הכנות אחרונות לקראת הגאולה
 
רמזים חזקים לגאולה מרעידות האדמה שמורגשות בארץ – וסוד חמורו של משיח | # עודכן יום שלישי בצהרים

רמזים חזקים לגאולה מרעידות האדמה שמורגשות בארץ – וסוד חמורו של משיח | # עודכן יום שלישי בצהרים

פוסט רמזים מתעדכן, פתחו את האקורדיון לקריאת תגובות חדשות
בס"ד ערב טוב משהו קורה שם בטבריה האדמה רועדת , אם זה לא פעמי משיח שיתגלה בטבריה אז מה זה ? רעידות האדמה שפוקדות בימים האחרונים את צפון הארץ הן תזכורת לכך שמחרתיים (יום ד') יצויין "יום הולדת" 91 לרעידת האדמה הגדולה שפקדה את ישראל ב-1927. ברעידה, שזכתה לכינוי "רעידת יריחו", נהרגו 285 בני אדם ואלפי בתים קרסו. (YNET) *חלפו בדיוק 91 שנים מהרעידה הגדולה ושוב האדמה רועדת, 91 כמניין שם הויה+אדנות, וכן כמניין אמן ומלאך , וגם כמניין סא"ל שזה שם קדוש היוצא מפסוק: אתה סתר לי , וכן כמניין פא"י שם קדוש היוצא מפסוק: פותח את ידיך. כל זה בא לרמז על משהו יכול להיות , להראות שהשם שולט בבריאה כולה וברעידות האדמה שבאות ממקום מסתור מתוך ליבת כדור הארץ , וכל זה כדי להעיר אותנו שהנה עוד מעט מגיע מלאך הברית אשר אתם חפצים (מלאכי ג,א) והנה ידוע שאליהו ימשוח את בן דוד למלך לעיני הסנהדרין בטבריה.
 
  •  
    ישר כח ב"ה..שמתי לב בלילות האחרונים ישנם רעידות אדמה כביכול קלות ורובם בעוצמה של 3.2 היו גם 3.1 אך במיוחד 3.2 חוזר על עצמו כבר כמה לילות וגם בצהריים..32=לב, יתכן שהקב"ה רומז לנו שדווקא עכשיו שכל כך חשוך לכולנו[לא רואים רוחנית טוב הכל מטושטש ולא ברור האמת נעדרת ואין מנהיג שיאחד את כולנו] וכל אחד עם צרותיו וכבר התייאשנו שעדיין לא הגיעה הגאולה ולא משיח ומחזיקים בקשיים רבים באמונה בחושך הקשה הזה.. ה' אומר לנו דווקא עכשיו "את הלב שלכם אני רוצה" שבכל דבר שנעשה ובאמונה שלנו בחסדים שלנו בחיי היום יום נכניס את הלב שהמעשים יהיו מתוך הלב חמים ופועמים ואמיתיים, כמו שחותמו של הקב"ה אמת כך הלב היהודי כולו אמת.
  •  

    היו 15 רעידות בשבוע אחד בטבריה , התושבים כבר מתחילים לחשוש מפני רעידה חזקה יותר שלדעתם "יהיו יותר קורבנות מכל מלחמות ישראל" "עד עכשיו ידענו שיש לנו אויבים מצפון, ואויבים מדרום", אמר יאיר, תושב העיר, והוסיף בקריצה: "עכשיו גילינו שיש לנו אויב מתחת לאדמה". אולי מתקרבים לנבואה מיחזקאל שיהיה רעש גדול על אדמת ישראל , ושוב מי שיהיה בתשובה אין לו מה לדאוג , היום גיליתי שלראש העיר טבריה קוראים יוסי בן דוד , צירוף מקרים ? בנוסף למה שאמרת , לב= לב נתיבות החכמה כי התורה מתחילה ב-ב (בראשית) ומסתיימת ב-ל (לעיני כל ישראל) ה' רוצה שיתחזקו בתורה ובמצוות. היו עוד כמה מספרי גאולה מעניינים חוץ מ-3.2 היה גם 4.5 = גאולה, רעידת אדמה של 3.9 = טל שזה טל תחיית המתים שיקומו מבטן האדמה , וגם השכינה שהיא הא שכינתה בגלותה תקום מעפר ותתחבר עם טל=יוד הא ואו ותשלים את שם השם ואז יוצא מה=45=גאולה.

    •  
      מדהים..הקב"ה נותן לנו מיידע במה להתחזק ולתקן דרך הרעידות האלה ובכל מה שקורה לאחרונה הן בארץ ובעולם..והמשכילים להבין את דיבורו של הקב"ה דרך הרמזים והסימנים מתוך מה שקורה וע"י זה לתקן ולשפר את מעשיהם כדי שלעתיד לבוא יזכו לגאולה שלמה, ועוד הבנה לפסוק בדניאל הנביא [כנראה] "והמשכילים יזהירו כזוהר הרקיע"..אלה המשכילים להבין את דרכו של הקב"ה עם ברואיו דרך הניסיונות והאירועים שפוקדים אותנו.
     
     

כיסא הנוחות הוא גם המצב המקובע של ההרגל 
והיופי בכל הרעידות שהן נעשות ברחמים גמורים… טילטולים עדינים.

טלטולים כמו בעריסת תינוק … באהבה.

אך אם לא יהיה שינוי, עלולות להגיע גם רעידות אדמה יותר רציניות.

[10:02, 10/7/2018] עמיחי: מדוע דווקא טבריה ?
מקום בואו של המשיח
סימנים

משיח טבריה תשע"ט = 1363

(המשיח = 363)

עכשיו שימו לב מה נקבל במסתתר

מצצצצמממררר !

משיח – טבריה – תשע"ט = 1343 מסתתר רגיל

משיח – כינרת – תשע"ט = 1343 מסתתר רגיל

נדיר ביותר

מה בעצם מסמן לנו המספר הקסום הזה ?

