הכנות אחרונות לקראת הגאולה
 
רצח מלאכי רוזנפלד הי"ד מרמז על עת גאולתינו

רצח מלאכי רוזנפלד הי"ד מרמז על עת גאולתינו

פוסט זה לע"נ של הנרצח הי"ד ולרפואת הפצועים

הבחור שנפטר אתמול הי"ד מפיגוע הירי קוראים לו : מלאכי משה בן נחמה רוזנפלד

נבואת מלאכי ידועה על הגאולה  ומשה רבינו יגיע ועימו הנחמה

רוזנפלד = רז – נפל – ו+ד = 10 = חודש טבת הוא החודש העשירי

רז נפל  י' בטבת   נבואת מלאכי תתגשם ב"ה השנה . בחודש העשירי ביום העשירי –

מקווה שכיוונתי לרמז  – מאת: משה שושן

מידע נוסף על י טבת בסרטים: עת רצון להתגלות משיחהמקדש


משיח

וזה היה בצומת שבות רחל, סמוך ל"שילה"= "לא יסור שבט מיהודה זה מכיר וגו' ומחוקק מבין רגליו שבא ונתחבט לפני רגליו עד כי יבא "שילה" זה מלך המשיח ולו יקהת עמים שהוא בא ומקהה שיניהם של עובדי כוכבים".


רמזים למתקדמים


מתנת חנם = 988
עשרה בטבת = 988
אור התשע"ו = 988 (רגיל ומסתתר!)

וכל זה בזכותו הבטחתו לאבותינו

אלהי אברהם אלהי יצחק ואלהי יעקב = 776
למעני למעני אעשה = 776

(לרשימת גימטריות 776 לחץ)

כזכור עשרה בטבת = 22.122015 (לרשימות הגימטריה לחץ על הספרות) לגימטריות וצירופים למתקדמים בנושא 2212

ראו שתי גימטריות פלא – "התחלת תהליך הגאולה" גימטריות שמשלימות אחת את השניה מאת: אורן עברון – התחילו מהגימטריה בצד ימין

 לגימטריות נוספות בסגנון זה כנס לפוסט: צירופי גימטריות פלא 1


רמזים נוספים


מאת: ע שם הנרצח מרמז לנו שאנו ערב מלחמת גוג ומגוג

מלאכי רוזנפלד = 478

גוג ומגוג = 478 (מילוי)

מאת: יוסי – – מלאכי בן ה-26 הוא בנם של אליעזר ושרה רוזנפלד, מוותיקי היישוב כוכב השחר. זוהי טרגדיה שנייה במשפחה לאחר שלפני 13 שנים נהרג בנם יצחק כאשר נסחף עם רכבו בשיטפון בנחל צאלים. 26 = שם הויה – 13 = אהבה – 13 + 13 = 26 …….

מעניין שמענו בהלוייה את חברו הטוב אומר "אתה היית אישתי הראשונה" – רמז עם ישראל והקב"ה.. וד"ל…
וכן משפחתו של מלאכי נעתרה לבקשת המרכז הלאומי להשתלות לתרום את קרניות עיניו של בנם. "זאת מצווה גדולה", אמר אביו אליעזר… ה' מביא לנו רמז – תתעוררו תתחילו לפתוח את העיניים ולראות אותי


חדשות נוספות


ירדן ותורכיה הכריזו כי הם יוצרים איזור חייץ בין גבולם לסורייה.  רוסיה מזהירה

השיחות לגבי המשא ומתן עם אירן הוערכו עד ל׳ 7 ביולי זה יום לפני כ"א תמוז היום של הקץ

דאעש הכריז היום לראשונה כי פניו על ירושלים וכי לאחר סיום מלחמתו בסוריה הוא פונה לעבר ירושלים

שתפו

4 Comments

  1. אהוד ראובן

    בס"ד
    בואו נתבונן בעמקות הכתוב ונגלה איך הכול מהלך אלוקי טהור לקראת גאולתינו השלימה .

    ישעיהו יט'

    " א . מַשָּׂא, מִצְרָיִם: הִנֵּה יְהוָה רֹכֵב עַל-עָב קַל, וּבָא מִצְרַיִם, וְנָעוּ אֱלִילֵי מִצְרַיִם מִפָּנָיו, וּלְבַב מִצְרַיִם יִמַּס בְּקִרְבּוֹ. ב וְסִכְסַכְתִּי מִצְרַיִם בְּמִצְרַיִם, וְנִלְחֲמוּ אִישׁ-בְּאָחִיו וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ, עִיר בְּעִיר, מַמְלָכָה בְּמַמְלָכָה. ג וְנָבְקָה רוּחַ-מִצְרַיִם בְּקִרְבּוֹ, וַעֲצָתוֹ אֲבַלֵּעַ; וְדָרְשׁוּ אֶל-הָאֱלִילִים וְאֶל-הָאִטִּים, וְאֶל-הָאֹבוֹת וְאֶל-הַיִּדְּעֹנִים. ד וְסִכַּרְתִּי, אֶת-מִצְרַיִם, בְּיַד, אֲדֹנִים קָשֶׁה; וּמֶלֶךְ עַז יִמְשָׁל-בָּם, נְאֻם הָאָדוֹן יְהוָה צְבָאוֹת. ה וְנִשְּׁתוּ-מַיִם, מֵהַיָּם; וְנָהָר, יֶחֱרַב וְיָבֵשׁ " .

    כידוע שם האדם צופן בתוכו סודות עליונים וגם כאשר מדובר בגוי וכידוע כתוב בתהלים מזמור קמז' ד' " מונה מספר לכוכבים לכולם שמות יקרא " וגם בישעיהו מ' כו' " המוציא במספר צבאם לכולם בשם יקרא "

    ועכשיו בואו נתבונן בזוהר ( בעל הסולם ) ספר שמות פרשת שמות ונבחין שישנם שם 5 מאמרים המופיעים בזה הסדר
    1 ) ויקם מלך חדש ( במצרים )
    2 ) משא מצרים ( ישעיה יט' )
    3 ) ביאת המשיח
    4 ) ויקם מלך חדש מאמר ב'
    5 ) איילת השחר

    וכעת בואו נבאר מעט ממאמרים אלו ונכתוב שעל המאמר הראשון שציינתי כותב הזוהר שאותו מלך חדש קם מעצמו והוא שפל ואינו ראוי למלוכה ורוצה להאביד את ישראל וקם בכח העשירות שלו ( הכוונה שהוא מצד עגל הזהב וארמילוס מאחר ועגל הזהב הכוונה היא ' אל אחר ' כמניין ' עמלק ' וגם ' ספק ' וגם ' דולר ' 240 וארמי- הכוונה כוח הזרוע ולוס הרמז כי יובס ) ואומר הזוהר שכשקם ממונה חדש למעלה קם גם מלך למטה ומכאן מתבאר שאותו מלך שקם מעצמו קם למטה וכידוע יש את צד הקדושה שנקרא משה וישראל ( כמבואר בפרשת יתרו ) ויש את צד האחר ( סטרא אחרא ) שנקרא פרעה ומצרים שמרמז על פה רע ועל צר – מים כי ידוע שכל מה שצר על הקדושה נקרא מצרים ולפיכך גם כתוב במשא מצרים ונלחמו איש באחיו ואיש ברעהו עיר בעיר ממלכה בממלכה והדגש כאן הוא על הממלכות השונות מה שמלמד שמצרים אין זה רק איג'פט של הפרמידות ועכשיו לנתון נוסף כידוע פרעה ידע 70 שפות וכידוע לאומות העולם יש 70 שרים בשמיים ודי לחכם ברמיזה לראות שבשם מור-סי האותיות האחרונות ס' ו-י' כמניין 70 ולפיכך זהו אותו מלך שפל שקם מעצמו וכ"ו
    וכעת למאמר הבא ששמו משא מצרים שגם עיוור יבחין שבעשור האחרון אין ספק שמתקיים למול עינינו ולפיכך נעבור למאמר הבא שנקרא ביאת המשיח עליו נאמר במסכת סנהדרין שג' באין בהיסח דעת משיח מציאה עקרב ומשכך משיח כבר ביננו חי ונושם וכשיתגלה בעזרת יהו'ה יתברך בקרוב לעיני כול בשלב גילוי המשיח נגלה שכאשר הוא בא דעתנו היתה מוסחת ולא הבחנו בביאתו
    ועכשיו נעבור למאמר הבא ויקם מלך חדש מאמר ב' ונציין שבזוהר מבואר שאותו מלך חדש הוא מינוי חדש שמינה הקדוש ברוך הוא ( להבדיל מאותו טינופת שקם קודם מעצמו ) ואם נתבונן בשם של אותו מלך ( ממונה ) חדש שהוחלף גם למטה נגלה שקוראים לו א- סיסי משמע א' רמז להקדוש ברוך הוא אלופו של עולם ופעמים סי-סי כרמז לשבעים למעלה ושבעים למטה
    וכאמור המאמר הבא איילת השחר הוא רמז לגאולת ישראל שבאה כאיילת השחר קימעא קימעא וכידוע עלות השחר זהו השלב שבו נפל שרו של עשו ביד שרו של יוסף כפי שכתוב שהמלאך אמר ליעקב שלחני כי עלה השחר וכידוע יעקב ענה לו לא אשלחך אלא אם ברכתני ( תודה על הברכות שקיבלתי מאבי שבאו ביושר ולא בעקב כמו שטען עשו ויעקבי זה פעמיים ולפיכך אמר לו אותו מלאך מה שמך וכשיעקב אמר לו יעקב אמר לו המלאך לו יעקב יקרא שמך כי אם ישראל מלשון ישר-אל וגם ר"ת יצחק יעקב שרה רבקה רחל אברהם לאה שבשמם יש 26 אותיות כמניין יהו'ה 13 באבות ו-13 באמהות יחדיו 26 וכידוע על עלות השחר רומז דוד בתהלים במזמור מו' שם כתוב יעזר/ה אלהי'ם לפנות בקר וכידוע אלהי'ם זה כינוי למידת הדין שכאמור עכבה את הגאולה עד אותו שלב כפי שכתוב במסכת סנהדרין דף צז' שם שואלים חכמי הגמרא מיכוון שהקב"ה מחכה לגאול אותנו ואנו מחכים לגאולה מי מעכב והתשובה היא מידת הדין מעכבת וכידוע לפנות בקר כמניין 868 כמו גם שיבת ציון וכאמור יש כאן עוד המון סודות עצומים ועמוקים שקשורים לגאולה השלימה כמו למשל שבמסכת ברכות דף ט' כתוב " א"ל הקב"ה למשה: אהיה אשר אהיה לך אמור לישראל: אני הייתי עמכם בשעבוד זה ואני אהיה עמכם בשעבוד מלכויות. אמר לפניו: ריבונו של עולם, דיה לצרה בשעתה. אמר לו הקב"ה: לך אמור להם: אהיה שלחני אליכם " וכאמור אם נתבונן בתשובת משה להקדוש ברוך הוא נגלה שהיא צופנת בתוכה את סוד עת הגאולה ( האחישנה שבתוך הבעתה בסוד אני יהו'ה בעתה אחישנה ) כי ידוע שהתורה היא פרדס ר"ת פשט רמז דרש סוד ולפיכך דיה לצרה בשעתה בפשט הוא כפי שמופיע בפשט וברמז זה רמז לכך כי די לצרה ה ( ה – היא השכינה ) תשעה ב' ( רמז לתשעה באב ולמשיח כי ידוע שמשיח נולד ביום זה כפי שמופיע בגמרא כי זהו היום בו נחרבו בתי המקדש וכידוע אין דור שאין בו אדם הראוי להיות משיח ומאחר וביום זה הדור השתנה מדור שהיה בגאולה ( כל זמן שקיים בית המקדש ) לדור שיצא לגלות ( משחרבו בתי המקדש ) אזי ודאי ביום זה גם משמיים נבחר אותו אדם הראוי להיות משיח במידה ו… ועכשיו נעבור לשלב הדרש ונראה שבדרש גם מסתתר סוד עצום מאחר ושוב נכתוב די לצרה ה ( מתיי ? ) בתשע"ה שזה כאמור אותיות בשעתה וכעת נעבור לשלב הסוד ושם נכתוב שוב די לצרה ה ב(ש)עתה וכאמור בסוד אנו מגלים שבתוך האותיות של המילה בשעתה מופיע המילה בעתה עם האות ש' שמיניינה 300 וכאמור שם אלהי'ם במילוי אלף' למד' הי' יוד' מם' כמניין 300 ( ש' ) כרמז לכך שהשנה זכינו לא מזמן להתחלת האחישנה שתמשך מקסימום שנה מאחר ואחישנה גם נוטוריקון אחיש – שנה וכידוע שנה הבאה היא שנת התשע"ו ( ' חמשת אלפים שבע מאות שבעים ושש ' שהגימטריא של מילים אלו עולה כמניין 2756 וגם כמניין המילים ' הרחמן הוא יחזיר לנו עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן סלה ' וכידוע חותמו של יהו'ה הוא אמת וכשמתגלה האמת אזי לשקר אין קיום יותר וכידוע לשקר אין רגלים מאחר והשקר מקורו בנחש שכידוע טרם שהחטיא ושקר את אדם וחוה היו לו רגלים ומששקר את אדם וחוה וגרם לחטא עץ הדעת טוב ורע נענש בכך שילך על גחונו ושיהיה ארור כל ימי חייו ואם נשאל מה הסוד לימי חייו וכמה הם אזיי נוכל למצוא לכך רמז ענק באם נחשב כמה פסוקים יש בתורה ונחסיר מהם את הפסוקים מהפסוק שפותח את התורה עד הפסוק שבו קולל הנחש ונקבל שיש 5776 מפסוק זה עד לפסוק האחרון בתורה ( 5845 פסוקים בתורה מינוס 69 = 5776 ודי לחכם ברמיזה להבין שעל פי שניים יקום דבר וכאמור דבר זה גזירה בסוד הכתוב לעולם יהו'ה דברך נצב בשמיים עד כאן לבנתיים ממני אהוד ראובן .

  2. אודי אהוד ראובן

    בס"ד
    סוד ונהר יחרב ויבש ( ישעיהו יט' וסכסכתי מצרים במצרים )
    כידוע כתוב בגמרא במסכת סנהדרין שאחד מהסימנים לבואו של המשיח הוא כאשר יתקיים הסימן כולו הפך לבן טהור הוא וכידוע מילים אלו הם חלק מפסוק בספר ויקרא פרק יג' יג' כמניין יהו'ה 26 שם כתוב שכאשר הנגע הפך כולו לבן אז הכהן הגדול מטהר את המצורע שנטהר וסוד זה הוא סוד עמוק ועצום מאוד מאחר וכידוע יהודה שמזרעו משיח בן דוד ירד ירידה רוחנית לאחר חטא מכירת יוסף כפי שכתוב בספר בראשית פרק לח' א' ויהי בעת ההיא וירד יהודה מאת אחיו וכאמור הפסוק שקודם לפסוק זה הוא מבראשית לז' הפסוק המסיים את הפרק המדובר ושם מופיע שיוסף נמכר למצרים וכ"ו ומשכך אותה ירידה רוחנית של יהודה שממנו כידוע המלכות לישראל מתוקנת לאורך כול הדורות עד שבחסדי יהו'ה זכינו לאחרונה לקיום הסימן כולו הפך לבן טהור הוא וכעת נבאר קצת את הרז הזה ונכתוב שכול יום אנו אומרים בתפילה וערבה ליהו'ה מנחת יהודה וירושלים כימי עולם וכשנים קדמוניות וכאמור במילים אלו אנו מבקשים ששוב מנחת יהודה וירושלים תהיה ערבה ליהו'ה כמו בעבר ( ימי עולם זה משה ושנים קדמוניות זה שלמה ) וכאמור כאשר שוב מנחת יהודה וירושלים ערבה ליהו'ה אזי ודאי כולו הפך לבן מאחר ולבן מסמל על רחמים ומנגד אדום על דינים וכידוע עולם האצילות הוא לבן ועכשיו בואו נתבונן רגע יותר פנימה ונגלה שהלובן העליון שהוא אור הכתר הוא אור חסדים השזור עם חסד ( 72 כמניין ע"ב שזה רמז לשמו של הקדוש ברוך הוא שהוא עתיק יומין עליו נאמר לית שמאלא בהאי עתיקא סתימאה כולה ימינא והכוונה היא שאין שמאלה ( צד הדינים ) בהאי עתיקא סתימאה שזה עתיק יומין כולה ימינה הכול חסדים ) וכאמור ' אור הכתר ' 832 כמניין ' לב פעמים יהו'ה ' וכן ' כבוד פעמים יהו'ה ' וכן ' ראש אפרים ' ( בסוד ואפרים מעוז ראשי 971 כמניין הקטן יהיה לאלף והצעיר לגוי עצום ( ישעיה ס' ) וכן ' ארץ ישראל ' וכן ' נשמה שכינה אומה ' )
    וכידוע בספר יצירה המיוחס לאברהם אבינו עליו השלום וכן לאדם הראשון ספר אשר ניתן לו ע,י רזיאל המלאך כתוב שאין בטובה למעלה מענג ואין ברעה למטה מנגע וכאמור ענג ונגע אותן האותיות וכאמור כאשר הנגע הפך כולו לבן אז נהפך לישראל לענג ולצד האחר לנגע וכידוע ענג ר"ת עדן נהר גן בסוד ונהר יוצא מעדן להשקות את הגן ( כאשר הגן הוא כאמור המלכות המיוחסת ליהודה ) וכידוע תשובה זה להחזיר את הדבר לשורשו ולפיכך על יהודה נאמר עוזב ומודה ירוחם ובגמרא כתוב שאם 71 חברי הסנהדרין קבעו כולם שהנדון חייב אזי הוא זכאי וסוד זה כאמור קשור ליהודה מאחר וכאשר יהודה נמצא בבית דין של מעלה ומודה על הפתילים אזי כול 71 חברי הסנהדרין מחויבים למצוא אותו כחייב לאור הודאתו ורק מלך רם ונשא מלך עליון כול יכול הקדוש ברוך הוא מלך מלכי המלכים ע"ב ( 72 / חסד ) הכהן הגדול מכריז על יהודה כזכאי ולפיכך בפרק יג' ( 13 ) בספר ויקרא פסוק יז' (17 כמנין טוב וכן כמניין ר"ת א/ת ה/שמים ו/את ה/ארץ ) יחדיו 30 כמניין יהודה עולה כמניין 1820 ( ויקרא יג' יז' " וראהו הכהן והנה נהפך הנגע ללבן וטהר הכהן את הנגע טהור הוא " ) וכידוע 1820 זהו סוד 70 יהו'ה 26 ( זה פעמים זה ) בוקר טוב .

  3. אהוד ראובן

    בס"ד
    אכן כן
    הפסוק הוא ונהר יצא מעדן להשקות את הגן וכאמור הנהר הוא אותו ו' שמחבר בין עדן לגן ואותו ו' רמוז גם בישעיהו לה' פסוק י' וישעיהו נא' פסוק יא' והרמז הוא שבפרק לה' כתוב ישיגו ונסו יגון ואנחה ואילו בפרק נא' כתוב ישיגון נסו יגון ואנחה ובעצם אותו ו' מתארך לאות ן' בסוד אית נהר ואית נהר ( תיקוני זוהר תיקון ראשון ) וכאשר זכינו לפסוק ישיגון אזי נסו יגון ואנחה שהם סמ.אל ולילית ולכן גם בפרק זה כתוב ופדוי יהו'ה ישובון ( עם ו' נוספת שלא כמו בפרק לה' שם כתוב עם ו' חסרה וכאמור ישובון כמניין אחישנה ) ובכול זאת תודה רבה על החיזוק שכבר לפני מס' שבועות בחסדי יהו'ה הואר לי כשבחנתי את אותו הפסוק מבראשית וגם העלתי את זה למיטב זכרוני לאתר זה וגם למיילים של צוות הכותבים לאתר
    שבת שלום .

השאר תגובה