שיעורי ועלוני סוד החשמל – שמעו ותחי נפשכם

עדכון אור ליום ב' נוספו 9 שיעורים חדשים

ניתן לשמוע את השיעורים בקו 'סוד החשמל' 02-5805801

 

תגובות (21)

  • אנונימי

    |

    כתוב בתהלים פרק נז פסוק ח :
    נָ֘כ֤וֹן לִבִּ֣י אֱ֭לֹהִים נָכ֣וֹן לִבִּ֑י אָ֝שִׁ֗ירָה וַאֲזַמֵּֽרָה
    על פסוק זה דובר בשיעור מספר 70 (
    שיעור 70 הג"ר יצחק זילברשטיין שליט"א על ההסכם עם אירן והקשר לגאולה) שמופיע בראש האתר .
    מה שמעניין שבשיעור דובר על אין ספור רמזים בגימטריות
    שיש בפסוק על הקץ .
    נָ֘כ֤וֹן לִבִּ֣י אֱ֭לֹהִים נָכ֣וֹן לִבִּ֑י אָ֝שִׁ֗ירָה וַאֲזַמֵּֽרָה
    מה שמעניין בפסוק ש לבי זה לב ולב זה בינה
    שנקראת בקבלה עמק אחרית כלומר היא קשורה בקץ
    וחכמה היא ראשית התחלה ונאמר בפסוק
    נכון לבי והמילה נכון =776 כאשר הנון סופית נלקחת 700 .

    להגיב

  • שרון

    |

    כל הקבצים פה לא עובדים

    להגיב

    • מערכת כי לה' המלוכה

      |

      לחץ על כפתור ימני + שמור בשם – ותקבל קובץ MP3

      להגיב

    • דוד מטלו

      |

      איכות הקלטה נוראית – מה קרה? זה יימשך ככה?

      להגיב

  • אביזוהר בן חיים

    |

    חשבון האותיות המובא בשיעור 72 כאשר סכום שלושת האותיות מתחלק ב 3 עם שארית האם מעגלים כלפי מעלה בשארית שני שליש?

    להגיב

  • שרון

    |

    תודה רבה על העזרה

    להגיב

  • מיכאל

    |

    ב"ה – לשם יחוד קודשא בריך ושכינתיה

    רמז לשנת הגאולה –

    שמירה העיניים הוי"ה = 776 תשע"ו

    כלומר – שבזכות שמירת העיניים בתכלית – נזכה לגאולה בתשע"ו
    ובפרט בקיץ שהמצב ברחוב – זה בית משוגעים ממש, או דיר בהמות , תסלחו לי כולם!

    ואם נעמוד בנסיון – אז נזכה ל"עיני הוי"ה אל יראיו…. להציל ממות נפשם ולחיותם ברעב!!!!!"

    כי "עיני הוי"ה משוטטות בכל הארץ"…. ומי ששומר את העינים בתכלית – זוכה לבחינת עולי עין… כמו יוסף הצדיק…. שלא תשלוט בו עין הרע….

    (עיין ברכות- בן פורת יוסף, בן פורת עלי עין, אל תקרי עלי עין אלא עולי עין)

    ידוע שיש בעיניים שם הויה.
    כיצד?
    עין אחת = צורת יוד
    עין שניה – צורת יוד
    והאף באמצע = ו'
    סך הכל = יוי= הוי"ה יתברך! .
    (ספר הקדוש דרך משה, הנצמד לספר הגן)

    יוי ראשי תיבות י'הרג ו'אל י'עבור. (כמדומה שגם רמז זה נמצא שם)
    כידוע שצריך להרג ולא לעבור בשביל שמירת עיניים.(כידוע מגמרא סנהדרין, ונפסק בדרכי משה ובשו"ע)

    ומזה רואים כמה גדולה רעת האדם הפוגם בעיניים, רח"ל – שפוגם בשם הוי"ה ב"ה!!!!

    ומי שלא מקפיד לשמור את העיניים נקרא משומד/ מומר לדבר אחד. (רבינו יונה זיע"א, שערי תשובה, וגם הביאו החיד"א זיע"T)
    וכידוע מהזוהר הקדוש – (מובא בקב הישר) שלאחר המוות- המלאך המוות משבר לאדם את העיניים, ושמים אותו בתוך בור של נחשים ועקרבים!!!
    וכידוע מצדיקים – הצרות באות בגלל שלא שומרים את העיניים!!!

    לא שווה לא לשמור את העיניים!!!!

    צריך ללמוד הרבה מאד מוסר על שמירת עיניים, ולהתפלל על זה הרבה – כדי לזכות לשמור את העיניים.
    לעבוד על מידת היראת שמים והסקרנות.
    וגם על הבטחון. שלא יסתכל אנה ואנה. כשהולך ברחוב . אלא יאמין שאם ה' יתברך ירצה שהוא יראה דבר מה – הוא כבר יראה אותן. לא לדאוג. (שמור אמונים, לרבי אהרן ראטה זיע"א)

    ומי שיזכה לשמור עיניים – יזכה ל"עין בעין יראו בשוב ה' ציון" –
    ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים!!!

    ה' תעזור לנו לשמור על העיניים שלא נראה שום ראיה אסורה, ולא צנועה. ח"ו
    וכל שכן שלא נסתכל על שום אשה שבעולם בין צנועה ובין לא צנועה, ה' ישמור! (חוץ מאשתו ואמו ואחותו ובתו וסבתו ונכדתו! כמפורש בפוסקים עיין בטוש"ע אבן עזר סימן כא ובמפרשים, ורמב"ם הלכות תשובה "המסתכל בעריות" )
    ולא בשום דבר שאסרת לנו להתסכל!!!!!
    ושלא נראה שום ראיה אסורה ח"ו אפילו בשוגג ואפילו באונס!!!

    וכידוע, מהגר"א זיע"א שיאמר קודם יצאתו לרחוב (הרחובות של אז לפני 200 שנה +!!!! היו נקיים!!!!, מה נאמר בדורנו????)
    "רבש"ע הנני הולך למקום גיא חושך וצלמות…. עזרני.. שלא אכשל ח"ו וכו'
    והגר"א זיע"א – שהיה צדיק גדול מאד-
    למד 13 פעמיים את פרקי הזהירות ( בספר הקדוש מסילת ישרים לפני יציאה לרחוב. (של אז!!!!)
    ומה נאמר היום????

    ובזכות "עוצם עיניו מראות ברע" נזכה ל"מלך ביפיו תחזינה עיניך" (עבודה זרה כ, כמדומני)
    בביאת משיח צדקנו ובנין בית מקדשנו, בגאולה שלמה, ובא לציון גואל – למי ?- לשבי פשע ביעקב, במהרה בימינו אמן!!!

    נכון בדורנו שהוא כמו דור המבול ממש. זה נסיונות קשים…. ואי אפשר לצאת לרחוב בלי ראיה אסורה, כמעט בכל רגע….
    ועל כל פנים – כל אחד מחויב לעשות מה שביכולתו לשמור ולעשות – וה' יגמור בעדו!
    וכידוע ממעשה של רבי מתיא בן חרש עם השטן… ה' יגער בו….
    וידוע מחז"ל (מסכת דרך ארץ) הרואה דבר ערוה – ולא זן עיניו ממנו – זוכה ומקבל פני שכינה!
    תיקון הדור -היסוד
    אנחנו באלף השישי כנגד יסוד. וזה עיקר תיקון הדור – היסוד. ובגלל פגם היסוד – כל הצרות. ועיכוב הגאולה!
    צריך להתפלל ולהתחנן ולבכות הרבה להשם יתברך בכל יום שיצילנו מהמים הזידונים! וכל תאוות העולם הזה!
    ב"ה יש הרבה לימוד תורה – כן ירבה. אבל חסר את העיקר והיסוד שהכל מושתת עליו – ובלי זה – התורה לא עוזרת. – הכל הולך לסטרא אחרא, רח"ל!
    "קדושים תהיו" – זו מצוה מן התורה!
    חייבים כולנו לשמור על העינים והמחשבה וכו', ולהתלבש בצניעות כמו שמתאים לישראל קדושים!
    וכן חייבם לשמור על הלשון (לשון – יסוד) מכל הדיבורים האסורים!
    וכן להתקדש בקדושת האכילה, ולזהר ממאכלות אסורות בתכלית, ובשאר קדושות, כידוע.
    להתרחק מן השקר והעולם הזה ודרכי הגוים – בתכלית הריחוק, עד קצה האחרון.
    ועל ידי כל אלו יש סגולה להנצל במלחמה האחרונה…
    כל אחד חייב להלחם את המלחמה האחרונה – נגד היצר הרע שלו, ובפרט קליפת ערב רב ועמלק שבו, וקליפות אדום וישמעאל, וקליפות גוג ומגוג וארמילוס הרשע, וקליפות ע' אומות –
    ולנצח!
    ללא הקב"ה עוזרו – לא יכול לא.
    אבל האדם צריך לפקח על עצמו. ואם לא יפקח על עצמו – איך מצפה שיעזור לו הקב"ה??? (מסילת ישרים)
    ואז הקב"ה ישחט את היצר הרע, ויבולע המוות לנצח!!!
    אבל עכשיו-
    השטן ימ"ש – ה' יגער בו – נלחם עלינו ובנו מבית ומבחוץ, מחוץ תשכל "חרב" , (בגימטריא "פגם היסוד") ובחדרים אימה… וגם בחדרי חרדים….
    ולפי האמת – הכל שטויות, כל התאוות – הכל שטות אחד גדולה, שבאה מאכילת עץ הדעת. (כידוע מהמפרשים)
    אבל יצר התאווה חזק יותר מהשכל!!!
    (ועיין בגמרא קידושין פ – מעשיות בתנאים ואמוררים שהיו מתלוצצים מעוברי עבירה ויצר הרע, ואיך שהוא כמעט ניצח אותם בכח האש החזק שלו…)

    יש שם (בספר דרך משה) חידוש – שכל המוכיח – והחבר לא מקבל את התוכחה – המצוות של המוכח עוברות למוכיח. והעבירות של המוכיח עוברות למוכח…..
    יהי רצון שתעלה מעלת האמת.

