הכנות אחרונות לקראת הגאולה
 
אנחנו, אנחנו הרוצחים | מסר

אנחנו, אנחנו הרוצחים | מסר

מסר שנמסר לפני כשנה לאחר הטבח בהר נוף ירושלים - מאת: דני 18

אני מאד מאד סובל ממה שקרה אתמול. סובל בלי סוף. ארבעה קרבנות-ציבור. יהודים חשובים ביותר. ערבים רצחו אותם. אבל מי הרוצח האמיתי? אנחנו. [ירמיהו ב' ל': 'אָכְלָה חַרְבְּכֶם נְבִיאֵיכֶם כְּאַרְיֵה מַשְׁחִית', ע"ש] הערבים הם פראי-אדם, שונאים יהודים כמו שישמעאל תמיד שנא את יצחק, מאז ומעולם. אבל, הרוצח האמיתי זה אנחנו! ולמה? אני חושב שהמילים שלי יביאו אתכם לתדהמה, ואולי אפילו לכעס, אבל האמת – היא אמת. אנחנו, עם ישראל, האהובים של הקב"ה ['עַם קְרוֹבוֹ'], אנחנו גורמים לקב"ה כביכול צער ['וַתִּקְצַר נַפְשׁוֹ בַּעֲמַל יִשְׂרָאֵל', עי' תומ"ד פ"א, 'לשארית נחלתו'], כי אנחנו בדור הזה לא מתנהגים כפי שיהודים צריכים להתנהג. אני לא מדבר על החילונים שהם מאד רחוקים מהאמת, ואני לא מדבר על האלה שעם כיפות-סרוגות שלא כל כך קרובים לקב"ה, אני מדבר על הכיפות הסרוגות שהם יותר קרובים לה', ובראש ובראשונה לחרדים מכל הסוגים.

אנחנו. אנחנו הרוצחים!

היהודים האלה – הם היו בין הטובים ביותר בעם ישראל, הם היו דוגמה, ואנחנו, אנחנו לא חיים כמו שהם, אנחנו לא מנסים להיות כפי שהם. ה' לקח אותם. וברור לכולם שה' לא-סתם לקח אותם. זה היה מכוון, זה היה מתוכנן בשביל להגיד לנו משהו, בכדי ללמד אותנו.

והצורה שהם נרצחו – היתה צורה נוראה. צורה קשה ביותר ['בְּשַׂר חֲסִידֶיךָ לְחַיְתוֹ אָרֶץ']. שחלקם, חלק מגופם הופרד ע"י הגרזן או הסכין של פרא-האדם. היה דם שזרם על כל הריצפה שם בבית-המדרש. ולמה? למה אנחנו צריכים לראות את זה? כי אנחנו חייבים לעשות תשובה. הגענו למצב רציני ביותר, לנקודת-הזמן בהיסטוריה שֶבָּהּ צריכים לעשות החלטות קשות, החלטה לעזוב את עגה"ז, ולחזור להקב"ה, כי אם לא – זה יהיה הסוף שלנו. אבל הם בגן-עדן, ואם אנחנו לא נחזור בתשובה – אז חוץ ממה שנסבול פה בעוה"ז, גם לא יהיה לנו עוה"ב, חס ושלום. ולכן אנחנו חייבים ללמוד ממה שקרה. ['שִׂימוּ לְבַבְכֶם עַל דַּרְכֵיכֶם'].

והבעיה היא שלומדים דברים מצחיקים. לומדים שצריך שמירה ליד כל בית ספר… לומדים שצריכים שמירה ליד כל בית כנסת… כאילו שהם לא יודעים שיש שמירה. מלמעלה. ולומדים מזה שצריכים לתת לכל בן-אדם שיכול להשתמש בנשק – ללכת כל הזמן עם נשק. זה מה שלומדים.

אבל לא מבינים, מי זה 'שומר ישראל'? אנחנו מתפללים, ואנחנו אומרים תהילים, ואנחנו עושים כל מיני דברים ['מְלוּמָדָה'], אבל לא מבינים באמת מי שומר ישראל. אז האחים שלי והאחיות שלי, אני מבקש מכם לשבת רגע, ולחשוב, האם אתם רוצים להיגמר ככה בצורה כזו, אבל בלי העוה"ב, או שאתם רוצים לקבל משיח צדקינו? זו הבחירה שלכם! [הרמ"ק בפי' לזוה"ק שמות י"ז ע"א].

 

ואני אעבור פה על כל הבעיות שלנו, מה שמונע אותנו להגיע לרמה שמאפשרת לנו לקבל משיח צדקנו.

