מצגת צופן התורה על הרב שטיינמן והרב אוירבך זצ”ל

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, מצגות, צפונות בתורה

המצגת מראה את פעילותם ושמותיהם לפי הצופן התנכי מאת: שמואל רבר

מצגות צופן התורה בנושא: האינטרנט, גר הצדק הגראף פוטוצקי, ערב רב,

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, מצגות, צפונות בתורה

המצגות מאת: הרב רבר
מצגת בנושא: גר הצדק הגראף פוטצקי
מצגת בנושא: האינטרנט
מצגת בנושא: ערב רב

“בכל פעם שנשיא אמריקאי לוחץ על ישראל ומבקש לחלק את הארץ המובטחת – הוא חוטף קטסטרופה”

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-אסונות/תופעות טבע, ארה"ב, כללי

את הטענה הזו לא העלה אחד מרבני ההתנחלויות, אלא העיתונאי הוותיק ביל קוניג, המסקר כבר 20 שנה את המערכת המדינית האמריקאית, מהן 16 שנים ככתב הבית הלבן. צפו

פלורידה נערכת לסופה הקשה מזה עשור

פוסטים בנושא

גילוי הקבלה לכל העמים זהו גילוי אליהו | בעל הסולם

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-התחזקות, חכמת החיבור, כללי

הפצת חכמת הקבלה בכל העולם

והפצת החכמה בהמון מכונה שופר, דוגמת השופר שקולו הולך עד למרחק המרובה, כן יתפשט הד החכמה בכל העולם, שאפילו האומות ישמעו ויודו, כי יש חכמת אלקים בקרב ישראל.

גילוי הקבלה לכל העמים זהו גילוי אליהו

ותפקיד הזה אמרו על אליהו הנביא, כי גילוי רזין דאורייתא מכונה תמיד בשם “גילוי אליהו”.
וע”ד שאמרו ז”ל: “יהא מונח עד שיבא אליהו”, וכן “תשבי יתרץ קושיות ואבעיות”. ולפיכך אמרו, שג’ ימים (שהוא רמז ידוע) קודם ביאת המשיח, ילך אליהו על ראשי ההרים ויתקע בשופר גדול וכו’.

גילוי הקבלה לכל העמים הוא תנאי לגאולה השלמה

ותבין רמזים האלו, שאין ענין השופר הזה, רק גילוי חכמת הנסתר בהמון גדול, שהוא תנאי מוקדם ומחוייב לבא בטרם הגאולה השלימה.
ולזאת יעידו הספרים, שכבר נגלו עלידי בחכמה הזאת, שדברים העומדים ברומו של עולם נפרשו לעיני כל כמו שמלה, שזהו עדות נאמנה שאנו מצויים כבר על סף הגאולה, וכבר נשמע קול השופר הגדול, אם לא במרחקים, כי עדיין קול דממה דקה ישמע.
אכן התחלת כל גדלות הוא מוכרח לקטנות מתחילה, ואין קול גדול אם לא תקדים אותו דממה דקה, כי כן דרך שופר שקולו הולך וגדול. ומי עוד כמוני עצמי יודע שאיני ראוי כלל אפילו להיות רק שליח וסופר לגילוי סודות כאלו, ואצ”ל להבינם על שורשם. ולמה עשה ה’ לי ככה? – אין זה אלא מפני שהדור ראוי לכך, שהוא הדור האחרון, העומד על סף הגאולה השלימה. ולפיכך הוא כדאי להתחלה של שמיעת קול שופרו של משיח, שה”ס גילוי נסתרות, כמבואר.

המאמר המלא

שפחה כי תירש גבירתה

דבר זה צריך הסבר גדול. וכדי שיהיה מובן לכל, אבחר לפרש הענין על פי המתגלה לנו מסיבה זו ונמשך אלינו כאן בהנהגת העולם הזה.

פנימיות וחיצוניות

והענין הוא, כי שורשים העליונים ממשיכים כחם בהשתלשלות עד לגילוי בענפיהם בעוה”ז (בעולם הזה), כמ”ש (כמו שכתוב) בביאור ענף ושורש. והנה העולמות בכללם נבחנים לפנימיות וחיצוניות, בדומה למשא כבד, שאין בכחו של מי להגביה ולטלטל אותה ממקום למקום, אז מטכסים עצה לחלק את המשא לחלקים קטנים, ואז מעבירים אותו בזה אחר זה. כן בענין שלנו, להיות תכלית הבריאה הוא נפלא עד לאין ערך, כי ניצוץ קטן ודל, כמו נפשו של אדם, אפשר לו לעלות בהשגתו אל על יותר ממלאכי השרת, ע”ד שאמרו ז”ל על הפסוק, כעת יאמר ליעקב ולישראל מה פעל אל, שפרשו, שהמלאכים עליונים ישאלו לישראל, מה פעל אל?