    להגיב

    • ארנסט

      |

      מיכאל, לפני כל הדברים צריך קודם כל לשמוח שאנחנו זכינו להיות הדור האחרון לגלות וממילא הדור הראשון לגאולה, השמחה צריכה להיות מאוד עוצמתית, להזכיר לך כמה ימי תשעה באב עברו עלינו מאז החורבן ? אני לא יודע בן כמה אתה, אבל דורות על גבי דורות טעמו אפר עם דמעות בכי על החורבן והכל בכדי לזכות את המקדש, אז אני מסכים איתך שיש דברים לשפר בעם, אבל בימים אלו שהם שיא הגלות חושך כפול ומכופל ראה כמה תורה וחסד יש בעם ישראל כמה קדושה, גם חילונים מלאי מצוות כרימון לכן בוודאי שבע"ה הגאולה תהיה ברחמים גדולים, ובשמחה גדולה !

      להגיב

      • מיכאל

        |

        נכון. הדור האחרון של הגלות והראשון של הגאולה. אבל צריך לעשות תשובה.

        אני לא בא לקטרג חלילה, אבל –
        אתה לא מסתובב ברחובות??

        אתה לא רואה איזה פריצות יש ברחובות???

        כמה חילולי שבת יש???

        זה מספיק בכדי לעכב את הגאולה!!!

        ואם זה בעתה – אז זה גאולה בדין.

        ככה ניגאל???

        רק אם נעשה תשובה- נזכה לגאולה ברחמים!!!

        ואם לא הקב"ה מעמיד עליהם מלך קשה שגזרותיו כהמן – ועושים תשובה!!!

        בפרשת וישב
        ואביו שמר הדבר בגימטריא תשע"ו

        ו'אביו ש'מר א'ת ה'דבר ר"ת שואה. לרמז שתהיה שואה ח"ו בתשע"ו.

        ואם לא יעשו ישראל תשובה, הקב"ה יביא עליהם צרות ויגון ואנחה, עד שיעשו תשובה מתוך הדחק שהוא חבלי משיח. וזה פירוש דברי חז"ל (פדר"א פרק מג): "רבי יהודה אומר: אם אין ישראל עושין תשובה, אינן נגאלין. ואין ישראל עושין תשובה אלא מתוך הצער ומתוך הדחק ומתוך הטלטול ומתוך שאין להם מחיה. ואין ישראל עושים תשובה גדולה עד שיבוא אליהו זכור לטוב, שנאמר (מלאכי ג:כג-כד): 'הנה אנכי שֹלח לכם את אליה הנביא לפני בוא יום ה' הגדול והנורא, והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם'. ברוך אתה ה', הרוצה בתשובה".

        להגיב

  • ארנסט

    |

    שלום וברכה לעורכי האתר "כי לה' המלוכה".
    מאוד עניין אותי לדעת איך חמק מעיניכם מכתבו המפורסם של הרה"צ ברלנד על כל שהרה"צ יורם אברג'ל הוא משיח בן יוסף שבדור ?

    להגיב

  • אלישע

    |

    חידוש לגבי העפר שהיה בשבוע שעבר שמתקשר לספירת תפארת
    התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך עמי על יד בן ישי בית הלחמי קורבה אל נפשי גאלה..יש פה קריאה לעם ישראל להתנער מהבלי העולם הזה (העפר משול להבל ) קומי לבשי בגדי תפארתך עמי – ה' אומר לעם ישראל (שמשול לכלה )ללבוש בגדים שמתאימים לבגדים של מלכים ( עם ישראל הם בנים של ה' יתברך מלך מלכי המלכים )על יד בן ישי קורבה אל נפשי גאלה-הגאולה תתגשם על ידי משיח מזרעו של דוד בן ישי ויש פה גם קריאה להקדוש ברוך הוא ימהר לגאול את עם ישראל.

    להגיב

  • הט"ח מלראות

    |

    מיהו גוג?
    ידועה הגמ' בירושלמי מגילה (י ע"א) כי משך היא מסיא וכתב על כך בפני משה כי היא מוסקווי.
    כמו כן ר' חסדאי ן' שפרוט (מהגאונים) כתב במכתבו למלך כוזר שחורבותיה יושבות על הקוקאז ורוסיה לנשיא ראש משך ותובל(הובא ב"נחקורה ונשובה" לר' אייזנברג עמ' קמג).
    במסעות ר' פתחיה, לר' פתחיה רגנבורג (לפני כ900 שנה) מדבר על ארץ משך ומגוג כארצם של הכוזרים (הביא באריכות בס' שבטי יעקוב ונצורי ישראל- לצבי כשדאי עמ' 58. ושם עוד הרבה מקורות עתיקים שתובל הוא בקווקז וקרים) ועוד שהגר"י שוורץ בקובץ באמונתו יחיה (עמ' 82) מחבר בין המסורת של הגר"א לבין גוג ומסיק שא"כ זוהי רוסיה, וכן נראה באופן פשוט.(וגם מה שבסנהדרין צא מובא שרצה הקב"ה לעשות סנחריב גוג, וא"כ אין זה קבוע וכן ידוע מחלוקת הצדיקים שחלקם רצו לעשות נפולאיון גוג, אפשר שצריך לומר רק באחשינה ולא בבעיתה). וכן הג"ר יחיאל מיכל סטרובינער חתן הגרי"ז סולוביצ'יק מביא את המסורת בשם הגר"א ומחברה למלחמת גוג ומגוג שרוסיה היא גוג (מובא במוסף שבת של יתד נאמן קורח תשס"ג)
    מכל מקום לאחר מה שאנו רואים שמתפתח בסוריה קשה להתסמך רק על רמזים ולהחליט שגוג הוא אובמה.
    ואולי שניהם גם יחד נכונים, שירכתי צפון יכול להתפרש על כל החצי הצפוני שנשלט ע"י שני חלקי אדום. ובאמת גם רוסיה וגם אמריקה מחזיקים בסמל דומה שהוא ירושת רומי.
    וה' הוא היודע…

