עודכן יום ה# המשך לצופן משיח טבת עשירי שפורסם בתשע”ו

עדכון יום ה’ ט טבת תוספת מדהימה מאת יניב

רבי רבי = 424

עדכון ראשון בפוסט

תמונת הצופן שפורסם בדילוג 1820 חותם הקודשמאת סוד החשמל:

בענין הצופן הידוע (בדילוג 1820): משיח_טבת_עשירי. ידוע שלידו כתוב: תשע”ו, ועבר עליהם מה שעבר ועדיין לא נושענו. אך אם ממשיכים לקרוא, כתוב בצופן כך: לתשע”ו_נָּסוּ_ה’, שיש לפרש שהכוונה היא שמהשנה תשע”ו ברחו ה’ שנים (כלומר בעוה”ר נדחה הקץ עוד ה’ שנים אחרי תשע”ו), כלשון הפסוק “וְהַנִּשְׁאָרִים הֶרָה נָּסוּ”, כך שמגיעים לשנת תשפ”א. ויש בטבלה גם א”ש פ”ת (בשתי שורות אחד ליד השני) בדילוג 1820.

חשוב לציין, שחז”ל הבטיחו שמשיח לא יגיע בערב שבת (והשנה י’ בטבת חל בערב שבת), כך שכוונת הצופן הנ”ל היא אחת משנים: או משיח יגיע עוד לפני כן, ואז ב”טבת עשירי” כבר יהיה “משיח”, או שביום זה הקב”ה יגזור שיבוא משיח כדברי החת”ס שבעשרה בטבת מחליטים אם השנה תהיה הגאולה, ויכול להגיע בהמשך השנה עד סוף תשפ”א

ועוד הוסיפו שכיון שהצופן הוא בצורת כסא, ניתן לראות בצופן גם צורת הדום רגליו שמופיע אותיות תשפ”א בשתי שורות אחד ליד השני בדילוג 1820, וכתוב א”ש פ”ת רמז על בית המקדש שעתיד להבנות בא”ש. וכמו שכתוב על בית המקדש: [ישעיה סו, א] “כֹּה אָמַר יְהֹוָ”ה הַשָּׁמַיִם כִּסְאִי וְהָאָרֶץ הֲדֹם רַגְלָי אֵי זֶה בַיִת אֲשֶׁר תִּבְנוּ לִי וְאֵי זֶה מָקוֹם מְנוּחָתִי”. ובנוסף רואים את המילים: לתשע”ו נָּסוּ ה’, שיש כאן רמז שמשנת תשע”ו ברחו ה’ שנים כלשון הפסוק שבמלחמת המלכים שהצופן עובר “וְהַנִּשְׁאָרִים הֶרָה נָּסוּ”, ולפי זה מגיעים לעשרה בטבת תשפ”א. חשוב לציין, שחז”ל הבטיחו שמשיח לא יגיע בערב שבת והשנה עשרה בטבת חל בערב שבת, כך שכוונת הצופן היא שביום זה הקב”ה יגזור שיבוא משיח בהמשך השנה עד סוף תשפ”א