לפי המקובל חיים שבילי: רוסיה היא גוג, ועתידה לפלוש מסוריה לישראל דרך רמת הגולן.
* לדעתו רוסיה וצבא "מתנדבים" עתידים לפלוש מסוריה לישראל דרך רמת הגולן, יגיעו עד הכנרת ושם תהיה קבורתם:
אנו נכנסים ל – שנת י-הוה = 776 היא שנת תשע"ו = 776 – זו שנת ה צירוף מקרים = 776 – לכן גם "רוסיה" = אותיות "סוריה"!… תמיד אנו מוצאים 'סדר' שימו לב בראש השנה נפתחת ועידת האו"ם מספר 70 – הועידה נסגרת בסוף סוכות. בועידה זו יעסקו כמובן בחרמות על ישראל וכו' – אנו בדיוק 70 שנה אחרי מלחמת העולם השניה. ואנו בפתח: גוג ומגוג = 70 גוג ומגוג זו מלחמה פנימית אצל כל אחד ואחד: סוד = 70 – המלחמה היא מלחמת הדעת וידעת היום והשבות אל לבבך כי ה' הוא האלהים" – חובה עליך להגיע להרגשה כי ה' הוא האלה-ים. חובה עליך לחוש את מעשי האלה-ים ואת נוכחותו.
הכל מסודר! שימו לב לסדר המפליא של היום הראשון של שנת ה' שנת – התשע"ו
אנו מוצאים גם הקשרים בתאריך הלועזי תמיד נגיע לאותה תוצאה (בגימטריה רגילה!) זה לא הגיוני
עת התגלותו של המשיח ב: = 2015
שנת התגלות אליהו והמשיח = 2015
זו שנת שתים אפס אחד חמש = 2015
בוא משיח שתים אפס אחת חמש = 2015
שתים אפס אחת חמש = 1100
נכתוב את הספרות ושוב נקבל
אחת אחת אפס אפס = 1100
את דברי הרב המקובל שלח אבי ברקוביץ':
בידי ספר של המקובל הירושלמי המנוח [מקובל אמיתי ולא ווירטואלי…] ר' חיים שבילי זצ"ל.
הוא כתב [לפני 50 שנה ויותר] כי כניסת חיילים רוסיים לסורי'ה תהי'ה שלב אחרון לפני התקפה על ישראל.. המחבר נפטר ב ז' אדר תשל"ד.
בס"ד טז' תשרי התשע"ו
מאמר ! מפלת גוג ומגוג .
כתוב בנביא זכריה יד' א' ב' " הִנֵּה יוֹם-בָּא, לַיהוָה; וְחֻלַּק שְׁלָלֵךְ, בְּקִרְבֵּךְ. ב וְאָסַפְתִּי אֶת-כָּל-הַגּוֹיִם אֶל-יְרוּשָׁלִַם, לַמִּלְחָמָה, וְנִלְכְּדָה הָעִיר וְנָשַׁסּוּ הַבָּתִּים, וְהַנָּשִׁים תשגלנה (תִּשָּׁכַבְנָה); וְיָצָא חֲצִי הָעִיר, בַּגּוֹלָה, וְיֶתֶר הָעָם, לֹא יִכָּרֵת מִן-הָעִיר. " וכאמור המדובר הוא על התקופה הנוכחית עליה נאמר עתידה ירושלים להתפשט עד דמשק וישראל כל העולם בסוד אפך כמגדל הלבנון צופה פני דמשק ( שיר השירים ז' ה' ) וכידוע באחרית הימים בימות משיח לאחר שכבר נפקדנו ירושלים עתידה להתפשט עד דמשק וישראל כל העולם , והראיה שכבר נפקדנו ניתן להקיש משני מאמרים שונים בזוהר הראשון הוא מאמר ביאת המשיח בספר שמות בעל הסולם סימן צו' שם מתחיל המאמר במילים " רבי שמעון נשא את ידיו ובכה, ואמר, אוי למי שיקרה באותו זמן, ואשרי חלקו של מי שיִקָרֶה ויוכל להימצא באותו זמן. אוי למי שיקרה באותו זמן, משום כשיבוא הקב"ה לפקוד את האיילה, השכינה ",וכאמור כאן הזוהר מתאר את תחילת התהליך והוא פקידת האיילה שהיא השכינה , וכעת נעבור למאמר דרך כוכב מיעקב זוהר חדש בלק בעל הסולם ונבחין שכתוב במאמר זה לקראת סיום המאמר "