1343 = יהא שמיה רבא מברך לעלם ולעלמי עלמיא !!!

וגם

שבחי ירושלים את יה-וה

שימו לב

אלף שלוש מאות ארבעים ושלוש – סימן גאולה בימינו = 4770 מסתתר גדול !

(רגיל. לא פי5) 

שימו לב

הגענו לזמנים שצריך קצת להתאמץ לגלות הרמזים
לא הכל על מגש של כסף.

טבריה בימינו = 552 מסתתר רגיל
משיח = 552 מסתתר רגיל !!

דבר מתוך דבר – אחד ועוד אחד

והמבין יבין.
[10:20, 10/7/2018] עמיחי: …ואך ורק כשמדובר במסתתר הרגיל !!!
(סימן אלוקי שניתן לנו ברוב חסדו)
[10:23, 10/7/2018] עמיחי: טבריה סימן למשיח = 777 רגיל ומילים !!
גדול 424 !!
גדול ומילים 427 !!

המשיח בא מטבריה
והרי ידענו זאת מראש.

הגליל יחרב״

הגליל= 78= ע״ח.
יחרב= 222( מילה וכולל)

רעידת אדמה נקראת רעש אדמה.

רעש אותיות ש(י)ער

יתכן שהרעידות בטבריה הם למעשה על עניין הפאות?

מה שבטוח הוא שאנחנו בסוף חבלי הלידה:

טבריה היא ׳טבורה׳ של ארץ ישראל.

כאשר נולד תינוק מנתקים את חבל הטבור
ורק אז אומרים מזל טוב על שהסתיימה הלידה בהצלחה.
הרעידות בטבריה שהיא הטבור ששם מתקיים החיבור למשיח ( לידת משיח) רועד משום שהוא לפני חיתוך. חיתוך סופי שמבשר על לידת המשיח.

מדוע דווקא בטבריה ?

מי ראש עיריית טבריה ?
בן דוד !

יוסי בן דוד = 152 רגיל (צמח דוד)

יוסי בן דוד = 160 רגיל (סימן)

שימו לב

יוסי בן דוד סימן גאולה בימינו = 458 מסתתר רגיל !!

יוסי בן דוד ראש עיריית טבריה = 888 מסתתר רגיל !!

יוסי זה יוסף.
יש כאן רמז גם למשיח בן יוסף וגם למשיח בן דוד.
[10:00, 10/7/2018] עמיחי: איך פיספסנו…

יוסי בן דוד – טבריה – בימינו = 424 ראשון שני וכו. !!

[10:19, 10/7/2018] עמיחי: יוסי בן דוד – רעש אדמה = 777 רגיל ומילים !

3860 ! (פי5)

יוסי בן דוד – גאולה – טבריה = 424 רגיל והכולל

💡💡💡

יוסי בן דוד זה יוסף בן דוד – חיבור בין משיח בן יוסף למשיח בן דוד שיש דיעה שזה אדם אחד – שבתחילה מתגלה בו בחינה של משיח בן יוסף ואח״כ הוא נהפך למשיח בן דוד.
יוסף בן דוד = 222
בחמישי האחרון היינו בדיוק 222.222 שנים לסוף האלף השישי

רעידת אדמה מוכיחה את גדולתו של הבורא יתברך. במסכת ברכות מובא כי בעת רעידת אדמה יש לברך: "שכוחו וגבורתו מלא עולם", כשם שמברכים על ברקים ורעמים. דעה נוספת היא שמברכים "עושה מעשה בראשית".

הנביאים זכריה, יחזקאל וישעיהו ניבאו כי בתהליכי הגאולה, בעת שתבוא קואליציה שלימה מעמי תבל לאיזורינו בכדי להתערב בהליכים במדינת ישראל, או אז תרעד הארץ באיזור ירושלים בדרגה גבוהה ביותר, וזאת כחלק מגילוי מלכות שמים בכל העולם כולו לעיני כל העמים.

אין הדברים אמורים להכניס אותנו ללחץ, חלילה. חשוב לזכור כי לאחר מלחמת גוג ומגוג תבוא הגאולה השלמה, אליה אנו מצפים ומייחלם כל ימינו. עוד יש לשנן את דברי ה'חפץ חיים', שהבטיח כי מקובל בידינו איש מפי איש כי יראי ה' לא יינזקו באותן מאורעות שמימיים. עוד יש לשים לב כי בתוך הפסוקים, מובאים משפטי נחמה: "והיה ה' למלך על כל הארץ", "וישבה ירושלים לבטח", "מלך ה' צבקות בהר ציון ובירושלים", "הרפו ודעו כי אנוכי אלוקים", "ה' צבקות עמנו מבטח לנו אלוקי יעקב סלה".

כה דברי הנביא יחזקאל (פרק ל"ח):

וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא בְּיוֹם בּוֹא גוֹג עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל נְאֻם ה' אלוקים תַּעֲלֶה חֲמָתִי בְּאַפִּי: וּבְקִנְאָתִי בְאֵשׁ עֶבְרָתִי דִּבַּרְתִּי אִם לֹא בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה רַעַשׁ גָּדוֹל עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל: וְרָעֲשׁוּ מִפָּנַי דְּגֵי הַיָּם וְעוֹף הַשָּׁמַיִם וְחַיַּת הַשָּׂדֶה וְכָל הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל הָאֲדָמָה וְכֹל הָאָדָם אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְנֶהֶרְסוּ הֶהָרִים וְנָפְלוּ הַמַּדְרֵגוֹת וְכָל חוֹמָה לָאָרֶץ תִּפּוֹל:

גם הנביא זכריה (פרק י"ד) התנבא על הרעידה, והוסיף פרטים שונים לפיהם עולה כי הרעידה תהיה בעוצמה כל כך חזקה עד כדי גרימת שינויים מפליגים בכל הטופוגרפיה באיזור ירושלים. כה דבריו:

וְאָסַפְתִּי אֶת כָּל הַגּוֹיִם אֶל יְרוּשָׁלַיִם לַמִּלְחָמָה, וְנִלְכְּדָה הָעִיר, וְנָשַׁסּוּ הַבָּתִּים, וְיָצָא ה' וְנִלְחַם בַּגּוֹיִם הָהֵם כְּיוֹם הִלָּחֲמוֹ בְּיוֹם קְרָב [ביום קריעת ים סוף]: וְעָמְדוּ רַגְלָיו בַּיּוֹם הַהוּא עַל הַר הַזֵּתִים אֲשֶׁר עַל פְּנֵי יְרוּשָׁלִַם מִקֶּדֶם, וְנִבְקַע הַר הַזֵּיתִים מֵחֶצְיוֹ מִזְרָחָה וָיָמָּה גֵּיא גְּדוֹלָה מְאֹד וּמָשׁ חֲצִי הָהָר צָפוֹנָה וְחֶצְיוֹ נֶגְּבָּה: וְנַסְתֶּם גֵּיא הָרַי כִּי יַגִּיעַ גֵּי הָרִים אֶל אָצַל וְנַסְתֶּם כַּאֲשֶׁר נַסְתֶּם מִפְּנֵי הָרַעַשׁ בִּימֵי עֻזִּיָּה מֶלֶךְ יְהוּדָה וּבָא ה' אלוקיי כָּל קְדשִׁים עִמָּךְ: וְהָיָה ה' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה ה' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד: יִסּוֹב כָּל הָאָרֶץ כָּעֲרָבָה מִגֶּבַע לְרִמּוֹן נֶגֶב יְרוּשָׁלִָם וְרָאֲמָה וְיָשְׁבָה תַחְתֶּיהָ לְמִשַּׁעַר בִּנְיָמִן עַד מְקוֹם שַׁעַר הָרִאשׁוֹן עַד שַׁעַר הַפִּנִּים וּמִגְדַּל חֲנַנְאֵל עַד יִקְבֵי הַמֶּלֶךְ: וְיָשְׁבוּ בָהּ וְחֵרֶם לֹא יִהְיֶה עוֹד, וְיָשְׁבָה יְרוּשָׁלַיִם לָבֶטַח:

גם הנביא ישעיהו (פרק כ"ד) מתאר רעידת אדמה, כאשר בורא העולם יפקוד ויעניש את הבוגדים בו. כה דבריו:

מִכְּנַף הָאָרֶץ זְמִרֹת שָׁמַעְנוּ, צְבִי לַצַּדִּיק, וָאֹמַר רָזִי-לִי רָזִי-לִי, אוֹי לִי; בֹּגְדִים בָּגָדוּ, וּבֶגֶד בּוֹגְדִים בָּגָדוּ. פַּחַד וָפַחַת, וָפָח; עָלֶיךָ, יוֹשֵׁב הָאָרֶץ. וְהָיָה הַנָּס מִקּוֹל הַפַּחַד, יִפֹּל אֶל-הַפַּחַת, וְהָעוֹלֶה מִתּוֹךְ הַפַּחַת, יִלָּכֵד בַּפָּח:  כִּי-אֲרֻבּוֹת מִמָּרוֹם נִפְתָּחוּ, וַיִּרְעֲשׁוּ מוֹסְדֵי אָרֶץ. רֹעָה הִתְרֹעֲעָה, הָאָרֶץ; פּוֹר הִתְפּוֹרְרָה אֶרֶץ, מוֹט הִתְמוֹטְטָה אָרֶץ. נוֹעַ תָּנוּעַ אֶרֶץ כַּשִּׁכּוֹר, וְהִתְנוֹדְדָה כַּמְּלוּנָה; וְכָבַד עָלֶיהָ פִּשְׁעָהּ, וְנָפְלָה וְלֹא-תֹסִיף קוּם. וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, יִפְקֹד ה' עַל-צְבָא הַמָּרוֹם בַּמָּרוֹם; וְעַל-מַלְכֵי הָאֲדָמָה, עַל-הָאֲדָמָה.  וְאֻסְּפוּ אֲסֵפָה אַסִּיר עַל-בּוֹר, וְסֻגְּרוּ עַל-מַסְגֵּר; וּמֵרֹב יָמִים, יִפָּקֵדוּ. וְחָפְרָה הַלְּבָנָה, וּבוֹשָׁה הַחַמָּה:  כִּי-מָלַךְ ה' צבקות, בְּהַר צִיּוֹן וּבִירוּשָׁלִַם, וְנֶגֶד זְקֵנָיו, כָּבוֹד.

פרק מ"ו בתהילים מדבר על רעידת האדמה הגדולה שתהיה, ועל כך שיראי ה' ומקיימי מצוותיו יזכו להינצל ממנה. פרק זה מהווה אף סגולה להינצל ממלחמת גוג ומגוג, ועל כן מומלץ לאומרו:

לַמְנַצֵּחַ לִבְנֵי-קֹרַח עַל-עֲלָמוֹת שִׁיר. אלוקים לָנוּ מַחֲסֶה וָעֹז עֶזְרָה בְצָרוֹת נִמְצָא מְאֹד: עַל כֵּן לֹא נִירָא בְּהָמִיר אָרֶץ וּבְמוֹט הָרִים בְּלֵב יַמִּים: יֶהֱמוּ יֶחְמְרוּ מֵימָיו יִרְעֲשׁוּ הָרִים בְּגַאֲוָתוֹ סֶלָה: אלוקים בְּקִרְבָּהּ בַּל תִּמּוֹט יַעְזְרֶהָ אלוקים לִפְנוֹת בֹּקֶר: הָמוּ גוֹיִם מָטוּ מַמְלָכוֹת נָתַן בְּקוֹלוֹ תָּמוּג אָרֶץ: ה' צבקות עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אלוקי יַעֲקֹב סֶלָה: לְכוּ חֲזוּ מִפְעֲלוֹת ה' אֲשֶׁר שָׂם שַׁמּוֹת בָּאָרֶץ: מַשְׁבִּית מִלְחָמוֹת, עַד-קְצֵה הָאָרֶץ: קֶשֶׁת יְשַׁבֵּר, וְקִצֵּץ חֲנִית; עֲגָלוֹת, יִשְׂרֹף בָּאֵשׁ. הַרְפּוּ וּדְעוּ, כִּי-אָנֹכִי אלוקים אָרוּם בַּגּוֹיִם, אָרוּם בָּאָרֶץ. ה' צבקות עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אלוקי יַעֲקֹב סֶלָה:

כאמור, אין להיכנס ללחץ, אלא להיות בטוחים בה' שיגאלנו וישמרנו בעת מאורעות אלה. תפקידינו הוא רק לחשוב כיצד אנו מנצלים את האיתותים לטובתנו ולתועלת, ללא פחדים או חששות מיותרים. בעניין זה יש לזכור את דבריו של רבי אליעזר הגדול, המובאים בגמרא: "מה יעשה אדם וינצל מחבלי משיח? יעסוק בתורה ובגמילות חסדים". על ידי לימוד התורה והקפדה על מצוות חסד – צובר האדם לעצמו זכויות שיגנו עליו במאורעות מלחמת גוג ומגוג, וההתרחשויות שיהיו אז.

כיצד נינצל מחבלי משיח? צפו בתשובתו של רבי אליעזר הגדול:

לומר 3 פעמים את הפסוק:
״וַתִּשָּׂאֵ֣נִי ר֔וּחַ וָאֶשְׁמַ֣ע אַחֲרַ֔י ק֖וֹל רַ֣עַשׁ גָּד֑וֹל בָּר֥וּךְ כְּבוֹד־יְהֹוָ֖ה ממקומו״
בשורות טובות.

רמזים מהרעידות האחרונות
שימו לב רעידת אדמה נוספת ביום שני כ"ו בתמוז בעוצמה 3.2 (לב) שימו לב לשעת פרסום הידיעה 18:20 זה קוד הגאולה (וכתובת האתר) "סוד = 70 * 26 = הויה = 1820 שימו לב לכותב ההודעה באתר רוטר יש 222 הודעות כמניין "דיבור" ה' מדבר איתנו דרך הטבע !! - ה' שם את המילים והמחשבות למקלידי האתרים לעורכי העיתונים, לחץ על התמונה להגדלה

מַדּוּעַ בָּאתִי וְאֵין אִישׁ קָרָאתִי וְאֵין עוֹנֶה = 1820

כדי לראות את הסרטון על הסוד הגדול ביותר בכל הזמנים "סוד 1820" לחץ על הלוגו
ביום ראשון כ"ה תמוז בשעה 16:31 בצהרים רעידת אדמה נוספת, בצפת, (זה השעה המדויקת, קיבלנו טלפון ממישהו מקומי,) באותה שעה פורסמה על רעידת אדמה ביוון- שזה הצד ההופכי של המשיח , משיח יושב על פתחי רומי (יוון) וכן יון = 66 - כמניין בן דוד = 66 ולכן קיבלנו בעוצמה 5 (חמישה אותיות המשיח)
עדכון ראשון בפוסט, איך רצף הרעידות התחילו ברצף של רמזי ה"גאולה" = 45​
קיבלנו רמזי גאולה מהחזקים אי פעם בבוקר יום 4.7.2018 "למניינם"
יום העצמאות של ארה"ב
רמזים על הגאולה ומשיח המתגלה מהכנרת/מטבריה
 
הרעידה הראשונה ב-4.50 לפנות בוקר !
45 = גאולה
מצמרר !
 
 
לאחר מכן סדרה של רעידות נוספות לפנות בוקר, נחבר את השעות בהן ארעו רעידות האדמה: ודווקא שלושה מהחזקות נותנות גימטריות מעניינות
 
(לפי השעות)
4.50 (גאולה)
4:58 (המלך המשיח)
6:51 (משיח כבר כאן)
 
מקור הרעידות בטבריה / כינרת שידוע שמשם משיח מתגלה !
 
באותו יום בערב רעידת אדמה נוספת מזעזעת את הצפון
ועוצמתה שוב
4.5
גאולה = 45
לא יאמן פלא פלאים
 
ולמה כל זה קורה ביום 4.7 שזה יום העצמאות של ארה"ב שבה יש את הנשיא מספר 45
ששמו בגימטריה 424 – כמניין 'משיח בן דוד'
 
???
כל זה מתחבר לפרשת השבוע ולחמורו של משיח שהוא "נולד מאתנו של בלעם"
כמו שכבר ראינו רבות ברמזים בשנים האחרונות
וכן זה מוזכר בספרים הקדושים, שבגאולה הכל יהיה 'הפוך',
ובדווקא דרך הדברים שנראים כטומאה כמו תאריך לועזי למשל או נשיא גוי, דווקא שם נראה את גילוי השגחתו יתברך, כי מלכותו מושלת על הכל,
 
(על דרך שקום המדינה היא בשנת 1948 "למניינם" וזו שנת לידת אברהם מבריאת העולם, וכן זה שהמדינה הוקמה ע"י הרצל החילוני וכו'.  רואים שהתיקון מתחיל בקודש ומסתיים דרך הצד ההופכי)
ואז יבינו כולם שכל הפעולת הנפעלות גם בצד ההופכי הם רק ממנו יתברך ולא משום גורם אחר במציאות, כי אין עוד מלבדו … (=111)
 
הפוך = 111
פלא = 111
 
בגאולה הכל יכול להתהפך כאחת , מה שחשבנו שזה שחור יהיה ללבן והפוך…
כמו הסיפור של בן המלך ובן השפחה שהתחלפו …
 
מה נשאר לנו כדי להכניס את הגאולה לתוך הגולה, רק להכניס את האות "אלף = 111" לתוך הגולה ואז נקבל "גאולה" להבין ולחוש בכל רגע שכל מה שאני חש וכל דיבור סביבי זה בא רק מהקב"ה, והוא מדבר איתי דרך הטבע ומצייר לי את כל המציאות, כולל הפרטים הקטנים ביותר, ולי נשאר רק להדבק בו ולהגיד תודה גם על הדבר שנראה הכי קשה, כי אני נמצא בתוכו, והוא מטפל בי כרגע אז אני צריך לשמוח ולהנות מזה שהוא חושב עלי ומטפל בי כעת !!! מחשבה כזו שלי עושה לה' תענוג… ואז נקבל את הגאולה בשמחה, זה הגאולה, זה מציאות של משיח, להיות דבוק בה' 24/7 (247 = רמז)
לכן בעתה = 477 – כמניין אתמול = 477 כי כשתבוא הגאולה נבין שהכל כבר קרה "אתמול" רק 'לא ראינו' כי היינו עדיין בתוך ה"גולה" ולא ראינו את הא' של הבורא שמפעיל הכל… וכשנזכה לקבל הכל בשמחה נזכה ונראה ניסים גלויים בטבע שידוד הטבע ממש…
 
כִּי בְשִׂמְחָה תֵצֵאוּ וּבְשָׁלוֹם תּוּבָלוּן הֶהָרִים וְהַגְּבָעוֹת יִפְצְחוּ לִפְנֵיכֶם רִנָּה וְכָל עֲצֵי הַשָּׂדֶה יִמְחֲאוּ כָף
 
וְשַׁח גַּבְהוּת הָאָדָם וְשָׁפֵל רוּם אֲנָשִׁים וְנִשְׂגַּב יְהוָה לְבַדּוֹ בַּיּוֹם הַהוּא. וְהָאֱלִילִים כָּלִיל יַחֲלֹף.  וּבָאוּ בִּמְעָרוֹת צֻרִים וּבִמְחִלּוֹת עָפָר מִפְּנֵי פַּחַד יְהוָה וּמֵהֲדַר גְּאוֹנוֹ בְּקוּמוֹ לַעֲרֹץ הָאָרֶץ…
 
שהאדם רואה ומבין איך הכל משתלשל מלמעלה ובדווקא דרך ההפוך / הלועזי, הוא מקבל ענג מכבוד ה' שמתגלה לו, הוא פתאום מבין שדווקא דרך הדבר שהוא חשב שהכי עשה לו רע בחיים שם נמצאת הרפואה הכי גדולה שלו,
 
לכן:
 
לועזי = 123
ענג = 123
התגלות י-הוה ומשיח = 1234
התגלות השכינה = 1234

קבלת שבת = 1234

 
וכן
 
מבין = 102
אמונה = 102
השגחה פרטית = 1020
 
אחד תלוי בשני אין הבנה… ההבנה היחידה זה אמונה ואז תראה בעין השגחה פרטית
 
"וְנִגְלָה כְּבוֹד יְ-הוָה וְרָאוּ כָל בָּשָׂר יַחְדָּו כִּי פִּי יְ-הוָה דִּבֵּר"
 
דיבור = 222
קול א-להים = 222
 
למה דווקא קול א-להים? ולא קול י-הוה ? כי א-להים בגימטריה 'הטבע' ולשמוע את קולו דרך הטבע. זה החידוש של הגאולה וזה הדיבור השמימי
בֵּא-לֹהִים אֲהַלֵּל דָּבָר בַּי-הוָה אֲהַלֵּל דָּבָר. (דוד המלך בתהילים)
 
המשיח יבוא דרך החומר ודרך הגילויים בחדשות הקרובות והרחוקות, שאז נבין שיש כוח אחד שפועל והוא עשה עושה ויעשה לכל המעשים,
 
לכן "חדשות" זה בגימטריה "עני ורוכב על חמור"
 

וכן אנו בערב פרשת פנחס

פנחס התשעח = 981
גאולת ישראל = 981

ואנו בפרשות שעוסקות בעניין בלעם, וחמורו שהוא מוליד את חמורו של משיח שזה ההפוך

להרחבה בנושא ראו כותרות מתוך עלון סוד החשמל של השבוע שמדבר בדיוק על נושא ההפכים

  • מֵאֲתוֹנוֹ שֶׁל בִּלְעָם נוֹלַד הַחֲמוֹר שֶׁל מָשִׁיחַ. וּ'פִּינְחָס אֶלְעָזָר אַהֲרוֹן' שֶׁנִּלְחַם בָּהֶם בְּגִימַטְרִיָּא 'תשע"ח'.
  • אַבְרָהָם הוֹלִיד אֶת יִשְׁמָעֵאל, וּבַצַּד הַחָמְרִי זֶה הָפוּךְ יִּשְׁמָעֵאל שֶׁהוּא הָאָתוֹן מוֹלִיד אֶת הַחֲמוֹר שֶׁל אַבְרָהָם.
  • מֹשֶׁה רָכַב עַל חֲמוֹרוֹ שֶׁל מָשִׁיחַלחץ כאן לקריאת העלון פרשת פנחס תשע"ח


בלעם מלשון בלע מ' זה המ' של משיח זה המ' הסתומה שתפתח זה המ' של החומר ראה מאמר סוד המ' והרמז לחץ כאן


פתיחת השגרירות בירושלים עלה סרטון הרמזים לינק יוטיוב

 

 

 
 

רמזים נוספים שהתקבלו

מאת ל:ש זהו מקום הרעידות הבוקר בתוך הכנרת.

• בקרבת כביש 87 (ספרות 78= ע״ח)

• בסמוך ל׳כפר נחום׳ - ״נחמו נחמו עמי״- הקב״ה מקדים תרופה למכה.

•בסמוך לעין שבע (7)

עין שבע נקראת גם ׳טבחה׳. אולי רמז ל״טבח לה׳ בבצרה״...

בתוך תחומי עין שבע יש את.. כנסיית הלחם והדגים= 1,821( אחד יותר..)

אולי רמז לסעודת לוויתן (לוויתן הוא דג. דג=7).

• בקרבת גינוסר- מקום קבורת גוג ...

כנרת זו גינוסר- שפירותיה מתוקים (ערבים) כקולו של הכינור (מגילה ו.).

לכנרת יש את צורת הכינור. דוד ניגן בכינור.

וְהָיָה בִּהְיוֹת רוּחַ אֱלֹהִים אֶל שָׁאוּל וְלָקַח דָּוִד אֶת הַכִּנּוֹר וְנִגֵּן בְּיָדוֹ וְרָוַח לְשָׁאוּל וְטוֹב לוֹ וְסָרָה מֵעָלָיו רוּחַ הָרָעָה (שמואל א,טז,כג)

״עוּרָה כְבוֹדִי עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שחר״ (תהלים נז,ט).

הרעידות היום מרגישות כאילו דוד המלך מתחיל לפרוט על מיתרי הכינור ולעורר את השחר- הגאולה , בב״א. גינוסר- אותיות סנגורי(ה). סנגור- יה. הקב״ה סנגורם של ישראל ולכן גוג אמור להיקבר בחוף ימה של גינוסר.

וְהָיָה בַיּוֹם הַהוּא אֶתֵּן לְגוֹג מְקוֹם שָׁם קֶבֶר בְּיִשְׂרָאֵל גֵּי הָעֹבְרִים קִדְמַת הַיָּם וְחֹסֶמֶת הִיא אֶת הָעֹבְרִים וְקָבְרוּ שָׁם אֶת גּוֹג וְאֶת כָּל הֲמוֹנֹה וְקָרְאוּ גֵּיא הֲמוֹן גוג (יחזקאל לט, יא)

תרגום יונתן על הפסוק:

וִיהֵי בְּעִדָנָא הַהוּא אֶתֵּן לְגוֹג אֲתַר כָּשַׁר לְבֵית קְבוּרָא בְּיִשְׂרָאֵל בְּחֵילְתָּא מְגִיזָתָא מַדְנַח יַם גִינוֹסַר.

מאת: סוד החשמל

רְעִידוֹת אֲדָמָה בְּבִקְעַת אַרְבֵּל שֶׁעַל יַד טְבֶרְיָה.

מָצִינוּ בְּזֹהַר חָדָשׁ (רות צג.) הָאָרֶץ רוֹעֶדֶת מִצִּיּוֹן. נִרְאֶה דְּלָכֵן רְעִידַת הָאֲדָמָה בָּאָה מִצִּיּוֹן, דְּמוּבָא בַּיְרוּשַׁלְמִי (ברכות סד.) מִפְּנֵי מַה בָּאִין זְוָעוֹת לָעוֹלָם, בְּשָׁעָה שֶׁהקב"ה מַבִּיט בְּבָתֵּי תֵּיטְרִיּוֹת וּבְּבָתֵּי קִרְקָסִיּוֹת יוֹשְׁבוֹת בֶּטַח וְשַׁאֲנָן וְשַׁלְוָה, וּבֵית מִקְדָּשׁוֹ חָרֵב, הוּא אַפִּילוֹן לְעוֹלָמוֹ לְהַחֲרִיבוֹ. הֲדָא הוּא דִּכְתִיב "שָׁאֹג יִשְׁאַג עַל נָוֵהוּ". בִּשְׁבִיל נָוֵיהוּ. וְרַבָּנָן אָמְרוּ מִפְּנֵי הַמַּחֲלֹקֶת. אָמַר רַבִּי שְׁמוּאֵל אֵין רַעַשׁ אֶלָּא הֶפְסֵק מַלְכוּת. כְּמָה דְּאַתְּ אֲמַר "וַתִּרְעַשׁ הָאָרֶץ וַתָּחֹל". וְכֵיוָן שֶׁצִּיּוֹן הִיא שֹׁרֶשׁ הַמַּלְכוּת בָּעוֹלָם, כְּשֶׁיֵּשׁ זַעְזוּעַ וְהֶפְסֵק בַּמַּלְכוּת, זֶה גּוֹרֵם אֶת הָרְעִידָה מִצִּיּוֹן. וְכֵן מָצִינוּ בַּזֹּהַר (בא לד:) אַחַת לְשִׁבְעִים שָׁנִים מִזְדַּעְזֵעַ הָעוֹלָם מִפְּנֵי זֶה הַתַּנִּין הַגָּדוֹל כַּאֲשֶׁר הוּא מַעֲלֶה סְנַפִּירִין וּמִזְדַּעְזֵעַ, אָז כֻּלָּם מִזְדַּעְזְעִים בְּאֵלּוּ הַיְאוֹרִים, וְכָל הָעוֹלָם מִזְדַּעְזֵעַ וְהָאָרֶץ רוֹעֶדֶת. רוֹאִים קֶשֶׁר בֵּין רְעִידַת הָאָרֶץ לַלִּוְיָתָן, וּנְבָאֵר לְקַמָּן שֶׁהַלִּוְיָתָן שַׁיָּךְ לְצִיּוֹן, וְלָכֵן לִוְיָתָן בְּגִימַטְרִיָּא מַלְכוּת.

מָצִינוּ בַּיְרוּשַׁלְמִי (ברכות ד:) רָבָא וְרַבִּי שִׁמְעוֹן בֶּן חֲלַפְתָּא הָווּ מְהַלְּכִין בַּהֲדָא בִּקְעַת אַרְבֵּל בִּקְרִיצָתָהּ וְרָאוּ אַיֶּלֶת הַשַּׁחַר שֶׁבָּקַע אוֹרָהּ. אָמַר רַבִּי חִיָּא רָבָה לְר' שִׁמְעוֹן בֶּן חֲלַפְתָּא בֵּי רֶבִּי כָּךְ הִיא גְאֻלָּתָן שֶׁל יִשְׂרָאֵל בִּתְחִילָה קִמְעָא קִמְעָא כָּל מַה שֶּׁהִיא הוֹלֶכֶת הִיא רַבָּה וְהוֹלֶכֶת. וְרוֹאִים שֶׁהֵם רָאוּ בְעֵינֵי רוּחָם אֶת הַגְּאֻלָּה בְּבִקְעַת אַרְבֵּל שֶׁעַל יַד טְבֶרְיָה.

מָצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ (ילקוט ישעיהו תכט) וּטְבֶרְיָה עֲמֻקָּה מִכֻּלָּם. כְּדִכְתִיב "וְשָׁפַלְתְּ מֵאֶרֶץ תְּדַבֵּרִי". וּמִשָּׁם עֲתִידִין לְהִגָּאֵל שֶׁנֶּאֱמַר "הִתְנַעֲרִי מֵעָפָר קוּמִי שְּׁבִי יְרוּשָׁלִָם". "תִּרְמְסֶנָּה רָגֶל רַגְלֵי עָנִי פַּעֲמֵי דַלִּים", אָמַר רַבִּי טְבֶרְיָה מְשַׁלֶּמֶת לִימוֹת הַמָּשִׁיחַ שֶׁנֶּאֱמַר "תִּרְמְסֶנָּה רָגֶל רַגְלֵי וְגוֹ'", וּמַה כְּתִיב אַחֲרָיו "וְהוּכַן בַּחֶסֶד כִּסֵּא". רוֹאִים שֶׁהַגְּאֻלָּה הָעֲתִידָה תַּתְחִיל בִּטְבֶרְיָה, שֶׁעָלֶיהָ נֶאֱמַר "הִתְנַעֲרִי מֵעָפָר קוּמִי". וְיֵשׁ כָּאן רֶמֶז גַם עַל רְעִידוֹת אֲדָמָה בִּטְבֶרְיָה בִּזְמַן הַגְּאֻלָּה, בְּסוֹד נִעוּר הֶעָפָר. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' צִיּוֹן דָּוִד סִיבּוֹנִי שליט"א שֶׁרְעִידַת אֲדָמָה נִקְרֵאת בִּלְשׁוֹן חֲזַ"ל זְוָועוֹת בְּגִימַטְרִיָּא מַלְכוּת. וְרוֹעֶדֶת בְּגִימַטְרִיָּא כִּינֶרֶת מְקוֹם הַמַּלְכוּת. וְיִתָּכֵן שֶׁהִשְׁתַּלְשְׁלוּ הַשָּׁבוּעַ רְעִידוֹת אֲדָמָה בְּבִקְעַת אַרְבֵּל שֶׁעַל יַד טְבֶרְיָה בַּשָּׁבוּעַ בּוֹ פָּרְצוּ מַחְלֹקוֹת קָשׁוֹת בֵּין גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל. כְּמוֹ שֶׁרָאִינוּ בִּימֵי חֹדֶשׁ חֶשְׁוָן תשע"ד שֶׁהִתְרָחֲשׁוּ כַּמָּה רְעִידוֹת אֲדָמָה בַּכִּנֶּרֶת בַּשָּׁבוּעַ בּוֹ פָּרְצוּ מַחֲלֹקוֹת קָשׁוֹת בֵּין גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל, וְכֵן בְּחֹדֶשׁ חֶשְׁוָן תשע"ד הִסְתַּלֵּק מָרָן הָראשל"צ רַבֵּנוּ עוֹבַדְיָה יוֹסֵף זצ"ל שֶׁנּוֹלַד בִּשְׁנַת תרפ"א כְּמִנְיַן כִּנֶּרֶ"ת עִם הַכּוֹלֵל, וְהִשְׁאִיר רְבָבוֹת לְלֹא מַנְהִיג, וּבְנוֹסָף. וְעוֹד רָאִינוּ בְּאוֹתָם יָמִים מַמָּשׁ, שֶׁרֹאשׁ מֶמְשֶׁלֶת יִשְׂרָאֵל בִּקֵּר בְּאִיטַלְיָא עַל מְנָת לָדוּן שָׁם עִם הַוָּתִיקָן עַל הַעֲבָרַת מִתְחַם קֶבֶר דָּוִד הַמֶּלֶךְ ע"ה לִרְשׁוּתָם היל"ת, וּכְפִי שֶׁהֵבֵאנוּ שֶׁכִּנֶּרֶת הִיא הַסּוֹד שֶׁל כִּנּוֹר דָּוִד, וְהִתְרָחֲשׁוּ זַעֲזוּעִים קָשִׁים בַּמַּלְכוּת מִכָּל הַצְּדָדִים.

וְהוֹסִיף הרה"ג ר' ל. שִׁטְרִית שליט"א שֶׁרְעִידוֹת הָאֲדָמָה אֵרְעוּ בְּסָמוּךְ לִכְפַר נַחוּם, רֶמֶז עַל נְחָמַת הַגְּאֻלָּהָ, וּבְסָמוּךְ לְעֵין שֶׁבַע שֶׁמְּרַמֵּז עַל הַמַּלְכוּת שֶׁשַּׁיֶּכֶת לְמִסְפַּר שֶׁבַע. וּבְסָמוּךְ לַיִּשּׁוּב גֵּנוֹסָר שֶׁעָלָיו נֶאֱמַר בְּ'תַרְגּוּם יוֹנָתָן' שֶׁהַנִּצָּחוֹן עַל גּוֹג וּמָגוֹג יִהְיֶה בִּטְבֶרְיָה, (יחזקאל לט, יא) וִיהֵי בְּעִדָנָא הַהוּא אֶתֵּן לְגוֹג אֲתַר כָּשַׁר לְבֵית קְבוּרָא בְּיִשְׂרָאֵל בְּחֵילְתָּא מְגִיזָתָא מַדְנַח יַם גִינוֹסַר. וְכֵן גֵּנוֹסַר אוֹתִיּוֹת סַנֵּגוֹר רֶמֶז שֶׁה' מְלַמֵּד סַנְּגוֹרְיָא עַל עַם יִשְׂרָאֵל לְהִגָּאֵל בְּרַחֲמִים. וְזֶה גַם בְּגִימַטְרִיָּא מֵי הַיַּרְדֵּן שֶׁמְּסַמְּלִים אֶת מַלְכוּת בֵּית דָּוִד, וְיָדוּעַ שֶׁהַכִּנֶּרֶת מִתְחַבֶּרֶת לַיַּרְדֵן. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' צִיּוֹן דָּוִד סִיבּוֹנִי שליט"א שֶׁטְּבֶרְיָא בְּגִימַטְרִיָּא 222 שֶׁמְּסַמֵּל אֶת שְׁנַת תשע"ח שֶׁהִיא 222 שָׁנָה מִסּוֹף הָאֶלֶף.

One comment

  1. מהו סוד רעש אדמה?
    למה דווקא באי לומבוק ובאי באלי אינדונזיה?
    ועל פי הרמז שבמציאות מה יש לתקן?

    היה רעש אדמה באי באלי ובאי לומבוק התוצאות מעל 380 הרוגים פליטים ונזק כלכלי תיירותי כבד. אבל ה' מרמז לנו בחסדיו באמצעות המציאות מה על היהודי לתקן, בכדי להיזהר ולמנוע גם בעולמו ייסורים.

    אז חשבתי על כך, יגעתי, וזה מה שמצאתי…

    "רעש אדמה" על פי רמז, גימטריא שער ה' גאולה/אדם/לב אחד.
    גם רעש אותיות ש[במילוי שין מלשון שינון ולימוד] ר"ע[ר"ת רצון עצמי]. מה שמלמד שאם הנברא ילמד לתקן את הרצון העצמי שלו, כלומר, לתקן את הרצון לקבל בעל מנת להשפיע. ולבחור לא ביצר הרע אלא ביצר הטוב. יזכה הנברא לתקן בעצם את הגאוה בענוה, מה שמביא לזכות להיות אדם המשתוקק רק לעצות ה', לאחדות ולגאולה.

    ולמה דווקא באי באלי?

    על פי רמז, "באלי" אותיות "אל בי" וגם "בא לי", המרמזים: מצד אחד על מה שבא לי בחיים זה רצון העצמי לקבל חומר: כאן ועכשיו. ומצד שני להבין כי הנהגתו של האל היא גם של חסד והשפעה אשר קיימת בי, ומה שיש לתקן זה לא לבטל את הרצון לקבל כמו נזירי המזרח אלא דווקא להשתמש בחומר הוא הרצון לקבל בעל מנת ליצור צורה של השפעה וחסד. כי מי שרצונו הוא כזה הוא כצינור מוליך שאינו גורע או מוסיף מעצמו זה מלמד על שפלות וענוה, כמו משה רבינו העניו מכל אדם.

    למה דווקא באי לומבוק?

    על פי רמז, "לומבוק" אותיות "ב – לו קום" וגם "קו[מלשון קיווי ותפילה] ב"ם[ר"ת בראשית – תורה שבכתב מאימתי – תורה שבעל פה] לו[צדיקים]". מה שמלמד שעל היהודי לקום ולדבוק ב – לו הצדיקים, ללמוד את תורת ה' יתברך: התורה שבכתב והתורה שבעל פה, ולהתפלל לה' ולקוות לטוב. כמו שאומר רבי נחמן מברסלב לעשות מתורות תפילות ומתפילות תורות, כלומר להשתמש בלימוד התורה ככלי לתפילה, ולהשתמש בתפילה ככלי לדיוק התובנות מהלימוד התורני.

    למה דווקא באינדונזיה?

    על פי רמז,
    "אינדונזיה" גימטריא "או דין ז"ן [ר"ת זכר נקבה] גאוה / האגו".

    מה שמרמזים על הכאב והצער של ה' בעת דינים השורים בזוגיות בין הזכר שהוא הכלל המשפיע לבין הנקבה שהיא הכלל המקבל. אין מדובר רק באיש ובאישה גשמיים, כי גם האישה משפיעה כמו שהגבר מקבל ממנה, אלא מדובר על יחסים של השפעה וקבלה בין ישויות שונות כמו יחסים בין מדינות או קהילות עם אינטרסים שונים שסוחרים בהם, כי בוחרים בגאוה. התיקון הוא שאם זוכים לרמה של תענוג ברשות הרבים והרגשה של התנשאות יש להימנע מלהגיע למחשבה של גאוה, שהיא שורש לכל המידות הרעות. ולבחור למתן את הרגשת ההתנשאות בשפלות מה שמביא למידה של ענוה שהיא שורש לכל המידות הטובות. מציאת הנקודה הטובה בשני עוזר למתן את הרגשת ההתנשאות במעט שפלות.

    שנזכה לכך אמן כן יהי רצון!!!

השאר תגובה