    להגיב

  • שלומית

    |

    הדבר הראשון שעשו אדם וחוה ,אחרי שאכלו מה-עץ,הם הבינו שהכי גרוע זה להיות ערום. הסוף הגיע,חבל לפספס.
    ל-בת של המלך,יש לבוש מיוחד,ומה הוא?
    בתורה נאמר,,וְלֹא-יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר" (חומש דברים כג,טו)
    בנביא ישעיה נאמר,,גַּלִּי צַמָּתֵךְ חֶשְׂפִּי-שֹׁבֶל גַּלִּי-שׁוֹק,עִבְרִי נְהָרוֹת. תִּגָּל, עֶרְוָתֵךְ"(ספר ישעיה,פרק מז,ב-ג)אמר הפסוק:,,גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת" משמע,השוק מכוסה,שבכדי לעבור בנהר,היא צריכה לחשוף אותו.למה הסמיך הפסוק,,גַּלִּי צַמָּתֵךְ חֶשְׂפִּי-שֹׁבֶל גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת" ל:,,עֶרְוָתֵךְ" ללמדנו,שכל המגלה,אחד מאלו,כמגלה ערותה.ואמרו רבותינו,וכל העובר אחורי אישה בנהר אין לו חלק לעולם הבא(מסכת ברכות סא,א)שכאשר היא תעבור בנהר,היא אולי תרים מעט את לבושה,ויראה מעט מבשרה,ומי שיראה את בשרה,אין לו חלק לעולם הבא,וגם עם לא הרימה את לבושה ולא ראה את בשרה,אין לו חלק לעולם הבא,שהכניס את עצמו לניסיון,מכאן שאסור להכניס אדם לניסיון,,ולפני עיוור לא תיתן מכשול"וגדול עוון המחטיא יותר מהחוטא.ומכל עוון ופשע אפשר לשוב בתשובה,כמו שנאמר ב-יחזקאל,, וְהָרָשָׁע, כִּי יָשׁוּב מִכָּל-חַטֹּאתָו אֲשֶׁר עָשָׂה, וְשָׁמַר אֶת-כָּל-חֻקוֹתַי, וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה-חָיֹה יִחְיֶה, לֹא יָמוּת,כָּל-פְּשָׁעָיו אֲשֶׁר עָשָׂה, לֹא יִזָּכְרוּ לוֹ,בְּצִדְקָתוֹ אֲשֶׁר-עָשָׂה, יִחְיֶה,הֶחָפֹץ אֶחְפֹּץ מוֹת רָשָׁע, נְאֻם ה' אלוקים,הֲלוֹא בְּשׁוּבוֹ מִדְּרָכָיו, וְחָיָה" (יחזקאל יח,כא-כג)
    וכל האומר,החטא והשוב ,החטא והשוב,אין התשובה הזו מועלת לו,ובמה שחוטאים בו מתרצים,שאם הלכה בלבוש לא צנוע,תלבש מעתה לבושים צנועים בלבד,ועל תשובה מאהבה,הזדונות הופכות לזכויות.הגמרא במסכת שבת דף צח,ב,,תנא דבי רבי ישמעאל,למה משכן דומה, לאישה שמהלכת ב-שוק,ושפוליה מהלכין אחריה" משמע לבוש האישה ,צריך להיות ארוך,ונגרר בארץ,שלא יראה בשרה וצורת הרגל,ואפילו ב-שוק,במקום שעל ידי שתלך בלבוש ארוך,יתלכלך והתקלקל ויתבלה הלבוש בארץ,צריכה ללכת במלבוש המגיע לארץ ונגרר בו.והגמרא בעירובין ק,ב,,אמר רבי יוחנן אילמלא לא ניתנה תורה,היינו למידין צניעות מחתול,וגזל מנמלה ,ועריות מיונה, דרך ארץ מתרנגול,שמפייס ואחר כך בועל ,ומאי מפייס לה,אמר רב יהודה אמר רב הכי קאמר לה:זביננא ליך זיגא דמטו ליך עד כרעיך" וכתב רש"י בדיבור המתחיל,,שמפייס":הולך ופושט כנפיו ,והוא פיוס,כדאמר לקמן,שאומר לה ,לקנות מלבוש שמגיע לארץ.עד כאן,משמע,שהלבוש צריך להגיע ל-ארץ,ומה כך בתרנגול,כל שכן,ועל אחת כמה וכמה באדם.ועוד אמרו רבותינו,,כל המסתכל באצבע קטנה של אשה,כאילו מסתכל במקום התורפה"(שבת סד,ב)ומה באצבע כך,כל שכן ועל אחת כמה וכמה ב-שוק האישה,שיש בו הנאה בראייתו.ועוד הגמרא אומרת,,וכל המסתכל בעקיבה של אשה הויין לו בנים שאינם מהוגנים"(מסכת נדרים כ,א)ומה המסתקל בעקב אישה כך,כל שכן ועל אחת כמה וכמה,המסתקל במקומות מעל לעקב,וגדול עוון המחטיא יותר מהחוטא.מיום שגלו אבותינו,בבית ראשון,לבבבל ולפרס וכדומה,הלכו בלבוש ארוך,וכך חובה להמשיך ללכת.וכתב הבן איש חי:בחוקי הנשים,פרק יז,וזה לשונו:אסור לה לעשות,שום דוגמא וצורת לבוש אשר יגלה משהוא מבשרה,כי האישה,אסור לה שיתגלה דבר מגופה,רק פניה,צוארה וכפות ידיה,ושאר אבריה כולם עטופים.עכ"ל.ולפי הסברה,הכי פשוטה,וודאי שאסור ללבוש חצאית עד הברך,שהרי כשיושבת,רואים אל כל רגליה,וה' אמר,, שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך"(דברים-ט"ז,יח)חייב האדם,לעשות לעצמו גדרים וסייגים,בכדי שלא יחטא,ובשביל שלא יחטיא,אסור שיראה בשר האישה,פרט ל:פניה,צווארה,וכפות ידיה,הבגד שלובשת חייב להיות רפוי,לא צמוד,כך שלא יהיה ניתן להבחין בצורת גופה.בד הבגד צריך שיהיה עבה,ולא שקוף,שאסור שיראה הבשר שלה דרך הבגד.

    להגיב

  • אהוד ראובן

    |

    בס"ד !
    איחוד המשיחין בדור הגאולה הוא תנאי מחוייב המציאות ולפיכך אין סתירה באתר בנושא זה !