" כיוון שידעו האבות, שהקב"ה פקד לאיילת שלו [שהיא השכינה] ולעמו, כמה שמחה על שמחה תהיה ביום ההוא. בארץ הצפון במלכות תימן, כמה צרות על צרות יתעוררו ביום הזה על עם ישראל, ותתקבל תפילתם ברצון. ובערב יום הזה, תחזור השכינה אל הבית, והמשיח למקומו, והאבות לתוך המערה שלהם. השכינה תלך ותחזור למשה שבעים יום. לסוף שבעים יום תעלה צעקת ישראל לפני המלך הקדוש, שיהיו מצירים להם בכל רוחות העולם. ובית כנסת אחד לצד דרום יאבד וייחרב, וחמישה צדיקי אמת ייהרגו ביניהם. " וכאמור מגלה לנו כאן המחבר שזהו כבר השלב בו השכינה וישראל נפקדו כבר ויתרה מזאת יש כאן גם רמז מתיי זה יהיה ולא אני לא מכוון דווקא לאותו הפיגוע בבית הכנסת בהר נוף אותו הפיגוע בו כאמור נהרגו אותם חמישה צדיקי אמת ובוודאי שזו גם ראיה חותכת להכיל את הרעיון שאנו כבר לאחר הפקידה ואף נכנסנו לשלב הזכירה , ואני דווקא כיוונתי למילים ותתקבל תפלתם ברצון כפי שכתוב במאמר זה ומה בעצם הרעיון כאן אני אסביר כתוב בגמרא במסכת סנהדרין דף צח' עמ' א' " לכן יחכה יהו'ה לחננכם ולכן ירום לרחמכם וכי מאחר שאנו מחכים והוא מחכה מי מעכב מדת הדין מעכבת וכי מאחר שמידת הדין מעכבת אנו למה מחכין לקבל שכר שנאמר ' אשרי כל חוכי לו " וכידוע שם אלהי'ם הוא מידת הדין וכאשר ממלאים את שם אלהי'ם במילוי אלף' למד' הי' יוד' מם' מקבלים את האות ש' כמניין אלהי'ם במילוי וכידוע במסכת ברכות דף ט' כתוב אהיה אשר אהיה אמר לו הקב"ה למשה לך אמור להם לישראל אני הייתי עמכם בשעבוד זה ואני אהיה עמכם בשעבוד מלכויות עד כאן הקב"ה מודיע למשה ולאחר מכן באה תשובת משה אמר לפניו ריבונו של עולם דיה לצרה בשעתה ולאחר מכן רואים מתשובת הקב"ה למשה שאכן דיה לצרה בשעתה כי יהו'ה עונה למשה רבינו עליו השלום ואומר לו לך אמור להם אהיה שלחני אליכם וכאמור בתשובת משה מסתתר סוד קץ בעתה מאחר והאותיות דיה לצרה בשעתה בפשט זה כפי שזה כתוב וברמז זה די לצרה ה ( שהיא השכינה כפי שמבואר בזוהר מאמר חשבון קץ משיחא פרשת וירא שבעתה זה אותיות בעת ה דהיינו בעת שיבוא הקב"ה להקים את השכינה שהיא הנוקבא והיא אות ה ) תשעה ב' ( רמז ללידת המשיח בתשעה באב אותיות בשעתה תשעה ב' ) ולפי הדרש זה אותיות די לצרה ה בתשע"ה ולפי הסוד זה די לצרה ה ב(ש)עתה אותיות בעתה עם אות ש' דהיינו מתיי שמידת הדין כבר אינה מעכבת ולפיכך כמאמר הזוהר דרך כוכב מיעקב ותתקבל תפלתם ברצון מתיי בשנת חמשת אלפים שבע מאות שבעים וחמש כמניין 2504 כמו גם והיה ביום ההוא ביום בוא גוג על אדמת ישראל נאום אדנ'י יהו'ה תעלה חמתי באפי ( יחזקאל לח' יח' ) ועינינו רואות כי לפני מספר שבועות עוד בטרם הסתיימה לה שנת התשע"ה החלה התערבות בפועל מצד הצבא הרוסי שבראשם עומד ולדימיר פוטין כמניין 455 בהמשך נבאר את הנתון הזה בסיעתא דשמיא וכאמור אותו גוג מנבואת יחזקאל לח' לט' וכן זכריה יד' מיקומו מירכתי צפון ובספר קול התור ( קול התור כמניין 747 כמו גם משה בן עמרם ) כתוב בעמוד 140 (( כמניין עד דוד הגדיל שמואל א' כ' מא' שהיא גם הפטרת מחר חודש שאותה קראנו בפרשת תזריע מצורע התשע"ה בניסן האחרון ומבלי להכנס לעוד עמקויות רק אסביר שבזוהר בפרשת תזריע הופיע המאמר שלחני כי עלה השחר הפסוק בו שרו של עשו שהוא סמ.אל מבקש מיעקב במעבר יבק שישלחו כי תם זמנו כי זמנו בלילה ומשכך עליו לעלות ולומר שירה להקדוש ברוך הוא ואם לא יעלה ישרף ושם כאמור מודה שרו של עשו ליעקב על הברכות שקיבל יעקב מאביו יצחק ומשכך גם כאן מגלה לנו התורה שזמן אותם הברכות להתקיים הם דווקא באחרית הימים בעלות השחר שזה לפנות בקר כמניין 868 גם שיבת ציון וגם כל זרע ישראל ( בסוד לא ידח ממנו נדח ) וגם יהודה וארץ ישראל וגם כתר אברהם וגם יהודה ואור הכתר והכול בסוד מזמור מו' בתהלים שם כתוב (מו' 46 כמניין אליה ) ' יעזרה אלהי'ם לפנות בקר ' ( שכאמור כתוב יעזר/ה/ אלהי'ם עם אות ה שיחדיו עולים כמניין 91 שזה כאמור גם אותיות ' יאהדונהי ' שמגלות על יחוד הקדוש ברוך הוא ושכינתו )) שכח השליטה העיקרי של הס.מ הוא בצד צפון והוא נקרא הצפוני אשר עליו נאמר ואת הצפוני ארחיק מעליכם ( יואל ב' כ' ) כמו כן בספר חזון ציון כתוב בעמוד 23 כי לפי הזוהר הקדוש הנקודה האמצעית של הקו האמצעי שהוא קו הרחמים של עשר הספירות והעולמות העליונים הנמשך מלמעלה אל מקום בית המקדש והיא בדיוק מעל אבן השתיה . וצדו הימני של קו האמצעי הוא הדרום , שבו קו החסד וצדו השמאלי הוא הצפון , שבו קו הדין , ובו גם צד הקטיגוריה , מקום השטן , הוא הס"ס , הוא שרו של עשו , הוא עמלק והוא הצפוני שנאמר עליו ואת הצפוני ארחיק מכם , מקומו ועיקר שליטתו הם בצד השמאל צד הדין – ועל כן נקרא המקטרג סמ.אל ועיקר תפקידו כידוע להכשיל את ישראל ולהעבירם למקום שליטתו לצד שמאל , לצפון . ובהמשך כותב המחבר כי שליטת הצפוני הזה מגלות ארץ הצפון וזוהי כוונת " עורי צפון ובואי תימן " ושהמדובר הוא ברוסיה הלבנה ואותו צפוני נזכר בזכריה ו' י' שם מוזכרים סוסיו השחורים שיצאו אל ארץ הצפון ושבזכותם מגלה המחבר הצליח כל כך הרבה הצפוני הזה למשכנו ולסחבנו לצדו ולמקורו הקיצוני ( נבאר כי סוסיו השחורים למיטב הבנתי מרמז לאותם רצים / שליחים / ועסקנים שמתעסקים בנפט הגולמי שקיים בכמויות עצומות ברוסיה ולפיכך נכתב סוסיו השחורים ) ועכשיו נחזור לתחילת המאמר ונציין שלפני כשבועיים הציע ולדימיר פוטין לראש ממשלתנו נתניהו להשקיע ולפתח את מאגר הגז שנמצא בחוף הצפוני בישראל מאגר לוויתן ובכך למנוע מטרוריסטים בעתיד רצון לפגע במאגר זה מאחר ויכירו בעובדה שגם הרוסים שותפים בנכס זה וכאן כאמור מתבהרים הפסוקים מיחזקאל לח' יא' יב' שם כתוב מה הסיבה האמיתית שאותו גוג עולה לאיזור וכך כתוב בפסוקים אלו " יא וְאָמַרְתָּ, אֶעֱלֶה עַל-אֶרֶץ פְּרָזוֹת–אָבוֹא הַשֹּׁקְטִים, יֹשְׁבֵי לָבֶטַח; כֻּלָּם, יֹשְׁבִים בְּאֵין חוֹמָה, וּבְרִיחַ וּדְלָתַיִם, אֵין לָהֶם. יב לִשְׁלֹל שָׁלָל, וְלָבֹז בַּז–לְהָשִׁיב יָדְךָ עַל-חֳרָבוֹת נוֹשָׁבוֹת, וְאֶל-עַם מְאֻסָּף מִגּוֹיִם, עֹשֶׂה מִקְנֶה וְקִנְיָן, יֹשְׁבֵי עַל-טַבּוּר הָאָרֶץ. " ודי לחכם ברמיזה להבחין כי אותו גוג הוא נשיא ראש משך ותובל ( וכפי שכתב אורן פוטין הוא גם נשיא רוסיה ולשעבר היה גם ראש ממשלת רוסיה ) וכאמור מאחר ובשנת התשע"ה החל התהליך הזה של הגילוי של מי הוא אותו גוג כפי שכתוב ביחזקאל לח' יז' " כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, הַאַתָּה-הוּא אֲשֶׁר-דִּבַּרְתִּי בְּיָמִים קַדְמוֹנִים בְּיַד עֲבָדַי נְבִיאֵי יִשְׂרָאֵל, הַנִּבְּאִים בַּיָּמִים הָהֵם, שָׁנִים–לְהָבִיא אֹתְךָ, עֲלֵיהֶם " אזיי כעת משנכנסנו לשנת התשע"ו וכבר זכינו לשיבת ציון ( חשוב להבהיר כי מאחר ואנו בגאולת בעתה אחישנה אזיי כפי שמסביר הגאון מוילנא עליו השלום כל תהליך שמגיע בסופו של דבר לשלימות בגאולה השלימה מתחיל בקימעא קימעא ומכאן נוכל להבין כי הגשם שירד בדרום הארץ בראש השנה הוא קיום הפסוק שובה יהו'ה את שביתנו כאפיקים בנגב ( מזמור קכו' בתהלים שיר המעלות בשוב יהו'ה את שיבת ציון היינו כחולמים ) כמו כן נכון לציין כבר עתה כי בכז' בניסן התשע"ה באותו השבוע של פרשת תזריע ( 687 זרע קודש וגם רז לילית וגם בן פרת יוסף ע"ה וגם כמניין עב' סג' מה' בן' קמג' קנא' קסא' וכידוע שלוש שמות אהיה מופיעים בתורה בסוד אהיה אשר אהיה וכן אהיה שלחני אליכם ושלושת מילויי שם אהיה הם אלף' הא' יוד' הא' כמניין 143 קמג' וכן אלף' הה' יוד' הה' כמניין 151 קנא' וכן אלף' הי' יוד' הי' כמניין קסא' 161 שיחדיו עולות כמניין 455 גם יד גדולה יד רמה יד חזקה למביני ח"ן ( חכמת נסתר ) וכידוע משה כלל את שלושת מילויי שם אהיה כפי שכתוב בתורה שהקדוש ברוך נגלה אליו והודיע לו על כך שעליו ללכת לשחרר את ישראל מיד פרעה ואז משה שאל מה אני יגיד להם כשהם ישאלו אותי מה שמו של הקדוש ברוך הוא שנגלה אליך ואתה מגיע כעת כשליחו ככתוב בספר שמות ג' יד' " וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל-מֹשֶׁה ' אֶהְיֶה אֲשֶׁר אֶהְיֶה ; וַיֹּאמֶר 'כֹּה תֹאמַר לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, אֶהְיֶה, שְׁלָחַנִי אֲלֵיכֶם " ודי לחכם ברמיזה להבין כי משה חי אותיות המשיח וכאמור משה במילוי מם' שין' הי' כמניין 455 בסוד זה כנגד זה עשה יהו'ה וכפי שמגלה לנו הרב יעקב לוגאסי בשם אור החיים הקדוש בספר נר לרגלי בעמוד 10 שכשם שיש מדרגות בקדושה כך יש גם מדרגות מקבילות בטומאה ולעולם לא ניתן לזכות למדרגה בקדושה בטרם מתמודדים עם המדרגה המקבילה לה בטומאה טוב בואו נסכם את המאמר כתוב בזוהר במאמר בעצב תלדי בנים סימן תצב' פרשת ויקהל בעל הסולם כי הנחש הוא שגרם למוות בעולם כתוצאה מחטא עץ הדעת טוב ורע ומשכך בגמר התיקון יומת הנחש ואז בלע המוות לנצח ומחה יהו'ה דמעה מעל כל פנים וכאמור התורה מורה לנו שעל פי שניים מינימום יקום דבר ולפיכך מאחר ואנו בשלב האחישנה שבתוך הבעתה שהחל בשנת התשע"ה אמור להסתיים התהליך של האחישנה בשנת התשע"ו בסוד אחי/ש/נה וכמו שמסביר הרד"ק את הפסוק אני יהו'ה בעתה אחישנה יגיע זמנה לגומרה מהר וכאמור שנת התשע"ו חמשת אלפים שבע מאות שבעים ושש כמניין 2756 כמו גם הרחמן הוא יחזיר לנו עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן סלה 2756 וכידוע בספר בראשית יהו'ה קלל את הנחש לאחר שהחטיא את אדם וחווה וגרם למוות בעולם בכך ששקר אותם ואמר להם שכביכול הקדוש ברוך הוא לא רוצה שיאכלו מהעץ ויהיו כמוהו לאחר שהוא גם אכל מהעץ וכך כתוב שם בעניין קללת הנחש בראשית ג' יד' " וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶל-הַנָּחָשׁ, כִּי עָשִׂיתָ זֹּאת, אָרוּר אַתָּה מִכָּל-הַבְּהֵמָה, וּמִכֹּל חַיַּת הַשָּׂדֶה; עַל-גְּחֹנְךָ תֵלֵךְ, וְעָפָר תֹּאכַל כָּל-יְמֵי חַיֶּיךָ. " וכאמור מהפסוק הזה עד הפסוק שמסיים את החומש יש לנו בדיוק 5776 פסוקים כמניין התשע"ו וכאמור כתוב בזוהר שפת אמת תכון לעד ארגיעה לשון שקר והזוהר מבאר את המילה ארגיעה היינו יהיה לי מנוחה הכוונה להקדוש ברוך הוא מאחר והנחש שהוא מקור השקר בעולם יכרת מן העולם הוא וכול מי שדבק בו כי לשקר אין רגלים ולפני השקר היו לו רגלים וכידוע חותמו של יהו'ה הוא אמת בסוד שפת אמת תכון לעד ( היינו ישראל שהם שפת אמת תכון תבנה לעד ) וזה גם כוונת הזוהר בעניין הנחש וחיליותיו במאמר משא מצרים ספר שמות בעניין נבואת ישעיהו יט' שכשבא הקדוש ברוך הוא להקים את השכינה מהעפר וליפרע מכל 70 השרים של אומות העולם אז ונעו אלילי מצרים מפניו שהכוונה שלא רק את מהאבנים והעצים שהם אלילי מצרים שהם ( הבל וריק ) הקדוש ברוך הוא ימחה כי אם גם את כול אלו שדבקים בהם ולא עשו תשובה ועכשיו השאלה היא מתיי טוב אז ככה כתוב בנבואת זכריה יד' ג' " וְיָצָא יְהוָה, וְנִלְחַם בַּגּוֹיִם הָהֵם, כְּיוֹם הִלָּחֲמוֹ, בְּיוֹם קְרָב. " והכוונה היא כאמור במלחמת גוג ומגוג ששם כאמור הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו ילחם לנו בסוד הפסוק " יהו'ה ילחם לחם ואתם תחרישון " ( שמות יד' יד' כמניין כח' וגם דוד דוד ) וכמו שכתוב ביחזקאל לט' ג' " וְהִכֵּיתִי קַשְׁתְּךָ, מִיַּד שְׂמֹאולֶךָ; וְחִצֶּיךָ, מִיַּד יְמִינְךָ אַפִּיל " שכאמור הלוחם הוא הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו בסוד איש מלחמה 434 כמניין משיח בן דויד בסוד זכריה יד' יד' " וְגַם-יְהוּדָה–תִּלָּחֵם, בִּירוּשָׁלִָם; וְאֻסַּף חֵיל כָּל-הַגּוֹיִם סָבִיב, זָהָב וָכֶסֶף וּבְגָדִים–לָרֹב מְאֹד. " וכאמור אותיות ' אדנ'י יהו'ה ' 91 גם אותיות ' אני יהודה ' וגם ' סוכה ' וראיתי בזוהר אם אני זוכר נכון כי אדנ'י 65 כמניין היכל וכן הכם ( כתוב גם על הקלף בלמנצח ) וכאמור במילה ' סוכה ' יש אות ס' בתחילת המילה ואות ה' בסוף המילה לרמוז על ' אדנ'י ' ' היכל ' וגם ' הכם ' וכאמור בפנים סוכה יש אותיות וכ' כמניין יהו'ה 26 וכאמור כתוב במזמור עו' בתהלים ( 76 כמניין בן דויד עם אות י' ) ,
" א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינֹת; מִזְמוֹר לְאָסָף שִׁיר. ב נוֹדָע בִּיהוּדָה אֱלֹהִים; בְּיִשְׂרָאֵל, גָּדוֹל שְׁמוֹ.ג וַיְהִי בְשָׁלֵם סוּכּוֹ; וּמְעוֹנָתוֹ בְצִיּוֹן.ד שָׁמָּה, שִׁבַּר רִשְׁפֵי-קָשֶׁת; מָגֵן וְחֶרֶב וּמִלְחָמָה סֶלָה.ה נָאוֹר, אַתָּה אַדִּיר– מֵהַרְרֵי-טָרֶף.ו אֶשְׁתּוֹלְלוּ, אַבִּירֵי לֵב– נָמוּ שְׁנָתָם;וְלֹא-מָצְאוּ כָל-אַנְשֵׁי-חַיִל יְדֵיהֶם.ז מִגַּעֲרָתְךָ, אֱלֹהֵי יַעֲקֹב; נִרְדָּם, וְרֶכֶב וָסוּס.ח אַתָּה, נוֹרָא אַתָּה–וּמִי-יַעֲמֹד לְפָנֶיךָ; מֵאָז אַפֶּךָ.ט מִשָּׁמַיִם, הִשְׁמַעְתָּ דִּין; אֶרֶץ יָרְאָה וְשָׁקָטָה.י בְּקוּם-לַמִּשְׁפָּט אֱלֹהִים– לְהוֹשִׁיעַ כָּל-עַנְוֵי-אֶרֶץ סֶלָה.יא כִּי-חֲמַת אָדָם תּוֹדֶךָּ; שְׁאֵרִית חֵמֹת תַּחְגֹּר.יב נִדְרוּ וְשַׁלְּמוּ, לַיהוָה אֱלֹהֵיכֶם: כָּל-סְבִיבָיו–יֹבִילוּ שַׁי, לַמּוֹרָא.יג יִבְצֹר, רוּחַ נְגִידִים; נוֹרָא, לְמַלְכֵי-אָרֶץ. "
וכאמור סימנתי מס' פסוקים במזמור זה על מנת להאיר לנו מעט הארות ראשית נודע ביהודה אלהי'ם זה סוד הקטן יהיה לאלף מאחר ומשאוחדו שני העצים ככתוב ביחזקאל לז' עץ יוסף אשר ביד אפרים ( הכוונה למשיח בן יוסף הנקרא גם משיח בן אפרים ) ועץ יהודה שהוא משיח בן דויד לאחר ובטלה הגזירה מעל משיח בן יוסף לההרג כפי שתיקן לנו האריז"ל בכוונה בתפילת העמידה בברכת תשכון ( תשכון כמניין 776 וכן שלמות וכן ביאת המשיח וכן יסוד עתיק יומין ) אזיי הקטן שהוא דוד בסוד עוד שאר הקטן ( שמואל א' טז' יא' " ויאמר שמואל אל ישי התמו הנערים ויאמר עוד שאר הקטן והנה רעה בצאן ויאמר שמואל אל ישי שלחה וקחנו כי לא נסב עד באו פה " ) נהיה לאלף ואז נודע ביהודה אלהי'ם ולאחר מכן ובישראל גדול שמו זה סוד ( הצעיר לגוי עצום בסוד בראשית לב' כז' כח' כט' " ויאמר שלחני כי עלה השחר ויאמר לא אשלחך כי אם ברכתני ויאמר אליו מה שמך ויאמר יעקב ויאמר לא יעקב יאמר עוד שמך כי אם ישראל כי שרית עם אלהים ועם אנשים ותוכל " וזה גם סוד בשורת אליהו מלכים א' יח' לא' " וַיִּקַּח אֵלִיָּהוּ, שְׁתֵּים עֶשְׂרֵה אֲבָנִים, כְּמִסְפַּר, שִׁבְטֵי בְנֵי-יַעֲקֹב–אֲשֶׁר הָיָה דְבַר-יְהוָה אֵלָיו לֵאמֹר, יִשְׂרָאֵל יִהְיֶה שְׁמֶך. " ) וכאמור כל זה מתיי בשלם סכו ומעונתו בציון וכאמור בשלם סוכו ומעונתו בציון עם ו' כמניין 1200 ובלי ו' 1194 כמניין שחת במילוי שין' חית' תיו' 1194 וכידוע שחת ממונה בגיהנום כמבואר במעם לועד בראשית ז' היכלות הטומאה וכידוע כתוב בתהלים אל תתן חסידך לראות שחת וכן אשרי הגבר אשר תייסרנו יה ומתורתך תלמדנו להשקיט לו מימי רע ( גיהנום ) עד יכרה לרשע שחת ( מזמור צד' תהלים ) והכול בסוד זה כנגד זה עשה אלהי'ם וזה כוונת הכתוב בשלם סוכו ( היינו חובו ) ומעונתו בציון ( מאחר וסוכה מרמז על ארעי ומעון על קבע כפי שמבאר המלבי"ם עליו השלום את הפסוק ) וכמעט והגענו לסיום המאמר אך לא לפני שנציין כי בעתה אחישנה עולה כמניין 851 וכך גם הגואל משחת חייכי וכן הרפא לכל תחלואיכי וכן חג סוכות שמח ואיך לא בוודאי גם כפי שהתנבא משה רבינו עליו השלום ( משה רבינו עליו השלום כמניין 1110 ודי לחכם ברמיזה ) גם ' זה הדבר אשר צוה יהו'ה ' 851 ולפיכך כתוב בזכריה יד' טז' יז' יח' יט'
" וְהָיָה, כָּל-הַנּוֹתָר מִכָּל-הַגּוֹיִם, הַבָּאִים, עַל-יְרוּשָׁלִָם; וְעָלוּ מִדֵּי שָׁנָה בְשָׁנָה, לְהִשְׁתַּחֲוֹת לְמֶלֶךְ יְהוָה צְבָאוֹת, וְלָחֹג, אֶת-חַג הַסֻּכּוֹת. יז וְהָיָה אֲשֶׁר לֹא-יַעֲלֶה מֵאֵת מִשְׁפְּחוֹת הָאָרֶץ, אֶל-יְרוּשָׁלִַם, לְהִשְׁתַּחֲוֹת, לְמֶלֶךְ יְהוָה צְבָאוֹת–וְלֹא עֲלֵיהֶם, יִהְיֶה הַגָּשֶׁם. יח וְאִם-מִשְׁפַּחַת מִצְרַיִם לֹא-תַעֲלֶה וְלֹא בָאָה, וְלֹא עֲלֵיהֶם; תִּהְיֶה הַמַּגֵּפָה, אֲשֶׁר יִגֹּף יְהוָה אֶת-הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר לֹא יַעֲלוּ, לָחֹג אֶת-חַג הַסֻּכּוֹת. יט זֹאת תִּהְיֶה, חַטַּאת מִצְרָיִם; וְחַטַּאת, כָּל-הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר לֹא יַעֲלוּ, לָחֹג אֶת-חַג הַסֻּכּוֹת. " וכאמור חג הסוכות יהיה לזכרון מידי שנה בשנה ליום בו נגאלו ישראל והעולם ( לכל אותם שאינם מצד עמלק ) וזה גם כוונת הפסוקים במזמור עו' בתהלים " שמה שבר רשפי קשת מגן וחרב ומלחמה סלה " שנאמר על מפלת גוג ביחזקאל לט' ג' בסוד " והכיתי קשתך, מיד שמאלך; וחיציך, מיד ימינך אפיל. " וכאמור זה שזו גאולת עולמים למדים אנו גם מפסוק י' במזמור עו' שם כתוב " בְּקוּם-לַמִּשְׁפָּט אֱלֹהִים– לְהוֹשִׁיעַ כָּל-עַנְוֵי-אֶרֶץ סֶלָה " וכאמור כתוב ביחזקאל לט' ז' " וְאֶת-שֵׁם קָדְשִׁי אוֹדִיעַ, בְּתוֹךְ עַמִּי יִשְׂרָאֵל, וְלֹא-אַחֵל אֶת-שֵׁם-קָדְשִׁי, עוֹד; וְיָדְעוּ הַגּוֹיִם כִּי-אֲנִי יְהוָה, קָדוֹשׁ בְּיִשְׂרָאֵל. " וסימנתי את המילה אודיע כי גם זה סוד נודע ביהודה אלהי'ם וכבר הסברתי שהכוונה היא מתיי שהקטן יהיה לאלף ויקבל את האות י' ואז יהיה למשיח בן דויד עם יוד' שביחד משיח בן דויד ומשיח בן יוסף הם כמניין אלף' וכאמור במילה אודיע שהיא כמניין 91 כמו גם אני יהודה שזה אותיות של חיבור הכתר שהוא ה-אין ( בסוד מ-אין יבוא עזרי ) והמלכות שהוא יהודה וכאמור ויברך דויד את יהו'ה ר"ת ודאי כמו שכתוב בבוקר בשחרית שזהו שם קודש וזה גם אותיות אודי- וכאמור האות ע' זה לרמוז על גוג ומגוג כמניין 70 שיחדיו עולה המילה אודיע כמניין 91 ולסיכום כתוב יפקוד יהו'ה על צבא המרום במרום ועל מלכי האדמה על הארץ ללמדנו שהתהליך קודם מסתיים בשמיים בסוד יהו'ה בשמיים הכין כסאו ומלכותו בכול משלה וכידוע משה ויהושע נלחמו את מלחמת עמלק כאשר משה נלחם בעמלק הרוחני בשמיים ואילו יהושע בארץ בסוד הפסוקים " וידי משה כבדים ויקחו אבן וישימו תחתיו וישב עליה ואהרן וחור תמכו בידיו מזה אחד ומזה אחד ויהי ידיו אמונה עד בא השמש ויחלש יהושע את עמלק ואת עמו לפי חרב ויאמר יהוה אל משה כתב זאת זכרון בספר ושים באזני יהושע כי מחה אמחה את זכר עמלק מתחת השמים " ( שמות יז' יב' יג' יד' ) וכאמור אין הכסא שלם ואין יהו'ה שלם עד שימחה זכר עמלק וזאת לומדים מהמילים ' כי יד על כס יה ' שעולים כמניין 239 וכאמור חסר א' ב-כס על מנת שהכס יהיה כסא ואז יהו'ה שלם והכסא שלם ומאחר ועמלק עולה כמניין 240 כמו גם ספק וכמו גם אל אחר אזיי משנמחה עמלק הרוחני וכעת הכסא שלם ויהו'ה השלם אזיי הגיע הזמן למחיית עמלק מתחת השמיים וזה סוד שים באזני יהושע כי באזני כמניין סוד כפי שמבואר בספר קול התור וקודם שאסיים וציין בעניין יהושע אזכיר רק שכתוב מחה אמחה את זכר עמלק וכן בפרשת כי תצא כתוב תמחה וכאמור תמחה כמניין 453 כמו גם צדיק גמור וכן מלך המשיח ( בשם הרב יצחק גינזבורג שליטא הרב יצחק גינזבורג כמניין 696 כמניין עתיק יומין וכבר כתבתי כי 776 תשע"ו כמניין תשכון וכן שלמות וכן יסוד עתיק יומין שכידוע אות ו' היא היסוד בסוד בשלם סוכו ומעונתו בציון והזוהר מסביר כי הגאולה היא בסוד ה-ו' במאמר חשבון קץ משיחא פרשת וירא בסוד וזכרתי את בריתי יעקוב עם ו' ) ולסיום בפרשתנו אנו מנחיל לנו יהושע את הארץ ודי לחכם ברמיזה להבין ולהתבונן בנבואת מיכה ד' יב' שם כתוב " וְהֵמָּה, לֹא יָדְעוּ מַחְשְׁבוֹת יְהוָה, וְלֹא הֵבִינוּ, עֲצָתוֹ: כִּי קִבְּצָם, כֶּעָמִיר גֹּרְנָה. " כפי שמגלה לנו דויד מלך ישראל 655 כמניין הקדוש ברוך הוא במזמור כח' בתהלים פסוק ה' " כִּי לֹא יָבִינוּ, אֶל-פְּעֻלֹּת יְהוָה– וְאֶל-מַעֲשֵׂה יָדָיו;יֶהֶרְסֵם, וְלֹא יִבְנֵם " וכדאי לקרוא את המפרשים השונים בעניין פסוק זה מספר מיכה ולהבין את מציאות ימינו בסוד ואספתי את כול הגויים סביב ירושלים ובנוסף להתבונן בחבקוק ב' כ' ( מרמז ליואל ב' כ' ) שם כתוב " ויהוה בהיכל קדשו הס מפניו כל הארץ " ורש"י עליו השלום מבאר כי זהו השלב בו מוכן יהו'ה ליפרע וכמובן זאת לאחר כי " ונחל יהו'ה את יהודה חלקו על אדמת הקודש ובחר עוד בירושלים ( בסוד וערבה ליהו'ה מנחת יהודה וירושלים כימי עולם וכשנים קדמוניות ) " רָנִּי וְשִׂמְחִי, בַּת-צִיּוֹן–כִּי הִנְנִי-בָא וְשָׁכַנְתִּי בְתוֹכֵךְ, נְאֻם-יְהוָה. טו וְנִלְווּ גוֹיִם רַבִּים אֶל-יְהוָה בַּיּוֹם הַהוּא, וְהָיוּ לִי לְעָם; וְשָׁכַנְתִּי בְתוֹכֵךְ–וְיָדַעַתְּ, כִּי-יְהוָה צְבָאוֹת שְׁלָחַנִי אֵלָיִךְ. טז וְנָחַל יְהוָה אֶת-יְהוּדָה חֶלְקוֹ, עַל אַדְמַת הַקֹּדֶשׁ; וּבָחַר עוֹד, בִּירוּשָׁלִָם. יז הַס כָּל-בָּשָׂר, מִפְּנֵי יְהוָה–כִּי נֵעוֹר, מִמְּעוֹן קָדְשׁוֹ. " עד כאן בברכת חג סוכות שמח ממני אהוד ראובן בן אפרים ורבקה !
ואגב די לחכם ברמיזה להבין את הרעיון בפסוקים " לא ירעו ולא ישחיתו בכל הר קדשי כי מלאה הארץ דעה את יהוה כמים לים מכסים " ( ישעיהו יא' ט' ) וכן " כי תמלא הארץ לדעת את כבוד יהוה כמים יכסו על ים "( חבקוק ב' יד' ) וכל זה כאשר מתקיים הפסוק " אז אהפוך אל עמים שפה ברורה לקרוא כולם בשם יהו'ה ולעבדו שכם אחד " ( צפניה ג' ט' ) וזאת מאחר ומפלת גוג ומגוג ( כוחות הרשע והכפירה ) תהיה מאת יהו'ה כשיגלה מהי דת האמת לכולם וכול אותם שישארו לאחר נצחון האלהי'ם על החושך יזרקו את אליליהם וכול מה שיחפצו הוא רק לשרת את ישראל כי ידעו שהם כהניו ומשרתיו של יהו'ה יתברך כאשר תתגלה מיהי דת האמת ויראו מיהו השליט היחיד בשמיים ובארץ על כול העולמות כולם בעת שאותם אבני אלגביש ( על גב איש דהיינו בזכות משה ) שירדו במכת הברד במצרים וחלקם נעצרו בשמיים באמצע המכה כשהתחנן פרעה ואמר למשה יהו'ה הוא הצדיק ואני ועמי הרשעים ( פסוק שניתן לקרוא בשני אופנים אחד יהו'ה הוא הצדיק , ואני ועמי הרשעים ! הוא יהו'ה הוא הצדיק ואני , ועמי הרשעים ! ולכן אובמה שהוא פרעה נבחן לאחרית הימים באם עשה תשובה אמיתית או לא ) ובקש לעצור את הברד שירד מלווה עם אש מהשמיים וכאמור אותם אבנים שממועונים לרדת מאז על מצרים ממתינים בשמיים לרדת על בתבוסת גוג ומגוג ע"י הקדוש ברוך הוא ( כל הגלויות נקראות מצרים ) ודי לחכם ברמיזה !