# עודכן | נוגעים בשער החמישים – רמזים מהמתקפה של ארה”ב בסוריה והאירועים שקדמו

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-ארה"ב, כללי, סוד האותיות והמספרים, שבעים שנה, תיעוד אירועים

עדכון מוצ”ש 15.4.2018

ארה”ב תקפה בסוריה בשבת ה 14.4 פורסם לראשונה בשעה 04:04 לינק לפרסום (14=דוד66 טילים על מטרות בחומס ודמשק (66 = בן דוד

סיכום ביניים מאת: עמיחי 105 טילים על דמשק וחומס נורו סה”כ. מתוכם 66 טילי שיוט טומהוק… משקל כל טיל 450 ק”ג. (45 = גאולה) מעניין שרמזי 45 התחילו בתקופה זו לפני שנה ממש,  סרטון כאן

ועכשיו גימטריה:

66 טילי שיוט טומהוק = 8775 רגיל ומילים. (פי5) !!

הכל מתבהר !

לינק לכתבה בחדשות ווינט מסתיימת ב 363 (המשיח = 363)

 

עדכון קודם: הכל התחיל ע”י הטילים שנשלחו ע”י צבא סוריה והרגו 70 איש לאח”מ ישראל תקפה והרגה 14 איש שביניהם 7 אירנים 

כל זה מתרחש שאנו בערב יום העצמאות ה 70 (סיום חבלי משיח לפי הגר”א ) גוג ומגוג = 70 וכעת נכנס חזק לתמונה מיודעינו “דונלד טראמפ = 424” שכזכור נבחר לנשיאות כשהוא בן 70 שנה 7 ימים ו 7 חודשים ראה סרטון

שמו של טראמפ מרמז בין השאר שכעת כוחו של “משיח בן דוד = 424” פועל בעולם, ולא טראמפ מדבר אלא הכל הקב”ה מנהל… (כמובן שתמיד ה’ ניהל הכל, אבל כעת ניתן לחוש זאת ולהבין זאת בשכל)

אנו רואים קשר  סורי / רוסי — רוסיה וסוריה אותם אותיות שהשורש שלהם זה “רוס-יה” או “סור-יה” שזה גימטריה “266 = חברון”  שזה אותיות חבור נון

חיבור לשער החמישים

וכל זה קורה בימי ספירת העומר 49 יום (49 זה שלמות זה 7*7 ) בימים שאנו מתכוננים לקראת יום החמישים מעמד קבלת התורה (גם פורסם שגרירות ארה”ב עם השגריר ‘דיוויד פרידמן = 424′ אמורה לעבור בתקופה זו לירושלים ב 14.5 לרחוב דוד פלוסר חמשה זה אותיות המשיח וזה שורש של חמישים 14 = דוד 

ואכן אנו רואים את כל הרמזים לאחרונה שעולים מדרגה באיכותם וכמותם, ראה גלריות בהמשך העמוד… הרמזים שאנו רואים באים ישירות מהקב”ה (שער הנון) כדי להביא אותנו למצב שנרגיש אותו בכל שניה ושניה ונהיה בהודיה תמידית ודיבור ישיר עם בורא העולם הגדול ללא שום דאגה/פחד וכו’,  

וכעת נכתוב שער החמישים נקבל ברגיל 983 שזה גם גימטריה של “קרית ארבע” (היא חברון) וחיבור של הרגיל והמסתתר יביא לנו 2018

כזכור חברון – חבור נון

שימו לב מה יקרה שנכתוב את המספר “חמישים” באותיות “חמש אפס” נקח את המילוי, ונקבל ברגיל גדול 3580 (=משיח) המשולש מילה הוא  7780 !! (השנה) רגיל ואתב”ש 2222 (שוב רמז על השנה) שום שנה אחרת לא יכולה להכנס כאן !!!

“שער נון” עניינו זה סדר תראו כל המספרים מסודרים… שימו לב למילוי 1234 סדר זה מצב המסב “ענג = 123” שמבינים שהכל בבריאה מנוהל ומסודר האדם בתענוג ורוגע תמידיים. 

