"טרוף טורף יוסף, חיה רעה אכלתהו"
שהדברים הנכתבים בפוסט זה יהיו לעילוי נשמת החיילים הי"ד
שמות החיילים שנרצחו בגבעת אסף ע"י מחבלים רוצחים הם:
יוסף כהן
ויובל מור יוסף .
לשניהם את השם יוסף בשם
בלידת יוסף אומרת רחל אמנו: "ותאמר אסף א-להים את חרפתי ותקרא את שמו יוסף"
אסף – גבעת אסף מקום הפיגוע.
כל זה מתרחש בפרשת השבוע שבה אנו קוראים על ירידת יעקב בעקבות יוסף למצרים
כאשר יוסף נפגש עם אביו,הוא בכה על צווארו של יעקב, אך יעקב לא בכה כלל.
לפי רש"י: יעקב היה עסוק באמירת:
"שמע ישראל"
שימו לב הגימטריה של "שמע ישראל" 1118
השעה שבה התבצע הירי על החיילים יוסף כהן, ויובל מור יוסף הי"ד היא 11:18
עוד נאמר בפרשה "אָנֹכִי, אֵרֵד עִמְּךָ מִצְרַיְמָה, וְאָנֹכִי, אַעַלְךָ גַם-עָלֹה; וְיוֹסֵף, יָשִׁית יָדוֹ עַל-עֵינֶיךָ." מסבירים כל המפרשים שכשנמצאים במצרים מצרים זה המצב של החושך של כל אחד ואחר מצב שבו הוא לא רואה את האור אז יש מצב של ויוסף ישית ידו על עינך. אתה לא תראה את הסוף יהיה לך מסתור בעיניים הכל יהיה חשוך… מיוסף אנו לומדים איך יוצאים מהגלות ומהצרות…
כדי לצאת ממצרים היו חייבים לקחת את עצמות יוסף. זה היה המפתחות כדי לקרוע את הים ולצאת… יוסף זה האיש שכתוב עליו שהיה איש מצליח שהיה במצב הנמוך ביותר בתוך הכלא במצרים בגיל 17… גם שם הוא ראה את הקב"ה אז מה יש להיות בעצב עם ה' איתי. כל יהודי צריך ללכת בדרכו של יוסף לרדת למצרים ואז לצאת בשמחה
יוסף זה אותיות י' סוף י' זה הקב"ה שנמצא גם בסוף כמו גם יעקב זה י' עקב הקב"ה נמצא בסוף ובעקבים ונושא אותנו ומחזיק אותנו…
קראנו בפרשה את הקטע המרגש: "אני יוסף" בסוף כל אחד ה' יגיד לו אני יוסף … בסוף החיים של כל אדם האדם יראה שכל מה שעבר עליו זה ישירות מהקב"ה ומאהבתו אליו… "ולא יכלו לעמוד כי נבהלו מפניו"….
"בכל צרתם", בעת שהיו בצרה בגלות, "לו צר" היה דומה להם כאב שצרת בנו צר לו כאילו היה צרה לו לעצמו,
כבר נאמר לנו מראש וְאָנֹכִי, הַסְתֵּר אַסְתִּיר פָּנַי בַּיּוֹם הַהוּא,
שימו לב הגימטריה של "גבעת אסף" זה כמו הגימטריה של "הסתר אסתיר" 1336 (פורים =336)
מי שמחזיק חזק בקב"ה כמו יוסף הצדיק. אדם כזה גם בחושך הגדול של חייו ישמח כי מה רע לו ?! יש לו את הקב"ה לצידו, ולעולם לא יעזוב אותו…
אדם זה יהיה בשמחה תמיד ויזכה לצאת מהגלות. ומהגלות יוצאים רק בשמחה והודיה
"כִּי בְשִׂמְחָה תֵצֵאוּ וּבְשָׁלוֹם תּוּבָלוּן הֶהָרִים וְהַגְּבָעוֹת יִפְצְחוּ לִפְנֵיכֶם רִנָּה וְכָל עֲצֵי הַשָּׂדֶה יִמְחֲאוּ כָף"
שימו לב בשם החייל מור = (עוד באנגלית) בפרשת השבוע עוֹד יוֹסֵף חַי וכי הוא מלך במצרים
מי שרוצה למלך במצרים להיות מלך בתוך הצרות שלו ולהיות רגוע ורוצה לצאת ל"גאולה = 45" חייב להכניס את הא' לגולה ואז יקבל גאולה
הגימטריה הרגילה 450 = גאולה (פי 10)
המילוי 933 = מלך המשיח (גדול)
רגיל ומילים 453 = מלך המשיח (רגיל)
אתב"ש 667 = בהסתר
2160 = יראה (פי 10)
ירושלים זה מלשון יראה שלמה
ירושלים זה המקום שבו כל העולם אמורים לקבל יראה מהקב"ה
בירושלים מתרבים לאחרונה סימני הגאולה בהקשר לאריה / יראה
החל בבחירת ראש העיר משה ליאון (אריה באנגלית) בבחירתו במהפך ברגע האחרון (כמו עם טראמפ) זה איתות משמים
וכעת אריה קינג מצטרף לקואליצה של ליאון יש לנו גם: ליאון, וגם קינג וגם אריה 3 פעמים אריה וזה נוסף על הרמז של החתול וגם של הנחש בכותל (חתול ממשפחת האריה) בנוסף בקרוב יוצא סרט חדש של מלך האריות מעל 50 מליון איש צפו בטריילר כבר… כל זה רמזים לקראת מלכות ה' שהולכת ונפרשת על הארץ
בשם המפלגה של אריה קינג "מאוחדים" טמון כל סוד הגאולה
האחדות = 424 = משיח בן דוד
הרמז המלא בגלרית הרמזים תשע"ט בעמוד הראשי של האתר
לקבלת עדכונים ורמזים לואצאפ לחץ כאן
עוד תוספות בנושא:
קרה לך לפעמים שהרגשת ייאוש עקב מצב מסוים שאת/ה עובר/ת? נראה לך שאין תקוה, ולעולם תישאר/י למטה? התחזק/י וקומי על רגלייך כי הגלגל כבר יסתובב לטובה * כדאי שנזכיר לעצמנו שגם ברגעים שנראה שאפסה התקווה, הכל יכול להשתנות מהו כוחו של גלגל?
הכל יסתובב לטובתך..
בפרשת השבוע פרשת ויגש, מסופר כיצד יוסף שלח לאביו יעקב עגלות להורידו מצריימה. אומר על כך 'השם משמואל' שיוסף רימז לאביו דרך העגלות, שלא ידאג מירידתו מצרימה, כי בדומה לגלגל העגלה שרגע אחד הוא למטה ורגע אחר כך למעלה הוא אמנם יורד עתה מצרימה, אך ברגע אחד יוכל לעלות משם.
יעקב הבין את הרמז ככתוב: "וַיַּרְא אֶת הָעֲגָלוֹת אֲשֶׁר שָׁלַח יוֹסֵף לָשֵׂאת אֹתוֹ וַתְּחִי רוּחַ יַעֲקֹב" (בראשית מה,כז), כשהבין שהגלגל יכול ברגע להסתובב מעלה לטובה התמלא בחיות והתעודד. ולכן, לא כתוב בפסוק להוריד אותו מצרימה כפי שנכון לומר 'לרדת מהארץ' – שכן ארץ ישראל גבוהה מכל הארצות, אלא כתוב בפסוק : "לשאת אותו" לרמז שמטרת העגלות הייתה "לשאת" לרומם את רוח יעקב שלא ישבר מירידתו.
באופן דומה אומר המשך חכמה על הפסוק: "אָנֹכִי אֵרֵד עִמְּךָ מִצְרַיְמָה וְאָנֹכִי אַעַלְךָ גַם עָלֹה וְיוֹסֵף יָשִׁית יָדוֹ עַל עֵינֶיךָ" (בראשית מו,ד) ה' אמר ליעקב: "אל תפחד לרדת מצרימה, אני ארד עמך וגם אעלה אותך "ויוסף ישית ידו על עיניך" מה שקרה ליוסף יראה לך בעיניים כמה אדם יכול לעלות ברגע, שביום אחד עלה מאסיר בכלא, למשנה למלך מצרים.
אז אם קשה לנו בתחום מסוים ואנו מרגישים למטה, מכאן אם נאמין וה' יחליט הוא יכול מהר מאד להעלותנו מעלה, ולסובב את הגלגל אל יאוש. כמה מקרים קרו לי בחיי, בניסיונות מסוימים שכולנו עוברים, שנראה היה שאין תקוה, וברגע אחד ה' סובב את הגלגל בצורה כה פלאית מול עינינו המשתאות.
סיפור על אישה לאחרונה, שהם היו עניים מרודים, ולפתע ממש במקרה (ואין מקרה, מקרה הוא אותיות רק מה'…) מתקשרת אליה חברה מחו"ל שסמכה עליה, והתחננה שתמכור לה דירתה בירושלים, וציינה ששווי הדירה הוא 1,800,000 ₪, אך בגלל שהם לחוצים מאד לקבל בדחיפות 700,000 ₪, היא מוכנה שתמכור הדירה בכמה שתמכור ותרוויח על הדרך כמה שתרצה, אך העיקר ותשלח לה בדחיפת 700,000 ₪. תוך שבוע הם מכרו את הדירה והרוויחו כמה מאות אלפים, הם ספרו את הכסף והיו כחולמים. ולא הפסיקו להודות לה' על הנס שתוך כמה ימים – מאשפות הרים אביון…
אכן ברגע יכול ה' להעלות האדם מתחתית לפסגה, כל אחד בתחום אחר, אך חשוב להדגיש שבכל זאת, לפעמים ה' מגלגל לטובתנו שנחכה עד שהגלגל יעלה. ואז עלינו להזהר שלא לדחוק את הקץ, דבר שימלאנו עצבות כפירוש הבית אהרן על דברי הפסוק בתהילים: "יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ" (תהלים טז,ד). "ירבו עצבותם למה הם בעצבות? כי "אחר" מה שצריך להיות אח"כ, "מהרו" הם רוצים למהר שיהיה כבר עכשיו.