    לאלו שטוענים שישנה סתירה בכך שבמקום מסויים פורסם באתר כי להשם המלוכה , שמדובר הוא במשיח בן יוסף ובמקום נוסף פורסם שמדובר במשיח בן דויד , מצאתי לנכון לכתוב ולהסביר מדוע אלו ואלו דברי אלוקים חיים וכנראה רק שבאתר לא נכתבו נתונים נוספים שיאירו למה אין סתירה בנתונים שבאתר , טוב אז ככה !
    כידוע חז"ל גילו לנו שבכול דור ודור קיימים שני המשיחים משיח בן יוסף ( הנקרא גם משיח בן אפרים כמבואר בנביא יחזקאל בפרק לז' שם כתוב בפסוקים טז' ו-יט' שעץ יוסף הוא עץ אפרים ) ,
    ומשיח בן דוד ( הנקרא עץ יהודה כמבואר כנ"ל בנביא יחזקאל ל"ז ) ואם הדור ראוי בזכות מעשיו או שהגיע עת הגאולה אזיי מתגלה מלך המשיח ( 453 כמניין צדיק גמור ) , וכאמור צריך להבין את הרעיון שבתהליך הרי בכול דור תתכן הגאולה השלמה ואין הדבר תלוי אלא בנו בסוד ' היום אם בקולו תשמעו ' וכאן כאמור המדובר הוא על גאולת אחישנה בה הדור זוכה להגיע למדרגת זכאים בזכות מעשיו ואז מתגלה המשיח בענני שמיא ( בניסי ניסים שמעל הטבע ) וכאמור אין הגאולה הנ"ל תלויה בזמן ואפשר שתופיע כל יום במידה וזכינו ע"י מעשינו בהתעוררות מלמטה להצליח ולגמור את התיקון הנצרך , ויש להבין שבני ישראל ערבים זה לזה מאחר ואנו נשמה אחת שנפגמה מאז חטא אדם הראשון בעץ הדעת טוב ורע , שאז כאמור ניצוצות של קודשה נפלו מאדם דקדושה לאדם בלייעל ואת אותם ניצוצות אלו אנו מבררים לאורך כול הדורות וכאמור לכשיגמר הברור הנ"ל זה נקרא גמר התיקון ואז התקיים הפסוק מזכריה יד' ד' " ועמדו רגליו ביום ההוא על הר הזיתים אשר על פני ירושלם מקדם … … … " ( עמדו רגליו של אדם דקדושה בסוד מאחר וסוף הבירור הוא בעקביים וכאשר נשלם הבירור מהעקביים אזיי אדם עמדו רגליו של אדם דקדושה על הר הזיתים אשר על פני ירושלם מקדם שהכוונה היא לעולם אצילות ) !
    ישנו מאמר בספר פרי חכם שיחות קודש של כבוד הרב יהודה ליב הלוי אשלג זצ"ל מחבר פירוש הסולם על ספר הזוהר מאמר בשם ששים רבוא נשמות ובעמוד קיג' בספר הנ"ל מבואר שאין בעולם יותר מנשמה אחת , כמו שכתוב בספר בראשית ב' פסוק ז' " ויפח באפיו נשמת חיים " ושאותה נשמה מצויה בכל בני ישראל , אצל כל אחד ואחד בשלמות , כמו אצל אדם הראשון , כי הרוחני לא יבוא בחיתוכים וחילוקים , שזה דווקא מגדרי הגשמיים !
    וכאמור כאשר מבינים את הרעיון הנ"ל ומקישים אותו לעניין אותה הערבות של בני ישראל אחד לרעהו מבינים גם את תהליכי התיקון , ומדוע גם יתכן שמגיע זמן מסויים הנקרא בעתה שזהו זמן שקבע הקדוש ברוך הוא מלכתחילה שבמידה ונגיע לזמן הזה ולא הסתיים התיקון המדובר ע"י זכות מעשינו הטובים , קיימת הבטחה שהגאולה השלימה תגיע בכול מקרה ע"י סיוע משמיים מאת הקדוש ברוך הוא כמבואר בנביא ישעיה מח' פסוק יא' שם כתוב " למעני למעני אעשה כי איך יחל וכבודי לאחר לא אתן " משמע שבהגיע בעתה הקדוש ברוך הוא יגאל אותנו בכל מצב גם אם לא נהיה כולנו מתוקנים על מנת ששם יהו'ה לא ימשיך להתחולל בין עובדי כוכבים ומזלות רק שגאולה זו תתחולל בתוך גדרי הטבע בסוד עני ורכב על חמור ( ובדרך רמז ענני 180 חמור 254 יחדיו 434 כמניין משיח בן דויד ) .
    והנה שיתא אלפי שנה הגבילה החכמה העליונה לעבודת בני האדם והשתדלותם על השלימות ואחר כך יתחדש העולם בצורה אחרת ראויה למה שיעשה בו אחר כן , דהיינו ההנאה הנצחיית לזוכים בה , וטרם יכלו ו' אלפים אלה הנה צריך שתעמוד האומה הנבחרת במצבה השלם ( מבואר גם בזוהר ויקהל מאמר בעצב תלדי בנים סימן תצב' בביאור בעל הסולם שהגאולה וגמר התיקון יהיו באלף השישי שהסוד ספירת היסוד ולפיכך אין צריך לחכות עד אלף השביעי ) , שיוכלו ליעתק הדברים אחר כך אל הנצחיות וזה מה שהובטחנו עליו שיהיה על כל פנים ,והאמצעי לזה יהיה ע"י אחד מזרע דוד שיבחרהו הקדוש ברוך הוא לזה ויעזרהו שיצליח בו , והוא מלך המשיח , והנה בזמנו ועל ידו יתוקנו ישראל תיקון גדול וכל הבריאה אחריהם שירבה הטוב בכול הצדדין ויסור הרע לגמרי , בין במה שנוגע לנפש ובין במה שנוגע לגוף , דהיינו לב האבן יעשה לב בשר , והוא שתגבר בבני האדם הנטיה לטובות ובאופן שלא ימשכו אחרי החומר כלל , אלא ינטו תמיד לעבודה ולתורה ויתגברו בה ( ויתגברו בה מרמז על תהליך ) , וכנגד זה תרבה השלוה והרווחה ולא ימצאו נזקים ולא הפסדים כלל , והוא מה שהבטיחו הנביאים , לא ירעו ולא ישחיתו בכול הר קדשי וג"ו , ולא יהיה סכלות בעולם אלא כל הלבבות יהיו מלאי חכמה ורוח הקודש יהיה שפוך על כל בשר באופן שיזכו הכול בלי קושי כלל , והוא מה שאמר הנביא , אשפוך רוחי על כל בשר וג"ו . ( ראה מאמר הגאולה לרמח"ל בהקדמה עמוד 26 ) .
    ועכשיו נשוב לרעיון של אותם שני המשיחים שכאמור קיימים בכול דור ודור , ולאחר ולמדנו שהגאולה השלימה יכולה להופיע בשני תהליכים הראשון הוא על ידי כך שכולנו נתקן כול אחד ואחד את חלקו באותה נשמה כללית שנמצאת בכול אחד מאיתנו ותהליך זה כאמור נרמז בספרים הקדושים כתהליך שלא תלוי בזמן אלא תלוי במעשיהם של כלל בני ישראל בסוד היום אם בקולו תשמעו ויתכן כי יתרחש בכול יום . ואילו התהליך השני נקרא בעתה בסוד אותיות בעת- ה כמבואר בזוהר בעל הסולם פרשת וירא מאמר חשבון קץ משיחא , כי המילה בעתה זה אותיות בעת – ה משמע בעת שהקדוש ברוך הוא יקים את הנוקבא שהיא השכינה מהגלות מכוחו , ויגאל אותה גאולה שלימה כפי שביארנו למעלה על מנת שלא ימשיך שמו הקדוש והטהור והנשגב יהו'ה להתחולל בין עובדי כוכבים ומזלות .
    תהליך זה רמוז בנביא ישעיה פרק ס' שם כתוב בפסוק א' " קומי אורי כי בא אורך וכבוד יהוה עליך זרח " וכאמור בפרק זה מסיים הנביא את הפרק בפסוק כב' שם כתוב " הקטן יהיה לאלף והצעיר לגוי עצום אני יהו'ה בעתה אחישנה " וסוד זה הוא סוד איחוד העצים עץ יוסף אשר ביד אפרים ועץ יהודא אשר כל הגאולה תלויה באיחודם של שני העצים שהם שני המשיחים משיח בן יוסף שנקרא גם משיח בן אפרים ועץ יהודה שנקרא משיח בן דוד ( גם דויד ) כמבואר רבות בספר קול התור ( קול התור 747 כמניין משה בן עמרם ) של רבי הלל משקלוב שקיבל מרבו הגר"א הלו הוא כבוד הרב הקדוש הגאון מוילנא עליו השלום זכותו מגן עלינו ) ראו עמוד 63 סימן קא' שם כתוב כך
    ' עץ יוסף (יחזקאל לז' ) – הכוונה היא למשיח בן יוסף אשר כל הגאולה תלויה באיחודם של שני העצים עץ יוסף ועץ יהודא – כמבואר בפרק זה – והם ב' המשיחין מב"י ומב"ד אשר תחלה יהיו לאחדים בידך , היינו בהתערותא דלתתא בדרך הטבע , ואח"כ והיו לאחד בידי , ביד יהו'ה – היינו בדרך הנסית בענני שמיא . '
    וכאמור בנביא יחזקאל לז' הובטח לנו שכאשר שני העצים יהיו לאחד ביד יהו'ה אזיי זוהי העת בה המלכות של יהודה שבה לישראל ואז לא יחצו עוד לשני ממלכות ואז " ועבדי דוד מלך עליהם ורועה אחד יהיה לכולם ובמשפטי ילכו וחוקתי ישמרו ועשו אותם " ( יחזקאל לז' כד' ) ואף ' ודוד עבדי נשיא להם לעולם ' ( יחזקאל לז' כה' ובדרך רמז נשיא ר"ת ניצוץ של יעקב אבינו וכן יוסף 156 יהודא 26 יחדיו 182 כמניין יעקב ) ואם תשאלו למה כתוב בספר קול התור יהודא עם אות א' אז הרעיון הוא שעל יהודה נאמר בספר בראשית כט' פסוק לה' " ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהו'ה על כן קראה שמו יהודה ועמוד מלדת " ועל דויד כתוב בסידור ויברך דויד את יהו'ה ר"ת ודאי שכאמור זהו שם קדוש ( כך כתוב גם בסידור התפילה עבודת השם השלם ) ואיחודם כאמור מגלה את מדרגת יהודא שבתוכו מופיעים גם אותיות אודה וגם ודאי ( ואגב בפרשת שמות בזוהר מאמר ביאת המשיח סימן קד' כתוב כך ' וכמה מפריצי יהודאין יתהפכו לאהדרא לגבייהו , וייתון עמהון , לאגחא קרבא על מלכא משיחא ' פירוש וכמה מפריצי ישראל יתהפכו לחזור אל הגויים ויבואו עמהם לעשות מלחמה על מלך המשיח ! וכאמור המילה יהודאין מרמזת גם על פושעים מצד מידת הדין מאחר וגימטריא של המילה כמניין 86 שכאמור שם אלהי'ם 86 ושם אלהי'ם כידוע היא מידת הדין וגם המילה יהודאין נוטוריקון יהוד/א/ין כביכול אין יהודא .