נכון, אנחנו מתפללים, נכון שאנחנו אפילו מתפללים שלש פעמים ביום במנין, נכון שאנחנו עושים כל מה שאנחנו צריכים לעשות, אנחנו לומדים, אנחנו עושים את כל החגים כמו שצריך, משתדלים. אבל יש, לא כולם, ברור, אבל יש פה קבוצה גדולה מאד, גם של חסידים, גם של ליטאים, גם של ספרדים, וגם של אשכנזים, שהם רודפים את העגה"ז, שהם בוטחים בכסף, בוטחים בבנקים, בוטחים בהלוואות שהם נותנים עם הרבה ריבית, בוטחים בקופ"ח, בוטחים בכל מיני אנשים וסוגי דברים,אבל בהקב"ה לא בוטחים ממש. [ישעיהו ל"א: 'עַל סוּסִים יִשָּׁעֵנוּ'].

עכשיו, אנחנו כבר הגענו למצב שהרבה אנשים כבר אין להם כל כך לחם על השולחן ['שתכלה פרוטה']. יש הרבה זוגות שנשענים על ההורים שלהם, כי אפילו ששנים עובדים – בכל זאת לא גומרים את החודש. הנה, זוהי רק ההתחלה של 'האימונים' שלנו בביטחון. ובהתחלה ה' נותן לנו להשען על ההורים, וכאשר ההורים לא יוכלו לתת יותר, אז מה תעשו? הלוואות. וכשתכנסו ל'בְּרוֹךְ' עם ההלוואות – תצטרכו לחפש את הקב"ה, כי תאבדו את הכל, את כל העגה"ז, ותצטרכו לחפש את הקב"ה.

וזה לא רק בנושא של הכסף, בעיות של חוסר משכורת או אי-יכולת לגמור את החודש, זה בכל דבר ודבר. יש היום מלא מלא מחלות, אבל אני לא מאמין שאנחנו יותר חולים מאשר הדורות הקודמים שהאנשים היו נפטרים מדברים שהיום כבר לא קורים. אבל מי שולט עלינו? קופות החולים, הביטוח הרפואי, הרופאים עצמם… והם יכולים למכור לנו כל 'לוֹקְשְׁ' ונרוץ אחריהם כמו שהם מי-יודע-מה [משלי י"ד ט"ו]. ובאמת הרוב הם "מי יודע מה"… לא שוים כלום. שקרנים. הם משתמשים בנו בשביל להתקדם, בשביל להרוויח. לא כל רופא, אבל לא לשכוח מה שכתוב על הרופאים[קידושין פב.], וזה לא השתנה. אמנם יש כמה רופאים פה ושם שבאמת הם משתדלים, אבל אלה יודעים שיש הקב"ה. אפילו הגוים הטובים שהם רופאים – הם יודעים שרק הקב"ה הוא מחליט מי יהיה בריא ומי לא, שלא נדע. [איוב י"ב: 'אֲשֶׁר בְּיָדוֹ נֶפֶשׁ כָּל חָי'].

אבל זה לוקח לנו הרבה זמן בכדי להבין את זה. והאדם, רק לפני שהוא נפטר אולי הוא יתפוס את זה. ורק אם הוא עושה אימונים כל הזמן, במשך כל החיים שלו – הוא יכול להבין את זה, כי זהו דבר מפחיד, דבר מפחיד ביותר. כי האדם מפחד על החיים שלו, הוא מפחד מהלא-ידוע. עולם הבא – הוא לא יודע, זה 'סימן שאלה' בשבילו. ובא רופא, שהוא מאמין שהוא מומחה, ושהוא יכול להציל אותו, אז הוא מחזיק בו, כי הוא צריך אותו. הוא יכול גם לבקש מהקב"ה – אבל באמת הוא סומך על הרופא. האם היהודי סומך על הקב"ה ולא על רופא? ברור דבר אחד, וזה אמת! אמת! אמת! שרק הקב"ה הוא המחליט בכל דבר שקיים, אין משהו אחר. כל האנשים האחרים – הם שחקנים בתיאטרון של הקב"ה כביכול, והם עושים אך ורק מה שה' נותן להם לעשות.