התפתחות ישראל (פנימיות) בזה אחר זה

והנה כל ההפלגה הזאת תגיע אלינו רק על דרך ההתפתחות בזה אחר זה, בדומה להמשל הנ”ל, אשר גם המשא היותר כבד, האפשרות להגביה אותו, אם נחלקו לחלקים ולהגביה החלקים בזה אחר זה. ולאו דוקא התכלית הכללי מגיע אלינו כן, אלא אפילו התכלית הגופני, שהוא רק ענין מכין את התכלית הכללי, היא ג”כ באה אלינו בהתפתחות דרגתי לאטו. ולפיכך נתחלקו העולמות לפנימיות וחיצוניות, שכל עולם ועולם יש בו הארות, המוכשרים לפעול בהתפתחות אטית, והם נקראים פנימית העולם.

התפתחות אומות העולם (חיצוניות) בבת אחת

ולעומתו יש הארות, המסוגלים לפעול רק בבת אחת. וע”כ כשמופיעים כאן בענפיהם שבעולם הזה ונתנים להם שליטה, אז לא לבד שאינם מתקנים, אלא המה גם מקלקלים. וענין זה מכונה בדחז”ל בהשם פגה, עד”ש ז”ל בעצה”ד (בעץ הדעת) באדה”ר (באדם הראשון), שאכלו פגה. כלומר, שהוא באמת מאכל תאוה ונעים עד אין קץ, וגם עתידה לענג את האדם, אלא לעתיד ולא עתה, להיותו בדרך הגידול וההתפתחות. וע”כ דימו זה לפרי בטרם בישולו, כי גם התאינה, שהיא הפרי היותר מתוקה ונעימה, מ”מ (מכל מקום) אם יבא מי לאוכלה בטרם בישולה, יקלקל קיבתו וימות. אכן יש לשאול, מי הוא הממשיך פעולה זו בעולם, כי נודע שאין פעולה בעולמנו, שתבוא בלי הכאה משורש העליון. ותדע, שזהו הנקרא אצלנו “שליטת חיצוניות”, אשר הוכן בסו”ה (בסוד הכתוב): “זה לעומת זה עשה אלקים”, שיש בו כח דוחף ומזרז אל גילוי הנהגה הפנימיות, עד”ש ז”ל: “הנני מעמיד להם מלך כהמן ובעל כרחם מחזירם למוטב”.

פנימיות המה עם ישראל

ואחר שבארנו השרשים העליונים נבאר את הענפים שבעוה”ז. ותדע שענף הנמשך מהפנימיות המה עם ישראל, שנבחרו לפועלי התיקון והתכלית הכללי. ויש בהם אותה ההכנה, שיכולים להתפתח ולגדול, עד שיגיעו גם יניעו את האומות להגיע אל התכלית הכללי. חיצוניות המה אומות העולם והענף הנמשך מחיצוניות הם שאר האומות, שלא הוכנו בהם אותם הסגולות, שיהיו ראויים לקבל את דרכי התפתחות התכלית בזה אחר זה, אלא שמוכשרים לקבל את התיקון בבת אחת בכל מלואו, ע”ד שורשם העליון. ולפיכך בשעה שמקבלים שליטה משורשם, המה מחריבים את הסגולות שבבני ישראל וגורמים יסורים בעולם. עבד ושפחה והנה השורשים העליונים שנקראים “חיצוניות” ע”ד הנ”ל, נקראים בכללם בשם “שפחה” ו”עבד”. והיינו להראות אשר אין ענינם ח”ו להזיק ולקלקל, כמו שנגלו לשטחיות העין, אלא המה משמשים ומשרתים להפנימיות, כמו העבד ושפחה המשמשים לאדונם.