בתמונות הבאות נראה את הכוח של גימטריה 1234

סרטון על תעשיית העבודה הזרה בפאות מהודו- הקרבתם למקדשים ויבואם לאירופה ולארצינו

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה

העולם הזה כפי שאנו מכירים אותו – בא אל קיצו! | מסר

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, מסרים

ובכן, אמא, היה לנו שבוע מעניין בשבוע שעבר. מי שאיננו עוקב אחרי החדשות או שהוא איננו מודע כלל למה שקורה בארץ ישראל ובחוץ לארץ לבטח יחזיר לי בתגובה מטופשת: “אבל שום דבר לא קורה”. אינני מתכוון לתת את רשימת הדברים שקורים בעולם שלנו ובארץ-ישראל, אבל כל אדם שמעודכן עם מה שקורה ​​יודע ללא ספק כי העולם הזה כפי שאנו מכירים אותו – בא אל קיצו! אני לא יודע מה עוד עלי להגיד לכם, עם ישראל, על מנת להביא אתכם אל האמת ולשים בלבבכם יראת ה’, לחבר אתכם לאהבת ה’. מה לומר עוד בכדי לגרום לכם להבין כי זהו מצב של ‘חיים או מוות’?…
העולם כפי שאנו מכירים אותו שרוי בסכנה עצומה. אין זו בדיה של ‘מלחמת-כוכבים’, זהו דבר אמיתי! האדמה עצמה עם כל תושביה בסכנה הגדולה ביותר. אם אתם מעוניינים ללעוג או להתבדח על זה, או לכעוס כי אני מפחיד את כולם – אזי אני מרחם עליכם. אני חוזר: כל נשמה יהודית שהיתה בהר-סיני ואמרה ‘נעשה ונשמע’ – תינצל, גם אם הם לא מבינים מהי אמת, ועדיין מושפעים הם מאוד על ידי השקר, אך אף על פי כן ה’ יפקח את עיניהם ויאלץ אותם לראות ולקבל את האמת.
אני חוזר, הערב-רב רבים יותר עכשיו במספרם מאשר היהודים-האמיתיים, והם מסוכנים מאוד כי הם נראים יהודים, אך עם זאת ה’ ידאג להפריד בכוח את הערב-רב מן הנשמות היהודיות האמיתיות, וישחרר אותנו, היהודים האמיתיים, מן הדיקטטורה של הרֶשַע שחדרה לתוך עולמנו ואף שולטת בו, לכאורה.
וכדי לשרוד חייבים אנחנו להיאחז בבורא שלנו ובתורה שלו לחלוטין. חייבים אנחנו להוציא מן החיים שלנו את כל השקר, כל הכזבים של העולם הלא-יהודי. השקרים הללו נכנסו אל הלבבות שלנו, אך לא אל נשמותינו, משום שהנשמה היהודית האמיתית עצמה לעולם אינה יכולה להיות מזוהמת ברישעות של העולם [‘פסקה זוהמתן’, שבת קלח.]. ולכן, למרות שהרע אולי תקף את הלב ואת הגוף שלנו, אך לא היתה לו השפעה על הנשמות שלנו. ומשום כן, כל יהודי שבאמת רוצה להיות שוב עם הבורא שלו – צריך להתחיל לחיות חיים על פי התורה והמצוות, וזה הוא החיבור הנצחי שיש לנשמה שלנו עם בורא הכל, הכל-יכול.
אם אנחנו חיים על פי התורה שלנו אז לא נצטרך לפחד. תמיד נהיה רגועים, לא מפוחדים ולא מודאגים בנוגע לפרנסה שלנו או חינוך הילדים שלנו או שום דבר אחר. הדאגה כבר לא תהיה חלק מחיינו. כאשר נקיים בשלמות את כל הכתוב בתורה אזי נהיה ללא שום תלות בעולם החיצון, והרצון היחיד שלנו יהיה אך לשרת את המלך שלנו, האדון שלנו, הבורא שלנו, ‘הכל’ שלנו. אנו נשתוקק אך ורק לשרת אותו בדרך שהוא הציב לפנינו בתורה הקדושה שלו עם כל הפרשנות לתורה הקדושה שלו שנכתבה על ידי הצדיקים הגדולים. קשה לי להסביר את זה ליהודים שהם שקועים כל כך עמוק בשקר. השקר מושך אותנו אל תוך הבלאגן של העולם הגשמי, אבל ה’ באהבתו הגדולה שלו אלינו, ועם החסד שלו כלפינו מושך אותנו החוצה מכל הזוהמה הזאת [‘הַבּוֹחֵר בְּעַמּוֹ יִשְׂרָאֵל בְּאַהֲבָה…’, ר’ ירמיה ל”א, ב’: ‘וְאַהֲבַת עוֹלָם אֲהַבְתִּיךְ עַל כֵּן מְשַׁכְתִּיךְ חָסֶד…’]. וכל שעלינו לעשות הוא להושיט את ידינו ולבכות אל ה’: “אנא! עזור לי, הציל אותי, אני רוצה לחזור הביתה, בחזרה אליך, אבא שלי, המורה שלי, המלך שלי, הכל שלי!”
אדר #3
אמא, השבוע אני מרגיש שיהיה פיצוץ ענק. אני לא יודע אם זה יהיה פיצוץ פיזי כמו איזו פצצה גדולה, או שזה יהיה פיצוץ רוחני כמו איזשהו סוג של עימות או מלחמה שתהיה בין אנשים שרוצים להחזיק את האמת כנגד אנשים שכפופים לאחיזתם ההדוקה בשקר. יהיה בלבול רב השבוע. אנשים יאמרו דבר אחד – ואילו אחרים יגידו משהו אחר לגמרי. אלו הנקראים ‘מומחים’ יהיו להם תשובות מנוגדות בשאלות רבות. המעצמות העולמיות יהיו אחוזות זו בגרונה של זו, ואנחנו נתקדם עוד צעד ענק לקראת מלחמת העולם השלישית.
מה עוד יכול אני להגיד לכם? מה עוד אתם רוצים לשמוע ממני? אני יכול רק להתחנן שוב ושוב: עם ישראל, וותרו על אילי-השקר שלכם, ופולחן עגל-הזהב שאתה כה מעריצים. למרות שאתם מקיימים מצוות ולומדים תורה וכן הלאה, אך רוח-החיים שלכם, הדרך שאתם מנהלים את עצמכם איבדה הרבה מהעדינות של נשמה יהודית אמיתית. על פי רוב אנשים הפכו יותר ויותר מחוספסים למרות שהם חושבים שהם הולכים ומתקדמים יותר לכיוון האמת. זה הכל שקרים, באמת הם מתרחקים מהאידישקייט שלהם, אפילו בלי לשים לב לכך.
הדור הבא, שהם הילדים של עכשיו – איבדו את המראה היהודי הרגיש שהיה פעם לחרדים בפנים שלהם. איך הם בכלל יכולים להיראות כמו ילדים תמימים, ‘עהרליך’ (יראי שמים) – כאשר הם גדלים על הזבל של וולט דיסני? איך הם יכולים להביט בנו בעינים עמוקות וחודרות, מלאות הישגים רוחניים, כש’הישג’ בשבילם פירושו קבלת 100% במבחן או להיות פופולריים בקרב בני גילם. אם העולם כפי שאנו מכירים אותו היום לא יחדל להיות בקרוב – חושש אני כי בדור אחד קדימה לא יהיה שריד יהודי בן פחות מגיל עשרים שיוכל להרגיש את נוכחותו של הקדוש ברוך הוא או להכיר גדולתו בכל דרך שהיא.
לכן, הגאולה מוכרחה להיות עכשיו, בהקדם האפשרי! אני מתחנן בפניך, עם ישראל, אם יש לך ידיעה כלשהי על גדולתו של הכל-יכול – התחל להיות רציני! זרוק את הצעצועים האלקטרוניים שלך שהורגים את הגוף יחד עם הנשמה שלך, הפסיקו לנסות לחיות חיים של בידור גויי כשהוא ארוז בעטיפה ‘כשרה’. עליכם להיות בצניעות – גברים ונשים כאחד, מפני שהרעיון הגויי של נישואין ומימושו עבור יהודים הוא איסור מוחלט, כי זה הורס את הקדושה של האדם. הקדוש ברוך הוא שונא את העדר הקדושה, וכל יהודי, בין אם זה גבר או אשה, אסור לו לרדת לרמה השפלה של העולם הגויי! העדר צניעות וחוסר קדושה עבור הקדוש ברוך הוא – זה תועבה נוראה שמפריעה לשכינה בצורה הגרועה ביותר [דברים כ”ג ט”ו: ‘וְהָיָה מַֽחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ… וְלֹֽא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר וְשָׁב מֵאַֽחֲרֶֽיךָ…’]. לכן, עם ישראל, חזור מהר לפני שהעבירות שלך ימשכו אותך אל תחתית הבור שממנו אתה לעולם לא תוכל לצאת [רמב”ם תשובה פ”ד ה”ה: ‘דְּבָרִים הָעוֹשֶׂה אוֹתָם יִמָּשֵׁךְ אַחֲרֵיהֶם תָּמִיד וְקָשִׁים הֵם לִפְרשׁ מֵהֶן…’], חס ושלום!
זה מגיע!!! זה בקרוב!! הזמן מתקדם מהר מאד, והקדוש ברוך הוא מחכה לכם שתקבלו את ההחלטה הנכונה.
אדר #4
אני רוצה שתבינו שזאת איננה בדיחה, ואני מרגיש את זה כבר כמה שבועות. אני בהתקף של פחד בתור ילד, ואני מבוהל בתור נשמה. ואני יודע שזה חייב להיות. אנחנו הולכים לראות בשבועות הקרובים סימנים רבים של התקפה מתקרבת ובאה על ישראל. לפחות עבור אלו שקוראים את החדשות יופיעו סימנים, ובשביל האחרים זה יבוא כמו הפתעה, אבל כמו שאומרת האימרה: זאת תהיה “היריה המהדהדת מסביב העולם”, וזה יביא אותנו אל תוך מלחמת-העולם-השלישית, ה’ ישמור.
כאשר נשב על יד שולחן הסדר בליל פסח – זה יהיה רציני מאוד, ויציאת-מצרים לא תיראה יותר כמו סיפור מן העבר, כי אנחנו הולכים לחיות את זה בזמן הנוכחי. וכמו המכות שלפני יציאת מצרים – זה גם כן אמור להימשך שנים עשר חודשים [עדיות סוף פרק א’]. אנו נראה פלאים גדולים [מיכה ז’ ט”ו: ‘כִּימֵי צֵאתְךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם אַרְאֶנּוּ נִפְלָאוֹת…’], ונראה מוות והרס. עם זאת, הדרך היחידה לשרוד את הזמן המיוחד מאוד הזה של ההיסטוריה היא עם אֵמון מוחלט בה’, ביטחון-ללא-כל-שאלות בקב”ה [צפניה ג’ י”ב: ‘וְהִשְׁאַרְתִּי בְקִרְבֵּךְ עַם עָנִי וָדָל וְחָסוּ בְּשֵׁם ה’…’], ורק עם זה נעבור את השנה הבאה ללא כל נזק, בעזרת ה’.
הגיע הזמן, ועל עם ישראל לחזור אל האמת אשר היא: ‘אין עוד מלבדו’. הקדוש ברוך הוא – הוא הכל-יכול, והעתיד היחיד שלנו הוא רק בויתור על הגשמיות חסרת-הטעם, וכל הלשון-הרע חסר-הטעם ולשוב אל ה’, לחזור אל הפשטות, אל הגדוּלה של הבית-היהודי-האמיתי, לחזור ללימוד שלנו כפי שהוא אמור להיות, לשם שמים, ובעיקר – שוב לחיות עם אמון מוחלט בה’.
אני מברך את כולנו שאנחנו נעבור את זה עם ביטחון מושלם, וכאשר אנו נראה את המשיח עם העיניים שלנו ועם הנשמה שלנו, כי ה’ יעזור לנו לזהות אותו, הרי מאותו רגע ואילך לא תהיינה לנו עוד שום דאגות אמיתיות. אנחנו נהיה ה’עם ישראל’ כפי שה’ רוצה שאנחנו נהיה [שמות י”ט ו’: ‘וְאַתֶּם תִּֽהְיוּ לִי מַמְלֶכֶת כֹּֽהֲנִים וְגוֹי קָדוֹשׁ…’].
יהי רצון שנזכה כולנו לקבל פני משיח צדקנו ברחמים ובשמחה.
—- מסר נוסף אדר תשעח

השבוע, השבוע הקרוב הולך להיות ‘שבוע מפוצץ’. סודות מכל המינים יתגלו לציבור, וזה ייצור בלבול רב עוד יותר ממה שכבר קיים. תהיה אלימות, וגם חיים יאבדו במקומות רבים בעולם. הבלבול יהיה כה גדול שיהיה קשה לדעת מי הם “הרעים” ומי הם “הטובים”. לאמיתו של דבר, כאשר אתה מסתכל על אוכלוסיית העולם – אלו הטובים הם כמות קטנה מאוד יחסית של אנשים. אנחנו חיים בעולם שבו אלה ה’מנהיגים-כביכול’ שלנו מנסים לעקם את המוח שלנו להאמין כי הטוב – הוא ‘רע’, והרע – הוא ‘טוב’. הם די הצליחו במאמציהם לשכנע את האנשים כי הם יכולים לאפשר ליצר-הרע שלהם לקחת אותם עד קצה גבול העבירות, לא רק ללא עונש, אלא עוד עם ‘טפיחה על הגב’ על ה’הישגים’ הגדולים שלהם.

זוהי סדום ועמורה, זו מצרים העתיקה שחוזרת שוב לחיים בדור שלנו. הבעיה היא כי עַם ישראל, העם הנבחר של ה’, אימצו רבים מההשקפות המעוותות של המושחתים בנושא של ‘מהו טוב ומהו רע’. החברה הפתוחה, המריעה לכל האנשים שחיים על רעיונותיהם המעוותים, סללה דרך רחבה אל תוך קהילת החרדים. הם עשו זאת באופנים רבים. ראשית, הרשעים מנסים לגרום לחרדים להרגיש שהיהדות מחניקה, חס ושלום, את חופש-הביטוי שלהם, ושהיא מונעת מהם את האפשרות ליהנות מכל הרגשות האסורים שאדם נולד איתם. הם מנסים לגרום להם להרגיש כי היהדות וחוקי התורה הם ‘פרימיטיביים’ ו’מיושנים’, חס ושלום, ושבודאי לא זו הדרך של הבורא הנדיב שלנו.

עִם היהודים שאינם מוכנים ‘לבלוע’ גישה זו נוקטים הם בגישה אחרת. הם שולחים אל הקהילות אנשים שאותם קונים הם בכסף, והם מספקים להם בידור שיש לזה ‘הכשר’, אך באמת זה ‘טרייף’ (טרפה). הם גם כן שולחים אל תוככי הקהילות דוברים חלקלקים עם זקָנים וכיפות שחורות כדי להעביר שיעורים שממש ‘מסובבים’ את האמת של התורה עבור אנשים שטחיים, כדי שישמעו ויאמינו כי רבים מהרבנים שלנו הם מיושנים, ואינם ‘מעודכנים’ עם הזמן. רבות מן האמהות והבנות שבעבר היו חרדיות, צנועות ועדינות נפלו לדאבון-לב לתוך המלכודת הזאת. רבות מהן נשלחות לקורסים שבהם אנשים חרדים-לכאורה מלמדים על חיי-הנישואים וגידול ילדים, כשהם מדגישים ש’האשה היא גם כן בן אנוש’… ושהיא נדחקת על ידי החברה הגברית, ושלמעשה באופן בסיסי מוכנסת היא באופן תמידי אל כבלי-ברזל ששוללים את חירותה וקושרים אותה לביתה ולמשפחתה הגדולה.

הם אומרים להם דברים כמו: ‘גם אַתְּ יכולה להיות מה שתמיד חלמת’… ומציגים לה דוגמאות של אשה מחוץ-לארץ שהגיעה אל פסגת חלומותיה, ושלמרות שהיא חרדית ומגיעה ממשפחה מכובדת וחשובה ביותר – היא בכל זאת ‘מימשה את חלומה’ להיות עורכת-דין או שופטת!

איבדנו את ההבנה של מה באמת תפקידנו כאן בעולם-הזה, ולכן משתוקקים אנו כמו האדם וחוה ששאפו להגיע אל היכולת לעשות מה שה’ עושה [‘ וִֽהְיִיתֶם כֵּֽאלֹקִים יֹֽדְעֵי טוֹב וָרָֽע…’, בראשית ג’ ה’], כלומר, לעשות מה שאנחנו מרגישים נכון לעשות, ולהימנע מכל מה שאנחנו חשים שזה לא טוב לנו. אך למרות זאת, ה’ ברא אותנו למטרה, והמטרה היא לחיות חיים-של-קדושה על פי תורת ה’. זה אמנם לא קל, אבל זה מביא לנו את הרווח הגדול ביותר שניתן להעלות על הדעת.

אתם חושבים שהעולם נוצר כ’דמוקרטיה’, אך אין זה כך. ה’ יצר את הגופים שלנו שילכו ויתנהלו על פי תורתו הקדושה. נוצרנו פיזית, רוחנית ורגשית מכל הבחינות בכדי להיות מסוגלים להגשים את התוכנית הזו. הכל נוצר עבור מטרה זו. החיות נוצרו לשם כך, עולם הצמחים נוצר עבור זה, כל דבר שנוצר – נוצר עבור זה.

כאשר אנחנו הולכים כנגד ההבטחה שלנו בהר סיני כשאמרנו ‘נעשה ונשמע’ – הרי בכך אנחנו הורסים את עצמנו, חס ושלום, משום שאינכם יכולים ללכת נגד הרצון של ה’ ולצפות לשרוד. שוב, אני מביא את הדוגמא של מצרים, שם שמונים אחוז מן היהודים אימצו את הדרכים של המצריים, והיו מעורבים כל כך עמוקות בתוך העבודה-הזרה של מצרים, עד כי לא היה להם כל רצון אמיתי לעזוב את מצרים. הם עברו את הגבול וחדלו להיות ראויים לגאולה, ואפילו לא היו מסוגלים לעשות תשובה, כך שהם מתו במצרים, ורק עשרים אחוז נותרו לצאת.

אני בכל עת אומר לכם, עם ישראל, זה המצב שהולך להיות עכשיו. נכון, ה’ הבטיח לאברהם אבי האומה בעקידת יצחק, כי צאצאיו יהיו רבים כמו החול שעל חוף הים [בראשית כ”ב י”ז: ‘וְהַרְבָּה אַרְבֶּה אֶת זַרְעֲךָ כְּכֽוֹכְבֵי הַשָּׁמַיִם וְכַחוֹל אֲשֶׁר עַל שְׂפַת הַיָּם’], אך קחו זאת ברצינות כי זה רציני. לאחר שיסתיימו המלחמות ולאחר שהכוכב עשה את הנזק שהוא נשלח לעשות, כאשר הגיע הזמן שעם ישראל הפך להיות באמת עובדי ה’ ועבדי ה’ – אזי נהיה באמת רבים כמו החול על חוף הים, כאשר אנו נתוגמל על נאמנותנו ועל בטחוננו בקדוש ברוך הוא עם חיי נצח, חיים נצחיים אשר יביאו אותנו לנקודה הגבוהה ביותר האפשרית של הנאה רוחנית, אשר זו תהיה ההנאה האמיתית היחידה בכל הקיום.

עם ישראל, עיזבו עכשיו את עגל הזהב. תהיה מלחמה ענקית. וזה הובא בהרבה מקורות [יחזקאל ל”ז, זכריה י”ד ועוד]. הכוכב הזה, מערכת השמש הקטנה הזאת שמגיעה לקראתנו כבר משפיעה על כדור-הארץ שלנו בצורה מפחידה ביותר. זה יגיע מהר, וזה יהרוס את רוב העולם. התקבצו יחדיו, והתחילו לחזור למה שהייתם צריכים להיות. שובו לעשות את רצונו של ה’ לחלוטין. התפטרו מכל הדרכים הגוייות שלכם, מכל חנויות-הפיצה ה’כשרות’ שלכם, מכל אייפוני-הטריפה שלכם, הבידור הטיפשי שלכם, כמו גם חוסר-הצניעות הקשה שלכם, גברים ונשים. השליכו את תאוות-הממון שלכם, הנובעת מתוך אמונה שאתם הם השולטים על החיים שלכם. לא, אתם אינכם שולטים! ה’ הוא השולט!

אני מזהיר אתכם שוב ושוב, הקשיבו למה שאני אומר לכם. בכל יום ויום רואים אנו את העולם נעשה יותר ויותר מבלבל, יותר ויותר מפחיד. הקלו נא על עצמכם, ואם אתם יכולים לעזוב את חוץ לארץ ולבוא לארץ ישראל – הרי הגיע הזמן. אם אתם לא יכולים לעזוב כי אין לכם לאן ללכת ואין לכם כסף, או אם בן אדם חולה והוא זקוק לקבל טיפול רפואי או פשוט חולה מדי מכדי לנסוע, אלו יוכלו גם הם להינצל אם בלבם ובנשמותיהם הם שבים אל ה’.

ועכשיו, אני פונה לאלו הנקראים ‘חרדים’, אשר על פי רוב עזבו את הכיוון האמיתי שלהם. עכשיו זה הזמן! חידלו לחפש היתרים שתכליתם להמשיך עם העבירות! המשיח כבר כאן! ה’ לא גילה לנו אותו עדיין, אז ‘אל תחמיצו את הסירה’, כי אם תעשו זאת, חס וחלילה, זה יהיה לנצח!…

קץ לשנת תשע”ח / ר’ עודד כיטוב

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, משיח בתשע"ו, שבעים שנה

המאמר במקור: כאן ידוע שימות עולם חלוקים לשני אלפים תוהו – עד עת שהיה אברהם (שנולד ב-1948) בן 52 שנה (אשר קבלה בידינו שאז החל לעשות נפשות בחרן[1]) ; שני אלפים תורה (- משמע זמן שמסוגלים לקבל תורה כפי שהיא, “מן השמים”, בלי לתהות ולשאול יותר מדאי שאלות…) – בערך עד חתימת המשנה (כמדומה שהשנה המדויקת אינה ידועה, וגם כי נראה שהמשנה ‘נפתחה’ גם בזמן ‘רבותינו’ נכדי רבי, ואכמ”ל); ושני אלפים ימות המשיח – שכבר אין הדורות מסוגלים להפיק תורה חתוכה שתתקבל כמות שהיא, ואז עיקר העניין לתהות על התורה החתומה ולשאת ולתת בה ו’לתרגם’ אותה (‘אמורא’ היינו מתורגמן) באופן המתיישב על הלב, כך שיגבר ‘חסד נעורים’ – דור המדבר, המרכזי בשני אלפים תורה – על ‘חטאת נעורים’ – דור המבול, המרכזי בשני אלפים תוהו – בדורו של משיח.
והנה ידוע שבכל דבר יש התכללות, וראוי אם כן לחלק כל אחד מן השלוש לשלושה.
אם כן, ה’תורה שתוהו’ תתחיל בסביבות שנת 666 ליצירה, שהיא שנת 44 לחנוך, שאולי אז עמד על דעתו והחל לחנך ולהתהלך את האלוקים, ותסתיים בערך בהיות נח קרוב לגיל 400, שאולי אז החלו דור המבול לפרוק מעליהם עול תורת מתושלח, למך ונח,[2] עד שהפכו מי הדעת למים הזידונים והחזירו העולם לתוהו ובוהו; ומאז ועד אברהם יחשבו שנות ‘משיח שבתוהו’, שראוי היה אז להגביר התיקון על התוהו, אך בעוונות יצאו השנים ועדיין לא בא התיקון. (ומכל מקום אינו תוהו גמור כעשרה דורות שלפני המבול, כי “בא אברהם וקיבל שכר כולם”. והיחס ביניהם כבוהו מול תוהו ואכמ”ל).
ובתוך אלפיים שנות התורה יהא השליש הראשון בערך עד ימי בועז, שממנו החל יחס בית דוד. שעד אז התורה במידה מסוימת ‘בשמים’ (לשון שממה ותוהו) ואינה מיושבת בארץ, ובועז תיקן לשאול בשלום חברו בשם – להוריד העניין האלקי לארציות ממש, אשר זה עניין “מלכות פה תורה שבעל-פה קרינן לה”; ומשם עד סוף ימי בית ראשון יש שכינה ומלכות בישראל, והוא ה’תורה שבתורה’; ומאז ועד חתימת המשנה בסילוק שכינה ונבואה (וממילא גם סילוק מלכות של ממש), הוא שנות ה’תוהו שבתורה’.
ובשני אלפים ימות המשיח, יהא השליש הראשון, ה’תוהו-שבימות-המשיח’, מימי האמוראים, התוהים ושואלים שאלות על המשנה המסורה בידם, ועד קרוב לאמצע ימי הגאונים, שהחלו להתחבר ספרי הלכות פסוקות והלכות גדולות וכיוצא בהן; ומשם כל ימי הראשונים והפוסקים הגדולים ועד דור השו”ע, ובמקביל האריז”ל בפנימיות התורה – הרי הן שנות ה’תורה שבימות המשיח’.
וכשבאנו לכך, נחלק גם את השליש האחרון, אשר משנת של”ג, ‘ימות המשיח שבימות המשיח’ – שכבר ערוכה בידינו גם תורת הפוסקים הראשונים, ולא רק המקרא והמשנה – לשלוש יחידות של 222 שנה, ויהא השליש הראשון, ה’תוהו שבימות המשיח שבימות המשיח’, עידן הנושאי כלים ש’פותחים מחדש’ את ספרי הפוסקים ודנים בדבריהם כדרך הגמרא למשנה. ובפנימיות התורה הוא עידן גורי האריז”ל ותלמידיהם, עם ‘בעלי השם’ הנסתרים, כולל רבינו הבעש”ט ותלמידיו הראשונים; ועד סביבות שנת תקנ”ה שהחלה להתגבש תורת הגר”א מצד אחד ותורת אדמו”ר הזקן מצד שני, ומאז הן שנות ה’תורה שבימות המשיח שבימות המשיח’, עד לימינו אלה, היינו סביבות שנת תשע”ח שכבר מלאה הארץ ספרים אין קץ והידע מונח וזמין לכול והגיע השעה שתהא “תורת כל אחד בידו” מופנמת, וגוברת על התוהו שבנפשו. ובא לציון גואל בימות המשיח-שבימות המשיח- שבימות המשיח, בתלת זימני הוי חזקה ולא יתמהמה עוד, אלא בוא יבוא לא יאחר, אמן.
[1] פ”ק דע”ז. וראו במאמר לפרשת לך לך איך מתיישב זה עם דברי סדר עולם שיצאו מאור כשדים לחרן 5 שנים קודם לך לך בגיל 75.
[2] שהיו מסוגלים לקבל תורה, ונשמת משה-‘בשגם’ הייתה שם, כפי הנראה בתוך מתושלח, אך סרב להשתלח ולהיות משיח, וכשמת השליח בא המבול, ואכמ”ל.

מטמון מפתיע: עשרות מטבעות מהמרד הגדול משנת ה70 (!) לספירה – רמזים חזקים

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, שבעים שנה, תיעוד אירועים

המטבעות – חלקם מראשית המרד וחלקם מימיו האחרונים – הוטמנו במערה גדולה ונסתרת במיקום מרכזי. מה שנראה היה כעוד מטמון שגרתי, מתברר כתגלית מפתיעה של מערת מסתור שלא הצליחה להציל איש. “מרגש לגלות בערב פסח עשרות מטבעות מימי החורבן הנושאים את הכיתוב ‘לחרות ציון’ ו’לגאלת ציון’

בשיחה עם ynet מגדירה ד”ר מזר את התגלית “מפתיעה ויוצאת דופן עד מאוד, מכיוון שמדובר במקום מרכזי בירושלים – השטח שבין הר הבית לעיר דוד”, כדבריה. “העובדה שבמשך 2,000 שנה לא נכנסו למערה כה גדולה, ועוד במיקום כה מרכזי היא מפתיעה. הכול נשאר שם בדיוק כמו שהיה, בסוף שנת 70 לספירה”.

שימו לב לרמזים

 שטח המערה כ-7 על 14 מטרים. במקום נמצאו, בנוסף למטבעות, שברים של כלי חרס רבים, בעיקר קנקנים וסירי בישול. על מטבעות הברונזה מראשית המרד, בשנת 66 לספירה, הוטבע בכתב עברי קדום הכיתוב “לחירות ציון”. לעומת זאת, על המטבעות שנוצרו בשנה הרביעית למרד, 70 לספירה – כאשר החורבן עמד בפתח – הוטבע הכיתוב על “לגאלת ציון”.

 

הרמזים חזקים: בערב פסח מטבעות שנכתב עליהם לגאלת ציון

14 = דוד

66 = בן דוד

70/7 מספרי הגאולה (השבת 7)

המדענית החוקרת משפחתה “מזר” אותיות רמז

 

אורות של פסח באתר !! הרבה חומר חדש

עדכון יב ניסן תשע"ח - שוב המילים שנמצאו על המטבעות מביאות פלאות המילוי של המילים "גאלת ציון 2018" מביאה 363 = המשיח !!

עדכון 27.3.2018 נוספו 3 תמונות

שימו לב נכתוב בדיוק מה שכתוב על המטבעות שנמצאו בירושלים בערב פסח בשנת ה70 לספירה, נוסיף את השנה והנה נקבל 2018

עדכון 27.3.2018

הפסח יבואו בע"ה אליהו + שתי המשיחים... גימטריה מדהימה שהתקבלה... אנו מקבלים את המספר הקדוש 1820 (סוד הויה) כזכור 1820 זה הספרות של 2018 מספר שראינו רבות בהקשר לפסח. והגימטריה הגדולה מפתיעה לא פחות 384 = "משיח הויה" רגיל !!!) וכמו שהוסבר: כל התרחשויות הגאולה מתרחשות בעיקר אצלנו בתודעה, לפתח את הדעת שלנו להבין ש"אין עוד מלבדו"
לחץ כאן להצגת תמונות נוספות

לכתבה המלאה ב "ynet" לחץ כאן

הגיע הזמן להתכונן | מסר

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, מסרים

הגיע הזמן להתכונן, רבותי, הגיע הזמן להתכונן! אתם מבינים?! הגיע הזמן! סוף סוף אחרי אלפי שנים – הגיע הזמן להתכונן, אבל באמת להתכונן, לא בצחוק, זה רציני ביותר.

אנחנו חייבים, חייבים, חייבים, חייבים להתכונן, להיות רציניים, להפסיק עם השטויות, לחזור להקב”ה. זה שטויות מה שאנחנו עושים יום יום, אנחנו לא מבינים איפה אנחנו אוחזים, אתם חושבים שאנחנו יהודים אמיתיים – אבל זה לא, זה כמו שאנחנו ילדים קטנים ומשחקים מִשחקים שטותיים, ואנחנו לא מבוגרים, אנחנו רק ילדים קטנים. אני לא מבינה למה, למה אתם לא מבינים, למה העולם לא מבין, למה היהודים האמיתיים לא מבינים, לא רציניים. אנחנו כל היום משחקים מִשחקים עם הכל, הכל – זה משחק, הכל – זה צחוק, הכל – זה רק ליהנות, ליהנות, רק ליהנות עם שטויות, אתם לא מבינים?! זהו! נגמר! נגמרו השטויות, נגמר השקר! נגמר עם כל השטויות של האופנה ושל הצ’אצ’קס (המשחקים) שכולם משחקים איתם. ואני לא מוכנה יותר, לא מוכנה יותר לראות את זה, ולהרגיש את זה.

העולם הזה הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי. לָמָה הגעתי לפה בכלל?! מי ישמע אותי?! מי יודע בכלל?! למי זה חשוב? למי זה חשוב? למי זה חשוב?!

החרדים, החרדים, אתם לא מבינים. לפני שבעים שנה גמרתם מלחמה קשה, קצת יותר מלפני שבעים שנה – זה נגמר. ויותר מששה מיליון יהודים הלכו למוות בצורה איומה! אתם לא מבינים שזה הקב”ה הוא שעשה את זה?! אילו שטויות אתם מדברים: אין כוכב! זה שקר! איזה שקר! בטח שיש כוכב, בטח שיש את ה’שביט’, או אם אתם רוצים לקרוא לו “ניבירו”, לא משנה, הוא בא, יש את כל הסימנים, לא צריכים להיות גאונים בשביל זה, הוא בא, ואתם אומרים, אפילו יש רבנים שאומרים: לא לפחד! זה שטויות! אין כוכב! אבל יש כוכב, ויש הוכחות, וזה ברור.

ואתם אומרים: “לא! הקב”ה הוא הטוב, הוא לא יעשה כאלה דברים קשים לעם ישראל!” ואני רק רוצה להזכיר לכם את המבול, את המבול אתם זוכרים? למדתם על זה? המבול, הקב”ה עשה את זה כי אנחנו לא היינו בסדר, העולם לא היה בסדר. ומי נשאר חי? רק משפחה אחת וכמה חיות מכל מין. אז מה? הקב”ה לא היה הטוב? הוא היה מעולה, הוא תיקן את הבעיות שלנו, של בני האדם. הוא תיקן אותנו, ואנחנו לא בסדר [‘כִּי אֱמֶת עָשִׂיתָ וַאֲנַחְנוּ הִרְשָׁעְנוּ…’, מתוך תפילת וידוי של יוהכ”פ], הוא בסדר גמור, ומה עם המבול? המבול! אוי, אוי, אוי, זה היה משהו נורא! נורא!

אבל אחרי המבול היו עוד הרבה דברים, הרבה דברים. כשהרומאים הגיעו לישראל כמה מיליוני יהודים נרצחו, מה? אז ה’ לא היה בסדר? הוא היה בסדר גמור, ואנחנו לא היינו בסדר, וגם עכשיו אנחנו לא בסדר, וה’ הוא בסדר. והוא יציל את היהודים האמיתיים, אבל את העולם של שקר הוא ימחוק לגמרי, זה לא יחזור עוד! ותמיד כשהוא תיקן את העולם-של-השקר זה חזר באיזו צורה, אבל עכשיו כשהוא ימחוק את זה, ואת כל השקרנים שעם זה, ישארו רק עם ישראל ועוד כמה גוים שנחשבים לטובים יותר שמאמינים בהקב”ה, אבל יותר מזה לא ישארו. וזה בגלל שהקב”ה הוא הטוב, לא בגלל שהוא לא רחמן, בגלל שהוא טוב מאד, ובשביל זה הוא לא יתן לשקר לתפוס את העולם.

ועם ישראל, אני שוב רוצָה לומר, אשה שלבושה בפריצות, עם פיאה עד להודעה חדשה, ועם חצאית צמודה וקצרה, אולי סנטימטר מתחת לברך כשהיא עומדת, וחולצה צמודה וגרביים שקופות, ונעליים עם עקבים מאד גבוהים, אתם יכולים לראות אותה ‘קליפ קלאפ, קליפ קלאפ’, מגיעה לבית המקדש? באמת? באמת אתם חושבים לראות כזה דבר? וזה לא משנה כמה צדקה שהיא נותנת, ולא משנה כמה צדיקה אומרים שהיא, היא לא צדיקה!

אבל זה עוד דבר קטן לעומת מה שקורה בעולם של החרדים היום. כל אלה שמשתפים פעולה עם הרשעים האלה שרוצים לגמור פה בארץ-ישראל את היהדות, וזה שהם רוצים להיכנס לבית-יעקב ולכל בתי-הספר האחרים של החרדים, להכניס את השקר – זו עבירה מאד גדולה, זו עבירה ממש ענקית! וכל אלה לא ישארו, הם ערב רב! אלה שמכניסים את השקר, ואלה שמשתפים פעולה איתו, זה שקר! זה שקר! זה שקר!

אז או שעושים תשובה או ש… אני לא רוצה להמשיך. וכל אלה שרוצים להיות טובים עם הרשעים, רוצים להגיד שהצבא זה ‘צבא קדוש’ של קדושה, מה עושה את זה “קדוש”? זה באמת קשה לדעת, כי עד כמה שאני מבינה זהו מקום של טינופת, של עבירות ענקיות שהורסות נשמות טהורות. אבל זה עוד כלום, זו רק ההתחלה, כי המטרה של הרשעים פה, אלה שהקימו את מדינת-ישראל, היתה לחסל את הדת היהודית, שלא נדע. כאילו-כאילו לגרום למצב שבו הקב”ה יפסיק להיות עִם הָעָם שלו. אבל זה לא יקרה, הם לא מבינים, הם חושבים שיש להם כח יותר מהקב”ה, כביכול, הם חושבים שיש להם את השטן שהם מתפללים אליו, שכאילו יש לו ח”ו כוחות יותר מהקב”ה, שהם יכולים לנצח. אבל הם לא יכולים לנצח! שתדעו, כל ה’כביכול-הגדולים’ של הרשעים, מה שהם קוראים, הם בעצם עובדי ע”ז, אפילו עד כדי הקרבה של קרבנות, הקרבה של בני אדם וילדים קטנים. אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק! זהו השטן כנגד הקב”ה, וזה הדבר הכי מצחיק, הכי משונה, כי יודעים אבל לא רוצים לדעת שהקב”ה ברא את השטן כדי לעזור לעם-ישראל להילחם דוקא נגדו, הכל כדי להגיע לנצח. והמלחמה הזאת עכשיו של עם ישראל כנגד השטן, שזה היצה”ר – זוהי המלחמה האמיתית, כי זה יביא אותנו לעלות ולעלות עד לָנֶצַח.

ש. במה נתכונן?

ת.  להתכונן בזה שנבנה גטו ולא נצא מהגטו שלנו, לא לתת לרשעים להיכנס ולא לצאת אליהם. הקב”ה כבר ילחם את המלחמות, אין לנו ממה לפחד. שנהיה סגורים עם התורה, ועם כל מה שכתוב בתורה, עם כל מה שה’ רוצה מאיתנו,  שנלמד יומם ולילה, שנעשה את החגים ואת כל המנהגים שלנו כמו שפעם, ובלי כל השטויות, ובלי כל הפיצ’יווקעס (הצעצועים) של העולם הזה, רק פשוט ולענין – אמונה וביטחון בהקב”ה!

ש. אסתר, למה את בוכה?

ת.  כי אתם לא מבינים שממחר יהיה עוד יותר גרוע, ואחרי זה כל יום עוד יותר גרוע, עוד יותר ועוד יותר. הציונים הולכים להוריד עלינו כאלה תקנות, כאלה חוקים, ה’ ירחם!

ש. מה יכולים לעשות?

ת.  אמרתי, צריכים להתפלל להקב”ה.

צופן חזק ונדיר יחיד בתורה, על פסח תשע”ח – מדהים !!

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-בית המקדש השלישי, גלריות גימטריה, צפונות בתורה

ממצאים נדירים: הכוללים צופן + גימטריה על פסח תשע”ח… 3 תמונות נדירות ביותר  !!

אורות של פסח באתר !! הרבה חומר חדש

עדכון יב ניסן תשע"ח - שוב המילים שנמצאו על המטבעות מביאות פלאות המילוי של המילים "גאלת ציון 2018" מביאה 363 = המשיח !!

עדכון 27.3.2018 נוספו 3 תמונות

שימו לב נכתוב בדיוק מה שכתוב על המטבעות שנמצאו בירושלים בערב פסח בשנת ה70 לספירה, נוסיף את השנה והנה נקבל 2018

עדכון 27.3.2018

הפסח יבואו בע"ה אליהו + שתי המשיחים... גימטריה מדהימה שהתקבלה... אנו מקבלים את המספר הקדוש 1820 (סוד הויה) כזכור 1820 זה הספרות של 2018 מספר שראינו רבות בהקשר לפסח. והגימטריה הגדולה מפתיעה לא פחות 384 = "משיח הויה" רגיל !!!) וכמו שהוסבר: כל התרחשויות הגאולה מתרחשות בעיקר אצלנו בתודעה, לפתח את הדעת שלנו להבין ש"אין עוד מלבדו"
לחץ כאן להצגת תמונות נוספות

עלון ברכת שמואל- על כוונת הברכות – הלכות נטילת ידים וברכת המזון

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה

 

להורדה/הדפסה: בקובץ  pdf:

עלון ברכות 1     עלון ברכות 2     עלון ברכות 3

            ..

פְּטִירַת מָרָן הַגראי”ל שְׁטֵייְנְמַן זצוק”ל בְּעֶרֶב חֲנֻכָּה, וּפְטִירַת מָרָן הַגר”ש אוֹיֶרְבַּאךְ זצוק”ל בְּעֶרֶב פּוּרִים מְסַמְּלוֹת אֶת סוֹף תְּקוּפַת הַנֶּצַח וְהַהוֹד וְהַמַּעֲבָר לִתְקוּפַת יְסוֹד וּמַלְכוּת בְּהִתְגַּלּוּת מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ.

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, סוד החשמל

הֵבֵאנוּ עַל מָרָן הַגראי”ל שְׁטֵיְנְמַן זצ”ל שֶׁהוּא בְּגִימַטְרִיָּא תש”ח שֶׁאָז הִתְחִילָה מַלְכוּת הָעֵרֶב רַב וְשִׁבְעִים שָׁנִים שֶׁל חֶבְלֵי מָשִׁיחַ לַשִּׁיטָה הַמְאֻחֶרֶת בְּיוֹתֵר, וּמֵאִידָךְ רַבִּי אַהֲרוֹן יוּדָא לֵיבּ שְׁטֵיְנְמַן בְּגִימַטְרִיָּא תשע”ח שֶׁאָז מִסְתַּיְּמוֹת הַשִּׁבְעִים שָׁנִים. וְכֵן שֵׁם סִפְרוֹ אַיֶּלֶת הַשַּׁחַר מְרַמֵּז עַל הַשִּׁבְעִים שָׁנִים, כַּמּוּבָא בַּזֹּהַר (משפטים קיט:) שִׁבְעִים הַקּוֹלוֹת שֶׁצּוֹוַחַת אַיֶּלֶת הַשַּׁחַר עַל בָּנֶיהָ, שֶׁהִתְחַזֵּק עֲלֵיהֶם הַקַּדְרוּת בַּגָּלוּת, בְּשִׁבְעִים הַשָּׁנִים הָאַחֲרוֹנוֹת. בְּאוֹתוֹ זְמַן יִתְקַיֵּם בְּיִשְׂרָאֵל, “כְּמוֹ הָרָה תַּקְרִיב לָלֶדֶת תָּחִיל תִּזְעַק בַּחֲבָלֶיהָ כֵּן הָיִינוּ מִפָּנֶיךְ ה’. וְעַל כֵּן נְקַוֶּה לָךְ ה’ אֱלֹהֵינוּ”. וּבָהֶם הָאַיֶּלֶת מַכְנִיסָה רֹאשָׁהּ בֵּין בִּרְכֶּיהָ. הָרֹאשׁ הוּא צַדִּיק יְסוֹד עוֹלָם. בֵּין בִּרְכֶּיהָ שֶׁהֵם נֶצַח וְהוֹד. וְנִשְׁבַּע לָהּ בּוֹ לִפְדּוֹת אֶת בָּנֶיהָ בַּבֹּקֶר, שֶׁהִיא אַרְיֵה, בֹּקֶר יָמִין שֶׁל אַבָרָהָם, מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד שֶׁיּוֹצֵא מִיהוּדָה, שֶׁנֶּאֱמַר בּוֹ “גּוּר אַרְיֵה יְהוּדָה”. וּמִשּׁוּם זֶה “חַי ה’ שִׁכְבִי עַד הַבֹּקֶר”. וְכֵן מָרָן רַבֵּנוּ שְׁמוּאֵל בֶּן חַיָּה רִבְקָה עִם הָאוֹתִיּוֹת וְהַמִּלִּים וְהַכּוֹלֵל בַּמַּקְסִימוּם בְּגִימַטְרִיָּא תשע”ח, וְזֶה גַם הַגִּימַטְרִיָּא שֶׁל צִנְתּוּר לֵב שֶׁהוּא עָבַר כַּמָּה שָׁבוּעוֹת לִפְנֵי פְּטִירָתוֹ, וְהָר”ת שֶׁל שְׁמוּאֵל חַיָּה רִבְקָה הוּא שַּׁחַ”ר, בְּחִינַת אַיֶּלֶת הַשַּׁחַר,

 

רוֹאִים מֵהַזֹּהַר שֶׁהַתְּקוּפָה שֶׁל 70 שָׁנִים שֶׁל חֶבְלֵי מָשִׁיחַ קְשׁוּרָה עִם הַשְּׁכִינָה שֶׁמַּכְנִיסָה רֹאשָׁהּ בֵּין הַנֶּצַח וְהַהוֹד, וְנִרְאֶה שֶׁמָּרָן הַגר”ש אוֹיֶרְבַּאךְ זצוק”ל הָיָה בְּחִינַת נֶצַח, כַּמּוּבָא בַּגְּמָרָא (ברכות נח.) “וְהַנֵּצַח” זוֹ יְרוּשָׁלַיִם, וּמִפְלַגְתּוֹ נִקְרֵאת הַפֶּלֶג הַיְרוּשַׁלְמִי, וּבִּפְרָט שֶׁהָיָה גָר בִּדְרוֹם יְרוּשָׁלַיִם, וְדָרוֹם הוּא בְּחִינַת יָמִין, הַיְינוּ נֶצַח שֶׁבַּנֶּצַח, וּבִשְׁכוּנַת שַׁעֲרֵי חֶסֶד שֶׁמְּסַמֵּל אֶת צַד הַיָּמִין וְהַחֶסֶד. וְכֵן הוּא הֵקִים אֶת מִפְלֶגֶת נֶצַח שֶׁאַחַר כָּךְ שִׁנּוּ שְׁמָהּ לְעֵץ. וְכֵן הַשֵּׁם שְׁמוּאֵל הוּא שֵׁם שֶׁל נֶצַח, כִּי שְׁמוּאֵל תִּקֵּן אֶת הַנֶּצַח כַּמּוּבָא בַּזֹּהַר (בראשית כא:) עַל הַפָּסוּק שֶׁשְּׁמוּאֵל אָמַר “וְגַם נֵצַח יִשְׂרָאֵל לֹא יְשַׁקֵּר וְלֹא יִנָּחֵם כִּי לֹא אָדָם הוּא לְהִנָּחֵם”. מָרָן הַגר”ש נִפְטַר בְּשַׁבָּת בָּהּ קָרָאנוּ אֶת הַפָּסוּק הַזֶּה בָּהַפְטָרָה שֶׁל שַׁבָּת זָכוֹר, וּמֵאִידָךְ מָרָן הַגראי”ל שְׁטֵיְינְמַן זצוק”ל הָיָה בִּבְחִינַת הוֹד, כִּי הַשֵּׁם אַהֲרֹן מְסַמֵּל אֶת הַהוֹד, וְכֵן יְהוּדָה הוּא מִלְּשׁוֹן הוֹד כַּיָּדוּעַ הַקֶּשֶׁר שֶׁל מַלְכוּת בֵּית דָּוִד עִם הַהוֹד, שֶׁדָּוִד בְּגִימַטְרִיָּא הוֹד וְכוּ’, וְלָכֵן מָרָן הַגראי”ל שְׁטֵיְנְמַן נִפְטַר בְּעֶרֶב חֲנֻכָּה, כִּי חֲנֻכָּה הִיא בְּחִינַת הוֹד, וּמָרָן הַגר”ש אוֹיֶרְבַּאךְ נִפְטַר בְּעֶרֶב פּוּרִים כִּי פוּרִים הוּא בְּחִינַת נֶצַח, וְיֵשׁ כָּאן רֶמֶז שֶׁהִסְתַּיְּמָה תְּקוּפַת הַנֶּצַח וְהַהוֹד וְעוֹמְדִים לַעֲבוֹר בְּכָל רֶגַע לִתְקוּפַת הַיְסוֹד וְהַמַּלְכוּת בְּהִתְגַּלּוּת מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד.

וְלָכֵן רָאִינוּ שֶׁמָּרָן הַגָּאוֹן ר’ יוֹסֵף שָׁלוֹם אֶלְיָשִׁיב זצוק”ל שֶׁהָיָה בִּבְחִינַת יְסוֹד אִחֵד אֶת כָּל הָרַבָּנִים יַחַד בְּ‘וַעַד הָרַבָּנִים לְעִנְיָנֵי צְדָקָה’ כִּי צְדָקָה הִיא הַשְׁפָּעַת הַיְסוֹד, וּכְשֶׁמָּרָן הַגרי”ש אֶלְיָשִׁיב זצוק”ל נִפְטַר לֹא הָיָה מִי שֶׁיְאַחֵד אֶת הַנֶּצַח וְהַהוֹד וּפָרְצָה לְצַעֲרֵנוּ הַמַּחֲלֹקֶת, וְלָכֵן הָיְתָה הַמַּחֲלֹקֶת סְבִיב עִנְיָנֵי הַצָּבָא, כַּמּוּבָא בְּכַוָּנוֹת הָרַשַּׁ”שׁ שֶׁסְּפִירוֹת הַנֶּצַח וְהוֹד שֶׁמְּסַמְּלוֹת שְׁתֵּי רַגְלַיִם הֵן כָּל אַחַת חֲצִי שֵׁם צְבָאוֹת, וְיוֹצֵא שֶׁהַנֶּצַח נִרְמָז בְּאוֹתִיּוֹת צב”א שֶׁל שֵׁם צְבָאוֹת, אֲבָל חֲצִי מֵהָאוֹת א’ שַׁיֶּכֶת לַהוֹד, וּסְבִיב נוֹשֵׂא הַצָּבָא שֶׁאָמוּר לְאַחֵד אוֹתָם בָּזֶה הֵם נֶחְלְקוּ. וְכֵן גִּיּוּס אוֹתִיּוֹת יְסוֹד אִם נוֹסִיף כּוֹלֵל לָאוֹת ג’ שֶׁל גִּיּוּס לַעֲשׂוֹתָהּ ד’, וְכֵיוָן שֶׁלֹּא הָיָה יְסוֹד נֶחְלְקוּ סְבִיב עִנְיַן הַגִּיּוּס. וְכֵן הָרַב שְׁטֵיְנְמַן הָיָה בֶּן הַג”ר נֹחַ צְבִי. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ ג. ט. שליט”א שֶׁמָּרָן הגראי”ל שְׁטֵיְנְמַן חַי 104 שָׁנִים, וּמָרָן הַגר”ש אוֹיֶרְבַּאךְ חַי 86 שָׁנִים יַחַד כְּמִנְיַן קֵץ.

וְכֵן שֵׁם צְבָאוֹת נִרְמָז בַּכָּתוּב (ישעי’ מ, א) “נַחֲמוּ נַחֲמוּ עַמִּי יֹאמַר אֱלֹהֵיכֶם: דַּבְּרוּ עַל לֵב יְרוּשָׁלִַם וְקִרְאוּ אֵלֶיהָ כִּי מָלְאָה צְבָאָהּ כִּי נִרְצָה עֲוֹנָהּ כִּי לָקְחָה מִיַּד ה’ כִּפְלַיִם בְּכָל חַטֹּאתֶיהָ”, וְהַפָּסוּק מְרַמֵּז עַל פְּטִירַת הַגר”ש אוֹיֶרְבַּאךְ מִדּוֹם לֵב אַחֲרֵי שֶׁעָבַר נִתּוּחַ לֵב פָּתוּחַ. כְּמוֹ שֶׁבֵּאַרְנוּ שֶׁהוּא בְּחִינַת יְרוּשָׁלַיִם שֶׁהִיא לֵב הָעוֹלָם, וְהוּא קָשׁוּר עִם “לֵב יְרוּשָׁלַיִם”. וְכֵן לֵב יְרוּשָׁלִַם בְּגִימַטְרִיָּא שְׁמוּאֵל אוֹיֶרְבַּאךְ. וְכֵן שְׁמוּאֵל אוֹיֶרְבַּךְ אוֹתִיּוֹת אָבֹ”א כ”ו יְרוּשָׁלִַם, סוֹד שֵׁם הוי”ה שֶׁעוֹמֵד לְהִתְגַּלּוֹת בִּירוּשָׁלַיִם. וְכֵן נִיתּוּחַ לֵב פָּתוּחַ בְּגִימַטְרִיָּא 1000 הַמִּסְפָּר שֶׁבּוֹ תְּלוּיָה הַגְּאֻלָּה, כַּמּוּבָא מֵהַגְּרָ”א שֶׁזֶּה בְּגִימַטְרִיָּא מָשִׁיחַ בֶּן יוֹסֵף מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִיד. וְזֶה גַם הַמִּסְפָּר שֶׁל קֵ”ץ לְפִי הַחֶשְׁבּוֹן שֶׁצ’ סוֹפִית הִיא בְּמִסְפַּר 900. וְכֵן שְׁמוּאֵל בֶּן רַבִּי שְׁלֹמֹה זַלְמָן בְּגִימַטְרִיָּא 1144 שֶׁהוּא נוֹטָרִיקוֹן שֶׁל הַמִּסְפָּר 424 כְּמִנְיַן מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד. וְכֵן שְׁמוּאֵל אוֹיֶרְבַּאךְ אוֹ לֵב יְרוּשָׁלִַם בְּגִימַטְרִיָּא אָטוֹם וּבְגִימַטְרִיָּא אוֹרַיְתָא וּבְגִימַטְרִיָּא תּוֹרָה שֶׁבְּעַל פֶּה וּבְגִימַטְרִיָּא מְבַשֶּׂרֶת צִיּוֹן, וְכֵן שְׁמוּאֵל אוֹיֶרְבַּאךְ בְּגִימַטְרִיָּא גְדוֹלָה עִם הָאוֹתִיּוֹת וְהַמִּלִּים עוֹלֶה 1111 אוֹ תַּאֲרִיךְ אוֹ בִּמְהֵרָה בְיָמֵינוּ אָמֵן.

וְנָבִיא טַבְלָה בָּהּ רוֹאִים בְּאוֹתוֹ מִסְפָּר דִּלּוּג אוֹיֶרְבַּ”ךְ בְּעִתָּ”הּ לֵ”ב יְרוּשָׁלִַ”ם מִתְחַבֵּר לַמִּלָּה שְׁמוּאֵ”ל, וּמוֹפִיעַ פַּעֲמַיִם הַתַּאֲרִיךְ י’ אֲדָ”ר יוֹם הַקְּבוּרָה שֶׁל מָרָן.

וְנָבִיא אֶת לְשׁוֹן הַסֵּפֶר ‘מְאוֹר עֵינַיִם’ שֶׁמֵּבִיא מֵהַבעש”ט אֶת הַסּוֹד שֶׁל (ישעי’ מ, ב) “דַּבְּרוּ עַל לֵב יְרוּשָׁלִַם” שֶׁהוּא סוֹד הַתְּפִלָּה מֵעֹמֶק הַלֵּב כְּדֵי שֶׁתִּתְקַבֵּל בְּשַׁעֲרֵי הַתְּפִלָּה בִּירוּשָׁלַיִם שֶׁל מַעְלָה, וְכַיָּדוּעַ שֶׁמָּרָן הַגר”ש אוֹיֶרְבַּךְ זצוק”ל הָיָה מִתְפַּלֵּל בִּדְבֵקוּת נִפְלָאָה: (תהילים עט) “אֱלֹקִים בָּאוּ גוֹיִם בְּנַחֲלָתֶךָ טִמְּאוּ אֶת הֵיכַל קָדְשֶׁךָ שָׂמוּ אֶת יְרוּשָׁלִַם לְעִיִּים וְגוֹ’ שָׁפְכוּ דָמָם כַּמַּיִם סְבִיבוֹת יְרוּשָׁלִָם וְאֵין קוֹבֵר וְגוֹ'” אָמַר הַבעש”ט שֶׁהַלֵּב הוּא בְּחִינַת יְרוּשָׁלַיִם שֶׁהוּא בְּאֶמְצַע הַגּוּף כְּמוֹ יְרוּשָׁלַיִם שֶׁהוּא בְּאֶמְצַע הָעוֹלָם וְכַמְבֹאָר בַּסְּפָרִים. וְנוֹדַע שֶׁהַתְּפִלָּה נִקְרָא שְׁפִיכָה כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (תהילים קב, א) “וְלִפְנֵי ה’ יִשְׁפֹּךְ שִׂיחוֹ וְגוֹ'”, וְנִקְרָא שְׁפִיכוּת הַנֶּפֶשׁ, וְנוֹדַע מַה שֶּׁאָמְרוּ “לֹא תֹאכְלוּ עַל הַדָּם” לֹא תֹאכְלוּ קוֹדֶם שֶׁתִּתְפַּלְּלוּ עַל דִּמְכֶם נִמְצָא שֶׁנּוֹפֵל עַל תְּפִלָּה לוֹמַר לְשׁוֹן שָׁפְכוּ דָמָם. וְזֶהוּ שָׁפְכוּ דָמָם כַּמַיִם שֶׁהוּא כִנּוּי לַתְּפִלָּה סְבִיבוֹת יְרוּשָׁלַיִם פֵּרוּשׁ סְבִיב הַלֵּב שֶׁאֵין דִּבּוּרֵי תְּפִלָתוֹ יוֹצְאִין מִן הַלֵּב כִּי לִבּוֹ בַּל עִמּוֹ כָּאָמוּר רַק דִּבּוּרוֹ הוּא סְבִיב הַלֵּב וְלֹא מִתּוֹךְ הַלֵּב וְזֶהוּ סְבִיבוֹת יְרוּשָׁלִָם וְאֵין קוֹבֵר פֵּרוּשׁ שֶׁאֵין קוֹבֵר וְחוֹפֵר אֶת הַדִּבּוּר מִבְּחִינַת יְרוּשָׁלַיִם שֶׁהוּא הַלֵּב רַק מִן הַשָּׂפָה וְלַחוּץ אֶחָד בַּפֶּה וְאֶחָד בַּלֵּב: וְזֶהוּ “נַחֲמוּ נַחֲמוּ” מִלְּשׁוֹן וַיִּנָחֶם ה’, לְשׁוֹן תְּשׁוּבָה וְהַכֶּפֶל הוּא עַל שְׁנֵי מַדְרֵגוֹת הַתְּשׁוּבָה תְּחִלָּה מִיִּרְאָה וְאַחַר כָּךְ מֵאַהֲבָה, וּמוֹרֶה הַפָּסוּק דֶּרֶךְ הַתְּשׁוּבָה בְּמַה שֶּׁקִּלְקְלוּ וְאוֹמֵר כִּי כָּעֵת אַחַר שֶׁתָּשׁוּבוּ הָעֵצָה הוּא דַּבְּרוּ עַל לֵב יְרוּשָׁלַיִם, “עַל” הוּא לְשׁוֹן “עִם” פֵּרוּשׁ דַּבְּרוּ הַדִּבּוּרִים שֶׁל תּוֹרָה וּתְפִלָּה עִם לֵב שֶׁלָּכֶם שֶׁנִּקְרָא יְרוּשָׁלַיִם, וְעַל יְדֵי זֶה “וְקִרְאוּ אֵלֶיהָ” כִּי בְכָל מַה שֶּׁתִּקְרְאוּ וְתִתְפַּלְּלוּ תֵּלֵךְ הַתְּפִלָּה אֵלֶיהָ פֵּרוּשׁ אֶל יְרוּשָׁלַיִם הַנִּזְכָּר שֶׁשָּׁם שַׁעַר הַתְּפִלָּה כַּנּוֹדַע מִמַּה שֶּׁאָמְרוּ “וְהִתְפַּלְלוּ אֵלֶיךָ דֶּרֶךְ אַרְצָם” שֶׁכָּל הַתְּפִלּוֹת צְרִיכוֹת לָבֹא עַד שַׁעַר שֶׁכְּנֶגֶד יְרוּשָׁלִַים וְאֵינָן בָּאִין לְהַשַּׁעַר שֶׁל יְרוּשָׁלַיִם כִּי אִם אוֹתָן שֶׁבָּאוּ מִבְּחִינַת יְרוּשָׁלַיִם שֶׁהוּא הַלֵּב שֶׁנִּקְרָא כֵן כָּאָמוּר וְזֶהוּ כִּי עַל יְדֵי שֶׁתְּדַבְּרוּ עִם לֵב בְּחִינַת יְרוּשָׁלַיִם עַל יְדֵי זֶה קִרְאוּ אֵלֶיהָ תִּהְיֶה קְרִיאַתְכֶם בָּאָה אֵלֶיהָ אֶל הַשַּׁעַר שֶׁל יְרוּשָׁלַיִם.

 

“שְׁמַע יִשְׂרָאֵל יהו”ה אֱלֹהֵינוּ יהו”ה אֶחָד” בְּגִימַטְרִיָּא 1118

“כִּי יָד עַל כֵּס יָהּ מִלְחָמָה לַהוי”ה בַּעֲמָלֵק מִדֹּר דֹּר” עִם הַמִּלִּים בְּגִימַטְרִיָּא 1118

פּוּרִים התשע”ח בְּגִימַטְרִיָּא 1119

לֵיל הַסֵּדֶר תשע”ח עִם הַכּוֹלֵל בְּגִימַטְרִיָּא 1118

גְּאוּלַת פּוּרִים עִם הַמִּלִּים בְּגִימַטְרִיָּא תשע”ח
בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ
עִם הַמִּלִּים בְּגִימַטְרִיָּא תשע”ח

[גימטראות אלו בסיוע הרה”ג ר’ יוסף שינברגר שליט”א ור’ אברהם אגשי שליט”א ור’ ציון דוד סיבוני שליט”א]

שָׁמַעְתִּי מֵהרה”ג ר’ א. י. שליט”א שֶׁפָּסוּק הַסִּיּוּם בְּמִזְמוֹר כ’ בִּתְהִלִּים שֶׁמְדַבֵּר עַל מִלְחֲמוֹת מָשִׁיחַ “הוי”ה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ” בְּגִימַטְרִיָּא הַפָּסוּק “שְׁמַע יִשְׂרָאֵל יהו”ה אֱלֹהֵינוּ יהו”ה אֶחָד”, וְהַפָּסוּק לִפְנֵי זֶה “אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם הוי”ה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר” בְּגִימַטְרִיָּא בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ לְעוֹלָם וָעֶד. כִּי קְרִיאַת שְׁמַע וּבָרוּךְ שֵׁם הֵם סוֹד שֶׁל יִחוּדָא עִלָּאָה וְיִחוּדָא תַּתָּאָה שֶׁמְּנַצְּחִים אֶת הַמִּלְחָמָה. וְכֵן כָּאן הַפָּסוּק שֶׁל “ה’ הוֹשִׁיעָה” מְרַמֵּז עַל יִחוּדָא עִלָּאָה, וְהַפָּסוּק שֶׁל “אֵלֶּה בָרֶכֶב” שֶׁמְּסַמֵּל אֶת פְּעֻלַּת ה’ לְמַטָּה מְרַמֵּז עַל יִחוּדָא תַּתָּאָה. וְלָכֵן הַמִּסְפָּר שֶׁל הַפָּסוּק אוֹ שֶׁל בָּרוּךְ שֵׁם הוּא 1358 שֶׁמְּרַמֵּז עַל מִסְפַּר 358 כְּמִנְיַן מָשִׁיחַ כִּי הַפֶּרֶק מְדַבֵּר עַל יְשׁוּעַת הַמָּשִׁיחַ, “עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ הוי”ה מְשִׁיחוֹ”, וְכֵן 1358 הוּא הַמִּסְפָּר שֶׁל הַכְּלָל בַּגְּמָרָא שֶׁמְּרַמֵּז עַל מִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג שֶׁתִּהְיֶה בַּסּוֹף אֵינָהּ לִשְׁחִיטָה אֶלָּא לְבַסּוֹף, וְזֶה גַם גִּימַטְרִיָּא שֶׁל הַפָּסוּק שֶׁמְּסַמֵּל אֶת הַסּוֹף “כָּלוּ תְפִלּוֹת דָּוִד בֶּן יִשַׁי”. וְלָכֵן יֵשׁ בְּמִזְמוֹר כ’ 70 תֵּבוֹת כְּנֶגֶד שִׁבְעִים שָׁנָה שֶׁל חֶבְלֵי מָשִׁיחַ, כִּי כָאן נִרְמָז הַסִּיּוּם שֶׁל חֶבְלֵי מָשִׁיחַ וְהַנִּצָּחוֹן שֶׁל מָשִׁיחַ בַּמִּלְחָמוֹת. וְכֵן הַמִּסְפָּר הַמִּסְתַּתֵּר בְּכָל הַפָּסוּק “הוי”ה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ” הוּא עִם הַכּוֹלֵל 1335 הֵקֵּץ בְּסוֹף דָּנִיֵּאל שֶׁל הַגְּאֻלָּה הָעֲתִידָה. וְכֵן כָּל פֶּרֶק כ’ עוֹלֶה בְּגִימַטְרִיָּא 16905 שֶׁהוּא הַמִּסְפָּר שֶׁל מ”ט פְּעָמִים מֹשֶׁה, כִּי מֹשֶה זָכָה בְּחַיָּיו לְמ”ט שַׁעֲרֵי בִינָה, וּבִשְׁעַת פְּטִירָתוֹ זָכָה לְשַׁעַר הַנ’ בְּסוֹד הַגְּאֻלָּה, וְכֵן הַפֶּרֶק הַזֶּה מְסַמֵּל אֶת מַצַּב הַגָּלוּת עַד שֶׁמַּגִּיעִים לְשַׁעַר הַנ’. וְכֵן מִזְמוֹר ס”ז בִּתְהִלִּים שֶׁנִּכְתָּב בְּצוּרַת מְנוֹרָה וְהָיָה חָקוּק עַל מָגֵנוֹ שֶׁל דָּוִד שֶׁאִתּוֹ הָיָה מְנַצֵּחַ בַּמִּלְחָמָה, נִרְמָז בּוֹ סוֹד הַמִּסְפָּר מ”ט כְּמוֹ שֶׁמְכַוְּנִים אוֹתוֹ בִּימֵי סְפִירַת הָעֹמֶר.

וְעוֹד הוֹסִיף שֶׁרוֹאִים קֶשֶׁר בֵּין מִזְמוֹר כ’ לַפְּסוּקִים שֶׁל מִלְחָמָה בַּתּוֹרָה: (דברים כ, א) “כִּי תֵצֵא לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֶךָ וְרָאִיתָ סוּס וָרֶכֶב עַם רַב מִמְּךָ לֹא תִירָא מֵהֶם כִּי הוי”ה אֱלֹהֶיךָ עִמָּךְ הַמַּעַלְךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם: וְהָיָה כְּקָרָבְכֶם אֶל הַמִּלְחָמָה וְנִגַּשׁ הַכֹּהֵן וְדִבֶּר אֶל הָעָם: וְאָמַר אֲלֵהֶם שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אַתֶּם קְרֵבִים הַיּוֹם לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֵיכֶם”, וְזֶה דוֹמֶה לַפְּסוּקִים: “עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ הוי”ה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבורוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ: אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם הוי”ה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר: הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. וְכֵן הֵבֵאנוּ שֶׁשְּׁמַע יִשְׂרָאֵל נִרְמָז בְּמִזְמוֹר כ’, וְגַם שָׁם כָּתוּב: “שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אַתֶּם קְרֵבִים הַיּוֹם לַמִּלְחָמָה”. וְכֵן הַכָּתוּב בְּמִזְמוֹר כ’ “הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד” בְּגִימַטְרִיָּא 1375, וְזֶה הַמִּסְפָּר שֶׁנִּרְמָז בְּאוֹתִיּוֹת “הַכֹּהֵן” שֶׁמַּנְהִיג אֶת הַמִּלְחָמָה בַּתּוֹרָה “וְנִגַּשׁ הַכֹּהֵן וְדִבֵּר אֶל הָעָם”, כִּי כ”ה פְּעָמִים נ”ה עוֹלֶה 1375. וְכֵן 1375 נִרְמָז בַּפָּסוּק “לְמַעֲנִי לְמַעֲנִי אֱעֶשֶׂה”, כִּי א’ שע”ה עוֹלֶה 1375. וְכֵן 1375 בְּגִימַטְרִיָּא חֶסֶד גְּבוּרָה וְתִפְאֶרֶת שֶׁנִּכְלָלִים בַּכֹּהֵן. וְכֵן “מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבורוֹת” בְּגִימַטְרִיָּא הוי”ה פְּעָמִים ע”ד, סוֹד הַכָּתוּב שֶׁל מִדַּת הַבִּטָּחוֹן שֶׁבִּזְכוּתָהּ מְנַצְּחִים בַּמִּלְחָמָה, “בִּטְחוּ בַהוי”ה עֲדֵי עַד”. וְכֵן תֵּבוֹת אֵלּוּ “מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבורוֹת” ר”ת בַּקָּמִי”ם  סוֹד הַכָּתוּב (תהילים צב, יב) “בַּקָּמִים עָלַי מְרֵעִים” וְהַמִּסְפָּר הַמִּסְתַּתֵּר שֶׁל “בַּקָּמִי”ם” הוּא 778. וְכֵן “יֵשַׁע יְמִינוֹ” בְּגִימַטְרִיָּא מַלְכוּת.

סוד המקוה- מעלת טהרת המשפחה חלק ב הרב בן ציון מוצפי חובה לצפות מרתק ביותר

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה

..   ….   [  

הרשם לרשימת התפוצה