    וכידוע חז"ל הורנו שהקדוש ברוך הוא הבטיח כך " אבל לעתיד לבוא אני מושיעכם על ידי משיח בן אפרים ועל ידי משיח בן דוד משבט יהודה " ( היינו ע"י שני המשיחין בעת איחודם ) ולפיכך כאשר הגיע תקופת בעתה מובטח לנו להגיע באותה תקופה , אשר אותה אנו מתחילים כחייבים ( בעתה ) לתהליך של זכאים ( אחישנה ) וזה כאמור סוד הפסוק " הקטן יהיה לאלף ( משיח בן יוסף 566 משיח בן דויד 434 = 1000 ) והצעיר לגוי עצום אני יהו'ה בעתה אחישנה " משמע שגם כאשר תגיע תקופת בעתה יתחולל בתוך אותה העת הזו תהליך שיוביל אותנו לאחישנה ( זכאים ) וכידוע כלל הוא כי סוף כול סוף אין מקרא יוצא מפשוטו וזהו כלל בתורה ולפיכך המילה בעתה מופיע בפסוק קודם המילה אחישנה ומשכך גם כאשר הגיע תקופת בעתה הובטחנו לעלות למדרגת אחישנה ובדרך רמז יש להבין כי המושג אחישנה טומן בתוכו הפכים מאחר והמושג אחישנה רומז לקרוב ואף לזרז ולמהר ומכאן יובן כי המושג לקרב מתייחס לתהליך שלפני הבעתה בסוד היום אם בקולו תשמעו , ומנגד המושגים לזרז ולמהר מתייחסים לתהליך שבתוך הבעתה כי למהר ולזרז הם תוך כידי ולא לפני כפי שגם ביאר הרד"ק הקדוש רבי דוד קימחי עליו השלום זכותו מגן עלינו את המילים בעתה אחישנה שכאמור כשיגיע זמנה לגומרה מהר , ואם נשאל מהי כוונת הגמרא במסכת סנהדרין שם כתוב זכו אחישנה לא זכו בעתה , פשוט יהיה לבאר שזוהי תשובה לשאלה מתיי היא גאולתן של האומה הנבחרת והתשובה היא אם זכו אחישנה משמע תוקדם הגאולה עוד טרם בעתה ואם לא זכו אז בעתה !
    וכעת ננסה להבין כיצד נתונים אלו קשורים לדורינו אנו ובמיוחד לתקופתינו אנו טוב אז ככה לפני שנכנס להסבר על ימינו אנו חובה לציין כי הגאולה השלימה היא בסוד משה ותרין משיחין כמבואר בזוהר ובמאמר הגאולה לרמח"ל ואף בספר קול התור ( קול התור 747 משה בן עמרם 747 ) בסוד הפסוק הנצנים נראו בארץ עת הזמיר הגיע וקול התור נשמע בארצנו , וכידוע משה הוא גואל ראשון והוא גואל אחרון ובדרך רמז אחרון אחרון חביב גימטריא אור משה / רז משה שכאמור משה הוא המאחד את שני העצים ובספר קול התור מבואר כי בתחילת התהליך המדובר הוא בשלב של משיח בן יוסף ולאחר מכן מגיעים יחדיו משיח בן דויד ומשה וזהו גם סוד האלף אורות שנלקחו ממשה בזמן חטא העגל השזורים עם תיקון הקטן יהיה לאלף שלשניהם כאמור חסרה הייתה א' שהיא גם אלף גם 1000 ואת הכול רמז לנו האר"י הקדוש רבי יצחק לוריא עליו השלום זכותו מגן עלינו שגילה לנו שבהיותו מתפלל על קברם של שמעיה ואבטליון עליהם השלום הם גילו לו שצריך לכוון בברכת תשכון בתוך ירושלים עירך על משיח בן יוסף שלא יהרג על ידי ארמילוס הרשע וכאמור בברכה זו אנו מבקשים מ-א' שהוא אלופו של עולם שישוב לשכון בתוך ירושלם עירו כאשר הבטיח וכאמור המשך הברכה מרמז על אותה א' שחסרה בכסא מאחר וכתוב וכסא דוד עבדך תכין וכידוע דוד הוא רגל רביעי בכסא ( אברהם , יצחק , יעקב , דוד ) וכאמור על הפסוק " כי יד על כס יה " נאמר שאין הכסא שלם ואין יהו'ה שלם עד שימחה זכר עמלק וכידוע עמלק כמניין אל אחר וגם ספק ובדרך רמז ' כי יד על כס יה ' כמניין 239 ולפיכך אותה א' שחסרה בכסא שבה לכס ונהיה כסא כאשר אותו 240 נמחה בסוד תמחה את זכר עמלק וכאמור תמחה כמניין 453 כמו גם צדיק גמור וכן מלך המשיח ומשכך ניתן שוב להתבונן ולהבין כי איחוד המשיחין מוחה את אותו ספק שהוא כאמור גם אותו אל אחר וגם עמלק וזהו כאמור גם תיקון לחטא העגל שם כידוע נאמר אלה אלוקייך ישראל שכאמור שם נעשה אותו חטא של אל אחר וגם תיקון למכירת יוסף ששם כידוע נאמר על יהודה שהוא ראש המלכות לישראל ויהי בעת ההיא וירד יהודה מאת אחיו ( בראשית לח' א' ) שכאמור כתוצאה ממכירת יוסף למצרים שמופיע בפסוק הקודם בבראשית לז' איבד יהודה בעת ההיא את המלכות וכמובן שתיקון זה תוקן בשלמות בזמן מלך המשיח שהוא כאמור בן דויד וכאמור מלכותו נצחית ומשכך משיח בן דויד שהוא צאצאה של יהודה מרמז גם על תיקון אותה ירידה לצורך עליה וזה מתקיים כאמור כאשר נתקיים הפסוק ממלאכי ג' פסוק ד' שם כתוב " וערבה ליהו'ה מנחת יהודה וירושלם כימי עולם ( שהוא משה ) וכשנים קדמוניות ( שהוא שלמה ) " בסוד הפסוק מזכריה ב' טז' " ונחל יהו'ה את יהודה חלקו על אדמת הקודש ובחר עוד בירושלם " משמע ששוב מנחת יהודה ערבה ליהו'ה מרצון כמו בעבר !
    לסיכום המשיח אותיות משה חי הוא תהליך הדרגתי בסוד ונחה עליו רוח יהו'ה רוח חכמה ובינה רוח עצה וגבורה רוח דעת ויראת יהו'ה ( ישעיה יא' ב' ) שאז כאמור הוא זוכה להגיע עד למדרגת היחידה שהיא עצם הנשמה שהיא אחת מחמשת הרבדים של הנשמה בסוד נרן – חי ( ר"ת = נפש רוח נשמה חיה יחידה ) כמבואר בזוהר במאמר העטרה של משיח וגם בספר פרי חכם אגרות קודש בעמודים סד' עד סו' של כבוד הרב יהודה ליב הלוי אשלג עליו השלום וכן בספר ברכת שלום שמעתי של בנו כבוד הרב ברוך שלום הלוי אשלג זצוק"ל , שם כאמור מבואר שהיחידה נקראת כתר לרמז על מספר תר"ך המרמזות על תרי"ג מצוות דאורייתא ו-ז' מצוות דרבנן שיחדיו עולים כמניין תר"ך אותיות כתר וכתב על זה המהרח״ו בשער מאמרי רשב״י דף ב' טור ב' וזה לשונו פירוש כי יש בהם בעשרת הדברות תר״ך אותיות כמנין כתר וכן כתוב בביאור הגר״א לתיקוני זוהר בתיקון בתיקון ע' דף קמ״א טור א' במוסגר כתוב וזה לשונו והוא מנין כתר תר״ך עמודי אור אתוון דעשרת הדברות ואני מוסיף שבדרך רמז ראיתי בחסדי יהו'ה הנאמנים בתהלים שעל כריכתם מופיע המילים מסר מדוד המלך לדור אחרון במזמור כח' 28 ( כמניין הגיל בו נמשח דוד בשמן המשחה ע"י שמואל הנביא עליהם השלום ) המילים ומשירי אהודנו מעל המילים משיחו הוא בתחילת שורה ואילו בסופה של אותה שורה כתוב ישועות ומצאתי לי לנכון לבאר זאת שהמילה ומשירי עולה כמניין 566 גם תיקון וגם משיח בן יוסף ואילו המילה אהודנו עולה כמניין 72 גם חסד וגם ע"ב ויחדיו שניהם עולים כמניין 638 כמו גם המילים כתר חי 638 כרמז לתהליך של מלך המשיח וכאמור המילה ישועות רומזת לכך כי ישו- עות משיחו הוא ( מלשון עיוות ) , ועכשיו כאמור נחזור לרעיון שעלינו לבאר כיצד כול התהליכים הללו כאמור קשורים לדורינו ובעיקר לתקופתינו !
    כתוב בגמרא במסכת ברכות דף ט' " אהיה אשר אהיה אמר לו הקדוש ברוך הוא למשה לך אמור לישראל אני הייתי עמכם בשעבוד זה ואני אהיה עמכם בשעבוד מלכויות אמר לפניו משה רבינו עליו השלום ריבונו של עולם דיה לצרה בשעתה אמר לו הקדוש ברוך הוא לך אמור להם אהיה שלחני אליכם , וכידוע משה הוא גואל ראשון והוא גואל אחרון בסוד אחרון אחרון חביב כמניין אור משה וגם רז משה בסוד מה שהיה הוא ר"ת משה שיהיה וזה גם סוד ויקח משה את עצמות יוסף עמו בסוד הפסוק בספר שמות יג' יט' "ויקח משה את עצמות יוסף עמו כי השבע השביע את בני ישראל לאמר פקד יפקד אלהים אתכם והעליתם את עצמתי מזה אתכם " ובדרך רמז אהיה אשר אהיה 543 כמניין אהיה משה אהיה יוסף 543 וכאמור משה שידע את סוד הגאולה בשלימותה ענה ליהו'ה יתברך במילים דיה לצרה בשעתה שהם בדרך הפרדס ( פשט רמז דרש סוד ) כך פשט אין מקרא יוצא מפשוטו רמז די לצרה ה תשעה ב' ( רמז לתשעה באב יום בו נולד המשיח כמבואר בגמרא וכבר ביארנו שאות ה מתייחסת לשכינה שהיא הנוקבא שהיא בגלות כמבואר בזוהר עם ביאור הסולם ספר וירא במאמר חשבון קץ משיחא סימן תמא' ) והמילים דיה לצרה בשעתה בדרך הדרש הם די לצרה ה בתשע"ה ( אותיות בשעתה בתשע"ה ) ובדרך הסוד המילים דיה לצרה בשעתה הם די לצרה ה ב(ש)עתה שכאמור בדרך הסוד המילה בשעתה צופנת בתוכה את אותיות בעתה עם אות ש' וכידוע במסכת סנהדרין דף צז' כתוב כי מאחר והקדוש ברוך הוא מחכה לגאול אותנו ואנו גם מחכים אז מי מעכב ועונים חז"ל מידת הדין מעכבת וכידוע מידת הדין זה שם אלהי'ם וכאשר ממלאים את אותיות אלהי'ם כך אלף' 111 למד' 74 הי' 15 יוד' 20 מם' 80 סך כול האותיות הוא כמניין האות ש' שבדרך הסוד באה לגלות כי בתשע"ה מידת הדין תחדול מלעכב ואף תעזור בסוד הפסוק יעזרה אלהי'ם לפנות בקר ( תהלים מו' ) ובדרך רמז לפנות 566 כמניין משיח בן יוסף ו-בקר 302 ויחדיו הם כמניין 868 כמו גם שיבת ציון שכידוע ציון 156 כמו גם יוסף 156 וגם בדרך רמז 868 כמניין יהודה וארץ ישראל וגם כתר אברהם וכן הלאה ומשכך בהחלט ניתן להבין כי החל תהליך האחישנה שבתוך בעתה בתשע"ה וכאמור אחישנה נוטוריקון אחי/ש/נה ( אחיש שנה ) משמע שהשנה התשע"ו בעזרת יהו'ה יתברך אנו בהחלט צפויים לשלמות הגאולה כאשר אין סותר בין אם יכתבו שאנו צפויים לגילוי משיח בן יוסף או משיח בן דויד או המשיח אותיות משה חי ( בסוד ויקרב משיחה גם אותיות משה חי ) ובוודאי גם אברהם אבינו עליו השלום שעליו נאמר בספר קול התור שהוא הראשון שהיה בטוריא דמשיח בן יוסף בסוד הפסוק במה אדע כי ארישנה כי לא רק שכול עניין ירושה בנושא ארץ ישראל הוא בסוד משיח בן יוסף אלא גם שהמילה ארישנה כמניין 566 גם משיח בן יוסף וד"ל ברמיזה להתבונן ולהווכח כי משיח בן יוסף משיח בן דויד ואברהם אבינו עליו השלום עולים כמניין 1820 כמו גם סוד פעמים יהו'ה , עד כאן ביאור קל בנושא התהליכים המדוברים ואם ירצה יהו'ה בלי נדר בפעם הבאה האיר את עינינו על אופן התהליך המדובר שאמור לעבור מלך המשיח ותתפלאו להבין כמה אנחנו לא באמת מכירים את פנימיות התהליך המדובר כשניווכח להבין מהכרע הפסוקים בתנ"ך את נושא זה ! המשך שבוע טוב ממני אהוד ראובן בן רבקה ואפרים .

