שלושה מילים שמלוות אותנו מ..*7* לאוקטובר.
*מחדל – עזה- נכבה*
*מחדל* – השורש האנושי ישראלי, שמלמד אותנו איפה טעינו, מה לא תוקן ואיפה צריך להתחזק.
*➰זה* – המקום שממנו יוצא הרוע והאיום על ישראל.
*נכבה* – האסון והשבר שנוחת על האויב כתוצאה ממעשיו.
לכן שלושת המילים האלה מחוברות אחת לשנייה.
וזה רמוז…..
*➰זה = 82*
*מחדל = 82*
*נכבה = 82*
המילה *עזה* בפירוק מספרי והרמזים…………..
*ע……..ז……..ה*
*ע = (70) = המילה סוד*
*ז = (7) – היום השביעי,*
*שלמות, מחזור שלם.*
*ה' – בורא עולם*
והכוונה שהסודות עוברים תהליך השלמה (7) תחת השגחה ה'….מתוך המקום הקשה יוולד אור ותיקון.
*➰זה* – תמיד שימשה שער דרומי לארץ ישראל ולכן הייתה יעד קרבות בלתי פוסק לאורך כל ההיסטוריה.
במשך אלפי שנים עזה נחשבת לעיר קשה בגלל מיקומה האסטרטגי – שער בין מצרים לארץ ישראל.
*➰זה* – ארץ של קשיות ותוקפנות תושביה תמיד עם נטייה למרד ולעויינות סמל של עוז וקשיות שמכאן נגזר גם שמה.
הכוח והרוע יתהפך על ראשו, המחדלים יתוקנו, ומתוך השבר תצמח גאולת ישראל, כמו שבכל הדורות העיר הקשה נפלה, כך גם היום – מתוך עזה תצמח בשורת הניצחון והגאולה.
💪💪💪💪💪💪💪
שימו לב שניקח את האות
➰ של עזה ונהפוך אותה זה בעצם הסמל של החטופים. – 🎗️🎗️🎗️🎗️
בנוסף כל היישובים שנפגעו ב *7* באוקטובר..
מופיע האות ➰
ניר ➰וז
ה➰וטף
רצו➰ת ➰זה
ר➰ים
נחל ➰וז
שב➰ה באוקטובר.
האות ➰ זה הסוד
➰ = 70 = המילה *סוד*
🎗️ *מאת אבני רונן* 🎗️
[14.9, 15:13] zuriel: 14 בספטמבר……..
פרשת – *נצבים =*
*כי ל י-ה-ו-ה המלוכה*
👑👑👑👑👑👑👑👑
*מאת אבני רונן*
הפסוק…………
*"כי ל י-ה-ו-ה המלוכה ומושל בגויים"* כתוב ב….
(תהילים כ"ב פסוק כ"ט)
נצבים לפני המלך – נצבים
מרמז על עמידה לפני המלך כמו חיילים ועבדי היכל.
ישראל נצבים לפני ה' בזה מתבטאת מלכות עליהם
אחדות העם = גילוי המלך
אחדות היא ביטוי שהמלכות לא שייכת ליחיד אלא לריבונו של עולם, שהוא מלך על הכול.
*פרשת נצבים* היא ההכרזה של עם ישראל בעמידה לפני ה', כעבדים לפני מלכם, קבלת הברית והאחדות זהו הבסיס לגילוי הכתוב……….
*"כי ל י-ה-ו-ה המלוכה"*
👑👑👑👑👑👑👑👑
ישנו קשר בפרשת נצבים לגאולה העתידה והכוונה שכל העמים יראו את קיבוץ גלויות ואז ידע העולם כולו
*"כי ל י-ה-ו-ה המלוכה"*
לכן רמז לכך……….
*נצבים = 192 בגימטר'*
וגם………..
*"כי ל י-ה-ו-ה המלוכה"*
*= 192*
✡️👑✡️👑✡️👑✡️👑
📖 מילון הקודים החי – גרסה ראשונית
🔹 358 = משיח → תנועה של שינוי, התחלה של מהפכה פנימית או חיצונית.
🔹 424 = משיח בן דוד → תיקון שלם, אחדות, "הסוף־שהוא־התחלה".
🔹 785 = תשפ״ה → זמן, שער לעידן חדש, השנה שפתחה מהלך.
🔹 71 = נובה / שבירה → אירוע חד, פליטה של אור או קריסה.
🔹 404 = קץ הדת / "לא נמצא" → פירוק של מסגרות ישנות, קריאה
לחופש.
גלרית המספר 16
עדכון 25-9-2025 נוספה תמונה חדשה

עדכון 3-3-25 נוספה תמונה חדשה


עדכון 19-1-25 נוספה תמונה חדשה

עדכון 16-1-2025 נוספו 5 תמונות חדשות





עדכון 9-7-24 נוספה תמונה חדשה

עדכון 30-6-2024 נוספו 2 תמונות חדשות


עדכון 2-6-2024 נוספה תמונה חדשה

עדכון 13/3/2024 - #הקפצת התמונה מלמטה

עדכון 14/5/2024 נוספה תמונה חדשה

עדכון 31/3/2024 נוספו 2 תמונות חדשות


עדכון 29-1-2024 נוספו 2 תמונות חדשות

עדכון 13/3/2024 נוספו 2 תמונות חדשות


עדכון 7/12/2023 נוספה תמונה חדשה ביום ראשון של חנוכהה בןשל גדי אייזנקוט נפל הי"דשמו המלא כולל "מאיר" ואנו ביום הראשון של חנוכה חג האורות, בשמו יש "גל" לגלות את הגאולה
עדכון 4.9.23 יום ד' חול המועד סוכות
דרמה באמריקה עם המספר 216
דרמה באמריקה עם המספר '216 = יראה' השנה אנו 216 שנים עד סוף האלף
216 = יראה… שורש המילה 'ירושלים'
והשורש של המספר '16 = זוג' זה 2.16. כמו רמזי כביש 16 לירושלים. ועוד רבים… אירן מלשון 'יראה נון'
עדכון 3/5/2023
רמזי ה"יראה = 216" ליום שני י"א אייר תשפ"ג 2/5/2023
"סוֹף דָּבָר הַכֹּל נִשְׁמָע אֶת הָאֱלֹהִים יְרָא וְאֶת מִצְוֹתָיו שְׁמוֹר כִּי זֶה כָּל הָאָדָם"
שימו לב היום התחיל בהתקפות טילים אחרי שמת בתאו אסיר בן 45 ששבת רעב במשך 86 יום
86 = א-להים
45 = גאולה
א-להים מרמז על מידת הדין "מידת הגבורה"
שימו לב כעת איך לכל אורך היום עד סיכומו (ראו עד הסוף) אנו מקבלים את מספרי "גבורה = 216 \ יראה = 216"
המשך הרמזים בצילום רכב מעניין
216 = יראה / גבורה
346 = רצון
צולם בשעה 12:55 (רמזי "255 = שיר השירים" פרטים על מספר זה בקבוצת הואצאפ)
איך מקבלים יראה? על ידי הרצון וההשתוקקות החזקה להתקרב לאור (כמו כלה שמשתוקקת) . (ראה עוד בנושא בעדכון קודם בפוסט זה)
ואז מקבלים כלי שבתוכו נכנסת היראה
היום המשיך בשיגור טילים שימו לב למספרים הבולטים 2/16
אנשים תוהים איפה ההגנה של כיפת ברזל כאן בתמונה המשך רמזי ה2.16 המסמל על 2 שזה עם ישראל (1) והבורא (1) והמספר '16 = זוג'... ביחד זה 216=יראה… שחיים במציאות היראה. אתה יכול ללכת מתחת למטר של טילים. תוך כדי רעידת אדמה. ואתה רגוע. כי אתה יודע שהבורא שולט על כל חלקיק סביבך. והוא נמצא בתוך כל האירועים ומחוץ לכל האירועים. "אני ראשון ואני אחרון ומבלעדי אין א-להים" …. הוא נמצא בתוך שיגור הטיל. והוא נמצא בתוך הכיפת ברזל. והוא נמצא ושולט על כל מי שבסביבה שיושפע מאירועים אלו במישרין או בעקיפין… הוא פשוט שליט בלעדי. ואין לנו שום מקום ללכת אליו. הוא איתנו לנצח. ומי שחי ביראה לא משנה לו כבר איפה הוא חי. בעולם זה או בעולם אחר. כי הוא תמיד דבוק אליו כמו תינוק שדבוק לאמו… (תהלים קלא ב): "- אִם לֹא שִׁוִּיתִי, וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי; כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ, כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי."
המשך רמזי ה16
מספר פוסט
776 = ביאת המשיח / הכל מתחבר כאן / צירוף מקרים
224 = דרך
והנה תוצאות הגרלת האקסטרה לסיכום היום המדהים הזה 2/5/2023 (אליהו = 52)
בהגרלת האקסטרה יש
216 = יראה
353 = שמחה
353 = סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו
על ידי היראה באה השמחה ואז מקבלים את סוד ה'
יום לפני (1/05/2023) פורסם רמז להגברת היראה במציאות העולם
כביש 16 . שמוביל לירושלים מרושת באנטנות… רמז להגברת ה "יראה = 216" פורסם ב 1313 = תחיית המתים… כשמקבלים יראה מהבורא אנחנו כבר לא מפחדים גם לא מהמוות.. אנו יוצאים לעולם החרות. שער החמישים. מקום ללא מיתה. אנו מתעוררים
1331 = משיח (משולש) מספר פוסט 520 = מלכות דויד. 52 = אליהו
מה זה יראה?
ראה קטע מליק"מ
קפה · >> עקר השלמות היא היראה
אִיתָא בַּזּהַר (וַיִּקְרָא ד:) : כַּד יִשְׂרָאֵל אִשְׁתְּלִמוּ בְּעוֹבְדַיְהוּ כִּבְיָכוֹל שְׁמָא קַדִּישָׁא אִשְׁתְּלִם וְכוּ וְעִקַּר הַשְּׁלֵמוּת הִיא הַיִּרְאָה כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (דְּבָרִים י) : "מָה ה אֱלקֶיך שׁוֹאֵל מֵעִמָּך כִּי אִם לְיִרְאָה" וְעַל כֵּן נִקְרֵאת יִרְאָה סוֹף דָּבָר כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (סוֹף קהֶלֶת) : "סוֹף דָּבָר הַכּל נִשְׁמָע אֶת הָאֱלהִים יְרָא" כִּי הִיא שְׁלֵמוּת כָּל הַדְּבָרִים וְיֵשׁ שְׁנֵי מִינֵי יְרָאוֹת יֵשׁ מִי שֶׁהוּא יָרֵא מֵה מִגְּדֻלָּתוֹ וְרוֹמְמוּתוֹ בְּגִין דְּאִיהוּ רַב וְשַׁלִּיט וְיֵשׁ יִרְאָה לְמַטָּה מִמֶּנָּה, הַיְנוּ שֶׁבָּא לְיִרְאָה עַל יְדֵי יִרְאוֹת תַּחְתּוֹנוֹת עַל יְדֵי שֶׁיָּרֵא מֵחַיָּה אוֹ מִשַּׂר אוֹ מִפַּחַד אַחֵר עַל יְדֵי זֶה הוּא נִזְכָּר וּבָא לְיִרְאַת ה בִּגְדֻלָּתוֹ וְרוֹמְמוּתוֹ הִיא בְּחִינוֹת א כִּי הַיִּרְאָה הִיא בְּחִינַת מַלְכוּת, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (אָבוֹת פֶּרֶק ג) : אִלְמָלֵא מוֹרָאָהּ שֶׁל מַלְכוּת וְכוּ דָּלֶת בְּגִין דְּלֵית לָהּ מִגַּרְמַהּ כְּלוּם כִּי אִי אֶפְשָׁר לָבוֹא לְיִרְאָה כִּי אִם עַל יְדֵי הִתְבּוֹנְנוּת הַשֵּׂכֶל בִּגְדֻלָּתוֹ וְהַשֵּׂכֶל נִקְרָא יוּד כְּמוֹ שֶׁכָּתַב רַשִׁ"י: "אָז יָשִׁיר משֶׁה" שֶׁרָאוּי לִכְתּב שָׁר משֶׁה, אֶלָּא יוּד עַל שֵׁם הַמַּחֲשָׁבָה נֶאֶמְרָה וְהַהַמְשָׁכָה מֵהַשֵּׂכֶל לְהַיִּרְאָה הוּא בְּחִינַת וָאו וְזֶה א וְהַיִּרְאָה הַשְּׁנִיָּה שֶׁהִיא בָּאָה מִדְּבָרִים תַּחְתּוֹנִים, הִיא בְּחִינַת אד כִּי הִיא בְּחִינַת דַּלֵּי דָּלֶת שֶׁאֵינָהּ נִמְשֶׁכֶת מֵהַשֵּׂכֶל, אֶלָּא מֵהַדְּבָרִים תַּחְתּוֹנִים וְעַל יְדֵי הַיִּרְאָה זוֹ אֵינוֹ נִמְשָׁך רַק הַשְׁפָּעוֹת בָּעוֹלָם כִּי הוּא בְּחִינַת הַעֲלָאַת מַיִּין נֻקְבִּין כְּמוֹ כְּשֶׁאֶחָד צָרִיך לַחֲבֵרוֹ וּמְבַקֵּשׁ מִמֶּנּוּ וְעַל יְדֵי הַבַּקָּשָׁה פּוֹעֵל אֶצְלוֹ הַדָּבָר מֵחֲמַת שֶׁדִּבּוּרָיו וּבַקָּשָׁתוֹ שֶׁהִכְנִיעַ עַצְמוֹ לַחֲבֵרוֹ וּבִקֵּשׁ מִמֶּנּוּ נַעֲשׂוּ אֵלּוּ הַדִּבּוּרִים בְּחִינַת הַעֲלָאַת מַיִּין נֻקְבִּין וּפוֹעֲלִים הַבַּקָּשָׁה אֵצֶל חֲבֵרוֹ לְהַשְׁפִּיעַ לוֹ מַה שֶּׁצָּרִיך כֵּן מַה שֶּׁמַּעֲלָה הַיִּרְאָה מֵהַדְּבָרִים הַתַּחְתּוֹנִים נַעֲשֶׂה מִזֶּה בְּחִינַת הַעֲלָאַת מַיִּין נֻקְבִּין וְנִמְשָׁכִין הַשְׁפָּעוֹת בָּעוֹלָם וְזֶה בְּחִינַת (בְּרֵאשִׁית ב) "וְאֵד יַעֲלֶה מִן הָאָרֶץ" עַל יְדֵי הַיִּרְאָה הַתַּחְתּוֹנָה זוֹ שֶׁהִיא בְּחִינַת אֵד כַּנַּ"ל עַל יְדֵי זֶה: "וְהִשְׁקָה אֶת כָּל פְּנֵי הָאֲדָמָה" כִּי עַל יָדָהּ נִמְשָׁכִין הַשְׁפָּעוֹת כַּנַּ"ל וּכְשֶׁנִּמְשָׁך הַשֶּׁפַע צָרִיך לַעֲשׂוֹת כְּלִי לְקַבֵּל הַשֶּׁפַע שֶׁלּא יִינְקוּ הַחִיצוֹנִים מִמֶּנּוּ וְהַכְּלִי הִיא בְּחִינַת מֵם סְתוּמָה וְזֶה אוֹתִיּוֹת אָדָם וְעַל יְדֵי הַהִשְׁתּוֹקְקוּת וְהָרָצוֹן לִנְסֹעַ לְהַצַּדִּיק, נַעֲשֶׂה רשֶׁם הַכְּלִי כְּמוֹ אֻמָּן כְּשֶׁרוֹצֶה לַעֲשׂוֹת כְּלִי צָרִיך לְצַיֵּר וְלַחֲקק מִתְּחִלָּה רשֶׁם וְצִיּוּר הַכְּלִי וְאַחַר כָּך עוֹשֶׂה הַכְּלִי כֵּן בְּזֶה הָרָצוֹן לִנְסֹעַ נַעֲשֶׂה הַצִּיּוּר וְרשֶׁם הַכְּלִי וְאַחַר כָּך כְּשֶׁבָּא אֵלָיו נַעֲשֶׂה הַכְּלִי וְזֶה (שְׁמוּאֵל א ט"ז) : "אָדָם יִרְאֶה לַעֵינַיִם" עַל יְדֵי יִרְאֶה לַעֵינַיִם, הַיְנוּ הַיִּרְאָה הַתַּחְתּוֹנָה שֶׁמְּקַבֵּל עַל יְדֵי מַה שֶּׁרוֹאֶה בָּעֵינַיִם כַּנַּ"ל עַל יְדֵי זֶה נַעֲשֶׂה בְּחִינַת אָדָם הַיְנוּ שֶׁנִּמְשָׁכִין הַשְׁפָּעוֹת עַל יְדֵי אֵד שֶׁהוּא בְּחִינַת יִרְאָה זוֹ כַּנַּ"ל מֵם הוּא הַכְּלִי לְקַבֵּל הַשֶּׁפַע כַּנַּ"ל אֲבָל עַל יְדֵי הַיִּרְאָה הָעֶלְיוֹנָה הַנַּ"ל שֶׁהִיא בָּאָה מֵהַשְׂכָּלַת הַלֵּב בְּרוֹמְמוּתוֹ עַל יָדָהּ אִשְׁתְּלִם שְׁמָא קַדִּישָׁא דְּקֻדְשָׁא בְּרִיך הוּא כַּנַּ"ל וְזֶה וַה יִרְאֶה לַלֵּבָב שֶׁעַל יְדֵי יִרְאֶה לַלֵּבָב שֶׁהוּא בְּחִינַת יִרְאָה עֶלְיוֹנָה שֶׁהִיא בָּאָה מֵהַשְׂכָּלַת הַלֵּב בְּרוֹמְמוּתוֹ יִתְבָּרַך כַּנַּ"ל עַל יְדֵי זֶה נִשְׁלָם שֵׁם ה כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב בַּזּהַר הַנַּ"ל כַּד יִשְׂרָאֵל אִשְׁתְּלִמוּ בְּעוֹבְדַיְהוּ שְׁמָא קַדִּישָׁא אִשְׁתְּלִם וְעִקַּר הַשְּׁלֵמוּת הִיא הַיִּרְאָה כַּנַּ"ל וְזֶהוּ "וַה יִרְאֶה לַלֵּבָב" כִּי עַל יְדֵי יִרְאָה עֶלְיוֹנָה הַנַּ"ל שֶׁהִיא בְּחִינוֹת יִרְאֶה לַלֵּבָב נִשְׁלָם שֵׁם ה כַּנַּ"ל. [זֶה הַמַּאֲמָר שָׁמַעְתִּי בִּשְׁמוֹ, שֶׁהוּא שַׁיָּך עַל פָּסוּק (תְּהִלִּים פ"ד) : "יֵלְכוּ מֵחַיִל אֶל חָיִל יֵרָאֶה אֶל אֱלקִים בְּצִיּוֹן" וְאֵינִי יוֹדֵעַ הַפֵּרוּשׁ אַך כְּפִי הַנִּרְאֶה, יֵשׁ שַׁיָּכוּת לְסוֹף הַמִּקְרָא לְעִנְיַן מַאֲמָר הַנַּ"ל עַיֵּן שָׁם מַה שֶּׁכָּתוּב בְּסוֹפוֹ שֶׁעַל יְדֵי הַהִשְׁתּוֹקְקוּת לִנְסֹעַ לְהַצַּדִּיק נַעֲשֶׂה צִיּוּר וְרשֶׁם הַכְּלִי וְכוּ וְזֶהוּ בְּחִינַת "יֵרָאֶה אֶל אֱלקִים בְּצִיּוֹן" צִיּוֹן זֶה בְּחִינַת צִיּוּן וְרשֶׁם הַכְּלִי, שֶׁנַּעֲשֶׂה עַל יְדֵי הַהִשְׁתּוֹקְקוּת וְכוּ כַּנַּ"ל שֶׁעַל יְדֵי זֶה זוֹכִין אַחַר כָּך לְהִתְקָרֵב לְהַשֵּׁם יִתְבָּרַך בְּחִינַת "יֵרָאֶה אֶל אֱלקִים בְּצִיּוֹן" הַיְנוּ עַל יְדֵי צִיּוּן וְרשֶׁם הַכְּלִי, שֶׁנַּעֲשֶׂה עַל יְדֵי הִשְׁתּוֹקְקוּתוֹ הַגְּדוֹלָה בַּתְּחִלָּה. וְאָמַר רַבֵּנוּ, זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה שֶׁכָּל מִי שֶׁיֵּשׁ לוֹ יְגִיעוֹת וְטִרְחוֹת יוֹתֵר בִּתְחִלַּת הַהִתְקָרְבוּת לְהַשֵּׁם יִתְבָּרַך דְּהַיְנוּ שֶׁיֵּשׁ לוֹ מְנִיעוֹת רַבּוֹת וּגְדוֹלוֹת כְּגוֹן מֵאָבִיו וְאִשְׁתּוֹ וְחוֹתְנוֹ אוֹ מִשְּׁאָר בְּנֵי אָדָם שֶׁמּוֹנְעִים וּמְעַכְּבִים אוֹתוֹ מְאֹד וּמְנִיעוֹת מֵחֲמַת מָמוֹן וּשְׁאָרֵי מְנִיעוֹת וְעִכּוּבִים וּבִלְבּוּלִים שֶׁמִּשְׁתַּטְּחִים לְפָנָיו וּמוֹנְעִים אוֹתוֹ מְאֹד וְהוּא צָרִיך לְהִתְיַגֵּעַ וְלִטְרחַ מְאֹד לְשַׁבְּרָם כָּל אֵלּוּ הַיְגִיעוֹת וְהַטְּרָחוֹת שֶׁיֵּשׁ לוֹ בִּתְחִלַּת הַהִתְקָרְבוּת הֵם טוֹבָה גְּדוֹלָה לְהָאָדָם כִּי עַל יְדֵי זֶה זוֹכֶה אַחַר כָּך לְקַבֵּל הַרְבֵּה קְדֻשָּׁה וְטָהֳרָה כִּי עַל יְדֵי הַיְגִיעוֹת שֶׁבַּתְּחִלָּה נַעֲשֶׂה הַכְּלִי וְכָל מַה שֶּׁיֵּשׁ לוֹ יוֹתֵר יְגִיעוֹת וְטִרְחוֹת וְכוּ יֵשׁ לוֹ כְּלִי גָּדוֹל בְּיוֹתֵר לְקַבֵּל אַחַר כָּך בְּתוֹכוֹ שֶׁפַע קְדֻשָּׁה וְטָהֳרָה לְהִתְקָרֵב לְהַשֵּׁם יִתְבָּרַך וְזֶה בְּחִינַת "יֵרָאֶה אֶל אֱלקִים בְּצִיּוֹן" כַּנַּ"ל]
עדכון ראשון בפוסט 16/1/2023
(רמזי "יראה = 216 ו רצון = 346")
לראשונה אחרי 50 אלף שנים כוכב שביט יופיע
המספרים 50 (שער הנון)
45 = גאולה
הכוכב יראה בתאריך 2.2.23
223 = אין עוד מלבדו
הכוכב התגלה לראשונה ב 2.3.22 (ראה תמונה הבאה)
שוב ספרות
223 = הבריאה = אין עוד מלבדו = 223
שימו לב: אנו רואים כאן את הספרות של 643 ומעניין זה מספר שדיברנו עליו ביום שפרסמו את הכוכב הנה לפניכם מה שנכתב
גימטריה של המילה "חכמה" הרגיל זה 73 המשולש זה 271
לחדשים: מה זה משולש? זה כל אות כולל האותיות לפני. למשל א=1 ב=3 ג=6 ד=10….
מה זה המספר 271? תשובה: זה גימטריה רגילה של "הריון" הליך החכמה משול להריון… עיבוד ואיסוף נתונים עד לידת הוולד. שזה הידיעה הסופית שבאה מכוח החכמה
כאן אנו רואים מימין 271 = חכמה… משמאל שני מכוניות 346 וכן הפוך 643 … המילה רצון = 346 … צריך שהרצון שלנו למשהו יהיה חזק מכל הצדדים כדי שנחכים בו… 'שום = 346' כמו ריח השום שהוא חזק. כך הרצון…
ושורש כל הרצונות. זה הרצון להכיר את הבורא. יוצר כל.
הרכב מימין (החכמה) הוא מסוג "קיא" = 111 = פלא = 111 = הפוך = 111" על ידי החכמה. אנו מבינים שגם במצבים הפוכים גם מה שנראה דין. זה בעצם רחמים. וצריך לבוא למידת האמצע. להבין שאין עוד מלבדו. והוא טוב ומטיב. זה מה שאמר יעקב (מידת התפארת / אמצע) "והיה י-הוה לי לא-להים" שהוא היה מחבר הכל. גם את הטוב וגם הרע ומבין שהכל נמשך מכוח הפלא העליון א'ין ע'וד מ'לבדו… ראשי תיבות "אע"מ = 111"
הרכב באמצע מסוג "אופל" שורש אותיות 'פלא'… להפוך את האפלה לאורה
חושך אור = 541
מי יודע לחבר אור וחושך? מי מחבר ניגודים והפכים?