תגלית מדהימה מוכיחה: הנחש היה עם רגלים בדיוק כמו בספר בראשית

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-אסונות/תופעות טבע, כללי

זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה התגלה נחש עם רגליים.

בספר התנ”ך מתואר כי בגן העדן הנחש פיתה את חווה ובתיאורים לנחש היו רגליים.
כעת, מדענים תארו את מה שהתגלה בברזיל והוסתר במשך עשרות שנים, נחש עם ארבעה רגליים.
התגלית הוסתרה במשך שנים רבות בכדי לא לעורר הצתה ומחלוקות.
המדענים נדהמו מהתגלית המרעישה של המאובן הראשון הידוע כנחש עם ארבעה רגליים.
התגלית מוכיחה ומאמתת את סיפורי התנ”ך, כי נחשים הלכו על רגליהם,
במקום לזחול על גחונם. זה בדיוק כמו שכתוב בתנ”ך בספר בראשית, כי לנחשים היו 
 
אומר ז’אק גוטייה במוזיאון להיסטוריה של הטבע באוניברסיטת ייל.
הגוף הארוך עם הגפיים המופחתים, יחד עם גרם התומך באגן עבור לבבות הלימפה, שנועדו לשאוב דם חזרה ללב,
עולים בקנה אחד כי מדובר בנחש.”
המאובן הוסתר באוסף פרטי במשך כמה עשורים לפני שהוא צבר את תשומת לבו של חבר צוות, דוד מרטיל מאוניברסיטת פורטסמות.
הוא נתקל בדגימה במהלך טיול עם תלמידי המוזיאון סולנהופן בגרמניה. לא קיימות עדויות על מתי או איפה הוא נמצא, אומרים החוקרים.
אבל מאפיינים מסוימים של הגיר שהיה קבור עם המאובן והצבע הכתום-חום הברור של העצמות עצמם,
מעידים כי זה בא מאזור מסוים של צפון מזרח ברזיל, אומר לונגריך.
 

בעוד שהאבולוציה טוענת כי הנחשים באו מלטאות ימיות, התגלית החדשה קוברת את התאוריה הישנה,
ועכשיו הם טוענים כי זה אולי ‘התפתחות’ ולא כמו שהמדע טוען שהנחש מקורו מהים.
במילים אחרות, הנחש מאז ומתמיד היה יצור היבשה, אשר כנראה איבד את רגליו ביבשה
וזו הוכחה המאמתת את הכתוב בתנ”ך: כאשר אלוהים העניש את הנחש “על גחונך תלך
למעשה המדענים עכשיו מסיקים כי התגלית היא “אב הקדמון של הנחשים של ימינו”.
ההבדל היחיד בין הנחש העתיק הזה והנחש המודרני של ימינו, הוא הרגליים.

 

 

פתאום יגיעו הגעגועים… מסר

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים

בס”ד, תקשור עם בנימין, ירושלים, י”ג טבת תשע”ח – ראו גם את השאלות ותשובות מָשְׁכֵנִי אַחֲרֶיךָ נָרוּצָה… אִם תָּעִירוּ וְאִם תְּעוֹרְרוּ אֶת הָאַהֲבָה…

אני מאד עצוב. יש איזה שקט שמפריע לי מאד מאד. הרעש בעולם קצת נרגע, אמנם שמחה וששון באירן, ויש איומים מפה ומשם, ומתחת לרדאר כולם מתכוננים למלחמה, אבל שקט. וגם פה, בארץ ישראל, שקט! נכון, נפלו שלשה טילים בדרום ופוצצו איזה בנין, אבל יחד עם זה שקט. והשקט הכי קשה לי זה השקט שפתאום כל החרדים שנלחמו נגד הגיוס – נעלמו! שקט! שקט! שקט!

אין הפגנות גדולות. הכל שקט. נכון, היום בזכרון-משה יש איזו אסיפה, אבל בסך הכל שקט. וזה מפריע לי מאד מאד. וכאילו, מה? שכחנו?! המצב בארץ כל כך קשה, החילונים מנסים לגמור את היהדות, רצח בדם קר! הם בטוחים שברגע שיעשו את זה הם יהיו השולטים, ושהם יוכלו לעשות כל מה שהם רוצים, לחלל שבת, לעשות מה שרוצים.

והם מנסים כל יום, ברדיו, באינטרנט, בכל מיני מקומות, לצייר את החרדים כאויבים. התמונות שהם מציירים במלים שלהם את החרדי – זה מזכיר לי את הקריקטורות של הנוצרים איך שהם ציירו את היהודים. הם שכחו שהם ‘כאילו יהודים’, אבל לא, הם עדיין רוצים להיות מדינה כמו כל המדינות, הם לא רוצים לתת לנו לחיות כיהודים שומרי-מצוות. מה פתאום?! לסגור בשבת?! כל יהודי יכול וצריך ליהנות מן השבת כפי שהוא רוצה ח”ו, ולא איך שהתורה מצוה.

הם לא תפסו את האמת, אחרי כל כך הרבה שנים, מאדם הראשון ועד היום, מאברהם אבינו ועד היום, לא תפסו שזה לא ילך! שהקב”ה הוא הכל-יכול, הוא הבורא של העולם כולו עם כל מה שיש בו, ועם כל הכוכבים ועם כל מה שיש בכל הקיום. הוא ברא את כל המציאות שקיימת בכלל. והם רוצים להילחם נגדו, כמו אותו הטיפש שקראו לו נמרוד, עם עוד הרבה טפשים כמוהו, אנשים שהיו בטוחים שהכח שלהם, חס ושלום, יותר מהקב”ה. והם כולם נפלו, ונעלמו.

והדור הזה מלא עמלקים, מלא מכל הרשעים שחיו אי פעם, ויש לנו אוסף לא-קטן מהרשעים האלה פה בארץ-ישראל ובתוך מה שהם קוראים “מדינת-ישראל”. אבל זה לא יעזור להם כלום, הם לא יוכלו לנצח את הקב”ה, ואפילו אם יהיו רק עשרה יהודים, גברים, מִנְיָן, להילחם נגדם – זה יהיה מספיק, זה יהיה מספיק בשביל לגמור אותם לָנֶצַח.

אבל הם לא מבינים את זה, הם בטוחים שהם יכולים לשרוד ולהפוך את המקום הזה למרכז לעבודה זרה. הם בטוחים שאפשר לבנות על הקבר של דוד המלך ועל הר-הבית מקדש לעבודה זרה, ח”ו. אבל זה מה שהם רוצים לעשות, ימח שמם וזכרם!

אבל מה שעומד להיות, דיברנו כבר, יהיו זמנים מאד קשים, מאד מפחידים. אני כל הזמן אומר ליהודים: לא לפחד, זה לא יעזור לפחד, רק להידבק לה’ עוד יותר חזק, אבל לא לפחד, לא לפחד!! אבל מה שיהיה כן – זה שהזמנים יהיו קשים ביותר. והיהודים האמיתיים – לא יצטרכו לחפש אותם, ולא יצטרכו להעביר אותם בכל מיני נסיונות בכדי שנראה מי הם, כי פתאום ה’ ישלח לעוה”ז געגועים! וזה יהיה רק לנשמות היהודיות, רק הם יקבלו את הגעגועים האלה, יהיו להם געגועים חזקים ביותר להגיע קרוב מאד-מאד לאמת, לקב”ה.

והגעגועים האלה לא יֵרגעו עד שנגיע לבית המקדש. ואז זה ישאר איתנו, וככה תהיה הבחירה האחרונה. הבירור האחרון יהיה בלי בחירה, לא תהיה אפשרות בחירה, כל יהודי – לא תהיה לו ברירה איך להילחם נגד זה, כל יהודי – זה יתפוס אותו מהראש עד אצבעות הרגלים, בתוך הלב שלו, בתוך הקישקעס (המעיים) שלו, בתוך הראש שלו, הוא לא יוכל להילחם נגד זה. יהיו לו געגועים לאמת, געגועים לצניעות, געגועים לכל מה שטוב, לכל מה שכתוב בתורה. הוא יבכה, הוא יבכה שהוא כל כך מחפש את האמת, הוא כל כך לא יֵדע מה לעשות עם עצמו, עם התשוקה להגיע רק לאמת.

ואז יגיע משיח, ונראה בעינים את האמת. ואז יקרו כל מיני דברים שכתובים בנבואות, ואנחנו נגיע לגאולה השלמה בע”ה – כל עם-ישראל, כולם, ילדים ונשים וגברים, אבל זה לא יהיה הרבה, לא הרבה. זה יהיה משהו דומה למספר של האנשים שיצאו ממצרים. והרבה יעלמו, הרבה ‘כביכול-יהודים’ יעלמו כמו במצרים במכת-החושך.

כל יהודי, כל יהודי אמיתי שיש לו נשמה של יהודי אמיתי, יש בתוך הנשמה הזו אהבה בלתי-בעלת-גבול, אהבה לקב”ה ולתורה, וה’ יפעיל את זה חזק, ואז אף אחד לא יוכל לעצור את עם-ישראל. הרשעים יֵעלמו והאהבה תישאר. מעט גוים שנחשבים טובים ישארו, אבל עם-ישראל יהיה שלם.

כלנו נולדים עם הָרֶגֶש הזה, לפעמים מוצאים את זה גם אצל יהודי שהוא רחוק, כשהוא רואה יהודי חרדי או ילד חרדי, עם פיאות, עם ציצית, וזה תופס לו את הלב, והוא אפילו גם לא יודע למה, אבל זה תופס לו את הלב, וזה מתחיל את הגעגועים, זה מפעיל את הגעגועים שיש בלב, הגעגועים הללו שכל הקשר עם העבודה זרה לסוגיה כמעט גמר את זה, ‘כאילו’, אבל זה אף פעם לא נגמר, רק צריך איזו שלהבת, איזה אור פתאומי בכדי להדליק שוב את הניצוץ הזה, וזה מה שיקרה, וכך ה’ יציל כל יהודי.          

יש שאלות?

ש. אמרת בעבר שהרחוקים יהיה להם מאד קשה להגיע לאמת, אבל כעת אנו שומעים שזה יגיע אליהם באופן אוטומטי…

ת. יהודים שהם לא דתיים – לא יהיה להם קשה, זה פשוט יהיה קצת עם כאבים, כי הם לא יבינו מה זה. הגעגועים האלה – ליהודי שהוא שומר מצוות הם הנאה גדולה, אבל בשביל מי שהוא לא רגיל לקיום מצוות, הם מרגישים איזו הנאה, אבל הם לא יודעים על מה להלביש את זה, מאיפה זה צריך להיות, מה זה צריך להיות. זה יהיה בלבול בשבילם, אבל זה ימשוך אותם. ה’ ימשוך אותם עם הגעגועים האלה, הגעגועים להיות שלם, להיות אחד עם הקב”ה.

ש. באיזה שלב זה יקרה?

ת. בשלב הסופי של ה’גוג ומגוג’, בערך אז, ואולי זה יגיע בשלבים, בכדי להוציא, למשוך את כל היהודים.

ש. מה תפקידם של הגעגועים, האם זה חלק של הסייעתא-דשמיא לעזור ליהודים לצאת מן הבלבול?…

ת. הגעגועים האלה – זה הלב היהודי שתמיד קשור להקב”ה. זה לא לב, זה מעבר ללב. הגעגועים – זה הדבקות של היהודי לקב”ה, שהחילונים כבר לא מרגישים את זה בכלל, רק משהו מיוחד מדליק את זה לעתים, ואז הם מרגישים את זה, מרגישים שהם רוצים לחפש בית-כנסת, הוא רוצה להיות חלק מזה. הרבה מהם נשואים לגוים, וזה פתאום קורה להם, אז איך הם יכולים לרוץ ולברוח מזה? הם לא יכולים לברוח מזה. הגעגועים האלה להיות אחד עם ה’, להיות מתחת כנפיו כביכול – זה משהו שכל יהודי יש לו את זה, ורק ליהודים יש את זה, לגוים אין את זה, אפילו הגוים הטובים – אין להם את זה. זה רק הבנים והבנות של הקב”ה, שהם עם ישראל, העם שה’ בחר להיות ה… עם ה’ הידיעה, ה… ה… העם שלו [‘אתה בחרתנו מכל העמים’].

האם אף פעם לא הרגשת געגועים, משיכה חזקה לתורה שאתה לומד?! האם אתה לא מרגיש אחד עם התורה שאתה לומד?!… אתה בעל תשובה, בטח שהרגשת את זה, וזה הדבר הכי חזק והכי חשוב שיש ליהודי, ובגלל זה גם כן הנשמה שלו נצחית, היא לא יכולה למות, היא רק יכולה לפשוט צורה ולקבל צורה אחרת, אבל לא למות, אין כזה דבר!

ש. הגעגועים האלה – למה ה’ ישלח אותם דוקא בשלב ההוא? מהו התפקיד שלהם?

ת. אני אמרתי, להביא את היהודים בחזרה לתורה ולמצוות ולקב”ה.

ש. ואלה שבין כך קרובים הם לה’, מה יהיו בשבילם הגעגועים האלה…?

ת. יש יהודים שבטוחים שהם קרובים להקב”ה, יושבים ולומדים, וכוד’, אבל תאמינו לי, געגועים לקב”ה – לא הרבה מרגישים. לשבת ולהתבודד, להתבודד עם הקב”ה, איך מוצאים את הקשר? צריכים להתגעגע אליו, צריכים לאהוב אותו, צריכים לחכות להיות לידו כביכול, להיות אחד איתו, ולהרגיש שהוא שמה. אלו הם הגעגועים.

בן אדם שיש לו אבא ואמא שהוא אוהב, הוא נוסע לאיזה מקום, יש לו געגועים מאד חזקים לראות אותם, הוא מרגיש לא טוב שהוא כל כך רחוק, הוא יכול לבכות מתוך הרגשה שהוא בודד, שהוא רחוק מכל אלה שאוהבים אותו ושהוא אוהב אותם, אבל כשהוא בא הביתה הוא כ”כ שמח, הגעגועים פשוט נהפכים לאהבה, אהבה שאי אפשר, אי אפשר לשבור את זה, אי אפשר למחוק את זה, זה משהו ‘עד הסוף’.

ש. האם ניתן לומר שהגעגועים המיוחדים האלה זה יהיה אות וסימן ליהודים שהם עומדים להפגש עם הקב”ה, כמו שלפני שנפגשים עם מי שמתגעגעים אליו הגעגועים מתחזקים יותר ויותר…

ת. כן, אבל זה לא סתם אהבה, זה להיות אחד עם ה’, לא סתם אהבה, זה לא אהבה כמו שמרגישים בין אדם לזולתו או בין בני זוג, זה הרבה יותר חזק, הרבה יותר עם משמעות, הרבה יותר קרוב לאמת. הרב …, האם אתה מבין שמה אני מתכוין?…

ש. זה פשוט, כתוב בפיוט ‘ידיד נפש’: ‘משוך עבדך אל רצונך’, מבקשים כל כך הרבה, ‘פתח להם נועם ורצון לפתוח שערי רצונך’, אז הנה סוף-סוף זה מגיע…

ת. בדיוק, בדיוק, בן אדם שהוא מרגיש שהגאולה כמעט פה, הוא מרגיש את השכינה ואוהב את השכינה, אוהב את השכינה, הוא רוצה להיות קרוב לשכינה, עם הכל-הכל – זו האהבה הכי גדולה בשבילו, יותר מאשר עם בן זוג, יותר מאשר הילדים, יותר מכל דבר, רק להיות אחד עם ה’. זה געגועים של מי שחש שהוא רחוק מזה מכיון שאנחנו בגלות, ומה לעשות, הגלות עושה מחיצה, הפרדה בינינו לבין הקב”ה. ואנחנו רוצים להגיע קרוב, לחבק, לחבק אותו, להרגיש אותו כביכול. אבל בלי זה, אם לא נגיע לזה – אנחנו יתומים, אנחנו מסכנים, אנחנו חייבים את האהבה הזאת, כי האהבה הזאת, זו האהבה! אין אהבה אחרת באמת! יש ‘כאילו אהבה’. [ר’ בארוכה רמב”ם סוף פ”י מהל’ תשובה: ‘ ‘].

בין בני אדם, אפילו בעל ואשה, כשאחד מסתלק מן העולם, בסדר, השני מתחתן עוד פעם, אולי זה כואב, אולי זה כואב יותר, אבל להיות עם המחיצה, שלא יכולים לעבור את המחיצה המפרידה הזאת בינינו ובין הקב”ה – זה הכאב הכי גדול! וזה גורם לגעגועים, לגעגועים שאפשר להשתגע מהגעגועים האלה [‘נפשי חולת אהבתך…’], ובדיוק כמו שהרב … אמר, זה נמצא בתוך כל כך הרבה שירים, ובכל כך הרבה מקומות, ובמזמורי התהלים… זה שהנשמה שלנו תתחבר שוב להקב”ה.

ש. בשבוע שעבר הגעתי להבנה מהו הענין של הקרבת קרבן, כשהקרבן נשרף כולו עולה לה’. סיפר לי מישהו שהוא עבר רגשות כאלו חזקים של אהבה והשתוקקות אל ה’, הוא חשב, הוא הרגיש שהוא כל כך צמא לקירבת ה’, שהוא ממש משתוקק להתאדות, להתבטל, להתחבר כליל אל ה’ יתברך. ולפי מה שהוא סיפר הבנתי אני שזה בעצם המהות של ענין הקרבת קרבן בדיוק, כשהקרבן עולה על המזבח ומתבטל לגמרי אל ה’ יתברך…

ת. זה בדיוק זה. ומי שלא הרגיש את האהבה הזו – הוא צריך לעבוד כדי להגיע לזה, אבל ברגע שמרגישים את זה – זה פשוט ‘בולע’ את הבן-אדם, את כל כולו בשביל הקב”ה.

ש. אפשר לתת לזה גם דוגמה מדבר ידוע. זה כתוב בספרים הקדושים, וגם יש אנשים שמתו מוות קליני, אפילו אנשים שרחוקים מה’, הם כולם סיפרו שהם ראו, הם הרגישו את האור של אהבת ה’ יתברך, ‘כי לא יראני אדם וחי’, כתוב, אבל בשעת המוות חשים את זה. הם הרגישו כזו אהבה שבחיים לא היתה להם כזו הרגשה נפלאה בעולם הזה. הם אפילו כ”כ רצו להישאר שם, בעולם ההוא, זו העוצמה האדירה של אהבת ה’ אלינו.

אז ברגע שהקב”ה יפתח את המחסום, וישחרר קצת את האהבה העצורה והחסומה, האהבה שהוא עוצר אותה מלהקרין את האהבה אלינו, ברגע שהוא קצת ישחרר את החסימה, והוא יאפשר לאהבה הזאת להקרין אלינו, אז נרגיש כזו אהבה שזה יהיה פשוט ביטול הבחירה…

ת. נכון, זהו הבירור האחרון. אנחנו רואים שישנם הפגנות ורואים שיש כל מיני דברים שעושה בירור בין הטובים והרעים. הכנסת רוצה לעשות כל מיני דברים נגד הדת, נגד הדינים שלנו, נגד התורה שלנו. אבל כל זה – זה סוג של בירור שטחי, אבל מה שאנחנו מדברים – זהו הבירור. הבירור האחרון והסופי – זה מה שזה יהיה – הגעגועים.

ש. אבל איך זה יהיה בירור אם זה בעצם מתנה מאת ה’, אז איפה הנסיון כאן?…

ת. זה בירור בגלל שהאחרים לא יהיה להם את זה, רק היהודים האמיתיים. הוא ישלוף את היהודים האמיתיים עם האהבה הזו, עם מי שירגיש את זה.

ש. אז כשזה יגיע – כל האחרים לא יבינו. ה’ יתן ליהודים שלו ‘איתות’, והם כל כך ימשכו אחריו, ירוצו אחריו, והאחרים ישאלו: “מה מושך אתכם”?, לא יבינו את זה [ר’ פיוט אקדמות: ‘ ‘].

ת. נכון, הרב… אתה מבין!

ש. הם ישאלו ‘מה אתם משתגעים? מה קורה לכם?’ אבל בעצם תמיד הם חשבו שאנחנו משוגעים…

ת. העיקר הוא שה’ לא יחשוב שאנחנו משוגעים… [ר’ עדיות פרק ו’].

ש. נתבקשתי לשאול על ידי אחד המאזינים שלנו, הרבה פעמים דברתם על ‘קרוב, קרוב מאד, בעתיד הקרוב’, האם תוכלו לתת מועד מוגדר כדי שאנשים יוכלו להבין בדיוק באיזה תאריך מדובר?…. הוא רוצה לדעת בדיוק…

ת. מאד יפה שהוא רוצה לדעת, אבל אני לא יכול לתת לו בדיוק מדויק. ולא רק זה, כל אלה שעשו כל מיני חשבונות – בינתיים אף חשבון לא התקיים בדיוק, זאת אומרת שאולי ה’ שינה את הדברים. אבל תסתכלו על מה שקורה בעולם ותגידו לי אם העולם יכול להמשיך ככה. אי אפשר להאמין שזה יקח עוד הרבה זמן… אין ארץ שלא מתכוננים בה למלחמה, מתי היה כזה דבר? כך היה לפני מלה”ע הראשונה, ולפני מלה”ע השניה, ועכשיו זה לקראת מלחמת עולם שלישית. אין ארץ שלא מתכוננת למלחמה. יש שמועה שאומרים עכשיו שרוסיה מתכננת איזה ‘בְּלִיץ’, התקפה מהירה וחזקה ביותר, להשתלט על כל אירופה.

ש. אחת התופעות החדשות והמעניינות שבתוך כל הארצות הערביות יש מהפכות פנימיות מדהימות, לבנון, ירדן, סעודיה, וכעת אירן.. וחוץ ממה שקורה בסוריה, עיראק מצרים וכו’… כל הארצות הערביות! אין מקום שקט…

ת. נכון, זה כל העולם, אז מה אתם חושבים שזה ימשיך? זה לא ימשיך, זה יגמר. זה על סף התפוצצות, ואם זה על סף התפוצצות… אז זה אומר שהכוכב קרוב.

ש. בנימין, האם לדעתך מיד בסיומו של תקשור זה עלינו להכנס לסופרמרקט, ולקנות מוצרי-אוכל, שתיה, נרות וכדו’ בכדי להתכונן למלחמה?…

ת. אני הייתי מציע.

ש. כתוב בספרים שעשרת-השבטים יבואו ויעזרו לעם-ישראל בעת צרתם הגדולה…

ת. אני לא יודע, אבל אני סבור שזה לא יהיה עכשיו, זה יהיה לקראת הסוף.

ש. האסיר רובושקין שהשתחרר, איזו התפרצות של שמחה היתה בקרב הציבור היהודי… מה זה אומר?…

ת. רובושקין זה יהודי טוב, תמיד הוא היה יהודי טוב. הוא יהודי רציני, יודע ללמוד, איש עסקים. הם לקחו אותו והעמידו אותו שם באמריקה למשפט, וזה היה משפט לא-הוגן, אנטישמי לגמרי, על כך שהוא החזיק עובדים זרים. אבל כולם עשו זאת, היו גם גוים שעשו את זה ולא הלכו לבית סוהר. ונתנו לו עשרים ושמונה שנים! (כך זה היה אמור להיות באותו זמן, אח”כ זה השתנה ל-27 שנים) וזה היה פשוט וברור שהבסיס של זה היה אך ורק אנטישמיות. וזה עבר בשלום, ולא יכלו לעשות כלום. אבל לקח שמונה שנים ושמונה ימים עד שהקב”ה שיחרר אותו…

ש. ומהו המסר בשבילנו?..

ת. זה מעין ‘מיני-גאולה’. גם הוא לא היה מוכן לצאת, פתאום באו ואמרו לו: צא, הוא תפס את מה שהיה יכול לתפוס ורץ החוצה. סיפרו שזה היה בדיוק כשהוא נטל את הידים לסעודת-חנוכה, ופתאום באו ואמרו לו: תסתלק מפה, זה לא המקום שלך… ואז כל בורו-פארק, בכל מקום שהוא הלך, גם בלובביטש וגם בסאטמר רקדו אתו ושמחו אתו, אף שהם לא כל כך תמיד אוהבים אחד את השני… אבל כולם שמחו, היו שבכו משמחה, למה? כי הם ראו את זה כסימן מאת ה’ שהגאולה השלימה תבוא בעתיד הקרוב!

ש. היה עכשיו צום עשרה בטבת, השנה יותר מבכל שנה התפרסמו דבריו הנוראים של החתם סופר שמדי שנה בעשרה בטבת יושבים בית-דין של מעלה לשפוט האם השנה יבנה בית המקדש ואכן תבוא הגאולה אם לא. בשנה הזו היתה התעוררות עצומה לדברים האלה… כי אנשים מרגישים שמשהו קורה, שצריך להתכונן למשהו גדול…

ת. בודאי בודאי, כולם באמריקה מדברים, החרדים מתחילים, הם מתחילים, אי אפשר להגיד ‘כולם’, יש עוד את אלה שסתומים עם הגשמיות, אבל יש כאלה שמתחילים לראות ולהבין שהעולם מתמוטט, ושהשקר מתפורר. והם מפחדים. עכשיו שמענו שגם מפחדים שם לצאת לרחוב, יש ממש פחד מהערבים לצאת החוצה לרחוב…

ש. איפה?…

ת. באמריקה, בניו יורק. יש מלא ערבים שם, ומפחדים מהם.

ש. גם בברלין ובגרמניה יש מקרים מדאיגים…

ת. באירופה ישנה אנטישמיות ‘מעל ומעבר’, וזה ממש מתחיל כמו שזה התחיל בגרמניה לפני מלה”ע השניה. שנאה כזאת לא ראינו הרבה מאד זמן. ולא דוקא מתוך המהגרים לאירופה מארצות-ערב, לא, זה האירופאים עצמם!

ש. מוגלה הזו שפורצת עכשיו, האנטישמיות הזו, נועדה אולי להביא את היהודים הֵנָה לפני שתפרוץ המלחמה, בכדי שיהיו מוגנים פה בארץ ישראל…

ת. זה בשביל כל יהודי אמיתי, עם לב יהודי, שיתגעגע, שיתפוס מה שקורה, שיבין טוב מה קורה, ושיקחו את ה’פקעלאך’ (את החבילות) שלהם ויברחו… לא לדאוג, אל תחששו, לא ישארו כאן ציונים שרוצים להפוך את זה למשהו גויי. היהודים יגיעו לפה, וזה יהיה משהו יהודי, יהודי אמיתי, קרוב לה’.

ש. אז למה רבנים לא אומרים שיתכוננו כבר לעלות לארץ – מי שרק יכול?…

ת. ולמה לא אמרו לפני מלחה”ע השניה?…

ש. זו היתה גזירה…

ת. וגם עכשיו. זה בירור.

ש. ומה דעתך על התפילות שהיו, העצרות שהתקיימו ביום עשרה בטבת – האם זה פתח שערים בשמים?… היו רבנים מכל החוגים והעדות, באחדות נפלאה…

ת. ממש, ממש, זה מאד מאד חשוב. אלה שבאו לתפילות, אלה שהתפללו חזק-חזק בשביל הגאולה – לא לדאוג, הם בודאי ובודאי יהודים-אמיתיים. זה מאד חשוב, ואלו הם יהודים. והלואי שכל עם-ישראל יהיה באחדות כזאת, אז ה’ היה מקצר לנו בהרבה את הגלות המר הזה. זה הכל מוסיף לנו זכויות.

ש. מה התכוונת שמציירים את היהודים בצורה זוועתית כמו בגרמניה, איפה זה קורה, האם זה ברחבי העולם או בא”י?

ת. בארץ ישראל! זה חוץ ממה שקורה בעולם. בעולם בודאי שיש כזה סוג של אנטישמיות, כולל ציורי-קריקטורות, בטח, אבל פה בארץ! שלא נדע ושלא נשמע רדיו, אבל ברדיו הם מתארים את החרדים בצורה… ה’ ישמור, כי הם רוצים להיפטר מכל היהודים-האמיתיים פה בארץ, הם רוצים להפוך את זה פה לעבודה זרה, את כל ארץ ישראל, ח”ו.

ש. הע”ר עם הסעה”ח הם השולטים פה, מנצלים את התרדמה הכללית, נכנסים ומשתלטים פה, ומשנים בלי סוף את הכל, וכמו שאמרת פעם: אנחנו נקום יום אחד בבוקר ונגלה שהכל השתנה!

ת. זה כבר קורה.

ש. שמעתי על הרה”מ של קנדה בתקופת מלה”ע השניה, קינג, שהוא היה מאנשי התעשיה של רוקפלר, והוא תמך בהיטלר בשנים הראשונות של שלטונו…

ת. סליחה, זה לא רק הוא, זה גם רוטשילד, גם וונדרבילט גם רוקפלר, כולם תמכו כספית בהיטלר.

ש. הייתי בכותל-המערבי ביום עשרה בטבת והזדעזעתי. הוציאו שם את המחיצה הישנה שתמיד הפרידה בין עזרת-הגברים לעזרת-הנשים, ובמחיצה החדשה ששמו במקומה, לא זו בלבד שחלק ממנה הוא קצת שקוף, גם זה חתיכות-חתיכות, ובין כל חתיכה יש רווח גדול, ומי שמסתכל רואה את הנשים… ממש מעורר פלצות! אז איך זה שכולם שותקים?..

ת. נכון! איפה היהודים!? היהודים שותקים. זה השקט שדיברתי עליו, אבל עוד מעט, עוד מעט ה’ לא יהיה בשקט, הוא ימשוך את הילדים-האמיתיים שלו, את אלו שנאמנים איתו, ואלה האחרים ייעלמו יחד עם המחיצה שלהם.

ש. שומעים עדויות על אנשים רבים, מימין ומשמאל, שנופלים להשכלת האקדמיות, מכל החוגים, חסידים וליטאים, גברים ונשים, המונים… מזעזע…

ת. למה באמריקה נשים הולכות לאוניברסיטה ויושבות יחד עם גברים אחרים, למה? זה מה שהם רוצים לעשות. והחילונים לא אומרים: טוב, אתם צריכים לאפשר לנו, החילוניים ליסוע בשבת… אז ניתן לכם, היהודים החרדים, לחיות חיים של חרדים, לא, זה לא, זה נגד החוק….

ש. אבל איך זה שהאנשים כל כך סתומים, לא מבינים דברים כה בסיסיים של יהדות?!..

ת. זה לא שהם לא מבינים, הם כן מבינים, אבל הם רוצים את העולם של העגל-הזהב. הם לא רוצים לשבת בבית ולטפל בילדים שלהם, הם רוצים את העולם עם כל התאוות שלו.

ש. בזמן האחרון שמענו על הרבה ילדים ותינוקות מסתלקים, לא עלינו…

ת. ה’ פשוט מזהיר אותנו. הוא לוקח את הילדים, שלא נדע, כי הילדים זה מה שאנחנו אוהבים הכי הרבה, ובזה אולי אנחנו נשים לב. על הילדים זה כואב יותר מאשר על המבוגרים, זה עושה לנו כאב שאי אפשר להתפטר מזה, אבל גם זה לא מזיז אף אחד, אולי בודדים.

ש. וגם בענין גיוס הבנות, ממש מתחילים בפועל לעשות כל מיני תקנות בשביל לצמצם את הפטורים של הבנות הדתיות, ונלחמים לקחת עוד ועוד בנות דתיות אל תוך הטינופת של הצבא, ומנסים אפילו אצל החרדיות…

ת. בגלל זה צריך להיות סוף עכשיו. בגלל זה חייבת להיות מלחמה. אין משהו אחר שיעצור את כל זה, צריך להיות משהו בשביל לעצור את הכל.

ש. אך הפעם זה יהיה שונה, אני מניח שהפצצות יהיו הרבה יותר אפקטיביות, במלחמה הזו. מספיק שתחנת-החשמל מופגזת, ויש חושך, אין טלפונים ואין חשמל, ואין מחשבים ואין כלום…

ת. אנחנו לא צריכים לדמיין שום דבר, הקב”ה יש לו את הדרכים שלו שאי אפשר לחלום את זה. כתוב בזוהר שארץ-ישראל תיראה כמו תיבת-נח, היא תצוף על המים… אז מה זה אומר? איך זה יכול לצוף על המים? אבל לא רוצים לדעת, כי הזוהר זה לא מספיק בשבילם, זה לא מספיק מקור חזק עבורם…

ש. אני מבין שהקרחונים נמסים הרבה יותר בקטבים, ולכן הימים גואים…

ת. נכון, מזג-האויר מאד משונה וקר, ואם שומעים את מי שנמצא ברדיו או בטלביזיה או באינטרנט, שם הם אומרים: ‘אוהו זה כלום, זה תמיד קורה’, זה שקר! שקר! שקר! וכל העולם הולך להתפוצץ.

ש. הצחוק עם ההכשר של הפיאות… גילו שזה כלום, אין שום אפשרות פיקוח לבדוק שזה לא עבודה זרה… זה סתם משהו כזה לצאת ידי חובה…

ת. טוב, אבל בכל אופן יש נשים שמורידות את הפאות ושורפות אותן. לא כולן, כי רוצות להיות חלק של החברה הזו, החברה של חבושות-הפאות – אז הם לא יעשו את זה, הן לא תשרופנה את הפאות, כי לא חשוב להם הקב”ה, יותר חשובה להם החֶברָה ומה שיגידו.

וההכשר לא יכול להיות הכשר, כי כל התעשייה של הפיאות זה ע”י המאפיה, בעיקר המאפיה הרוסית, הם כן לוקחים שיער מן הנשים שלהם, שׂיער רוסי, אבל השׂיער שעושה את הצורה של הפאה זה ההודי, ואז אין שום בן-אדם שיכול לשלוח לשם משגיח, כי אם הוא יגיד שזה לא בסדר – אז הם פשוט יהרגו אותו. אבל לא רק זה, איך אשה יכולה לחלום, כשהיא מסתכלת במראה והיא לובשת פאה ארוכה מתולתלת, עם איפור, ועם שמלה לא צנועה, ועם גרביונים שקופות, איך היא יכולה לחשוב שהיא צנועה?! איך היא יכולה לחשוב שהיא ככה יכולה להיכנס לגן עדן?!.. היא צריכה להיות מאד טיפשה או רשעית.

ש. באותה מידה אני שואל, אברך שגדל על הספה”ק מסילת ישרים, שכותב לבן אדם: תבדוק, כי כל קולה צריכה בדיקה… [מדת הנקיות, פרק י”א] והם רואים מה קורה פה, אז איפה הזהירות, איפה ה’סור מרע’? איפה כל התורה שלהם בשעת מבחן? למה לא משתמשים בזה בשביל להבין שזה שקר?…

ת. כבר אמרו הגדולים בדורות הקודמים שבדור הזה, לפני משיח, יהיו לנו רבנים כמו ‘שומשומים’, וזה מה שיש לנו, וכל השומשמים – הם אלה ששולטים.

ש. לפיד עולה מאד בסקרים… אבל מצד שני, אני יותר מודאג מ’המפלגות-החרדיות’ מאשר מהמפלגה יש עתיד של לפיד…

ת. לא לדאוג, הוא ייעלם, כמו שהוא עולה – ככה הוא יעלם. והמפלגות החרדיות? הם השיא של הכנסת, השיא של החברים בכנסת, הם הכי-הכי-הכי חזקים בכנסת. זה ממש מקום בשבילם, ושמה הם ישארו…

ש. גילו שהעסקנים החרדים הבכירים, כל אלה שעומדים בנקודות מאד חזקות בעסקנות החרדית, הם עוברים מסלולי-לימוד של הריפורמים שמממנים אותם בקורסים והדרכות איך לעשות לחרדים ריפורמה ושינוי, להיות סוכני-שינוי בשביל להפוך את הציבור החרדי למשהו עם תרבות אחרת, שונה ממה שהם היו…

ת. מה אני אגיד, זה פשוט מראה לנו מי יהודי ומי לא. הם בודאי לא יהודים, אין להם בכלל לא את השכל ולא את הלב ולא את המבנה של יהודי, עם הגעגועים לאמת.

ש. גם אומרים שבצבא אי אפשר להתקדם שם מי שלא עובר דרך המוסדות של הקרנות שלהם עם כל הקשרים שלהם..

ת. זה הכל שייך לסעה”ח.

ש. היום זה היום האחרון של שנת הנוצרים – 2017…

ת. זה לא של הנוצרים, אמנם נוצרים משתמשים בלוח הזה, אבל זה של הטיפשים, השיכורים המטומטמים. איזו טיפשות, לעמוד בטיימס-סקוור, לחכות לאיזה בלון שנופל, בקור, קור-כלבים יש שם עכשיו, והם עומדים שם בשלג ובקרח כמו גלמים, ומחכים שאיזה כדור נופל עד למטה, להגיד ‘יֶאהה יֶאהה יֶאהה’ ולהשתכר…

ש. בגמרא במסכת עבודה זרה מוזכרים החגאות האלה, שזה חגים של העובדי עבודה זרה… [דף יא.]

ת. רוב הנצרות מבוססת על עבודה זרה, העבודה-הזרה שהיתה להם לפני שנהיו כביכול נוצרים. ורוב הדברים מה שהם עושים בכל הטקסים שלהם בנצרות – זה לקוח ישירות מטקסים של עבודה-זרה, כמו העץ של חג-המולד, והגרביים עם המתנות מעל האח, וכל הדמויות המטומטמות שלהם, שזה ממש-ממש סמל של עבודה זרה.

ש. כתוב במדרש שבשנה שמלך המשיח בא מלך פרס מתגרה במלך הערבי, וזה ממש קורה עכשיו, היה בזמן האחרון אפילו איזה טיל שירו מתימן לכיוון שלהם, לסעודיה…

ת. הנבואה כבר התקיימה, אין מה לומר, אין שום ספק, נבואה זו כבר התקיימה.

ש. ומה דעתך על ההפגנות נגד השילטון באיראן?

ת. אני לא יודע מה להגיד על זה, אבל זה עוד דבר שקורה, עוד דבר של אי-שקט.

ש. דברים מעניינים מיוחדים מתרחשים, דברים שלא קרו כדוגמתם, לפחות לא בחמשים השנה האחרונות. האם כל המהומות שקורות כעת בכל הארצות הללו, האם זה קשור לסהעה”ח?…

ת. הכל-הכל-הכל שייך, הכל הכל שייך. תבינו שהסעה”ח או האילומינטי (הנאורים, קבוצה סודית בתוך הבונים החופשיים) הם בטוחים שהם שולטים על כל העולם, בדיוק כמו נמרוד, הוא בנה את המגדל, והגיע עד לעננים, והם היו בטוחים שכבר יכולים לזרוק חיצים לתוך הענן, עד לקב”ה ח”ו. איזה טיפשים… וזה כך גם אלה שעכשיו, הם חושבים שהקב”ה יתן להם לקלקל את העולם שלו, שהוא ברא, שהוא יתן ‘הסכמה שבשתיקה’ על זה. אבל ה’ הוא שהביא אותם, את כל הרשעים הכי גדולים, בחזרה לעולם הזה כעת, ועכשיו הוא יגמור את כולם ביחד.

ש. האם הם יגיעו כ”כ גבוה?…

ת. הם לא יגיעו אפילו לעננים…

ש. כעת רוצים להגיע למאדים, לשלוח שם חללית מאוישת…

ת. ה’ ישלח אותם, אבל לא למאדים…

ש. אנחנו פה עושים איזו השתדלות קטנה למטה עם התפילות והמחאות, אבל מחכים שה’ יעיר כבר את ההתעוררות מלמעלה, שיעיר את האהבה…

ת. בדיוק, היהודים צריכים לעשות את רצון ה’, וזהו רצון ה’.

ש. בענין השבת, נראה שכאן בארץ יש מלחמה מיוחדת קשה ביותר…

ת. תמיד יש את המלחמה על השבת, אפילו בין היהודים ישנה מלחמה אחד עם השני על השבת. אבל זה יעלם גם כן, כי לא יהיו בכלל חילונים פה, החלק של הרשעים שביניהם שעובדים להפריע יותר את השבת. רק קצת סבלנות! ה’ יקח אותם, ובינתיים אנחנו צריכים להילחם נגדם ונגד החילוניות שלהם שמנסה להרוס את היהדות, ח”ו.

מי שאמיתי – באמת עלול להתעייף ולהרים ידים, אבל אסור להרים ידים, צריכים להמשיך, אבל זה לא יעצור את זה, ה’ הוא שיעצור את זה. שוב אני אומר: ה’ יעצור את זה, הוא יקח את כל הרשעים האלה והוא יטפל בהם, והיהודים, ירוצו, ירוצו, לקב”ה. ילדים ששבים הביתה.

 

רמב”ם הל’ תשובה פ”י ה”ג:          

וְכֵיצַד הִיא הָאַהֲבָה הָרְאוּיָה. הוּא שֶׁיֹּאהַב אֶת ה’ אַהֲבָה גְּדוֹלָה יְתֵרָה עַזָּה מְאֹד עַד שֶׁתְּהֵא נַפְשׁוֹ קְשׁוּרָה בְּאַהֲבַת ה’ וְנִמְצָא שׁוֹגֶה בָּהּ תָּמִיד כְּאִלּוּ חוֹלֶה חֳלִי הָאַהֲבָה… יֶתֶר מִזֶּה תִּהְיֶה אַהֲבַת ה’ בְּלֵב אוֹהֲבָיו שׁוֹגִים בָּהּ תָּמִיד, כְּמוֹ שֶׁצִּוָּנוּ ‘בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ’. וְהוּא שֶׁשְּׁלֹמֹה אָמַר דֶּרֶךְ מָשָׁל (שיר השירים ב’) ‘כִּי חוֹלַת אַהֲבָה אָנִי’. וְכָל שִׁיר הַשִּׁירִים מָשָׁל הוּא לְעִנְיָן זֶה…

הרב יובל עובדיה- קו אחרית הימים- בנושא הכוכב שמתקרב- חנוכה תשע”ח

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, משיח בתשע"ו, סרט, עלוני גאולה

רץ ברשת – חלום עם הרבי מליובאוויטש – מגלה י”ג פסוקים חדשים של אני מאמין

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, סרט, עלוני גאולה

 

 

 

רץ ברשת – חלום עם הרבי מליובאוויטש 12 -מגלה   י”ג פסוקים חדשים של אני מאמין

כבר עשרות צפיות תוך דקות! מעריכים שיזכה למליון צפיות תוך שבוע!

 

 תמלול החלום : להורדה החלום של הילד עם הרבי – 13 אני מאמינ’ס

ילד הפלא התמים מוישי מצעירי חב”ד זוכה לגילוי מהרבי מליובאוויטש זי”ע ומגלה לו סודות נפלאים, ב”ה בא לפנינו הילד הנ”ל והקלטנו אותו והקלדנו, בערך מה שאמר, לתועלת אנ”ש היקרים, חסידי כ”ק אדמו”ר זי”ע ונבאו בניכם ובנותיכם בחוריכם חזיונות יראו שלום קוראים לי מוישי ואני רוצה לספר את הסיפור שלי …. וכך היה כתוב
  1. אני מאמין באמונה שלמה שהרבי היה עבד ה’, חכם קדוש וצדיק וכל הנהגותיו והוראתיו היו על פי ההלכה, וידע את השולחן הערוך החמישי.

  2.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי דורש מנשי חבד להתלבש בצניעות אמיתית לפי ההלכה.

  3.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי רצה שהאשה תקיים את חומרת הזוהר לכסות את כל שערות הראש כולם משום צניעות. אני, מאמין, באמונה, שלימה, שדעת ורצון הרבי – הוא שהאשה וגם חסידית חב”ד בכלל – תלכנה במטפחת דווקא, ומבטיח שתזכה לבני חיי מזוני רוויחי והצלחה וכל הברכות שבתורה.

  4.  אני, מאמין, באמונה, שלימה, שהרבי ידע וסבר כמו הצמח צדק שפאה נכרית היא רק בבית לכבוד בעלה ולא חס ושלום בחוץ (חידושי הצמח צדק ברכות דף ו).

  5.  אני, מאמין, באמונה, שלימה, שהרבי רצה שיהיה הבדל בין יהודיה לגויה כשהולכת ברחוב, ויראו שהיא יהודיה אדוקה בתורה ומצוות בכיסוי הראש ובכלל הצניעות.

  6. . אני מאמין באמונה שלמה שמה שהרבי אמר ללכת בפאה היה הוראת שעה בלבד משום שבאמריקה אז הלכו הרוב בגלוי ראש ממש ולפעמים אפילו אלו עם המטפחות היו מכסות רק חלק למחצה שליש ורביע, וגם זה כשהיו ליד חברה חילוניה או גויה ובמסיבה וליד הנשיא היו מורידות את המטפחת ונשארות ללא שום כסוי ראש בכלל.

  7.  אני מאמין באמונה שלמה שהפאות של אז לפני 60 שנה היו כל כך מכוערות והיו מתביישות ללכת איתם ברחוב, עד שהיה צריך לשכנע אותם מאד ללבוש פאה בלב שמח ובאמיצות.

  8.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי סבר שפאות מהודו הם עבודה זרה, ופאה מתקרובת עבודה זרה אסורה בלבישה ובהנאה.

  9.  אני מאמין באמונה שלימה שהרבי אוסר את כל הפאות של היום ללא יוצא מן הכלל.

  10.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי בוכה כל היום וכל הלילה על זה שנשי חבד וכל ישראל לובשות פאה.

  11.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי, נגלה בחלום בחזיון לכמה נשים גם לנשי חב”ד ,ואמר להם שאין לו מנוחה ורוגע בשמים ואדרבה יש לו יסורים גדולים מאד, מזה שמפרסמים בשמו שאמר ללבוש פאה ומזה שנשי חבד חובשות פאה.

  12.  אני מאמין שה’ יתברך שמו קיבל את תפלת וזעקת הרבי, ושלח שליחים נאמנים, שיפרסמו בכל העולם שאסור ללבוש פאה גם ובמיוחד לשיטת הרבי.

  13.  אני מאמין באמונה שלמה שהרבי מברך את כל מי שפירסם את דעתו האמיתית – שאסור ללבוש פאה לכל העולם, ויזכה לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש מתחת לעשרה טפחים ויצביע עליו ויאמר בזכותך הגעתי!

 
..

B”H

A Child’s Vision

The tomim wonder boy, Moishei, from Tzeirei Chabad, merited a revelation from the Lubavitcher Rebbe, who revealed wonderful secrets to him, baruch Hashem. And his family recorded him and typed what he said, and this is what he said for the benefit of the dear Chassidim of the holy Admor, may his memory protect us. And the righteous sages are greater after their death than during their lifetimes. So the prophet says that before the redemption there will be true dreams, and as the prophet says: “And your sons and daughters prophesied in your youth visions that will be seen.”

And now I will relate what we received from the recording of the child talking about his vision:

Shalom to everyone. Shalom to all the children, shalom to all the people of Israel. My name is Moishe, and I want to tell you what happened to me today.

I love the Rebbe very much. Every day I study the Tanya, Likutei Sichot and Igrot Hakodesh. I love the Rebbe so very much, and have always wanted him to reveal himself to me. That is because I was born after he died, and I wanted to actually see the Rebbe. I gave a lot of charity and did many good deeds, and many acts of loving kindness. I lit a candle to elevate the Rebbe’s soul, and then I suddenly fell asleep and had a dream.

I heard what sounded like a shofar, and saw a Beit Hamikdash – very large, and engulfed in fire. I saw the Beit Hamikdash, and went inside. I started to walk around in the Beit Hamikdash, and I saw many Jews. I understood that the Mashiach had arrived, so I looked inside the Beit Hamikdash, and I saw a huge altar with a big fire burning on it. Guess who was there! There was an offering on the altar, and the Rebbe was making the offering. What was he sacrificing? It was a wig. Thousands of wigs. A gigantic pile of wigs. And the Rebbe was burning them. It was the wigs that everyone in the nation of Israel had taken off. In particular the wigs that Chabad women had removed. And the Rebbe burned them in Heaven, a sacrifice in honor of Hashem, blessed be His name. And he very quietly motioned to me to come closer. We entered a big hall full of many, many tzaddikim. Rebbe Shimon was there, and lots of other tzadikim. Then the Rebbe sat on a large, fancy chair, at the head of a table. On his right sat Ha’Admor Hazaken (the author of the Tanya). On his left sat the Tzemach Tzedek. And there was a gabbai there who poured them all drinks. The Rebbe didn’t want anyone to pour for him. They all raised their glasses “L’chaim! L’chaim!” But the Rebbe stayed at the head of the table, and looked extremely sad. He wept with great big tears falling into his drink, until the cup was full of boiling tears that spilled on to the table. He said to me in a loud, pained voice: “Know that a person must take great care not to be a kopher [heretic]. There are 13 principles. I believe with complete faith that the Creator, blessed be His name, is the Creator and Guide of all created beings, and that He alone has made, does make, and will make all things…” And he continued until he reached the principle: “I believe with complete faith in the coming of Mashiach, but because of the wigs the Mashiach cannot come. Say in my name that there is almost no Chabad chassid at all who is deserving of the Mashiach’s arrival – either revealed or hidden. Proclaim my pain and my shame and my humiliation before the congregation of Israel, the rabbis, the Knesset Hagedola, the Shechina, the Roshei Yeshivot, the Admors and the heads of Kollels. And the way to make a tikun – to remediate this – is for you to go back down and say in my name that it is fitting to conduct oneself like a true chassid. Not to be foolish at all, for a fool is one who disregards his rabbi’s words, our rabbi, our leader…” And he wept so hard he couldn’t continue speaking…

The Admor Hazaken began to speak (the Admor Hazaken was there too), and said, “My righteous boy, sweet child, I want you to publicize this in any way you can. And water will burst forth from your springs. For the true path is to be the holy light surrounding the head scarf, which surrounds the woman with holy, Divine light. Light so bright that the angels of the world can’t even gaze upon it. And when a woman reaches Heaven she will see all this, and illuminate it like afternoon rays of the sun. That is what the Rebbe was talking about. Because he wanted women to wear head scarves. But he saw it wasn’t happening, people weren’t listening to him. And so, like the prophet Eliyahu, he made a hora’at sha’ah, and emergency ruling. But not wigs which are idol worship. There is no way in the world to permit wearing one. And whoever wears a wig is surrounded by tremendous darkness, and prevents herself and her family from the blessings of life and sustenance. And to prove to you that this dream is real,” said Ba’al HaTanya, “I am now going to tell you what will happen when you wake up. You will tell this to everyone, and they will record it, and it will be publicized all over the world. And there will be righteous Jews, tzaddikim, who will believe it. But there will also be heretics, only a few, not too many, who don’t believe it. But they will be in danger when the Moshiach arrives, and that is my final warning before… (I don’t want to continue revealing what he said), and the sign is…” (Here he revealed many great secrets).

The Rebbe gave me to drink from the cup of tears, and at that moment I received the Rebbe’s entire Torah, and all of the Tanya. And I became very, very, learned, reaching the highest levels of understanding. One of the secrets he revealed to me, and that I revealed to others, is that the Tanya is the Torah written about Chassidut.  So Ba’al Haturim says that the Torah begins with אמת (the letters that spell the Hebrew word for truth). The last letters of the words ‘In the beginning Hashem created’ –

 בראשית ברא אלקים – spell אמת, truth. The Admor Hazaken continued: “And therefore, when I wrote the Tanya, I was careful about each and every word, and each and every letter. And the Tanya begins with תניא משביעין אותו – the first letters of each word spell truth. Not the last letters, like at the beginning of the Torah. And now I will reveal to you another secret, they impressed upon him – be a tzaddik and do not be a rasha – what is a rasha? An evil person – רשע? That word has the same numerical value as  ירא שייטל – one who fears a wig. Why? Because a woman who wears a wig has no fear of Heaven, but rather has “fear of wig”, because she is afraid her wig is not pretty enough…”

Now I will reveal another secret to you. He explained to me the secret of the Tanya (סוד התניא). What is the secret of the Tanya? The gematriya kolel (מספר כלל) – the numerical value plus the number of letters of the word) – for head scarf (מטפחת) is the secret of the Tanya. Why? Because I began the Tanya with the words: Every Jew, before he is born, is administered an oath: ‘Be righteous, and be not wicked. So how can someone wear a headscarf [the child got mixed up here, and must have intended to say ‘wig’], for her husband and children are the opposite of righteous, if there is idol worship in the house! It is truly a home of idol worship! That is what I meant when I wrote ‘Be righteous and not be wicked.’ And they revealed many great secrets to me. He said that there were some I could not reveal until the arrival of the Mashiach, and only then could I teach new Torah.

And then the Rebbe began to speak, and he wept greatly as he spoke. “Do you see my tears? Do you see my red face? Do you see the pain in my heart? I don’t want anyone to call himself a Chabad chassid if she doesn’t heed my words and only wear a scarf. I will not forgive her, for Chabad is not idol worship. And whoever wears a scarf, it is as if she has fulfilled all 613 mitzvot. And I specifically established a program for studying the Rambam, which states that the first mitzvah is to believe in Hashem. And that is the foundation. And the righteous man shall live by his faith. And then the Rebbe gave instructions, and his assistant brought him a tear stained page, and on the page were twelve… And he began writing [transcriber’s note: perhaps the child meant that the Rebbe wrote with tears instead of ink] twelve new pesukim (chabad have twelve pesukim), that every child should recite. 13 principles. And whoever publicizes them, and every girl and boy who recited them, will merit seeing the arrival of the Mashiach.

And this is what he said to me:

  1. I believe with complete faith that the Rebbe is a servant of Hashem, wise, and holy, and righteous. And all of his customs and teachings were according to halacha, and he knew “the Fifth Shulchan Aruch. [the fifth section of Shulchan Aruch].
  2. I believe with complete faith that the Rebbe requires of all the people of Chabad to dress in a truly modest fashion, according to halacha.
  3. I believe with complete faith that the Rebbe wanted women to uphold the stringincies of the Zohar, for everyone to cover all of their hair, in an act of modestly. I believe with complete faith that the Rebbe’s intention and desire what that women in general – and Chabad chassidic women specifically – wear head scarves. And he promised that they will merit life, sustenance, profit, and success, and all the blessings in the Torah.
  4. I believe with complete faith that the Rebbe knew and held the same opinion as the Tzemach Tzedek, that a wig should only be worn in the house before one’s husband. And not, heaven forbid, outside (Chidushei Hatzemach Tzedek, Brachot, page 6).
  5. I believe with complete faith that the Rebbe wished for a differentiation between a Jewess and a gentile woman when they walk in the street. And everyone should see that the Jewess devoutly observes the Torah and Mitzvot with regard to covering her hair, and to modestly in general.
  6. I believe with complete faith that when the Rebbe said to wear a wig it was a ruling for a specific time and circumstance. Because in America at that time most of the women went out bareheaded altogether, And those who wore head scarves sometimes only covered half, or a third, or a quarter of their hair. And if they were in the company of secular or gentile women, or in the presence of the President, for example, they would remove their scarves and their hair was totally exposed.
  7. I believe with complete faith that the wigs of 60 years ago were so ugly that women were ashamed to wear them out in the streets. It required much effort and enthusiasm to convince them to put on those wigs.
  8. I believe with complete faith that the Rebbe held that the wigs from India were idolatrous, and it is forbidden to wear or gain any benefit from tikrovet avodah zarah – a sacrificial offering to idolatry.
  9. I believe with complete faith that the Rebbe forbids all the wigs of our day and age, without any exceptions to the rule.
  10. I believe with complete faith that the Rebbe weeps every day and every night over the fact that Chabad women and women of the Nation of Israel wear wigs.
  11. I believe with complete faith that the Rebbe has revealed himself in dreams to several women, including Chabad women. And he told them that he has no peace or comfort in Heaven. In fact he experiences intense suffering because it has been publicized in his name that he said women should wear wigs, and because Chabad women wear wigs.
  12. I believe with complete faith that Hashem, blessed be His name, has accepted the Rebbe’s prayer and outcrying, and has sent loyal messengers to publicize throughout the world that it is forbidden to wear a wig – Especially according to the Rebbe’s teachings.
  13. I believe with complete faith that the Rebbe will bless everyone who publicizes his true position – That it is forbidden for anyone in the world to wear a wig. And whoever publicizes this will truly merit welcoming our righteous Moshiach ‘lower than ten tefachim’, and He will point at them and say, “In your merit I have come!”

האם תתכן גאולה בקרוב?- מסר מאליהו הנביא לחייל צה”ל

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים

    להורדה: בקובץ pdf: ישמח לבנו 2  

חיים לאחר המוות של הרב ניר אבוגן -The life after death story of Rabbi Nir Abugan

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, מסרים, עלוני גאולה

The life after death story of Rabbi Nir Abugan Produced by an ‘Bechagvei Hasela’ organization

 

מי לה’? אלי – מסר ממלך המשיח – Who is for Hashem come to me A message from Melech HaMashiach

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, סרט, עלוני גאולה

התגלות מלך המשיח למרן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל בחלום הלילה ובו מסר מלך המשיח מסר חשוב ביותר לעם ישראל והוא – מה עלינו לעשות להחיש ביאתו במהרה בימינו אמן יצא לאור העולם ע”י ארגון “בחגוי הסלע” להחיש גאולת ישראל בחסד וברחמים  
Who is for Hashem come to me A message from Melech HaMashiach
Produced by an ‘Bechagvei Hasela’ organization
https://www.youtube.com/watch?v=-2oURyP0dKE ……………………… ……ETERNAL COVENAT from the movie ‘True Seal’
 
 
 

גלרית רמזים תשע”ז | גלרית רמזים תשע”ח

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-גלריות גימטריה, כללי

גלרית רמזים בחדשות תשע”ח

מומלץ לפתוח כל פעם גלריה אחת

עדכון 16.1.2018

רמזים עצומים לקראת מסיבות ה70 שנה "מסיבות חוף ענקיות לאורך 70 ק"מ חופי ישראל" (מירי רגב) בחגיגות ה-50 וה-60 לא חגגו 50 ו-60 שעות רצוף. סימני ה-70 יוצאים מגדרם., וכן הסמל לראשונה כולל מגן דוד - בנוסף פורסם היום ששמה של מסילת הרכבת לירושלים "מסילות דוד המלך" מדברי שר התחבורה : "זה אירוע מרגש שממחיש את 70 שנות הקשר בין העם היהודי לירושלים בירת ישראל". הקב"ה מדבר איתנו דרך האירועים
לחץ כאן להצגת תמונות נוספות

גלרית רמזים בחדשות תשע”ז – ותחילת תשע”ח

לרמזים נוספים במספר ‘גאולה = 45’ מומלץ לצפות בגלרית רמזי 45 

עדכון 1.10.17

בהגרלה שהיתה יום לאחר ראש השנה יום המלכת ה' בעולם (24.9.2017) בהגרלת האקסטרה לוטו קיבלנו הגרלה על חמש מיליון והתוצאה של 11111.5 חמש פעמים אחד והמספר 5 (חמישה אותיות המשיח) – וכן דרגת היחידה הדרגה החמישית ועוד... רמז נוסף התקבל בהגרלת הצאנס באותו יום שקיבלנו 4 פעמים "מלך" - נדיר !! הרחבה בפוסט הרמזים בשם "ממצאים סטטיסטים ורמזים חזקים מהגרלות הלוטו האחרונות"
לחץ כאן להצגת תמונות נוספות
 

צדיק נסתר ראה השבוע את רבי מליובאוויטש בחלום- והרבי אמר שיש לו יסורים גדולים

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-כללי, מסרים, עלוני גאולה

https://www.youtube.com/watch?v=BWiy2rDYnQo צדיק נסתר ראה השבוע את הרבי מליובאוויטש בחלום…. הוא אמר כבר בכמה חלומות שיש לו יסורים גדולים על זה שמפרסמים בשמו שכאילו אמר שצריך ללכת עם פאה!!! : “צריך לעבוד על חב”ד זה הכי חזק, הם כולם תינוקות שנשבו, להדפיס מודעות שיעורים דיסקים ספרים שירים וכו’ שילך בוואסטפ ולכל אימייל של חב”ד ובכל הלוחות מודעות – המלחמה מתחילה!” מה  נאמר לדברי הרבי??? מי יציל את חב”ד??? רק הקדושים ינצלו בגוג ומגוג!!!  

כח המזוזה- סיפור אמיתי -מצמרר: החור בקלף המזוזה תוקן – והחור בלב נעלם כלא היה

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה

  אדם חולה לב שעמד לפני ניתוח לב  פתוח, החליט לבדוק את המזוזות בבית- לאחר בדיקת המזוזות נחרד לגלות שבקלף של אחד המזוזות על המילה “לבבך” יש חור- (רצ”ב צילום). לאחר שהקלף הוחלף, חזר החולה על הבדיקות ונס גדול אירע, כאשר הרופאים הודיעו כי החור נעלם כלא היה וכבר אין צורך בניתוח. הסיפור ממחיש את החשיבות הגדולה של בדיקת המזוזות,  ועל דרך משל כמו שנתיך חשמלי מגן מפני התחשמלות ופגיעה במכשיר, כך המזוזה מגינה ב”נתיך” רוחני על האדם ובני ביתו מכל רע.

 ולכן לא לחינם אומרים גדולי ישראל שאם יש (ל”ע) בעיה/צרה בבית, דבר ראשון לבדוק מזוזות.

   
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE