הכנות אחרונות לקראת הגאולה
 
אות חיים מדוד אחרי 500 יום | ביבס | שחרור החטופים אוסף רמזים | רמזי שחרור השבויים | #פוסט 2

אות חיים מדוד אחרי 500 יום | ביבס | שחרור החטופים אוסף רמזים | רמזי שחרור השבויים | #פוסט 2

שחרור שירי ביבס בפרשת משפטים – רמז 
שירי = 520 = מלכות דוד 
ביבס = 74 = דע

מאת ציון

בי- בס

בס=באס=אוטובוס…

נס האוטובוסים בזכות החמלה הצער והאחדות אתמול

אות חיים מדוד קוניו אחרי 500 יום בשבי, והרמז
דוד קוניו = 186 – רגיל
דוד קוניו = 186 – מסתתר
גם הרגיל וגם המסתתר 186 = מקום – הקב"ה הוא המקום ומדבר דרך כל האירועים 500 = נתן… הקב"ה נותן לנו הצצה לפעילותו דרך כל אירועי המציאות

עדכון קודם

 

מאת ציון

בעסקה בשלב א' מוחזרים 33 חטופים/שבויים בחלוקה של :-
25- חיים.
8 – מתים
האם זה לא מזכירלנו מספרים דומים מפרשת ויגש ?
פרעה שואל את יעקב אבינו על גילו(8 מילים)
יעקב אבינו עונה לפרעה ב-25 מילים.
סה"כ-33
וכנגד 33 מילים אלו נחסרו 33 שנים מיעקב אבינו.
האם זה מקרי ?
ודאי שלא !!!

הערה:-
מצרים+עזה=462
באר לחי ראי=462

מאת סוד החשמל

רמזים על שחרור השבוי בעזה אליהו שרעבי הי"ו ביום ההילולא של רבנו שלום שרעבי זצוק"ל

ראינו דבר פלא שביום י' שבט תשפ"ה יום ההילולא של רבנו הרש"ש רבי שלום שרעבי זצוק"ל השתחרר מעזה יהודי ששמו אליהו שרעבי, שהגיע יחד עם עוד שבויים במצב שראו עליהם שעברו שואה נוראה של רעב ויסורים במערות בעזה. והאותיות אליה"ו שרעב"י מופיעות בנוטריקון כמעט יחיד בתנ"ך באות שניה מסוף המילה בפסוק שמדבר על אליהו הנביא שהלך ארבעים יום וארבעים לילה בלי אוכל עד שהגיע למערה בחורב. רמז על השבוי אליהו שרעבי שהיה שבוי במערה בעזה בלי אוכל וכו': (מ"א יט, ח) "וַיָּקָם וַיֹּאכַל וַיִּשְׁתֶּה וַיֵּלֶךְ בְּכֹחַ הָאֲכִילָה הַהִיא אַרְבָּעִים יוֹם וְאַרְבָּעִים לַיְלָה עַד הַר הָאֱלֹהִים חֹרֵב: וַיָּבֹא שָׁם אֶל הַמְּעָרָה וַיָּלֶן שָׁם וְהִנֵּה דְבַר יְהֹוָ"ה אֵלָיו וַיֹּאמֶר לוֹ מַה לְּךָ פֹה אֵלִיָּהוּ".
והוסיף הרה"ג ר' דוד ויצמן שליט"א שרבי שלום שרעבי בגימטריא שמיני עצרת שאז נפלו בשבי. ומאידך שב"י ר"ת י' שבט בשלח שאז השתחררו. וכן שרעב"י אותיות שב"י ר"ע, וכן האותיות רב"י שלו"ם שרעב"י שמינ"י עצר"ת נרמזות בסינון אותיות יחיד בתנ"ך בפסוק שמדבר על שנות הרעב במצרים: (בראשית מא, נג) "וַתִּכְלֶינָה שֶׁבַע שְׁנֵי הַשָּׂבָע אֲשֶׁר הָיָה בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם: וַתְּחִלֶּינָה שֶׁבַע שְׁנֵי הָרָעָב לָבוֹא". וכן "שֶׁבַע שְׁנֵי הָרָעָב" ר"ת הרש"ש. וכמו שכתוב (עמוס ח, יא) "הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם אֲדֹנָי יֱהֹוִ"ה וְהִשְׁלַחְתִּי רָעָב בָּאָרֶץ לֹא רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא צָמָא לַמַּיִם כִּי אִם לִשְׁמֹעַ אֵת דִּבְרֵי יְהֹוָ"ה". וכמו שרואים בזמנינו שיש צמאון גדול ללמוד את תורת רבנו האריז"ל והרש"ש.
וכן האותיות שב"י אל"י שרעב"י שמח"ת תור"ה נרמזים בסינון יחיד בתנ"ך בפסוק שמדבר על הפדות שה' יעשה לעמו בזמן הגאולה להשיב את כל השבויים: (נחמיה א, ט) "אִם יִהְיֶה נִדַּחֲכֶם בִּקְצֵה הַשָּׁמַיִם מִשָּׁם אֲקַבְּצֵם וַהֲבִיאוֹתִים אֶל הַמָּקוֹם אֲשֶׁר בָּחַרְתִּי לְשַׁכֵּן אֶת שְׁמִי שָׁם: וְהֵם עֲבָדֶיךָ וְעַמֶּךָ אֲשֶׁר פָּדִיתָ בְּכֹחֲךָ הַגָּדוֹל וּבְיָדְךָ הַחֲזָקָה", ונשאר באמצע אותיות ד"ם מכ"ן. והפרק שם כולו מדבר על השבויים, כפי שמתחיל שם: "וַיָּבֹא חֲנָנִי אֶחָד מֵאַחַי הוּא וַאֲנָשִׁים מִיהוּדָה וָאֶשְׁאָלֵם עַל הַיְּהוּדִים הַפְּלֵיטָה אֲשֶׁר נִשְׁאֲרוּ מִן הַשֶּׁבִי וְעַל יְרוּשָׁלִָם: וַיֹּאמְרוּ לִי הַנִּשְׁאָרִים אֲשֶׁר נִשְׁאֲרוּ מִן הַשְּׁבִי שָׁם בַּמְּדִינָה בְּרָעָה גְדֹלָה וּבְחֶרְפָּה וְחוֹמַת יְרוּשָׁלִַם מְפֹרָצֶת וּשְׁעָרֶיהָ נִצְּתוּ בָאֵשׁ". וכן האותיות ד"ם אליה"ו שרעב"י עז"ה נרמזים ברצף אותיות בפסוק: (שמות ב, כג) "וַיֵּאָנְחוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעֲבֹדָה וַיִּזְעָקוּ וַתַּעַל שַׁוְעָתָם אֶל הָאֱלֹהִים מִן הָעֲבֹדָה". וכן מא' שבט עד י' שבט שוחררו ט' יהודים מהשבי בעזה, ונרמז באותיות שב"ט שהן ט' ש"ב. וכם שבת פרשת בשל"ח ר"ת חזרת בן עמי שרעבי לוי.
כָּתוּב (תהילים סח, יט) "עָלִיתָ לַמָּרוֹם שָׁבִיתָ שֶּׁבִי לָקַחְתָּ מַתָּנוֹת בָּאָדָם וְאַף סוֹרְרִים לִשְׁכֹּן יָהּ אֱלֹהִים". וּמוּבָא בַּסְּפָרִים שֶׁ"שֶׁבִי" ר"ת שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי. יִצְחָק בֶּן שְׁלֹמֹה, [הָאֲרִיזַ"ל], שָׁלוֹם בֶּן יִצְחָק, [הָרַשַּׁ"שׁ]. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' צִיּוֹן דָּוִד סִיבּוֹנִי שליט"א שֶׁבְּיוֹם פְּטִירַת הָאֲרִיזַ"ל נֶהֱרַג בעזה עַל קִדּוּשׁ הַשֵּׁם הַחַיָּל הָדָר גּוֹלְדִּין הי"ד, בְּגִימַטְרִיָּא שֶׁבִי, וּבִתְחִלָּה חָשְׁבוּ שֶׁנָּפַל בַּשֶּׁבִי. וְכֵן הָדָר בֶּן חֶדְוָה לֵאָה בְּגִימַטְרִיָּא הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִׁבְיָה. 
וכן מה שאומרים בתפילת אנא בכוח 'שמרם ברכם טהרם' בגימטריא שבט תשפ"ה. היינו הר"ת שב"ט ושאר האותיות בגימטריא תשפ"ה. וכן האותיות שמר"ם ברכ"ם טהר"ם תשפ"ה מופיעות בסינון יחיד בתנ"ך בפסוק: (תהילים קד, לה) "יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יְהֹוָ"ה הַלְלוּיָהּ".
מָצִינוּ בַּמִּשְׁנָה שֶׁחֲזָרַת הַי' שְׁבָטִים קְשׁוּרָה לִזְרִיחַת הַשֶּׁמֶשׁ. וְנָבִיא אֶת לְשׁוֹן הַמִּשְׁנָה (סנהדרין קי:) רַבִּי אֱלִיעֶזֶר אוֹמֵר "וַיַּשְׁלִכֵם אֶל אֶרֶץ אֲחֶרֶת כַּיּוֹם הַזֶּה", מַה יּוֹם מַאֲפִיל וּמֵאִיר אַף עֲשֶׂרֶת הַשְּׁבָטִים שֶׁאֲפֵלָה לָהֶן כָּךְ עֲתִידָה לְהָאִיר לָהֶם. וְכֵן יוֹם פְּטִירַת הָרש"ש רַבֵּנוּ שָׁלוֹם מִזְרָחִי שַׁרְעַבִּי, י' שְׁבָט, מְרַמֵּז עַל י' שְׁבָטִים שֶׁיָּשׁוּבוּ בִּזְמַן הַגְּאֻלָּה. וְהָרש"ש זצ"ל קָרָא לְחִבּוּרוֹ עַל עֵץ חַיִּים 'שֶׁמֶ"שׁ'. שֶׁהוּא הָר"ת שֶׁל שְׁמוֹ. שֶׁמֶ"שׁ וּמִזְרָחִי מְרַמְּזִים עַל זְרִיחַת אוֹר הַגְּאֻלָּה. וְשַׁרְעַבִּי אוֹתִיּוֹת שִׁיר ע"ב, הַמְרַמֵּז עַל פֶּרֶק ע"ב בִּתְהִלִּים שֶׁמְּרַמֵּז עַל הַגְּאֻלָּה. וְכֵן הָר"ת שֶׁל רִיבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם נִרְמָז בְּאוֹתָן אוֹתִיּוֹת. כִּי שִׁיר ע"ב מְרַמֵּז עַל שִׁיר כָּפוּל מְשֻׁלָּשׁ וּמְרֻבָּע שֶׁהוּא י' י"ה יה"ו יהו"ה בְּגִימַטְרִיָּא ע"ב. וְכֵן רוֹאִים בַּפֶּרֶק הַזֶּה "יִירָאוּךָ עִם שָׁמֶשׁ וְגוֹ'" וּמְרַמֵּז עַל שְׁמוֹ שֶׁל הרש"ש וְעַל עִנְיָן הַתְּפִלָּה שֶׁבָּהּ הוּא עָסַק וְתִקֵּן. וְכֵן כָּתוּב שָׁם "יִפְרַח בְּיָמָיו צַדִּיק וְרֹב שָׁלוֹם עַד בְּלִי יָרֵחַ, וְגוֹ' יְהִי שְׁמוֹ לְעוֹלָם לִפְנֵי שֶׁמֶשׁ יִנּוֹן שְׁמוֹ". וְהוסיף הרה"ג ר' מ. פ. שליט"א שֶׁשַׁרְעַבִּ"י ר"ת "וְרֹב שָׁלוֹם עַד בְּלִי יָרֵחַ" וְכֵן "בְּלִי יָרֵחַ" עִם הָאוֹתִיּוֹת בְּגִימַטְרִיָּא מִזְרָחִי. וְכֵן "יָרֵחַ" נִרְמָז בְּמִזְרָחִי. וְכֵן הַס"ת הַיָּחִיד בַּתנ"ך שֶׁל אוֹתִיּוֹת מָשִׁי"חַ כְּסִדְרָן הוּא בַּכָּתוּב (תהילים עב, ה) "יִירָאוּךָ עִם שָׁמֶשׁ וְלִפְנֵי יָרֵחַ דּוֹר דּוֹרִים". וְהוֹסִיף הרה"ג ר' אַבְרָהָם פֶלְדְּמַן שליט"א שֶׁהָר"ת שֶׁל "יִירָאוּךָ עִם שָׁמֶשׁ וְלִפְנֵי יָרֵחַ דּוֹר דּוֹרִים" יוֹשִׁי"עַ מְרַמֵּז עַל הַגְּאֻלָּה, וּכְפִי שֶׁכָּתוּב בַּפָּסוּק שֶׁלְּפָנָיו, "יוֹשִׁיעַ לִבְנֵי אֶבְיוֹן וִידַכֵּא עוֹשֵׁק". וְכֵן בֵּאַרְנוּ שֶׁכָּל הַפֶּרֶק הַזֶּה, פֶּרֶק ע"ב בִּתְהִלִּים, מְרַמֵּז עַל הַגְּאֻלָּה בְּסוֹד שֵׁם ע"ב, לָכֵן כָּתוּב שָׁם "לִפְנֵי שֶׁמֶשׁ יִנּוֹן שְׁמוֹ וְגוֹ' כָּלוּ תְפִלּוֹת דָּוִד בֶּן יִשָׁי". וכן שמעתי מהרה"ג ר' שמואל וולס שליט"א שעליית השמ"ש השמימה בי' שבט נרמזת בכתוב של השבטים: (תהילים קכב, ד) "שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ".
עדכון קודם 
67 שבתות בשבי!!! כזכור המספר 67 = בינה ("יבנה = 67" שנמצאת בכותרות בהקשרי גאולה) המספר 67 מרמז על מעבר ממימד ה6-למימד ה7 – כל הסכסוך מדברים על גבולות 67 של מלחמת ששת הימים, הכל ספרות 6+7…. הסתרה =670… המציאות הופכת בהדרגה לגאולה, לשבת, "קבלת שבת =1234 = התגלות השכינה = 1234

בס"ד
מדהים לראות את ישועת ה' המופלאה לאגם ולאמא שלה מירב – אגם שמרה שבת למרות הפצרות החמאס ימח'ש שתבשל בשבת קודש.
אמא שלה ביקשה בכל לשון של בקשה שאם תשוחרר בשבת אז למנוע צילומים וחילולי שבת.
מה עשה ה' יתברך? שחרר אותה ביום חמישי – ראש חודש שבט – שבהלל של ראש חודש אנחנו שרים על גדולת ה' והמילה *אגם* בתוך המזמור.
כל מי שמוסר נפשו על ה' יתברך – ה' יראה לו נפלאות

 

מאת צ.ס

מתיר אסורים ביום חמישי/משיחי פרשת בא .

בפרשת  "בא" פרעה קיבל עוד 3 מכות…

וב"ה אנו קיבלנו עוד 3 חטופים/שבויים שחזרו לישראל. מעבר לתכנית הגשמית…


אגם ברגר=1009

המלך המשיח=1009

המילוי=1340

אתב"ש=1116

כתר מלכות=1116=בראשית ברא=שמעון…




ארבל יהוד=258

ראובן=259


ארבל=233

עץ החיים=233

רגל=233


המילוי=1340

*אותו המילוי כמו של אגם ברגר.



גדי מוזס=130

סיני/סלם=130


משולש רגיל=520

שכר/כשר=520

נתניהו=521




סה"כ=837

הנחש ערב רב=837


למרבה המשרה(אותיות)=837



לפני בן איש חי=482

היום הוא היום ה-482 למלחמה…


בשו"ט ושבת שלום

השאר תגובה