אז לכן, אפילו אם ח"ו הבן-אדם נפטר ממחלה ח"ו, הוא יודע שזה חלק של מה שחייב להיות. זה כתוב, וזה חתום, ולא יכול להיות אחרת [הגזרה אמת – והחריצות שקר, רמב"ן עה"ת פר' וישב]. ואם הוא מקבל את זה בצורה נכונה, אז יהיה לו עוה"ב. ואם לא – הוא לא יכול להתרגל לעוה"ב, הוא צריך לעבור דברים בעוה"ב בכדי להתרגל. לא כל אחד יכול ללכת לגן עדן, צריכים להתרגל לגן-עדן, צריכים שיהיה איזה בסיס לקבל את החיים-שאחר-החיים, את החיים בגן עדן, זה לא דבר כל כך פשוט. ['בֶּאֱמוּנָתוֹ יִחְיֶה', ר' מקורות לפרק 'בין ידידים']

הצדיק, הוא יכול להכנס לגן עדן בקלי-קלות, כי הוא בנוי לכך, הוא הכין את עצמו לזה ['הַתְקֵן עַצְמְךָ בַפְּרוֹזְדוֹר'], אבל השאר לא יכולים. איך אפשר לשים רשע בגן עדן?!… מה הוא יכול להבין בזה?!… ['אֵין זוּלָתְךְ מַלְכֵּנוּ לְחַיֵּי הָעוֹלָם הַבָּא'] זה יהיה גיהנום בשבילו גם כן… אז לכן אנחנו חייבים לבטוח אך ורק בהקב"ה. זה הדבר הראשון.

דבר שני: "קדושים תהיו". קדושים תהיו. אתם שומעים? קדושים-תהיו! [דניאל פרק 160] מה זה אומר? האם זה אומר שאשה יהיה לה פיאה שנראית כמו שיער? לא! האם זה אומר שכשהיא הולכת ברחוב היא הולכת עם בגדים כל-כך צמודים שאפשר לראות את צורת-הגוף שלה, וזה מושך עינים של גברים אחרים? האם זה מה שזה אומר? לא! אז מה זה אומר? זה אומר שצריכים ללכת ולאכול ברחוב בצורה בלתי-צנועה? לא! אז מה זה אומר כן? מה זה 'להיות קדוש'? אם גבר הולך ברחוב והוא אינו שומר על העיניים, למה? כי זה מצחיק, זה מבייש אותו לעשות את זה ['וְסָר מֵרָע מִשְׁתּוֹלֵל']. או שזה בכלל יותר מעניין אותו להסתכל על הנשים החרדיות היפות, ולצחוק מהנשים החרדיות שמנסות להיות בצניעות.

יהודי חייב לשמור עיניים. תמיד. גם מגברים וגם מנשים. אין הבדל. לא צריך להסתכל על מה שבן-אדם אחר עושה. זה לא מעניין אותנו. ברחוב במיוחד. אנחנו צריכים להיות קדושים, בלי מחשבות לא-טובות. אנחנו צריכים לשמור על עצמנו נגד זה. אנחנו חייבים לגדל את הילדים שלנו בצניעות, גם הבחורים וגם הבנות ['אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים… אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת…']. כולם. כולם. בדיבור, בהתנהגות, בתנועות-הגוף, בלבוש, ובשמירת העינים. וגם אשה צריכה לעשות שמירת-עינים. היא לא צריכה להסתכל על כל דבר שקורה. לא צריכים להסתכל גם על חיות יותר מדי, כי זה לא צניעות. חיות אין להם בושות, יש להם רק במידה מסוימת [עירובין ק:], אבל בדרך כלל אין להם בושות. אז לא צריכים גם להסתכל על חיות.

ואי אפשר להגיד תהלים, ולבכות, ולהיראות כמו איזו שחקנית-קולנוע לא צנועה. אי אפשר שהבן-אדם יעטוף את עצמו בטלית, ויניח תפילין, ויתפלל, ויבקש מהקב"ה בקשות, וכשהוא יצא החוצה הוא מדבר ומספר בדיחות לאשה אחרת חוץ מאשתו [אבות א' ו']. וגם לא כדאי לו לספר יותר מדי בדיחות לאשתו. וזה החיים שלנו היום.

ישנן זוגות שיוצאים לאכול במסעדות, זה "זמן טוב ביחד". משאירים את הילדים – והולכים. פעם לא היה כזה דבר בארץ, אבל עכשיו יש כזה דבר. מה זה אומר לשבת במסעדה? מה?! אין שום בעיה בזה. אבל ישנה בעיה גדולה! מה? הם יושבים ויש שם תורה?!… יהודי יודע, שליד שולחן יושבים עם תורה. ואם לא – זה לא יכול להיות. והם יושבים, ומפטפטים על שטויות, וזה כאילו שהקיאו על השולחן [אבות ג' ג']. ואת זה לא מבינים.

אנחנו נכנסנו לעולם-של-גשמיות שאי אפשר לתאר את זה. זה כל כך גרוע, כל כך הרבה שטויות['וַיֵּלְכוּ אַחֲרֵי הַהֶבֶל…'], ואפילו שיש עכשיו כל כך הרבה בעיות כלכליות – ובכל זאת האנשים מוכנים להכניס את עצמם בחובות בשביל להחזיק את החיים האלה, את החיים של השקר. והם הפסידו עם כל הגשמיות, עם כל המשחקים, כל אחד עם האיפון שלו, הם הפסידו את הרוחניות שלהם. הם נהיו קשים ['עַזֵּי נֶפֶשׁ'] ולא רכים ['קְשֵׁי עוֹרֶף'], ולא פתוחים לאמת. ['הַחֵרֵשׁ הָיָה לִבָּם', שבת קמז:].

אז במקום להעביר את הזמן עם שטויות אני מציע לכם להיכנס לתוך עצמכם, לחפש בפנים את הקשר הזה עם הקב"ה, ולחזק את זה, ולעזוב את כל הדברים האחרים. פשוט לחזק את זה, את החבל הזה, כי זה מה שמציל אותנו, ולא דבר אחר. [תהלים ל"ג י"ז]

אני ממש בכיתי על היהודים האלה. גם ההורים שלי מכירים את חלקם, וגם אני. ואני יודע להגיד שהם בטוח היו צדיקים ['דּוֹדִי יָרַד לְגַנּוֹ.. וְלִלְקֹט שׁוֹשַׁנִּים']. וה' לקח את הצדיקים האלה בצורה שכזאת, כדי שאנחנו נזדעזע מזה ['אַךְ תִּירְאִי אוֹתִי תִּקְחִי מוּסָר…'], כי אם כל אחד היה מת במיתה קלה וחלקה – זה היה אמנם משפיע עלינו, אבל לא כמו שזה כך כאשר הם מתים בצורה כה אכזרית. ואנחנו צריכים לשבת ולחשוב ולהבין למה, ואם לא נעשה את זה – אוי לנו. נעבור מבחן עוד יותר גדול. ['וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי בְּקֶרִי', רמב"ם רה"ל תעניות] ואני מציע לכם לא לתת לזה להיות, ח"ו ['עַל מֶה תֻכּוּ…']. ואם אנחנו נבוא להקב"ה, ונוריד את הראש, ונקבל, ונשתדל להתקבל אצלו, הכל יכול, ואנחנו נקבל אותו כ'הכל-יכול' ולא שום דבר אחר. ששום דבר אחר לא יכול להיות במקומו, שום דבר אחר. לא שום אדם, לא שום ארגון. לא שום כלום. רק הוא. רק הוא. רק הוא.

ואז אפשר למנוע מראות כמו שראינו עכשיו ['וְקִרְעוּ לְבַבְכֶם וְאַל בִּגְדֵיכֶם', משנה תענית פ"ב], ולבקש מהקב"ה לתת לנו את הזכות לקבל משיח צדקנו, ברחמים ובשמחה. ושנבין מה זה אומר לעלות כל כך גבוה כדי להכנס לעולם של משיח, לעולם הבא של משיח. זה לא פשוט, לא פשוט לעלות ככה['מִי יַעֲלֶה בְהַר ה', וּמִי יָקוּם…']. ואי אפשר, אי אפשר לאכול פלאפל בדרך, אי אפשר לשתות קולה או ללקק גלידה בדרך. חייבים להיות רציניים, חייבים להיות קרובים לה', חייבים לדעת ש"אין עוד מלבדו", אין עוד מלבדו! רק הוא, אין עוד. ולהשתדל, ולהתגעגע, להיות אחד – רק אתו. להתגעגע! אתם שומעים?! להתגעגע! להתגעגע למשיח. להתגעגע להקריב קרבנות בבית-המקדש, להתגעגע, להרגיש געגועים, געגועים. ['אַשְׁרֵי הַמְחַכֶּה וְיַגִּיעַ' סוף דניאל, מזמור פ"ד, 'דור שהוא  מצפה למלכותו מיד נגאלין']. כי אם לא מרגישים את זה – לא תוכלו לחיות בעולם כל-כך טוב, כל כך קרוב לה'. אנחנו נהיה בפנים – ואתם תהיו בחוץ [שבת קנג.]. לא כדאי. סוף.

סרט חדש שעלה

רקע סרט

auto → he
בלי

16 Comments

  1. שלום רב חבר אתה צודק במה שאתה כותב אבל נראה לי שעם ישראל נמאס לו מביקורות כבר וכל ביקורת וכל צורת הפחדה עושה הפוך ממה שאתם באתר עושים לא נמאס לכם להפחיד אנשים שמפחדים למשך זמן ארוך הם עושים שטויות גדולות בהמשך החיים כמו במצב שאליו הגענו אתם רואים מה קורה בזמן לחץ.
    על כן אני מציע לכל מי שכותב באתר או מפרסם כל דבר לחשוב טוב על התוצאה של מה שהוא אומר או כותב והגיע הזמן לשמח את העם שלנו מספיק עברנו .
    הדוגמא הכי טובה למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל על זה שהוא דבר לעם ישראל קשות וזה היה רק פעם אחת וזה סוגיית דבר לסלע והוא היכה בו והכוונה לזה שהוא פגע בעם ישראל ברגע שפוגעים בעם ישראל הוא מפנה עורף והכל נשכח כלומר כל הטוב אז צריך להיזהר ביותר בכלל ובפרט לעם שלנו רק באהבה יהיה אפשר לשנות את הדרך של העם שלנו.
    ועוד דבר הוכח תוכיח את אמיתך וההמשך ידוע צריך להיזהר מאוד והמבין יבין .

    1. יוסי

      לפלא הוא שכולם התעוררו לנושא הפחד .. דווקא בתקופה שכל סמטה בארץ בחזקת סכנה… איפה הייתם מקודם?
      במסרי האוטיסטים – העניין שלהם זה לפתוח לנו את העיניים ולהבין מה קורה… אין כאן אפקט הפחדתי כלל יש כאן אפקט של קרבת ה' לי טוב… ועובדה שרבים רבים מחכים למסר הבא… גם ניתוח הוא מפחיד לעיתים אבל לפעמים הניתוח חשוב יותר מהפחד..שמעתי בשם רב גדול ששאלו אותו למה להפחיד את הציבור..? הוא ענה וכי ה' לא מפחיד אותנו..?? ראו את הפיגועים ברחוב לא מפחיד לצאת מהבית…? אז מה מעדיפים לשבת על הפסי רכבת ולאכול גלידה ?? או להתחיל להתקרב לה' (והאמת: שמי שקרוב לה' אז הוא לא מפחד גם מהמוות .. כי הוא ס"ה עובר מחדר לחדר ואדרבה … אז מה שנשאר זה להתקרב לה' ולהתקדם לעבר חיי נצח)

      1. יוסי הצדיק אם תפחיד את העם שלנו במיוחד ברגעים כאלה יחזרו בתשובה אתה צודק אך לא להרבה זמן והשכר שיצא לך מזה זה להפסיד עוד יהודי הגאולה נכון שאתה חוזר בתשובה למה תמנע אחרים בגלל מה שאתה יודע הרבה מהעם שלנו הם לא יודעים חצי ממה שכתבת אם תראה להם את מה שכתבת חצי מהם לא ידפדפו פה בכלל הרצון שלך מעולה אך אתה מתעסק בטפל ולא בעיקר העיקר שיהודים ירצו לעשות רצון בורא עולם בלי שתפחיד אותם וגם עם אנשים חשובים מפחידים זה לא מחזיק הרבה תסתכל ותראה כמה חזרו מכל מה שהיה מתחילת הקמת המדינה ועד היום מפחד תמיד היה בעיות הרי אמרתי לא חסר בעיות גם במשפחות תמיד היו זמנים מתוחים אך ברגע שנגמר המתח נגמר גם הרצון שלהם להמשיך בדרך השם כי זה לא מרצון אלא גורם חיצוני אתה רוצה להשפיע תתן להם מה שהם צריכים ותקבל מה שאתה רוצה נתינה זה אהבה

  2. שמחה

    שרון אתה כ"כ צודק !!!!!!
    במקום לחפש ועורר את כל הטוב העצום הקיים בעם ישראל, [חזרה בתשובה אדירה, מסירות נפש ענקית לשמירת התורה והמצוות, מעשה חסד שאין כדוגמתם בעולם ואפילו לא מתקרבים לכך, אתם כל הזמן מחפשים את הלא טוב וחופרים בו עם כל מיני סיפורים הזויים על מתי מוות קליני. די !!!!! נמאסתם כבר ! יש לנו עם נפלא והבעייתיים היחידים זה אלו שחושבים שהם עושים טוב כאשר הם מפחידים את העם וכאילו מעוררים אותם לתשובה, אז הפחד יחזיק חודש ואז האדם יבעט בצורה יותר חזקה. הדרך היחידה לקרב יהודים זה רק ע"י שמדברים לשכל של העם ועל כמה שה' ותורתו הם טובים.
    בקיצור, לכו אתם תעשו תשובה על זה שאתם יוצרים כזה פחד אצל האנשים וכל התירוצים על כך שניסתם לקרב יהודים לא יעזרו לכם ביום הדין, והראיה לכך היא שכל דולי ישראל יצאו חזק מאוד נגד כל ההפחדות האלה. אז כמו שכתבתי, די מספיק נמאסתם עם זה.

    1. יצחק

      אתם כנראה לא קראתם תנ"ך!!!

      או מה עם קריאת שמע, בכלל!!!

      הקב"ה אומר : אם תשמעו אלי – מוטב. ואם לאו – אוי ואבוי!!!

      זה הכל

      תראו את כל הנבואות!!!

      מה עם כל החילולי שבת???

      מה עם כל הפריצות???

      מה עם כל העבירות???

      ישנם עדיין הרבה מעם ישראל שעוד לא חזרו בתשובה!!!

  3. יצחק חמוד זה לא השיטה להחזיר את העם שלנו בתשובה ותראה מתי שהנביאים נבאו על עם ישראל בצורה זאת עם ישראל התרחק יותר בקיצור אף אחד לא יכול לשנות את העם שלנו לחזור בתשובה מפחד רק הגויים פועלים ככה אך עם ישראל צריכים אהבה שחסרה להם יותר מ2000 שנה

  4. יצחק

    אז נהיית הסניגור,

    גם אני רוצה שעם ישראל יחזור מאהבה, אבל בסוף מבינים רק פחד.

    למה הקב"ה עושה את זה???

    תשאלו אותו!!!

  5. רוב העם היום צמא לדעת תורה לא צריך להפחיד את העם היום כל מי שחושב שזה בגלל הפיגועים הוא טועה גם בימים שלא היו פיגועים הפחד הוא לא עובד אצל עם ישראל וזה עובדה אפילו שעם ישראל היו 40 שנה במדבר וראו עין בעין את ה לא עבד עליהם פחד ככל שהעם שלנו פחד החטאים היו גדולים יותר המצוות צריכות להיות בשמחה היום כי בשמחה תצאו מהגלות האחרונה לא חסר היום לעם ישראל על מה להיות בעצבות לכל בית יש בעיות גם בלי שום פיגועים תאמינו לי שכל בית היום שיאירו לו פנים ויראו לו טוב התורה ומתיקותה בלי הפחדות הם ירוצו לתורה העם שלנו מאמינים בני מאמינים כל אחד יש לו בגנים טוב רצון לתת אהבה וחום ברגע שנפסיק לאיים או להפחיד ונראה אהבה וחיבה אחד לשני יבוא אהבת חינם רק צריך לתת תשומת לב והרבה סבלנות כמו שנאמר על משה האיש ענו וירא בסיבלותם צריך סבלנות בורא עולם לא ברא את העולם בכוונה ביום אחד כדי שגם הבריות לא ירוצו אני מבקש ממי שיש לו קודקוד בראש במיוחד בימים אלו לעשות אהבה חינם בעם שלנו להראות את הטוב שבתורה להאיר פנים גם עם העם שלנו לא עושה טוב ועם הזמן תקבלו בחזרה תשובה מפחד עובד זמן מועט והחטאים שבאים אחרי זה גדולים פי כמה זה לא יעיל פחד מחזיק פחות משניה אהבה מחזיקה הרבה תחשבו על הטוב למה נאמר המתפללים על חברו נענה תחילה בגלל שהוא לא מחשיב את עצמו כמו משה אז מתקבלת תפילתו ולפני שחברו יקבל הוא מקבל כי בורא עולם מתאווה לתפילה כזו של אחדות ובגלל זה חברון היתה ממלכתו של דוד לפני ירושלים בגלל שצריך לעשות חיבור וחיבוק עושים באהבה ואחר כך יש יראת כבוד שזה ירושלים יראה שלמה בגלל הכבוד כבוד זה באה על ידי שנחבר את הקצוות וניתן אהבה לכל יהודי גם עם דעותיו שונות משלנו ובורא עולם לא שופט את עם ישראל שהם באחדות אך שעם ישראל בפירוד ויש ואפילו יש הרבה תורה בית המקדש השני יוכיח אז אנה מכל הצדיקים פה לעשות חושבים על המדוכא שלנו שרק רוצים שמחה ואהבה ורצון לחיות בשקט ואני יגיד לכם מה הכי הרבה אבא שהשניים רוצה חיבור מושלם בעם שלנו כמו שאבא גשמי רוצה על אחת כמה וכמה בורא עולם רוצה אל כביר לא מואס תפילתם של רבים אפילו הם רשעים למה כי הם מאוחדים והם בניו .

  6. מיכאל

    אירעו עוד 2 פיגועים – מתי נתעורר??? – נא לשתף!!

    מתי יהיה אפשר ללכת ברחובות ברגיעה?

    מתי הרחובות יהיו נקיים??? מתי נוכל לשמור על העיניים???

    ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך!!!

    מתי נעשה תשובה כללית???

    מתי יפסיקו הצרות?

    מרן רשכבה"ג החתם סופר זצוקל"ה אמר בזה הלשון (טהרת יו"ט ח' ט'):

    "זה שהגלות האחרון גרוע יותר משאר גלויות ואין לך יום שאין קללתו מרובה מחבירו, מפני שבשאר גלויות לא היה פריצות אצל הנשים, לא כן עתה, בעונותינו הרבים, ששכיח פריצות אצל הנשים, אשר הוא גרוע מכל עבירות שבתורה".

    When will the suffering end?

    The Holy Rabbi the Chatam Sofer ZTK’L wrote the following Taharat Yom Tov) “This aspect of this final Exile whereby it is harder than all other exiles and there’s no day that doesn't bring worse curses than the prior day, this is because in the prior exiles there was no indecency or immodesty in women’s dressing, nowadays however it is not thus, due to our many sins immodesty is common among women, which is a graver sin than all others in the Torah

    לפני שלושים שנה כשהתחלה הפרצה של הבגדים הקצרים ערכו כנס גדול בירושלים באולם "טירת חן" ומרן הגאון רבי אליעזר מנחם מן שך שליט"א (זצוק"ל) זעק מקירות לבו:
    אם נשות אברכים הולכות בבגדים קצרים וצרים צריך לסגור את כל הכוללים, מה שוה התורה של הבעל? אם כך הולכת אשתו, כל התורה שלו הולכת לסטרא אחרא, עד כאן לשונו הקדוש

    Around 30 years ago when some women started wearing immodest clothing, a large gathering was organized in “Tirat Chen” social hall and the Gaon Maran Rav Eliezer Man Shach ZTK’L screamed from the depth of his heart: “If the women of the Avrechim go out with short and tight clothing, we need to close down all the Kolelim, of what value is all the Torah of the husband? If the woman wears that type of clothing, all the Torah of the husband goes to the Sitra Achra (The Evil side)

    כתב החפץ חיים ואמרתי שעיקר סיבת הדבר (של כל הצרות ופרעניות) הוא שאנו מרחקים בעצמנו את הקדוש ברוך הוא מאתנו… כלל הדבר ה'מאדע הגרועה הזו מביאה לאדם לידי הרהורים רעים…ומבטלים בידיים מאמרו של הקדוש ברוך הוא "והיה מחניך קדוש ולא יראה בך ערוות דבר", ובעונותינו הרבים תבערה גדולה נפלה בכרמו בכמה מקומות על ידי המאדע הגרועה הזו כי כח הטומאה מתגבר מאוד על ידי זה … וממילא נפסקה ההשפעה והברכה מכל אחד ואחד בעסקיו ונסבו על ידי זה כל הצרות והרעות… על כן החוב מוטל על כל איש ואיש לכבות את האש הנורא הזה ולתקן בביתו שיהיה הכל עשוי כדין ולא יתנהו בפריצות, וביותר מוטל החוב על הרבנים..
    The Chofetz Chayim wrote: “And I said that the main reason (For all our troubles and suffering) is that we push Hashem away from our lives…The issue is that this evil fashion brings a man to evil thoughts…and they annul with this the commandment of the Holy One Blessed be He “And your camp shall be holy and no nakedness shall be seen in it”, and due to our many sins an evil lust has fallen on the vine of Hashem and the strength of the impurity is greatly increased through this…And due to this the supervision and the blessing from Hashem has ceased from everyone’s occupation and we have suffered through this many tribulations…Therefore it is incumbent upon all men to putout this fire and to see to it that his house will be handled according to the Halacha and to avoid immodest practices, and this obligation is all the more incumbent upon theRabbonim

  7. אם נפסיק להסתכל על מה שאנחנו לא צריכים אז גם לא יהיה פריצות למה נשים הולכות ככה בשביל שתסתכל ברגע שלא תעיף מבט גם היא תבין שזה לא עובד והיא תחזור לבגדים הטובים והישנים בקיצור הקיצוניות פה משגעת מה יש לכם אתם רוצים טוב תפסיקו להתלונן כל מה שעושה ה הכל לטובה לא ככה אמר רבי עקיבא מי שחושב שהוא צדיק הדור הוא בבעיה קשוט עצמך לפני שקשוט אחרים תפשש בשלך היה רב גדול שאמר שאם הוא עושה מצווה פה יהודי אחר בסוף העולם חוזר בתשובה רק מהאור של הלימוד אני מוסיף ואומר עם הרב אמר על מי שמרחוק אז מה זה משפיע על מי שמקרוב אז כל אחד יעשה חושבים עם עצמו למה אחים שלנו עדיין לא חזרו בתשובה כנראה שלא נתנו להם מספיק כבוד כנראה שאמרנו להם האוכל שלך לא מספיק כשר הדרך שלך לא טובה את כהנה וכהנה דברים קשים שאנחנו פתאום צדיקים גדולים לא רואים ממטר אל תשכחו שהאבות 12 השבטים נענשו לרדת במצרים בגלל החטא הזה שינאת חינם לא השכלתם כל הגלויות בגלל זה מספיק לשנוא יש לנו לשנוא את הגוים שאנחנו כל כך משבחים הדשא של השכן יותר ירוק זה שקר החן והבל היופי נא להתעורר ומהר

      1. יצחק הצדיק אני לא מתווכח איתך תעשה מה שאתה רוצה אבל דעה לך שהתנגחות תוביל פה לשינאת חינם והדת שעליה אתה חי הפוכה ממה שאתה חושב הרי כתבתי שרוב האנשים בעם ישראל לא יודעים מה שאתם יודעים אז קשוט עצמך לפני שאת בא לקשוט אחרים אל תסתכל איפה שלא צריך תן כבוד לכולם אתה רוצה שהם יחזרו בתשובה תאיר פנים ברגע שהם יראו שאתה כזה צדיק כל מה שחשבת שאתה יודע יתבטל כלא היה בגלל שהעם שלנו לא צריכים את הדרך שבא הגויום הולכים דרך הפחדה ומה יעשו לך ומה יעשו לך אפילו ילד קטן היום לא מתרגש מזה תבין תדע מה ששנוא עליך על תעשה לחברך אם אתה לא יודע לאהוב אל תשנא את אחיך בלבבך ואהבת לרעך כמוך אתה רוצה עוד פסוקים בורא עולם אוהב את הכי רשע בעם ישראל כמו הצדיק הכי גדול בעם ישראל אתה רוצה עוד כדי להבין אני יכול להמשיך

      2. שלום רב לכולם צדיקים וצדיקות הגיע הזמן לסנגר על כל ישראל כי אבא שבשמיים אוהב מאוד שמדברים על בניו טוב מי שדיבר לא טוב על עם ישראל אפילו הכי צדיק נענש ראינו את זה אצל אליהו הנביא אצל משה רבנו שהם הגדולים שלנו והם נענשו כל אחד בשלו בגלל רק דיבור אחד על עם ישראל ואפילו שהם צדקו ועברו הרבה מעל לראש וסופו של דבר אליהו הנביא חייב לבוא לראות ברית מילה ומשה לא נכנס לארץ זה כל התורה ברגע שאתם רואים את הטוב שבחבר שלכם הוא מתחיל לצאת מהבוץ של עצמו הוא מתחיל לצאת מהקליפה אין אדם יכול לצאת מאזיקים אם לא חברו יפתח לו את האזיקים מי שרוצה גאולה צריך לתת מעצמו להקריב מעצמו וזה נקרא קורבן שבורא עולם רוצה זה ריח ניחוח לה אין דרך אחרת לאמין שבורא עולם מנסה אותנו רק כדי לדעת הישכם אוהבים את ה כלומר אוהבים מכבדים אחד את השני וזה נקרא לאהוב אותו ולא אין שום מצווה בעולם כי הכל עומד על ואהבת לרעך כמוך .

        1. יצחק

          להקב"ה צריך להגיד דברים טובים על עם ישראל.

          אבל – לאחים ואחיות שלנו צריך להגיד את האמת. – איפה אנחנו לא בסדר!

          כי הפיגועים באים לא סתם – זה בגלל העוונות!!!

          ואם לא נעורר – אז זה אכזריות!!!

          מה נניח לעם ישראל לסבול???

          זה בא ככה, בקטנה. ואם לא נתעורר מה יהיה הסוף???

          הנער של המוות קליני אמר שבגוג ומגוג ימותו מיליונים!!!

          אז זה מה שאתה רוצה???

          רק מי שחוזר בתשובה – ישרוד!!!

          ה' אמר – הוכח תוכיח את עמיתך!!!

  8. נכון יצחק הצדיק הוכח תוכיח אבל אל תשא עליו חטא את זה אל תשכח אל תנסה לצאת ידי חובה הוכח תוכיח אל תנסה לעשות באמת תוכחת שמקובלת על הציבור אם אתה רוצה לצאת ידי חובה אתה צודק הרי גם ככה לא יקשיבו לך נכון בשביל זה אני אומר זה לא הדרך להחזיר בתשובה האכזריות קיימת רק שאנשים חושבים על עצמם חשוב אני יכתוב ואומר אם תרצה שאנשים יקשיבו תתן להם חיבה אנשים לא מקשיבים לדבר שהוא פוגע או מפחיד או כל מה שלא עושה טוב תן להם טובה יחזירו לך אלף פעמים כל מה שאתה כותבת זה לא מעצמך כי אם ממה שקראת או שאמרו לך אני אומר לך שהרצון נכון אבל הדרך רחוקה מלהיות נכונה

השאר תגובה