תמלול שיחה עם צדיק בעל גילוי אליהו.
ראש חודש ניסן תשפ"א
כיצד לזכות לגאולה ברחמים כבר עכשיו:
כל הדורות עסקו בהפצת הזוהר, ואם נעשה בארץ רעש גדול וכולם יקראו זוהר, זה יתן כוח לרבי שמעון בר יוחאי, לרבי אלעזר בן רבי שמעון, לאור החיים הקודש, לכל הצדיקים שעסקו בזוהר הקדוש בכל הדורות. ועל ידי הפעולות פה בארץ להפצת הזוהר, ניתן לחבר שמיים וארץ ולפעול למיתוק חבלי משיח הקשים ואפשר שהגאולה תגיע ברחמים.
איך יתכן? על ידי כך שיותר ויותר יהודים עוסקים בזוהר הקדוש אפילו ללא הבנה בגריסה בעלמא, הדעת הולכת ונתקנת ונשלמת והנשמות הולכות ומזדכות.
ומחמת כך שהדעת נשלמת מתחיל גילוי בעולם. מתחיל גילוי של הבנת המציאות.
כעת אנחנו נמצאים בחושך ואנשים לא יכולים להבין כעת את המציאות כי הדעת פגומה. אנחנו בשער ה-נ' של הטומאה, אך ברגע שהזוהר עושה את הפעולה שלו בנשמות ישראל, הדעת מזדככת ואז יש יכולת להבין את האמת.
וכשיש יכולת להבין את האמת 'ותעל שוועתם אל האלוקים'. ואז עם ישראל יזעקו לשמיים, יעשו תשובה כי יבינו את המצב שאנחנו נמצאים בו.
ואז תעלה זעקה לשמיים עם הבנה, עם לב טהור, ואז יש לנו זכות לגאולה ברחמים כפי שהבטיח משה רבנו.
הזוהר הקדוש נותן כלים להבין איך לצאת מהבלבול ונותן דעת להבין את המציאות ויש זכות שהאמת תתחיל להתגלות בעולם ואז האמת מתגלה ועם ישראל מבינים שצריכים לעשות תשובה ומעלים שוועה לשמיים כי עד שלא נצעק לשמיים לא ניגאל.
עד שלא נבקש מלכות שמיים, מלכות בית דוד ובניין בית המקדש לא ניגאל. זה כתוב, גמרא מפורשת. חייבים לצעוק לשמיים.
כעת יש רק ניצנים של הבנה וניצנים של תשובה אבל זה לא מספיק בשביל לתקן עולם במלכות שדי, כדי להפך את כל הדינים לגאולה ברחמים.
אין עדיין זכות לזה ובגלל שאין זכות, הקב"ה מרבה עלינו ומקשה עלינו את העבודה ומרבה עלינו את הייסורים וחבלי משיח הופכים ונהיים יותר קשים.
קריאת הזוהר הקדוש, אם יהיה בקצת האיכות אבל הרבה בכמות זה יכול לפטור אותנו מכל הדינים בעולם ולהביא אותנו לגאולה ברחמים.
ואם לא, חס ושלום הייסורים והצרות ילכו ויתגברו, הגלות תהיה יותר ויותר קשה עד שיתגברו יותר ויותר ואז הגאולה תהיה לא בזכות עצמנו.
אבל אנחנו לא רוצים להגיע לזה חס ושלום, אי אפשר לעמוד בזה, בגאולה בדין וזה לא רצון השם.
רצון השם זה למען 'לא ידח ממנו נידח' ולמען 'יתגדל ויתקדש שמייא רבא' שזה קידוש השם בכל העולם, כשאוספים את כל הניצוצות ונשמות עם ישראל ישראל.
כשהקב"ה ברא את העולם וברא את האדם הראשון ביום השישי, הוא היה נזר הבריאה והקב"ה נתן לו גן עדן לעובדו ולשמרו ועל ידי החטא הקדמוני, על ידי שחטא הוא גורש מגן עדן, אחרי זה מאדם הראשון עד נח היו 10 דורות. הדורות הלכו והכעיסו, נוח היה אמור להציל את העולם אך לבסוף הציל את עצמו ואת בני משפחתו מהמבול.
אחרי זה עוד 10 דורות עד אברהם אבינו שהלכו והכעיסו את ה' עד שבא אברהם אבינו וגילה את האמונה בעולם והעמיד את החסד בעולם. ומאז התחילה להתפשט האמונה בעולם, הומתקו הדינים והקב"ה התרצה ואז התחילה השושלת של אברהם יצחק ויעקב.
יעקב אבינו ירד למצרים 70 נפש ואחרי 210 שנה הגיעו ל 21 מיליון.
הקב"ה ברא את עם ישראל ונתן להם את ארץ ישראל שהיא מעין העולם הבא במצב המתוקן שלה בדיוק כמו האדם הראשון שהוא נתן לו את גן עדן, וגן עדן של העולם הזה זה ארץ הקודש ארץ ישראל, ארץ שההשגחה האלוקית עליה הכי גדולה בעולם, ארץ הצבי, ולמה נתן להם את ארץ ישראל? שעל ידי שהם יקיימו את התורה בארץ ישראל הם יוכלו לתקן את החטא הקדמוני לתקן את האדם הראשון, לתקן את הגירוש מגן עדן – דווקא פה בארץ ישראל.
אבל לפני שהקב"ה ברא את האדם הראשון הוא כבר ברא את הנשמה של הרשב"י, זה כתוב בספר הזוהר שהקב"ה היה משתעשע עם הנשמה של הרשב"י לפני בריאת העולם, עוד לפני האדם הראשון והקב"ה בעצמו קרא לרשב"י בשמו ולא כפי שהעולם מבין שרבי שמעון נקרא על שם שבט שמעון.
התיקון של הזוהר נברא לפני בריאת העולם והכוח שלו הוא התיקון של סוף העולם, סוף השנים, הדור האחרון, הדור שלנו.
אנחנו הדור האחרון לגלות והדור הראשון למשיח ורשב"י שם את הכוח שלו בדיוק בתפר הזה שבין הגלות לגאולה וגם כשראה את הצרות שיהיו, על ידי הזוהר – יהיה מיתוק חבלי משיח וגאולה ברחמים.
הזמן המסוגל לכל זה הוא פסח, זמן יציאת מצרים, זמן יציאה מהגלות לגאולה.
בכל מקרה המהלכים יתחילו להתגלגל מפסח. אנחנו רוצים שזה יתגלגל לגאולה ברחמים וכמובן רוצים שהגאולה לא תידחה. לפעמים יש דחיה כי אין כלים, אין יכולת לעמוד בצירים הקשים אז במקום לעשות אחישנה מאריכים את זה כי קשה לסבול בזמן קצר את הסבל אבל למה להאריך את הזמן? ולמה לסבול? אפשר גם לא להאריך את הזמן וגם לא לסבול, איך יתכן? יש הבטחה בתורה, משה רבנו אמר לרשב"י : על ידי החיבור שלך, ספר הזוהר, תצאו מהגלות ברחמים בלי חבלי משיח.
כתוב באידרא שכל מי שלומד את הזוהר כל יום, ניכנס לתיבה של הרשב"י וניצול ע"י הלימוד הזה כשהוא שותף עם שאר עם ישראל שלומדים את הזוהר הקדוש וניצול מחבלי משיח ומלחמת גוג ומגוג ובזמן מלחמת גוג וגוג יראה את המלחמה כמו סרט שלא שייך אליו כלל.
בפרשת ויצא באיגרת הרמח"ל כתוב ,שכל עיר שלומדים בה זוהר ללא הפסק העיר שמורה ומוגנת, אף אחד לא חולה בעיר ולא ניזוק לא בגוף ולא בנשמה, זאת הבטחת הזוהר. הרמח"ל כותב שזאת העצה היעוצה לביטול כל הגזרות.
ברגע ש-פה בארץ נפעל – אז רשב"י יבוא לפני הקב"ה ויגיד ש-פה בארץ לומדים זוהר ואז משמיים ילמדו עלינו זכות ואז אפשר יהיה להיגאל ברחמים.
בואו כולנו מעכשיו נקרא זוהר כל יום ונזכה לגאולה ברחמים