    להגיב

  • ארז

    |

    שאלה לגבי מה שדובר בשיעור 136…בענין לימוד קבלה:
    אני נוהג לטבול לפני שבת ולפי תקנת עזרא…הם זה מספיק כדי שאלמד כל יום? או שאפשר ללמוד רק ביום שטבלתי?
    בבקשה תשובה עם מקורות הלכתים ולא באוויר

    להגיב

  • אודי אהוד ראובן

    |

    בס"ד
    בנביא ישעיהו פרק לה' ופרק נא' ישנם שני פסוקים מאוד דומים שמתייחסים לכתרים שישראל זכו להם טרם חטא העגל כשזכו למעמד של חירות ממלאך המוות ופסקה זוהמתו של הנחש ולאחר מכן נלקחו מהם ( עדיים מחורב ) ואלו הם הפסוקים ! ישעיה לה' פסוק י'

    " וּפְדוּיֵי יְהוָה יְשֻׁבוּן, וּבָאוּ צִיּוֹן בְּרִנָּה, וְשִׂמְחַת עוֹלָם, עַל-רֹאשָׁם; שָׂשׂוֹן וְשִׂמְחָה יַשִּׂיגוּ, וְנָסוּ יָגוֹן וַאֲנָחָה " .

    וישעיהו נא' פסוק יא'

    " וּפְדוּיֵי יְהוָה יְשׁוּבוּן, וּבָאוּ צִיּוֹן בְּרִנָּה, וְשִׂמְחַת עוֹלָם, עַל-רֹאשָׁם; שָׂשׂוֹן וְשִׂמְחָה יַשִּׂיגוּן, נָסוּ יָגוֹן וַאֲנָחָה " .

    ועיננו רואות כי בפרק לה' כתוב את המילה 'ישבון' ( חסר ו' ) ואילו בפרק נא' עם אות ו' נוספת כך 'ישובון' ( כמניין 374 אחישנה 374 ) כמו כן בפרק לה' כתוב ' ישיגו , ונסו יגון ואנחה ) וכידוע יגון ואנחה הם סמ-אל ולילית כפי שמופיע בסידור בתפילות העמידה וכאמור כתוב בפרק זה 'ונסו' ואילו בפרק נא' שם כתוב 'ישובון' כמניין אחישנה כתוב נסו יגון ואנחה ולא ונסו אלא נסו יגון ואנחה משמע מלמד על התהליך של חזרת הכתרים והנצחיות לישראל ועל הרעיון שהמדובר בתהליך שהתבצע בהדרגתיות וכאמור לפיכך בסופו של דבר כתוב נסו משמע לא ונסו כביכול החלו לנוס אלא נסו משמע כבר אינם !

    אציין גם שבפרק לה' כאמור כתוב ישיגו ואילו בפרק נא' בסוד האחישנה כתוב ישיגון עם אות נון' משמע ישיגו-ן' שזה כאמור שער התשובה בסוד חמישים שערי בינה שכידוע בינה דינים מתערים מינא והרעיון כאשר התקיים ישיגו-ן' אזיי בינה שהיא גם שם אלהי'ם מסייעת בסוד יעזר-ה אלהי'ם לפנות בקר ( לפנות בקר כמניין שיבת ציון 868 ) וכאמור זה רמוז במזמור מו' 46 בתהלים מו' כמניין 'אליה' ואם תקראו את מאמר הגאולה לרמח"ל תמצאו שם הסבר מפורט ומדהים בעניין המילה ששון ואותם ג' קווין שבאותיות המילה !

    שבת שלום !!!!

    להגיב

  • אודי אהוד ראובן

    |

    בס"ד
    צמד המילים אחישנה בעתה ר"ת וסופי תיבות אהבה וכידוע אהבה במילוי אלף' הא' בית' הא' כמניין 535 כמו גם דוד יהונתן עליהם כידוע נכתב שאהבתם היתה אהבה שאינה תלויה בדבר וכאמור כאשר כותבים דוד ויהונתן ומוסיפים את אות ו' בינהם שהיא ו' של החיבור מקבלים את הנתון 541 כמניין ישראל וזה כאמור גם סוד אהבת לרעך כמוך 814 ואילו ואהבת לרעך כמוך 820 וכידוע תיקון שנאת חינם עושים ע"י תיקון החטא בשורשו על ידי קיום ואהבת לרעך כמוך ואז זוכים שאלופו של עולם א' גם 1000 שהוא 'עץ חיים' 228 עם המילוי 772 יחדיו 1000 השיב את השכינה לציון

    להגיב

  • אודי אהוד ראובן

    |

    מהי באמת הגאולה והאם היא אמונת הדעת !
    כיום , כבר כמעט אין חולק כי דורנו הוא דור הגאולה וכי הארועים שסביבנו הם פעמי משיח וכי הגאולה האמיתית והשלמה ממש בפתחנו .
    בדורנו מבינים הכל שהתהליכים המתחוללים בעולם בכלל , ובפרט מה שנוגע לעם ישראל , חורגים מההיסטוריה הרגילה ומהווים כבר את עקבות המשיח – הכל עוסקים בגאולה וחפצים לזרז אותה . אך מהי בדיוק גאולה זו , מה השפעתנו על קירובה ומה ההשפעה הישירה של התקרבות הגאולה על פעולותינו ומעשינו היום יומיים ?

    הדרך הישרה , הקלה והמהירה כדי לפעול ביאת והתגלות המשיח היא בראש ובראשונה לימוד עיניני הגאולה ומשיח בתורה . מעבר להשפעה הסגולית שפועל לימודו של עניין בתורה על קיומו במציאות – השפעה שעל סודה עומדת פעמים רבות תורת הקבלה והחסידות ללימוד עיניני גאולה ומשיח תועלת ברורה וגלויה לעין בחמש רמות !

    א . אמונה במשיח !

    ראשית לימוד עיניני גאולה ומשיח מחזק את האמונה בביאת המשיח . כל יהודי מאמין בביאת המשיח , אך יתכן ואמונה זו נמצאת עדיין בעל מודע שלו , ואין הוא חש בה באופן קיומי וממשי . על מנת שלאמונה תהיה משמעות בחיי האדם עליו להפנים אותה למודע שלו ולהפוך אותה מאמונה שמרחפת מעליו לדעת מוחשית וממשית . בכלל , מי שממונה על חיזוק האמונה ביהו'ה יתברך אלקי ישראל ובתורתו ועל הפנמתה לדעת הוא משה רבינו שנקרא " רעיא מהימנא " ( רועה האמונה ) המחזק את האמונה ואף רועה ומזין את צאן הקדושים באמונה זו באופן פנימי ומודע בסוד הפסוק ורעה אמונה ( תהלים לז' ) היינו רעיית ופרנסת האמונה עצמה , כך שתתחזק ותופנם למודעות האדם ( סוד מוחא סתימאה , כח המשכיל שהוא שורשו של משה רבינו רעיא מהימנא ) גם חיזוק האמונה בביאת המשיח והפיכתה למודעת תלויים במשה ובהתפשטותו שבכול דור ודור ונעשים על ידי לימוד עיניני גאולה ומשיח בתורת משה ועל זה נאמר בתיקוני זוהר סט' (קיד, א) ( ו"אתפשטותיה דמשה בכל דרא ודרא " ) וכרמז תיקנו לנו כנסת הגדולה את הקדיש ושם אנו אומרים ויקרב משיחה ואותיות משיחה גם משה חי שהוא כאמור גואל ראשון והוא גואל אחרון בסוד כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות (אראנו לשון יחיד ) וכרמז אחרון אחרון חביב עולה בגימטריא כמניין אור משה .
    ללא לימוד עיניני גאולה ומשיח אמונת האדם במשיח רחוקה – הוא מאמין שיבוא משיח אי פעם , אך לא נראה לו מציאותי שהמשיח יבוא בתקופתו . רק אצל מי שלומד את הדברים וממחיש אותם לעצמו נוצרת לגביהם תחושה חזקה מספיק , המאפשרת לו לצפות שהם יקרו בפועל , היום . אמנם האמונה לבדה גורמת לכך שיתכן – מבחינתי – שהדברים יקרו היום , אך אין בכך כל הכרח ועל זה נאמר המאמין לא יחיש ואמונתו החזקה לא תיפגע אם משיח לא יבוא היום אלא מאוחר יותר וכרמז תתבוננו במילים מהפסוק בתהלים סג' " צמאה לך נפשי כמה לך בשרי " כאשר סך מילים אלו עולה כמניין ז' פעמים קעט' שהם שני מספרים ראשוניים שאינם מתחלקים במספר אחר וכאמור ז' עולה כמניין חצי דוד ואילו קעט' עולה כמניין חצי משיח בסוד החצי משתוקק לשלם .

    ב . רצון במשיח !

    על כן נדרש רובד נוסף הנובע מלימוד עיניני גאולה ומשיח : כשהאדם לומד וממחיש לעצמו מהו בכלל עניין הגאולה , הוא חש ואף רואה אותה מרחוק , והדבר גורם לו לרצות אותה ולהתגעגע אליה באמת בבחינת צמאה לך נפשי כמה לך בשרי .
    לימוד עיניני גאולה ומשיח גורם לרצון אמיתי במשיח ולדרישה פנימית להחשת תהליך הגאולה . רצון זה גורם לאדם להרגיש שהוא אף מחוייב לפעול בעצמו , באופן אישי , לקירוב ביאת והתגלות המשיח ולא לתת לדברים להתממש מעצמם ובקצב שלהם (כגישת המאמין לא יחיש) ועל ידי הוא נעשה כלי מוכן לקבלת התביעה הפנימית להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש ( והרי מובן לכולנו שמלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא יכול בזכות אדם אחד להביא את המשיח בפועל וממש ועל זה נאמר בספרי הקבלה והחסידות " ואפילו גברא חדא אי יתקרב קמי מארי בתיובתא שלימתא מיד ייתי מלכא משיחא " ועל מנת לחדד את הרעיון צריך להבין שאין בעולם יותר מנשמה אחת בסוד הפסוק ויפח באפיו נשמת חיים (בראשית ב' ) ואותה נשמה מצויה בכל בני ישראל אצל כל אחד ואחד בשלמות כמו אצל אדם הראשון כי הרוחני לא יבוא בחיתוכים ובחילוקים שזה דווקא מגידרי הגשמיים ובתחילה בתחילה הגוף חוצץ ומונע זוהר הנשמה ממנו מכול וכול ובכוח לימוד התורה וקיום המצוות נזדכך הגוף ולפי המדה שנזדכך באותו השיעור מאירה עליו הנשמה הכללית . וכידוע נאמר כל ישראל בני מלכים הם (שבת סז' ב"מ קיג' ) ומלך שמת כל ישראל ראויים למלכות ( ירושלמי הוריות ג ה ) וזה סוד דוד מלך ישראל חי וקיים ( ר"ה כה' ) כי לא מת כלל וכלי שלו נמצא בכל נפש ונפש מישראל והטעם בזה כי עניין המשיחות הוא תיקון הכלים , ולכן מהשר הרואה פני המלך עד היושב אחר הרחיים כולם משרתים שווים בזה להחזיר העטרה ליושנה ובזה לא נמצא דרגות בין אחד לחברו ולפיכך בהיטהר נפש אחת מישראל מכול זוהמתה אז תמשך אליה כל בחינת הנשמה דאצילות ועל ידה יתוקנו כל נפשות דורה בסוד לא ידח ממנו נדח בסוד ועמדו רגליו ביום ההוא על הר הזיתים אשר על פני ירושלים מקדם והכוונה ירושלים מקדן היא לאצילות מאחר וסיום התיקון הוא מהעקביים וכאשר בוררו הניצוצות האחרונות מהעקביים של אדם בליעל אז עמדו רגליו של אדם דקדושה על הר הזיתים אשר על פני ירושלים מקדם ויש להבין שמאחר וכול נשמה מישראל כוללת בתוכה את כול נשמת אדם הראשון אזיי אפילו אדם אחד שישכיל להשלים את התיקון המדובר של ברור אותן ניצוצות שנפלו בחטא אדם הראשון והוא יהיה נקרא דוד המלך ממש וכאמור זה סוד דוד מלך ישראל חי וקיים כמו שבואר למעלה וזה כאמור גם סוד המילים " עד דמאטו רגלין ברגלין " ( זוהר עם ביאור הסולם פרשת פקודי מאמר רצון תפארת )

    ג . זיהוי הדרך להבאת את המשיח !

    הרצון החזק שמתעורר באדם לקראת יעדו – הבאת המשיח בפועל וממש דורש יכולת ליישם את הדברים בצורה מתוקנת ומאוזנת . לשם כך נדרש לימוד מעמיק ודייקני בעיניני גאולה ומשיח , באופן המאיר את עיני האדם ונותן לו ההכוונה הנכונה לעיסוק המציאותי בקירוב ימות המשיח וכרמז כלל גדול בתורה הוא ואהבת לרעך כמוך שמצווה זו כוללת בתוכה סודות עצומים ולפיכך בדרך רמז אהבת לרעך כמוך 814 כמניין ימות המשיח שכידוע בית המקדש השני נחרב על ידי שנאת חינם ותיקון תמיד צריך להעשות בשורש ולפיכך קיום אהבת לרעך כמוך הוא אור (אור כמניין רז ) עצום לקירוב הגאולה השלימה וכאמור בדרך רמז ואהבת לרעך כמוך 820 וכידוע א' גם 1000 שהוא אלופו של עולם והוא עץ חיים בסוד 'הקדוש ברוך הוא תורה ישראל אחד' כמניין 1820 כמניין סוד פעמים יהו'ה ודי לחכם ברמיזה להתבונן ולהבחין כי עץ חיים 228 ואילו עם המילוי עין' 130 צדי' 104 חית' 418 יוד' 20 יוד' 20 מם' 80 יחדיו כמניין 1000 .
    רק מי שיודע היטב כיצד אמורה להיראות מלכות ישראל ומה עשויות להיות פעולותיו של המשיח מסוגל לזהות את הפתחים והתהליכים המובילים לכך במציאות , ולקדם על ידי פעולותיו את היעדים המשיחיים הללו ולפיכך העקשנים שיעסקו או עוסקים בנושא זה יכולים לפעול על ידי פעולתם למטה מעשרה טפחים .

    ד . לחיות עם המשיח !
    ברמה הרביעית יש להבין שבעצם המשיח כבר נמצא כמו שביארנו קודם שהנושא שזור בתיקון הכלים גם בסוד ברשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ והארץ היתה תוהו ובהו וחושך על פני תהום ורוח אלהים מרחפת על פני המים ( המילה מרחפת היא המילה מס' 18 בתורה ללמדנו שאותם רפח ניצוצין שאותם עלינו לתקן מחטא אדם הראשון הם תיקון וכידוע חז"ל ביארו את הנושא שזהו רוחו של משיח ) ולפיכך משיח כבר נמצא בסוד היום אם בקולו תשמעו משמע שבכול יום יכולה להיות התגלות המשיח המידה והשכלנו ותיקנו והדבר נובע ישירות מלימוד עניני גאולה ומשיח באופן קיומי ( " אילבא דנפשיה " ) . לימוד כזה מכניס את האדם לאווירה משיחית , הופך אותו לאזרח במדינת המשיח וגורם לו להתחיל ולחיות עם משיח וכמובן שכאן תכלית הלימוד היא בשינוי נקודת מבט על המציאות , העברת האדם על פני המחסומים התודעתיים שמונעים ממנו להכיר בנוכחות המשיח – הן המחסום הנוצר כתוצאה מחווית המציאות החיצונית , והן המחסום העיקרי המחסום הפנימי הנוצר כתוצאה מהתחושה שכל עיניני המשיח רחוקים ממני , האדם , אינם שייכים לי ואני איני שייך להם . המחסום הראשון מתפוגג כשמתבוננים בפנימיות המציאות ותהליכיה , והמחסום האחרון סר כאשר מגיעים להכרה אישית עם הגאולה ועם התובנה שאפשרי והכרחי שהמשיח יבוא גם בזכותי ובדורי ובוודאי שהמשיח מגיע לנו .
    שבירת מחסומי התודעה – הוא שינוי אמיתי של הראש והלב והיא היא עיקר הגאולה בסוד וידעת והשבות אל לבבך .

    ה . תורתו של משיח !
    במושג לחיות עם משיח יש עמקות נוספת הטמונה גם בלימוד עיניני הגאולה ורזיה מאחר ולחיות עם משיח אין פירושו רק לחיות במציאות החיצונית אותה פועל המשיח בעולם כי אם ובעיקר ברובד רזי לימוד תורתו של משיח ולימוד תורה זו הוא הפן הפנימי והעמוק ביותר של החיים עם המשיח בסוד " תורה מאיתי תצא " בסוד היינו תורת החסידות שנלמדה ע"י הבעל שם טוב הקדוש שנלמדה מהשמיח עצמו כמו שנאמר שהמשיח יבוא שיפוצו מעינותיך חוצה ( מה שלימדתי אותך והשגת ) , ממד זה נפעל בצורה החזקה והאמיתית ביותר של עיניני הגאולה ומשיח בתורת החסידות ובספרי הקבלה והסוד השונים כמו שנאמר על ספר הזוהר הקדוש ( אותו כמובן ניתן ללמוד ואף לגרוס עם פירושיו המתוקים מדבש ועם פירוש בעל הסולם וכ"ו ) בזכות ספרא דא יפקון ישראל מן גלותא ברחמי , שהרי תורה זו היא תורתו של משיח וזו כאמור טעימה ממעדני תורת המשיח המכניסה את האדם באופן מיידי לחיות חיים אמיתיים ופנימיים עם המשיח בו בזמן ששכינה סובבת אותו בכול מקום , לסיכום אם נעמיק ונלמד היטב להתבונן במציאות ימינו ודורנו נגלה שאנו כבר בשלהי הגאולה השלמה ובוודאי להארה זו עלינו לשזור את המציאות בה יהו'ה יתברך מנהיג את עולמו ואיך אחר גלות ארוכה בה הופצנו בין העמים נותרנו עם שאמונתו במלך מלכי המלכים היא ללא פשרות ואיך שבנו לארצנו ולנחת אבותינו מזה עשרות שנים אותה נחלה שהובטחה לאבותינו הקדושים ובראשם אברהם אבינו עליו השלום כמניין 814 וגם ימות המשיח וגם אהבת לרעך כמוך ואיך לנגד עינינו אותם מדינות ששכנות למדינתנו נענשות משמיים על ידי כוח עליון בסוד וסכסכתי מצרים במצרים ( ישעיה יט' ) ואיך אף לאחרונה לנגד עיננו מתקיימת הנבואה בתורה בה הודה בעלות השחר שרו של עשו ליעקב על הברכות שקבל מאביו יצחק בסוד לא יאמר עוד יעקב שמך (יעקב מלשון יעקבני זה פעמיים ) כי אם ישראל ( ישר-אל וכן ר"ת יש שישים רבוא אותיות לתורה וכן ר"ת יצחק יעקב שרה רחל רבקה אברהם לאה ) בסוד אותה נשיקה שנשק עשו ליעקב כשרכן על כתפו במבואר בפרשת וישלח אותה נשיקה שעליה שאלו חז"ל האם היא מכול הלב ועליה ביאר רבי שמעון בר יוחאי זכותו מגן עלינו לחיי עולם הבא שאף על פי שהלכה כי עשו שונא ליעקב נשיקה זו היא מכול הלב כרמז לאחרית הימים בה עשו יזרוק את הנשק ויתן יד לאנושות מתקדמת ובוודאי שהלכה היא הלכה וכאמור עשו שונא ליעקב אך מנגד עשו אוהב לישראל ולפיכך גילתה לנו התורה שזמן הברכות שברך יצחק טבינו עליו השלום את יעקב בנו זמנם להתקיים בעלות השחר בגאולה מאחר ולילה הוא זמן הגלות אך מנגד שחר ובוקר הוא זמן הגאולה ועל כך נרמז בתהלים במזמור מו' שם כתוב יעזרה אלהי'ם לפנות בקר וכאמור כתוב יעזרה עם אות ה ומשכך זהו הזמן בו קמה השכינה מהעפר מאחר והמילה האלהי'ם 91 כמניין חיבור יהו'ה אדנ'י 91 וכאמור לפנות בקר 868 כמניין שיבת ציון וגם יהודה וארץ ישראל בסוד ( מלאכי ג' ) וערבה ליהו'ה מנחת יהודה וירושלים כימי עולם (משה ) וכשנים קדמוניות ( שלמה ) וכמובן גם בסוד ונחל יהו'ה את יהודה חלקו על אדמת הקודש ובחר עוד בירושלים וכאמור כתוב בנביא ישעיה פרק סא' שבאחרית הימים ( ידוע שיש מושג שנקרא קץ הימים שכאמור מתייחס לקץ של מלכות הרשעה , וקץ הימין שמתייחס לתחילת מלכות הקדושה בסוד הכתוב ישלח לקץ ימין משיחנו לפדות מחכי קץ ישועתו ) אומות העולם יודו שאנו כוהניו ומשרתיו של יהו'ה יתברך ולעולם לא עזב אותנו והם בעצמם ירצו לשרת ולעבוד אותנו כשיכירו את הסגולה של ישראל כאשר הם עושים את רצון הבורא כלפי כול העולם והטוב האלקי שמושפע על ידי ישראל כשעושים רצון אביהם שבשמיים ולפיכך תתבוננו ותראו שבעשור האחרון את העובדה למגר את הרשע דואג הקדוש ברוך הוא שיעשו אחרים עבורנו וזה כאמור גם סוד יעזרה אלהי'ם לפנות בקר שכאמור אלהי'ם זה כינוי למידת הדין וכאמור לנגד עינינו מתקיית ההבטחה אתם תחרישון ויהו'ה ילחם לכם והנה רק לאחרונה לפני פחות משבוע פורסם בתקשורת ובעיתונים שהאפיפיור והותיקן הוציא הודעה היסטורית ובה נאמר שאסור להמיר דתם יש יהודים ושעל הנצרות אסור לגלות אנטישמיות כלפי היהודים כי הברית שלהם עם הקדוש ברוך הוא שרירה וקיימת והם משרתיו וכוהניו של יהו'ה יתברך כפי שהסברתי קודם שיש פסוק בישעיה סא' שם כתוב " וְאַתֶּם, כֹּהֲנֵי יְהוָה תִּקָּרֵאוּ–מְשָׁרְתֵי אֱלֹהֵינוּ, יֵאָמֵר לָכֶם; חֵיל גּוֹיִם תֹּאכֵלוּ, וּבִכְבוֹדָם תִּתְיַמָּרוּ. " וכן פסוק נוסף " וְנוֹדַע בַּגּוֹיִם זַרְעָם, וְצֶאֱצָאֵיהֶם בְּתוֹךְ הָעַמִּים; כָּל-רֹאֵיהֶם יַכִּירוּם, כִּי הֵם זֶרַע בֵּרַךְ יְהוָה. " וכאמור לפני שאסיים יש להבין כי גאולה היא לפני הכול גאולת הדעת וזה גם רז מחיית עמלק שכאמור עמלק כמניין ספק וגם אל אחר כי ידוע שבחטא העגל נעשה עגל זהב ונאמר אלה אלוקיך ישראל שהוציאך ממצרים וכאמור על תקופת הגאולה בקץ הימים ( קץ מלכות הרשעה ) נאמר " והלכו עמים רבים ואמרו לכו ונעלה אל הר יהו'ה אל בית אלוהי יעקב " והדגש הוא על בית אלוהי יעקב שמציין כאמור את מידת האמת השלמה כי כידוע יעקב הוא מידת האמת קו האמצעי ולפיכך די לחכמים ברמיזה להבחין ולהתבונן במציאות הפנימית של תקופתינו אנו ולהפנים שאבות אבותינו עוד היו בגלות לפני קצת למעלה משבעים שנה ובנוסף ארץ ישראל נחלת אבותינו הקדושים שממה כול זמן שאנו היינו בגלות ואף אחד לא הצליח להפריח את השממה הזו כמו שכתוב בתורה שיהיה והנה אנו כאן ולא מאות שנים אלא עשרות שנים ויש לנו ברוך יהו'ה מדינה מאוד מפותחת ומתקדמת ובעזרת יהו'ה אנחנו רק צריכים להתחזק בלימוד התורה ומעשים טובים וקיום מצוות התורה וכך עוד אור ועוד אור עוד אור של יהו'ה יתגלה בעולם כי אור ורז זוהי אותה הגימטריא ועל אותו עקרון שכתבתי בהתחלה בעניין נשמת אדם הראשון הנמצאת בכול אדם מישראל ושבהתחלה הגוף חוצץ ומונע מזוהר הנשמה להגלות ובכוח קיום המוות שבתורה מתגלה עוד ועוד חלק מאותה נשמה כך גם בתורה גנוז האור האלקי שמחיה את העולמות כולם ועל ידי השגת הרז מוסר המסך ונגלה האור וכך גם בעניין אורו של משיח כי מי שבאמת לומד ומבין את פנימיות הדברים מבין כי משיח גם אותיות י' שמח ואילו משיח כמניין 358 וכך גם יהו'ה מלך יהו'ה מלך יהו'ה ימלך ( ואילו צדקנו כמניין לעלם ועד ) ולכן נאמר בזוהר במאמר ביאת המשיח בזוהר שמות שבתקופה זו יתגלה אור חדוות המלך גם בסוד המילים סוד יהו'ה ליראיו כמניין שמחה אותיות ה' שמח וגם כמניין אור עולם וכמובן גם רז עולם ועל זה כאמור נאמר בנביא ישעיה ס' לא יהיה לך עוד השמש לאור יומם …. והיה לך יהו'ה לאור עולם והכול כמובן בסוד כולו הפך לבן טהור הוא כי כידוע לבן זה אותיות לב' בסוד לב' נתיבות חכמה ואות ן' בסוד נון' שערי בינה שזה כאמור הלובן העליון אור החסדים שהוא כאמור אור הכתר ולא ביכדיאור הכתר עולה בגימטריא כמניין 832 כמו גם ארץ ישראל וכמו גם נשמה שכינה אומה וכמו גם -לב פעמים יהו'ה- ואילו ר"ת של נשמה שכינה אומה עולה כמניין 351 כמו גם 1+2+3+4+5+6+7+8 וכן הלאה עד וכולל 26 וכאמור על אור החסדים נאמר 'לית שמאלא בהאי עתיקא סתימאה כולא ימינה' משמע שכשמגיעים לתקופה הזו אז גם השמאל שהוא דין נהפך ימין שהוא חסד !

    **********
    בס"ד בהמשך למה שכתבתי לפנות בקר אוסיף תיקונים מסויימים למאמר והתיקון הראשון שכתבתי בהתחלה בכותרת אמונת הדעת במקום גאולת הדעת והתיקון השני שכתבתי מקדן ולא מקדם והתיקון הנוסף שכתבתי בראשית ללא א' והתיקון הנוסף שכתבתי בכותרת סעיף ג' גם את המילה את והיא מיותרת וגם תיקון שלא כתבתי המשיח נכון אלא היו אותיות הפוכות ובקיצור הייתי עייף לפנות בקר ולא עשיתי הגעה כהרגלי

    להגיב

  • משתמש אנונימי

    |

    שם המחבל נשאת מלחם יש בו דברים מענינים
    נשאת = יש במילה אותיות שנת
    מלחם = אותיות מלחמה
    מה היא השנה ?
    נשאת=751 מלחם=678 מם סופית נלקחת 600
    יחד 751 678 = 81(=שתי ספרות ימניות) 6775 (שתי ספרות אמצעיות ושתי ספרות שמאליות )
    5776=התשעו
    מה זה 18 ? 18=2+16 (2=1+1=אלף+אלף=1000+1000=2000)=16+2000=2016
    5776 2016 עוד חיזוק לזה שתהיה מלחמה גדולה השנה
    וגם משיח בעזרת השם ברוך השם לעולם אמן ואמן .

    להגיב

  • דניאל אפרתי

    |

    היום מצוין 25 שנה למלחמת המפרץ. המילה מפרץ יכולה להזכיר את המשיח שבא מפרץ וכן בכמה מקומות בנביא המשיח מוזכר כפורץ ("עלה הפורץ לפניהם"). מפרץ בגימטריה 310 מספר היסוד (להנחיל אהבי יש) וכן החטא הידוע הוא בגימטריה 310
    מה שמעניין זה שעכשיו מלאו 310 חודשים למלחמת המפרץ אולי היה פה איזה תהליך נסתר שמסתיים החודש הזה בביאתו של משיח צדקנו.

    להגיב

השאירו תגובה

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE