וְכֵן בְּחֹדֶשׁ חֶשְׁוָן תשע”ד הִסְתַּלֵּק מָרָן הָראשל”צ רַבֵּנוּ עוֹבַדְיָה יוֹסֵף זצ”ל שֶׁנּוֹלַד בִּשְׁנַת תרפ”א כְּמִנְיַן כִּנֶּרֶ”ת עִם הַכּוֹלֵל, וְהִשְׁאִיר רְבָבוֹת לְלֹא מַנְהִיג, וּבְנוֹסָף. וְעוֹד רָאִינוּ בְּאוֹתָם יָמִים מַמָּשׁ, שֶׁרֹאשׁ מֶמְשֶׁלֶת יִשְׂרָאֵל בִּקֵּר בְּאִיטַלְיָא עַל מְנָת לָדוּן שָׁם עִם הַוָּתִיקָן עַל הַעֲבָרַת מִתְחַם קֶבֶר דָּוִד הַמֶּלֶךְ ע”ה לִרְשׁוּתָם היל”ת, וּכְפִי שֶׁהֵבֵאנוּ שֶׁכִּנֶּרֶת הִיא הַסּוֹד שֶׁל כִּנּוֹר דָּוִד, וְהִתְרָחֲשׁוּ זַעֲזוּעִים קָשִׁים בַּמַּלְכוּת מִכָּל הַצְּדָדִים.

וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ ל. שִׁטְרִית שליט”א שֶׁרְעִידוֹת הָאֲדָמָה אֵרְעוּ בְּסָמוּךְ לִכְפַר נַחוּם, רֶמֶז עַל נְחָמַת הַגְּאֻלָּהָ, וּבְסָמוּךְ לְעֵין שֶׁבַע שֶׁמְּרַמֵּז עַל הַמַּלְכוּת שֶׁשַּׁיֶּכֶת לְמִסְפַּר שֶׁבַע. וּבְסָמוּךְ לַיִּשּׁוּב גֵּנוֹסָר שֶׁעָלָיו נֶאֱמַר בְּ’תַרְגּוּם יוֹנָתָן’ שֶׁהַנִּצָּחוֹן עַל גּוֹג וּמָגוֹג יִהְיֶה בִּטְבֶרְיָה, (יחזקאל לט, יא) וִיהֵי בְּעִדָנָא הַהוּא אֶתֵּן לְגוֹג אֲתַר כָּשַׁר לְבֵית קְבוּרָא בְּיִשְׂרָאֵל בְּחֵילְתָּא מְגִיזָתָא מַדְנַח יַם גִינוֹסַר. וְכֵן גֵּנוֹסַר אוֹתִיּוֹת סַנֵּגוֹר רֶמֶז שֶׁה’ מְלַמֵּד סַנְּגוֹרְיָא עַל עַם יִשְׂרָאֵל לְהִגָּאֵל בְּרַחֲמִים. וְזֶה גַם בְּגִימַטְרִיָּא מֵי הַיַּרְדֵּן שֶׁמְּסַמְּלִים אֶת מַלְכוּת בֵּית דָּוִד, וְיָדוּעַ שֶׁהַכִּנֶּרֶת מִתְחַבֶּרֶת לַיַּרְדֵן. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ צִיּוֹן דָּוִד סִיבּוֹנִי שליט”א שֶׁטְּבֶרְיָא בְּגִימַטְרִיָּא 222 שֶׁמְּסַמֵּל אֶת שְׁנַת תשע”ח שֶׁהִיא 222 שָׁנָה מִסּוֹף הָאֶלֶף.

המתים מחפשים תשובה- האם מוכר לכם הביטוי: האם מישהו חזר משם? – לכל הספקנים ובכלל, מיועד סרט חדש זה – ענין גלגול נשמות ועוד – מאת המקובל האלוקי הרב יהודה פתייה זצוק”ל

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, משיח בתשע"ו, סרט, עלוני גאולה

הסרט- המתים מחפשים תשובה:

האם שמעתם פעם את  הביטוי-  מישהו חזר משם?

לכל הספקנים ובכלל,  כאן יש הוכחה “לאלו שכן חזרו משם”, ולא רק שחזרו, אלא סיפרו לרב יהודה פתייה זצוק”ל  כל מה שעבר עליהם שם למעלה.

בסרטון –  מתואר כהקדמה  מי הוא המקובל האלקי העצום שנקרא הרב יהודה פתייה זצוק”ל ,   לאחר מכן   מתואר מתוך ספרו  “מנחת יהודה,” על מתים שנפטרו מהעולם   שנגלו  אליו ומספרים לו קורותיהם למעלה, מה קרה להם אחרי מותם, מתארים את משפטם בבית דין של מעלה, כיצד שפטו  אותם,  (כמה צריך להקפיד לומר רק את האמת  בבית דין של מעלה, אסור להתחכם,  כי הכל גלוי שם עד פרטי  פרטים , ועד כמה אי אפשר להסתיר כלום – ואיזה עונשים מקבלים אם לא אומרים את האמת  ) ומתארים מה היה עונשם בגלל חטאם בעולם הזה- ואיך חישבו  להם את העונש מידה כנגד מידה),  ובגלל  שהם “ערומים ממצוות”  הם כמו הומלסים (homless)  ומתייבשים נורא   , כי אין  מה שיגן עליהם, אין להם לבוש לנשמה (הנקרא” חלוקא דרבנן”), כי  כל מצווה היא לבוש לנשמה בעולם הבא,   אין לבוש  לנשמתם ,ואז נאלצים לשוטט בין שמים לארץ , וכפתרון למצוקתם נכנסים  בעיבור ,ונדבקים לנשמות ירודות של אנשים בעולם הזה.   ו ולכן אומר הרב  פתייה זצוק”ל שהרבה  חולים בבתי חולים לחולי נפש- הם בגלל אותם נשמות מתים  אבודות שנכנסו בתוכם כדיבוק) , ומתואר איך הרב הציל  ותקן אותם נשמות המתים  והחיים שהתחננו שיתקן אותם  ויקל על סבלם ויוציא הרע שאחוז בהם .  

  

  

     

חשיבות קריאת שמע על המיטה  לפני השינה- להטבת החלומות

בסרטון הרב יהודה פתיה זצוק”ל  מסביר  מתוך כתביו, את החשיבות העצומה של קריאת שמע על המיטה, כדי להגן על האדם מפני חלומות רעים, ומבהילים , כמו כן  מתאר איך נדע להבדיל בין חלומות אמיתיים ושקריים.

חשיבות הגדולה  של הברכות על המזון-  לפני האכילה ובסיומה

בסרטון – (דקה 39.27) הרב  מדבר על חשיבות הגדולה של ברכה על המזון שאנו אוכלים, כי ישנן נשמות שבשל עבירות חמורות שעשו ( למשל לא אכלו אוכל כשר  / אכלו מאכלות אסורים  למשל   פירות ים, חזיר וכו  )  קבלו עונש להתגלגל, בדומם   או בצומח, או בחי, הכל תלוי ברמת  העבירה, – ולכן  יש נשמות שנגזר עליהם  להתגלגל  גם במזון, שאנו אוכלים  למשל  בבשר, בפירות וירקות והן נמצאות  שם ב”מאסר” , ורק ע”י הברכות  שאנו מברכים  לפני האכילה  ובסיומה, הנשמה המגולגלת במזון- משתחררת ממאסרה ובאה על תיקונה.   ידוע שהנשמה המגולגלת במזון “מתחננת” , שיאכל  את המזון שבו היא מגולגלת אדם  דתי ,או כל אדם שמברך על מזון, וכך תבוא על תיקונה.

תמונות מתוך הסרט:

גלגול נשמות

עונשי הגלגולים בדומם צומח וחי -בשל עבירות חמורות

באות לנקות את האדם בכדי שתוכל הנשמה להיות נקיה מעבירות ולעלות לגן עדן

לא להיבהל! 

העונשים האלה חלים  רק אם אדם עזב את העולם, ולא עשה תשובה!

אין דבר העומד בפני התשובה!- ואם אדם עשה תשובה שלמה- ה’ מוחל

 באופן כללי , איך עושים תשובה על החטא?  

  1.  צער- ראשית אדם צריך  להצטער  מאד מאד  מעומק ליבו על החטא שחטא. (הצער בלב מבטל את התענוג שהרגיש  בעת  החטא) 

  2. וידוי-:   פונה לה’  ואומר  ומפרש בפיו את העבירה שעשה ( אומר:  אנא ה’- חטאתי ,עוויתי פשעתי לפניך ה’, בעבירה..(פלונית) / עשיתי כך וכך … ומפרט)  (הדיבור בפה נחשב מעשה זוטא- והוא מבטל  את מעשה העבירה שעשה בפועל) 

  3. בקשה סליחה ומחילה , צר לי מאד  מאד על כך  , אנא ה’ סלח לי ומחל לי.

  4.  הפסקת החטא – מקבל על עצמו – לא לחזור על החטא שוב. 

ובחסדי שמים וברחמים גדולים – ה’ יסלח, והאדם לא ישפט  ע”כ בבית דין של מעלה

 

יצאת לחיק הטבע?  אם ישבת על אבן- תאמר פרק תהילים- אולי יש שם נשמה מגולגלת באבן – ואז תוכל הנשמה לצאת ממאסרה ולבוא לתיקונה

המאכיל אנשים בשר לא כשר- טריפות ונבילות- מתגלגל בעלים של עץ

גלגול בחמור- לאיש הבוגד באשתו

גלגול במים- לשופכי דמים

 

גלגול בבת יענה- מי שמסתכל בסרטים  של עריות (סרטים פורנוגרפים )

.

גלגול באבן – למדברי לשון הרע

.

הבוגד והבוגדת מתגלגלים – באבן ריחיים

.

השוכב גבר עם גבר- מתגלגל בשפן, או ארנבת

.

מי ששוכב עם חברה ללא מקווה וללא כתובה, או אישה נידה -יתגלגל בגויה

 מי ששוכב  עם בהמה – יתגלגל בעטלף

ובכדי להציל את הנפשות המגולגלות בדומם צומח וחי שטרם הגיעו לגן עדן

–  ולהוציא אותו ממאסרם- באו ברכות הנהנין על המזון

שברגע שאדם מברך על המזון  ועונים לו אמן-

הנשמה המגולגלת משתחררת ממאסרה, ובאה על תיקונה

.

. .

ואם לא מברכים  על המזון ,זה מאריך מאד את צער הנשמה, עד שיברכו על המזון בה היא מגולגלת

.

המתגאה על הציבור מתגלגל בדבורה

.

סיפור מעלת התשובה-  על אדם שבא על כלתו (דקה 43.23)

.  

חלום מצמרר של אמו של החייל הצנחן ארז דרעי ז”ל שהתגלה כאמיתי.

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים

פברואר 2011 הוביל הרב יום-טוב אליאך קבוצה של 50 תלמידי תיכון אמריקאים לטיול בישראל. התחנה האחרונה של הטיול לפני שיצאו אל נמל התעופה היתה בית העלמין בהר הרצל.

כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, סיור בבית העלמין ומראה קבריהם של חיילים צעירים שהקריבו את חייהם, לצד שמיעת סיפורי גבורתם, הוא חוויה חזקה מאד.

“המקום שהכי קשה לי לבקר בו הוא הר הרצל. בגלל שבמקום שהצעירים יקברו את המבוגרים, המבוגרים קוברים את הצעירים”, אומר הרב אליאך.

בשעה שהרב אליאך תיאר בפני התלמידים את ההקרבה שהקריבו נערים אלה, חיילים צעירים אלה ומשפחותיהם, לפתע ראה במרחק מטרים ספורים מהם זוג מבוגר שבכה על אחד הקברים.

“לפתע, כל מה שתיארתי – מה עובר על ההורים, המשפחה, היה לנגד עינינו. ראינו גבר ואישה, וזה היה ברור מאד שהם אבא ואמא שבאו לבקר את הקבר של בנם”.

הוא ראה שעל המצבה יש תמונה של חייל ישראלי צעיר. שמה היה ארז דרעי.

 

ארז דרעי ז”ל

“אחד מאיתנו רכן קדימה ובקש מהאישה: ‘תספרי לנו קצת על הבן שלך?'”.

גברת דרעי מתחילה לספר להם שארז היה צנחן שנהרג בשנת 2006.

“רואים את פניהם של הילדים, כולם הרגישו כאב. כולם הבינו, עד כמה שאפשר בגיל הזה, איך הם

ואז היא מספרת להם משהו שמותיר אותם ללא מילים. היא אומרת:

“אתמול בלילה חלמתי חלום. ארז בא אלי, והוא אמר:

לא זכיתם להכניס אותי לחופה, אבל אני הייתי רוצה שתכניסו ספר תורה על שמי.

להכניס ספר תורה זה כאילו להכניס אותי לחופה”.

והנה החלק הכי מפחיד. הוא אומר לה בחלום:

לכו להר הרצל, יש אנשים טובים שם. יבואו אנשים טובים, והם יעזרו לך להכניס ספר תורה”.

“משהו באישה הזו פשוט עורר בנו איזה חיבור, וכולנו כקבוצה החלטנו לקחת על עצמנו את הפרויקט הזה, לגייס כספים כדי לממן את ספר התורה הזה לזכר בנה”, מספרת אחת מהמשתתפות בקבוצה.

“אחד מאיתנו רכן קדימה ואמר לה: ‘בשנה הבאה בעז”ה אנחנו חוזרים עם ספר תורה כמו שחלמת’.

“זו היתה קבוצה של ילדים חילוניים וילדים דתיים, ילדים מבתי ספר פרטיים וילדים מבתי ספר ציבוריים. זה היה מוזר, אבל היינו כאילו אחוזי דיבוק ע”י הצורך לעשות זאת”.

בשנה לאחר מכן, בפברואר 2012, הם חזרו עם ספר תורה חדש לחלוטין. הם נסעו למעלה אדומים, והאותיות האחרונות של ספר התורה נכתבו בחדרו של ארז.

“אני ממש בכיתי”, מספרת אמו של ארז, “אני התרגשתי מאד, זה באמת עם ישראל איתנו”.

אפשר היה להרגיש את ההתרגשות באוויר. כשהם סגרו את ספר התורה ויצאו לרחוב, אנשים התחילו לרקוד. היו שם חילונים, דתיים, אשכנזים, ספרדים. אפשר היה לראות בכל המרפסות – אנשים רקדו במרפסות. “כל סוג של יהודי שאפשר לדמיין היה מעורב בזה. אלה שתרמו את הכסף, אלה שהיו בסיור הראשון, סופר הסת”ם, אנשי התזמורת שנגנה, שני הרבנים הראשיים של מעלה אדומים, השוטרים שהיו ברחובות ושמרו על הסדר. אני בטוח שאף אחד מהם לא ישכח את היום ההוא לעולם. עם ישראל היה שם”, אומר הרב אליאך.

“יהודי, גם שהוא נמצא במקומות רחוקים, כמו ארצות הברית – אין, הלב היהודי הוא לב אחד”, אומרת אמו של ארז. “כל ישראל ערבים זה לזה. זה גוף אחד, נשמה אחת”, מסכם הרב אליאך.

הבא על גויה קשורה בו ככלב!🐶 יהודי ששוכב עם גויה חוזר בגלגול של כלב!! המקובל האלקי הרב יהודה פתייה זצוק”ל – ספר מנחת יהודה- הרוחות מספרות

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה

סרטון:  הבא על גויה- קשורה בו ככלב- הרב יעקב בן חנן   המקובל האלקי- הרב יהודה פתיה זצוק”ל כותב בספרו  “מנחה יהודה- הרוחות מספרות”  שבחלומו בעודו מהלך בשוק ראה שני כלבים שבכלב אחד היה מגולגל,  רופא  בן 50, ובכלב השני הקטן יותר היה מגולגל  רופא כבן 45.  שניהם הרגישו שהם בני אדם שיושבים בתוך כלבים.    הם לא יכלו לדבר זה עם זה, אלא  רק עם תנועת  אברי הלשון והפה של הכלב -ולכן היו נובחים, כי לא יכלו לדבר, וכשהביטו עלי, זיהו בבירור שראיתי אותם,   והכרתי אותם   בעודם בחיים, כי הייתם קונה אצלהם במאפיה,  ומרוב בושה וכלימה  נוראית השפילו עינהם לקרקע והסתלקו מהמקום.  

המקובל האלקי- הרב יהודה פתייה זצוק”ל

 

ספר מנחת יהודה

   

הרשם לרשימת התפוצה