שליטת החיצוניות היא בזה שישראל אינם דורשים עמקות בעבודתם

ושליטת החיצוניות האמורה נקראת בשם “גלות ישראל לבין אומות העולם”, שמביאים בזה להאומה הישראלית יסורים, בזיונות וחורבנות באופנים וגוונים מרובים. אמנם למען הקיצור נבאר רק המתגלה מתוך מבט הכללי, שהוא התכלית הכללי, שהוא בענין העבו”ז (העבודה זרה) ואמונות תפילות בסו”ה “ויתערבו בגויים וילמדו ממעשיהם”, שהוא הרעל היותר נורא ומסוכן המשחית נפשות ישראל, להיותם מקרבים את הבליהם לדעת האנושי. כלומר, שאינם דורשים עמקות מרובה להבינם, ובזה משרישים את יסודות עבודתם ללבות בני ישראל. ואע”פ שאין איש ישראלי מוכשר לגמרי לקבל את הבליהם, מ”מ גורמים סוף סוף, שיקוץ וזוהמא עד לכפירה מגולה, עד שאומר כל אפין שוים ח”ו.

סיבה גניזת הקבלה

ומזה תבין ענין גניזת חכמת הנסתר מעיני החיצונים, גם מה שאמרו ז”ל: “אסור ללמד גוי תורה”. ולכאורה יש סתירה לזה מתנא דבי אליהו, שאמר: “אפילו גוי, ואפילו עבד, ואפילו שפחה, שיושבים ועוסקים בתורה, שכינה עמהם”. והאיך הורו ז”ל, שאסור ללמד גוי תורה?

ללמד גוי תורה

אכן הכוונה של תנא דבי אליהו הוא בגוי שנתגייר או עכ”פ שפירש את עצמו מעבודה זרה, דהיינו מאמונות התפילות. והכונה של חז”ל, היינו במי שלא פורש מע”ז (מעבודה זרה), אלא רוצה לידע מתורת ישראל וחכמתו, כדי לקבל ממנו חיזוק וכח לע”ז שלהם. ואם תאמר, מאי אכפת לנו, אם הגוי הזה נעשה בסיבת תורתינו הקדושה יותר אדוק בע”ז שלו, אם לא יועיל מה יזיק?

הבכיה של רשב”י

אכן ע”ז (על זה) בכה רשב”י בטרם שביאר איזה סוד חשוב בחכמת הנסתר, כמ”ש: “בכי ר”ש, ווי אם אימא, ווי אם לא אימא. אם אימא, ידעון חייביא למפלח למאריהון. ואם לא אימא, יאבדון חבריא מלא דא”. כי היה ירא, פן יגיע הסוד הזה לעובדי ע”ז, ויפלחו לע”ז שלהם בכח שכל הקדוש הזה, שזהו המאריך אתגלותינו ומביא לנו כל היסורים והחורבנות, כמו שאנו מוצאים עתה לעינינו, אשר חכמי האומות חקרו ודרשו את כל ספרי בני ישראל, ועשו בזה מטעמים לחזק אמונתם, דהיינו החכמה שלהם, הנקראת “תיאולוגיא”.

שתי רעות בגילוי חכמת ישראל לאוה”ע (אומות העולם)

ושתי רעות עשו א. כי מלבד שמתעטפים בטלית שלנו, ואומרים שכל החכמה ההיא הם מהשגת רוח הקודש שלהם, שהמעתיקים הללו קנו אצלם שם גדול על חשבוננו, אשר בזה מחזקים ודאי את תורתם המזויפת וקונים כח להכחיש את תורתינו הקדושה, ב. אלא עוד רעה יותרגדולה הגיע לנו, כי המסתכל בתוך התיאולוגיה שלהם, מוצא בהם סברות וחכמה בעבודת ה’, שנראים לו יותר כנים ואמיתיים מחכמה שלנו. והוא מב’ טעמים הא’ הוא משום שהמה חברה גדולה ונמצא ביניהם בלשנים גדולים ומובהקים, היודעים המלאכה ההיא, איך לקרב דברים שיהיו מקובלים על דעת אנשים הדיוטים. וענין בלשנות הוא מחכמות חיצוניות, שודאי הוא אשר חברה של שמונת אלפי מיליון איש יכולים להמציא בלשנים יותר גדולים ומרובים מן חברה שלנו, שהוא כמו חמשה עשר מליון איש. וכיון שכן, נכשל המסתכל בספריהם וקונה ספק, אולי הצדק עמהם ח”ו, או עוד יותר גרוע כמובן. וטעם הב’ הוא וזהו העיקר, כי חכמי ישראל מצניעים את חכמת הדת בחדרי חדרים ובכל האפשרות מרבים חכמי כל דור ודור להציע פשט פשוט אל ההמון, ודוחין אותו בכל התחבולות מן הרצון אפילו לבא ולמשש בחכמת הנסתר.

“ווי אי אימא”

ועושים זאת מפחד, שמא יפלו הדברים והחכמה לעובדי ע”ז, כמ”ש רשב”י: “אם אימא ידעון חייביא איך למפלח למאריהון”, כי על דברים הפעוטים שגנבו מכלינו, אנו סובלים בזיון וקצף די מאד, אשר נפלטו אליהם אחר כלהשמירות המעולות.

סיבת הגניזה של הקבלה

ומזה מובן, מה שהיה לנו, אם חכמינו היה מגלים חכמת הנסתר לעין כל. ומתוך שאנו מצניעים, נמצא אשר האיש הפשוט שלנו, כל עוד שאינו כדאי למסור לו רזי תורה, הנה אין לו שום מושג כלל בחכמת הדת. וע”כ מובן מאליו, איזו התפעלות שאדם כזה קונה, בעת שמוצא טעמים וחכמה של מה בתיאולוגיה שלהם, שכל עיקרה אינו אלא קיבוץ של ידיעות גנובות מהנסתר שלנו בתוספות מטעמים ספרותיים. ואחר שרואה זה, אומר ומכחיש את תורתינו המעשית ואח”כ לכפירה לגמרי רחמנא ליצלן. (שפחה כי תירש גבירתה) ודבר זה נקרא “שפחה כי תירש גבירתה”, כי כל כח הגבירה, דהיינו שליטת הפנימיות, הוא בכח החכמה ודעת שלנו, בסו”ה “ונפלינו אני ועמך מכל העם, אשר על פני האדמה”. ועתה קדמה השפחה ומתגאה בהמון, כי היא ירשה החכמה הזאת ח”ו. ותדע, שכחם זה הוא השלשלת, שבו כובלים את רגלי בני ישראל בהגלות תחת שליטתם.

כבלי הגלות

ונתבאר, שכל עיקר כבלי הגלות ותוקפם, הוא מחכמת התורה ורזיה, שהספיקו לגנוב ולשים בכליהם, אחר כל השמירות המעולות והגניזות שעשינו, שבזה מטעים ההמונים, שהמה ירשו את עבודת אלקים ומטילים ספק וגם כפירה בנפשות ישראל כנ”ל.

שופר של משיח

גאולה רק בכח הקבלה

ותדע שז”ס, שאין בני ישראל נגאלים, אלא אחר שיתגלה חכמת הנסתרבשיעור גדול, כמ”ש בזוהר: “בהאי חיבורא נפקין בני ישראל מגלותא”. כי היה בזמן הלז תקוה לגאולה, שכתיבת הזוהר, שהתחילה בימי רשב”י, היתה בזמן גילוי בר כוכבא, שר”ע (רבי עקיבא) רבו של רשב”י אמר עליו: “דרך כוכב מיעקב”. וכן אחר חורבן ביתר היה התקוה גדולה.

כתיבת הזהר וגניזתו

ומשום זה הרשה רשב”י את עצמו וגילה את חכמת הנסתר, דהיינו בספריו זוהר ותיקונים. אכן בשמירה גדולה, כי לא הרשה לכתוב דבריו, אלא לר’ אבא, שיכול לגלות ברזא, שחכמי בני ישראל לבד יבינו הדברים וחכמי האומות לא יבינו, מפחד שמא ידעו חייביא למפלח למאריהן. ומשום זה תיכף שראו שעדיין הזמן מוקדם לגאולת ישראל, אז הצניעו אותו, שהיה בזמן רבנן סבוראי. כי אנו מוצאים הרבה מרבנן סבוראי, שכתבו ענינים בתוך הזוהר כנודע.

גילוי הקבלה – רצון ה’

והיה אמנם רצון השם שיתגלה, ע”כ נתגלגל הדבר עד אלמנת ר’ משה די ליאון, שירשה הכת”י (כתב יד) מבעלה, וכנראה שלא גילה לה כלום מאיסור ההתגלות, וע”פ מקרה נתנה אותו למכירה כנודע.

צרות ישראל מגילוי הקבלה

אכן עד היום הזה גרם הדבר חורבנות מרובים בכרם בית ישראל מטעמים הנ”ל.

טובה מגילוי הקבלה

אכן אין לך רעה בלי טובה, וע”כ השליטה הזאת, שהאומות השיגו ע”י גניבת סודות התורה, גרמה ג”כ דחיפה גדולה להתפתחות הקדושה, אשר לפי השערתי הננו בדור עומדים ממש על סף הגאולה, אם אך נדע איך להתפשט חכמת הנסתר בהמון.

טובה א’

כי מלבד טעם הפשוט של “חיל בלע ויקיאנו”, כי בזה יתגלה לעין כל מה בין בני לבין חמי וההבדל בין עיקר הגרעין ובין הקליפה העליונה, שקלפו ממנה כל חכמי האומות שבעולם, כי בטח ישובו כל מחנות ישראל, שכפרו בהתורה, ישובו להשי”ת ולעבודתו.

טובה ב’

הנה יש בזה עוד טעם, כי קבלה בידינו, שיש חיוב מוקדם להגאולה, אשר כל אומות העולם יודו לתורת ישראל בסו”ה “ומלאה הארץ דעה”, דוגמת יציאת מצרים, שהיה חיוב מוקדם, שגם פרעה יודה לאלקים אמת ולמצותיו וירשה להם לצאת.

גאולה ע”י גילוי הקבלה לאוה”ע

וע”כ כתוב, שכל אחד מהאומות יחזיק באיש יהודי ויוליכהו לארץ הקדושה, ואינו מספיק מה שיוכלו לצאת מעצמם. ותבין אמנם, מהיכן יבא לאומות העולם דעת ורצון כזאת. תדע, שהוא ע”י הפצת החכמה האמיתית, שיראו בעליל אלקים אמת ותורת אמת.  

מסע לתיקון האדם- אונאת דברים-האיסור לצער אדם – מדריך פרקטי ומקיף לכל תחומי החיים – הרב דר. דניאל נשיא- ערכים

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, משיח בתשע"ו, עלוני גאולה

רוב רובם של האנשים משתדלים להקפיד על מצוות של בין אדם למקום, אף אחד לא יעשה עבירה במזיד וידליק חשמל בשבת, אבל לצער אחד השני במשפחה, או לצער  ולפגוע בשכן/חבר או להטריח  ולצער בחינם אנשים בגלל עצלות, הם דברים  שמאד מצויים ושכיחים ,  ולכאורה נראים  הדברים  קטנים של מה בכך,  אולם אנשים לא מודעים לחומרת הדבר, שכל צער קטן  שאדם  גורם לזולתו בעולם הזה, גורם לפגם רוחני גדול בעולמות העליונים (כי נשמות  יהודים הם פנימיות העולמות ), ולמרות שכביכול נראים הדברים פעוטים  ו א נתפסים  בעינינו ממש כעבירות  של איסורי תורה, אבל  אלו הן עבירות ממש לכל דבר וענין,  ובגלל חוסר  ההקפדה  שלנו שלא לצער את הזולת, שם בדיוק  היא נקודת התורפה, שנכנס יצר הרע  מכשיל אותנו ממש. אדם נבחן  דווקא במעשים הקטנים, ומהתורה  ניתן לראות, איך נבחר משה רבינו להיות רועה ישראל,  בזכות רחמנותו על כבשה קטנה,.

מתברר , שרוב תיקונו של אדם בעולם הזה, הוא דווקא במצוות של בין אדם לחברו, ששם  אנשים פחות מקפידים, ושם  במקום החסרון, יצר הרע  פועל חזק ומפיל  את האדם,  ולכן באנו לתת לכם מדריך ענייני פרקטי  ומקיף  בכל תחומי החיים לתיקון האדם- מומלץ לכל אחד להדפיס המצגת הרצ”ב, לשמור ולשנן – ולהפיץ לחברים ולכל מדיה- כי זה עיקר ההתמודדות שלנו בעולם.

רצ”ב חומר יקר ורב ערך – מסודר לפי נושאים -לתיקון האדם  – שלוקט בקפידה רבה- ובו כתובים מקרים פרקטיים מהחיים, ממקורות חז”ל. ניתן להדפיסו /לעשות פוסטרים לשימוש כללי לזיכוי הרבים ובאופן  אישי , אולם לא למטרת מסחר.

הגדרה: בהלכה היהודית, אונאת דברים הוא איסור לצער אדם בדיבור ולפגוע בו.

להורדת המצגת/ הדפסה

 מסע לתיקון האדם- אונאת דברים- (10 עמודים קובץ pdf)

 

להורדה/ הדפסת המצגת:

מסע לתיקון האדם- אונאת דברים

ספר זוהר ברכת כהנים- סגולתה, קדושתה, אמירתה

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, מסרים, עלוני גאולה

.

להורדה:

זוהר ברכת כהנים- (16 עמודים- קובץ pdf)

כריכה-ספר ברכת כהנים

   

להורדה/ הדפסה:

זוהר ברכת כהנים_

סוד המ’ והרמז

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, סוד האותיות והמספרים

סוד האות מ' ואיך הכל מתחבר למשיח ולגאולה - עיקרו של המאמר הוא באמצע

האות מ(40) היא אות המקור. היציאה ממקום אל לכיוון מקום אחר.
האות שונה מהאות ל’. ל’ היא אות ההגעה ליעד. כלומר השאיפה להגיע למקום מסויים והגעה אליו.
לכן אומרים להיכן פניך מועדות, לאן לאיפה, כלומר לאן אתה רוצה בסופו של דבר להגיע.
לעומת האמת מ’ שאומרים מאין באת, כלומר מה מקום היציאה שלך.
אז האות מ’ היא סוד כח המקור והיציאה ממנו לעומת האות ל’ שהיא השאיפה להגיע למקום אחר.

שואלים שאלה מעניינת: מדוע אם כן האות ל‘ מגיעה לפני האות מ? שהרי לכאורה קודם כל האדם יוצא מהמקור ואז מגיע אל היעד, כלומר ראשית מ’ ורק לאחר מכן ל’. אז למה באותיות העבריות הל’ קודמת?

התשובה היא שהאדם לפני שהוא יוצא מהמקום שלו הוא נמלך בדעתו לצאת, כלומר השאיפה מתחילה קודם ואז בא היציאה  מהמקור. לכן הל’ קודמת למ‘.

מ’ גימטריה 40.
ולד בגימטריה 40 כי הולד נוצר ב40 יום הראשונים.
חלב בגימטריה 40 כי הוא התהליך הבא של הולד עד שהופך לילד.
משה רבינו עלה להר סיני 40 יום והוריד תורה חדשה לעולם והביא את העולם ממקום א למקום ב’
בני ישראל היו במדבר 40 שנה כדי שיוחלף הדור שהיה במקום א’ למקום ב’.
רק בגיל 40 הגבר מקבל בינה (מה שאשה מקבלת מהרגע הראשון אגב). בינה זה הכח להבין דבר מתוך דבר. כלומר מהבנה אחת להבנה במקום אחר – אחרת – נוספת. וזה בגיל 40.
המבול ארך 40 יום והביא את העולם ממקום א’ טמא לעולם טהור מקום ב’.
גניבה או בשפה היפה שלה גזל היא גם בסוד האות מ’ – והיא גם בגימטריה 40 – כי אדם שגוזל ממון מאדם אחר כאילו רצח אותו שהרי כסף נקרא בתורה דמים. ואז לוקחים לאדם את הדם ממנו הוא מת.
יש כידוע לחוטא 40 מלקויות כדי להביאו מחוטא לטהור. 

האות מ’ הראשונה בתורה מופיעה במילה מים. מ’ הם סוד המים. המים הנוזלים ממקום למקום.


הדעת (404) נמשלה למים כמו שהמים מחלחלים מטה כך הדעת יורדת מטה לגוף, עד שלעתיד… ומלאה הארץ דעה כמיים לים מכסים…

רמז אותיות  רז מ – (רז = 207 = אין סוף) שמוצאים את הרז בבריאה שהיא  האות מ‘ אנו רואים רמז.. כפי שנסביר:

כל העולם בנוי מהאות מ האות מ’ יש לה צורה מיצבת… ויציבה היא האות האמצעית שמחזיקה את הכל אמת זה האות הראשונה א והאחרונה ת באמצעה המ‘ המייצבת

בלעם רצה לבלוע את האות מ מכל העולם,

זה האות מ’ של המשיח מלשון מ’ שיח {שיחה} המשיח יגלה את המ’ הסתומה, שנמצאת בכל הבריאה והיא חומר הבריאה שהוא אלוקות בעצם מהותו, רק שכיום זה נשאר סתום (מאמר סתום)

חומר זה על הבסיס והמוצק של הבריאה שרואים… ניקח את החומר שזה כל מה שאנו רואים בעין… נוציא מה’חומר’ את האות ‘מ‘ מה נשאר – ‘חור’ תהפכו את האותיות של חור זה יוצא רוח ז”א בתוך החומר יש את מימד הרוח.. ה’מ’ מייצבת אותו…

האות מ… כשהיא לבדה זה מאמר סתום זה מצב לא טוב .. חייבים חיזוקים ממספרים ואותיות אחרים… דם = 44 זה ללא הא‘ אנחנו צריכים לעשות אדם

וכן ‘מת = 440’…  מת זה ענין של ה4 לבד… כמו החומר שיש לו 4 קצוות  לכן הגימטריה של אמת = 441 ז”א אמת זה ה1 שהיא לוקחת את המת שבגשמי החולף והופכת אותו לאמת…. לכן ‘אין מספר’ שווה 441 שזה אמת… “ולגדולתו אין מספר כך נאמר”… מי שמחובר לאמת הוא חיי…

דוגמה נוספת:  ילד = 44 = ילד הוא רוצה חומריות… עד גיל 13 שבו נכנסת הנשמה… ואז מתקדם לקראת היותו אדם = 45 

זה ה גאולה=45 להתחיל להיות אדם = 45 להפסיק להיות ילד שרק רוצה לקבל, להתחיל להשפיע לבורא נחת רוח. אדם מלשון אדמה לעליון להבין שכל מה שנראה כחומר זה אלוקות והקב”ה פועל ומראה לי את זה ככה את המציאות

  • לכן מקדש זה אותיות מקדש

המטרה לקדש את החומר, וזה מה שהורגש במקדש כל החומר נהיה כאפס לעומת האלוקות שנראת שם, כמו גודל הארון שלא תפס מקום, וכו’ שאר הניסים שחשו כולם במקדש, וכן מקדש שווה 444 ענין המקדש שהוא דווקא על הארץ הגשמית שיש לה גם 4 רוחות וזה ענין ה’מ’ שאמרנו… זה לקדש את החומר…

תקחו את המספר של אמת 441 תוסיפו את האמת של האמת… ז”א 441 ועוד שלוש אותיות יוצא בדיוק 444… זה מקדש קידוש החומר מכל כיוון… וזוית וזה עניין הרמז = רז (207=אור) + האות מ’ שדיברנו עליה… זה מאיר לנו את האור של המ’

וזה גם עניין המספר מ‘ + ספר (מלשון סיפור של המ כמו מ’ שיח וכן הרמז מרומם את הקדושה ע”י שקולטים דבר מתוך דבר ולכן זה גם רם + ז = 7 – המימד השביעי הקדוש שבנו

זה מאמר לכבוד סוכות, מעוניינים במאמרים נוספים על שאר האותיות? נא ציינו בתגובה


נספח

אמנם האות ה’ היא סוד ההיריון הנשי, אבל העובר נחשב אדם רק ביום הארבעים. מ’ בגימטריה 40.
גם המקווה חייב להיות 40 סאה – ולכן דווקא ב40 האדם עובר ממקום טמא להיות טהור. ממקום למקום.
התורה ניתנה לאחר שמשה עלה 40 יום. כי עד אז היו בני ישראל ככל העמים ואחרי מתן תורה הגיעו למקום חדש שהוא העם הנבחר. לכן דווקא 40.
לכן גם ולד בגימטריה 40, אבל האם הופכת להיות אם ביום ה41 לכן אם בגימטריה 41.
אין מים לשון יחיד. מים זה תמיד רבים – מהסיבה הפשוטה שכל טיפת מים ניתן לחלק אותה עוד ועוד. זה תמיד רבים.
המים מסוגלים להיות בשלושה מצבים נוזל – מוצק (קרח) וגז (אדים). כי הם בסוד המעבר ממקום למקום.
אם מ’ היא נקודת מוצא, כלומר מקום אז היא דבר דומם שלא זז. לכן המילה דומם או דום הם פירוש המילה
הד’ הדלה מחברת בין מ’ למם סופית ולכן הוא הסוף של אותו החפץ והוא דומם כמו דל שאינו זז.

במילה מים יש חיות הם נעים ממקום למקום ולכן יש י’ בתוכם. סוד החיות. במילה דומם אין י’ ולכן היא סמל לדום.

אם האות מ’ היא אות היציאה ממקום אל מקום אחר, אז נסביר שהמילה אמת היא אם ומת.
כלומר האם נותנת חיים ואז האדם מת. יש א’ שהוא כח הנשמה החיות, ואז יש ת’ אות האחרונה המסמלת את המוות. אבל באמצע יש מ’ המ’ מסמלת לנו את המעבר מלידה למיתה.
האם נותנת חיים היא הא’ – המ’ הוא תהליך החיים – היציאה מהלידה לכיוון הת’ שהיא המיתה. 

צורת האות
גם האות ל’ כמו האות מ’ בנויות מכ’ + ו’ – אלא שבאות ל’ הו’ מעל לכ’ ובאות מ’ היא צמודה לו ולצידו. מדוע?
הסבר פשוט: הכ’ שהיא הצורה כלומר האדם מביט רחוק באמצעות האות ו’ לאן הוא אמור ללכת.
לעומת זאת במ’ הכ שהיא הצורה כלומר האדם מסתכל בפנימיות שלו – כלומר מהיכן הוא בא.
ל’ נראית כמו אדם שצופה מרחוק ליעד לשאיפה למקום אחר. המ’ מסוגרת ומסתכלת בפנימיות שלה מאין היא באה.
ערכה המספרי

פירוש המילה מלאך בתורה היא שליח של אלוקים.
המלאך הוא כמו מלך אבל עם א’.
המלאך הוא מ’ יוצא ממקום מסויים ויש לו שאיפה בסוד האות ל’ ללכת בעזרת הא’ שהיא הציווי האלוקי לך’ סופית שהיא מקום היעד.
לעומת מלך שאומר מדעתו ללכת ממקום אחד לשאיפה למקום אחר להגיע ליעד מסויים ללא הא’ כי זה מדעתו.

יש משנה שאומרת מאין באת ולאן אתה הולך ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון.
מאין באת? מטיפת זרע מסריחה
לאן אתה הולך? לקבר שהוא מקום העפר רימה ותולעה.
לפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון? לפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא.

מאין באת – סוד האות מ’
לאן אתה הולך – סוד האות ל’

פולמוס בענין הקיצין בקו סוד החשמל

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-כללי, סוד החשמל

9 קבצי שמע קצרים  יש לשמוע את המספר הגבוה ולרדת לנמוך הבא אחריו

מכון המקדש מאשר: פרה אדומה נולדה בישראל. צפו

נכתב על ידי מערכת כי לה' המלוכה ב-. פורסם ב-בית המקדש השלישי, כללי, תיעוד אירועים

מכון המקדש’ מאשר כי ב-28 באוגוסט השנה נולדה פרה אדומה ‘טהורה’ וזאת לראשונה מאז ימי בית המקדש השני. הפרה האדומה עומדת בדרישות הנבואה שכן היא אדומה לגמרי – עובדה אותה אישרו רבנים מומחים מספר ימים לאחר לידתה

כעת ממתינים להתפתחות בימים הקרובים ובמידה והיא לא תצמיח שיערות לבנות או שחורות, היא תוכרז סופית כפרה האדומה שנולדה מזה 2,000 שנה בארץ ישראל . לדברי גורמים במכון המקדש אפרה של הפרה ישמש לטיהור אנשים טמאים ולבניית בית המקדש השלישי.

בסרטון ששחרר המכון ניתן לראות את העגלה הקטנה לצד אמה. ממכון המקדש נמסר שהפרה עברה בדיקה מקיפה בידי רבנים ואלה קבעו כי היא “מועמדת בת-קיימא לפרה האדומה המקראית” וכי היא “צפויה להביא לחזרתו של הטוהר המקראי לעולם”.


כל זה בימים של טהרה ערב יום הדין, וזה בתקופה שפורסם הצופן היחיד בתורה של ‘ימות המשיח’ בדילוג 7790 = תשע”ט – שבו מדובר על נושא של טהרה. לחץ כאן למעבר לצופן

פרה אדמה תמימה = 1820 (מילוי)

לסרטון על סוד 1820 לחץ כאן

2018 זה אותם ספרות של 1820


גאולה… פרה אדומה… מקרי?!

פורסם בחדשות ב 3:58 = משיח – ו 1:11 = פלא

הכנה איך לעשות תשובה שלמה לראש השנה- לוח שיפוט עצמי- לנשים הרבנית ורד סיאני

נכתב על ידי בחגוי הסלע ב-. פורסם ב-התחזקות, כללי, עלוני גאולה

להורדה/הדפסה:  לחץ על הקישור : לוח שיפוט עצמי לראש השנה-   תשעט

     

               

נהנה מהאתר? נא השתתף בהחזקתו

  • לתרומה תרומה חד פעמית או הוראת קבע בכרטיס אשראי, לחץ כאן

הרשם לרשימת התפוצה

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE