הכנות אחרונות לקראת הגאולה
 
מי יבוא – משיח בן דוד או משיח בן יוסף? מי יבטל את קליפת האיסלם? | 3 הרצאות

מי יבוא – משיח בן דוד או משיח בן יוסף? מי יבטל את קליפת האיסלם? | 3 הרצאות

עודכן יום חמישי נוספה הרצאה חדשה (פעם ראשונה בדף? התחל מהרצאה 1)


הרצאה 3 העמקה נוספת בעומק ההבדל בין יהודה ליוסף בזמננו

 

להורדת השיעור MP3 לחץ כאן

הרצאה 2 מי יבטל את קליפת האסלם הקיצוני מהעולם

 

להורדת השיעור MP3 לחץ כאן

 

הרצאה 1 עומק ההבדל בין משיח בן דוד למשיח בן יוסף על פי תורת הקבלה והחסידות, – איחוד המשיחים

  • הרצאה ברורה, חשובה, ויסודית, לא לדלג!

 

 


שני שיעורים מאת: "סוד החשמל" בנושא משיח בן יוסף והקשר למדינת ישראל

 שיעורי סוד החשמל מתוך דף השיעורים


גימטריה חשובה מתוך קטגורית "סוד האותיות" שנחפש עת סוד י-הוה נקבל ברגיל 566 = משיח בן יוסף – במשולש נקבל 2212 = זמן גאולתנו – זה מרמז על האיחוד הצפוי

 

עת סוד יהוה

 

מצגת תמונות מתוך קטגורית גלריות גימטריה

עודכן יום א' לפרשת שמות תשעו

שימו לב לפלא האותיות - ה' אומר לנו "למעני למעני אעשה" ז"א ה' יביא את הגאולה למענו שלא יחולל שמו בגויים. מתי זה יהיה? הרגיל מביא לנו את השנה 776 = תשע"ו נחבר המילוי נקבל את המועד שנרמז לנו בתורה "משיח טבת עשירי" 22.12 נבדוק אותיות אחרי: ז"א כל אות את האות שלאחריה למשל: ל = מ - מ = נ - וכו' נקבל - 988 = עשרה בטבת... = התגלות י-הוה בימינו - כמו שהוסבר זה לא רלונטי שלא ראינו בפיזי את המשיח, אנו מתמקדים בתאריך שנכתב בתורה . ואיך זה משתלב בגימטריות בעברי ולועזי בו זמנית. וחושף את גדולת יוצר בראשית.. מילות אלו תקפות לכל התמונות בגלריה זו. "והמשכילים יבינו"

2212 אנו מכירים - המשולש הגדול = 11390 משיח התשע"ו - באלפים !! מה הסיכוי לתכן את זה ?? תזכורת למשולש: א = 1 ב = 3 ג = 6 וכו') המועד היחיד שהיה מבריאת העולם
לחץ כאן לפתיחת התמונות הבאות

תגובה שקיבלנו מאת אהוד ראובן


לאלו שטוענים שישנה סתירה בכך שבמקום מסויים פורסם באתר כי להשם המלוכה , שמדובר הוא במשיח בן יוסף ובמקום נוסף פורסם שמדובר במשיח בן דויד , מצאתי לנכון לכתוב ולהסביר מדוע אלו ואלו דברי אלוקים חיים וכנראה רק שבאתר לא נכתבו נתונים נוספים שיאירו למה אין סתירה בנתונים שבאתר , טוב אז ככה !
כידוע חז"ל גילו לנו שבכול דור ודור קיימים שני המשיחים משיח בן יוסף ( הנקרא גם משיח בן אפרים כמבואר בנביא יחזקאל בפרק לז' שם כתוב בפסוקים טז' ו-יט' שעץ יוסף הוא עץ אפרים ) ,
ומשיח בן דוד ( הנקרא עץ יהודה כמבואר כנ"ל בנביא יחזקאל ל"ז ) ואם הדור ראוי בזכות מעשיו או שהגיע עת הגאולה אזיי מתגלה מלך המשיח ( 453 כמניין צדיק גמור ) , וכאמור צריך להבין את הרעיון שבתהליך הרי בכול דור תתכן הגאולה השלמה ואין הדבר תלוי אלא בנו בסוד ' היום אם בקולו תשמעו ' וכאן כאמור המדובר הוא על גאולת אחישנה בה הדור זוכה להגיע למדרגת זכאים בזכות מעשיו ואז מתגלה המשיח בענני שמיא ( בניסי ניסים שמעל הטבע ) וכאמור אין הגאולה הנ"ל תלויה בזמן ואפשר שתופיע כל יום במידה וזכינו ע"י מעשינו בהתעוררות מלמטה להצליח ולגמור את התיקון הנצרך , ויש להבין שבני ישראל ערבים זה לזה מאחר ואנו נשמה אחת שנפגמה מאז חטא אדם הראשון בעץ הדעת טוב ורע , שאז כאמור ניצוצות של קודשה נפלו מאדם דקדושה לאדם בלייעל ואת אותם ניצוצות אלו אנו מבררים לאורך כול הדורות וכאמור לכשיגמר הברור הנ"ל זה נקרא גמר התיקון ואז התקיים הפסוק מזכריה יד' ד' " ועמדו רגליו ביום ההוא על הר הזיתים אשר על פני ירושלם מקדם … … … " ( עמדו רגליו של אדם דקדושה בסוד מאחר וסוף הבירור הוא בעקביים וכאשר נשלם הבירור מהעקביים אזיי אדם עמדו רגליו של אדם דקדושה על הר הזיתים אשר על פני ירושלם מקדם שהכוונה היא לעולם אצילות ) !
ישנו מאמר בספר פרי חכם שיחות קודש של כבוד הרב יהודה ליב הלוי אשלג זצ"ל מחבר פירוש הסולם על ספר הזוהר מאמר בשם ששים רבוא נשמות ובעמוד קיג' בספר הנ"ל מבואר שאין בעולם יותר מנשמה אחת , כמו שכתוב בספר בראשית ב' פסוק ז' " ויפח באפיו נשמת חיים " ושאותה נשמה מצויה בכל בני ישראל , אצל כל אחד ואחד בשלמות , כמו אצל אדם הראשון , כי הרוחני לא יבוא בחיתוכים וחילוקים , שזה דווקא מגדרי הגשמיים !
וכאמור כאשר מבינים את הרעיון הנ"ל ומקישים אותו לעניין אותה הערבות של בני ישראל אחד לרעהו מבינים גם את תהליכי התיקון , ומדוע גם יתכן שמגיע זמן מסויים הנקרא בעתה שזהו זמן שקבע הקדוש ברוך הוא מלכתחילה שבמידה ונגיע לזמן הזה ולא הסתיים התיקון המדובר ע"י זכות מעשינו הטובים , קיימת הבטחה שהגאולה השלימה תגיע בכול מקרה ע"י סיוע משמיים מאת הקדוש ברוך הוא כמבואר בנביא ישעיה מח' פסוק יא' שם כתוב " למעני למעני אעשה כי איך יחל וכבודי לאחר לא אתן " משמע שבהגיע בעתה הקדוש ברוך הוא יגאל אותנו בכל מצב גם אם לא נהיה כולנו מתוקנים על מנת ששם יהו'ה לא ימשיך להתחולל בין עובדי כוכבים ומזלות רק שגאולה זו תתחולל בתוך גדרי הטבע בסוד עני ורכב על חמור ( ובדרך רמז ענני 180 חמור 254 יחדיו 434 כמניין משיח בן דויד ) .
והנה שיתא אלפי שנה הגבילה החכמה העליונה לעבודת בני האדם והשתדלותם על השלימות ואחר כך יתחדש העולם בצורה אחרת ראויה למה שיעשה בו אחר כן , דהיינו ההנאה הנצחיית לזוכים בה , וטרם יכלו ו' אלפים אלה הנה צריך שתעמוד האומה הנבחרת במצבה השלם ( מבואר גם בזוהר ויקהל מאמר בעצב תלדי בנים סימן תצב' בביאור בעל הסולם שהגאולה וגמר התיקון יהיו באלף השישי שהסוד ספירת היסוד ולפיכך אין צריך לחכות עד אלף השביעי ) , שיוכלו ליעתק הדברים אחר כך אל הנצחיות וזה מה שהובטחנו עליו שיהיה על כל פנים ,והאמצעי לזה יהיה ע"י אחד מזרע דוד שיבחרהו הקדוש ברוך הוא לזה ויעזרהו שיצליח בו , והוא מלך המשיח , והנה בזמנו ועל ידו יתוקנו ישראל תיקון גדול וכל הבריאה אחריהם שירבה הטוב בכול הצדדין ויסור הרע לגמרי , בין במה שנוגע לנפש ובין במה שנוגע לגוף , דהיינו לב האבן יעשה לב בשר , והוא שתגבר בבני האדם הנטיה לטובות ובאופן שלא ימשכו אחרי החומר כלל , אלא ינטו תמיד לעבודה ולתורה ויתגברו בה ( ויתגברו בה מרמז על תהליך ) , וכנגד זה תרבה השלוה והרווחה ולא ימצאו נזקים ולא הפסדים כלל , והוא מה שהבטיחו הנביאים , לא ירעו ולא ישחיתו בכול הר קדשי וג"ו , ולא יהיה סכלות בעולם אלא כל הלבבות יהיו מלאי חכמה ורוח הקודש יהיה שפוך על כל בשר באופן שיזכו הכול בלי קושי כלל , והוא מה שאמר הנביא , אשפוך רוחי על כל בשר וג"ו . ( ראה מאמר הגאולה לרמח"ל בהקדמה עמוד 26 ) .
ועכשיו נשוב לרעיון של אותם שני המשיחים שכאמור קיימים בכול דור ודור , ולאחר ולמדנו שהגאולה השלימה יכולה להופיע בשני תהליכים הראשון הוא על ידי כך שכולנו נתקן כול אחד ואחד את חלקו באותה נשמה כללית שנמצאת בכול אחד מאיתנו ותהליך זה כאמור נרמז בספרים הקדושים כתהליך שלא תלוי בזמן אלא תלוי במעשיהם של כלל בני ישראל בסוד היום אם בקולו תשמעו ויתכן כי יתרחש בכול יום . ואילו התהליך השני נקרא בעתה בסוד אותיות בעת- ה כמבואר בזוהר בעל הסולם פרשת וירא מאמר חשבון קץ משיחא , כי המילה בעתה זה אותיות בעת – ה משמע בעת שהקדוש ברוך הוא יקים את הנוקבא שהיא השכינה מהגלות מכוחו , ויגאל אותה גאולה שלימה כפי שביארנו למעלה על מנת שלא ימשיך שמו הקדוש והטהור והנשגב יהו'ה להתחולל בין עובדי כוכבים ומזלות .
תהליך זה רמוז בנביא ישעיה פרק ס' שם כתוב בפסוק א' " קומי אורי כי בא אורך וכבוד יהוה עליך זרח " וכאמור בפרק זה מסיים הנביא את הפרק בפסוק כב' שם כתוב " הקטן יהיה לאלף והצעיר לגוי עצום אני יהו'ה בעתה אחישנה " וסוד זה הוא סוד איחוד העצים עץ יוסף אשר ביד אפרים ועץ יהודא אשר כל הגאולה תלויה באיחודם של שני העצים שהם שני המשיחים משיח בן יוסף שנקרא גם משיח בן אפרים ועץ יהודה שנקרא משיח בן דוד ( גם דויד ) כמבואר רבות בספר קול התור ( קול התור 747 כמניין משה בן עמרם ) של רבי הלל משקלוב שקיבל מרבו הגר"א הלו הוא כבוד הרב הקדוש הגאון מוילנא עליו השלום זכותו מגן עלינו ) ראו עמוד 63 סימן קא' שם כתוב כך
' עץ יוסף (יחזקאל לז' ) – הכוונה היא למשיח בן יוסף אשר כל הגאולה תלויה באיחודם של שני העצים עץ יוסף ועץ יהודא – כמבואר בפרק זה – והם ב' המשיחין מב"י ומב"ד אשר תחלה יהיו לאחדים בידך , היינו בהתערותא דלתתא בדרך הטבע , ואח"כ והיו לאחד בידי , ביד יהו'ה – היינו בדרך הנסית בענני שמיא . '
וכאמור בנביא יחזקאל לז' הובטח לנו שכאשר שני העצים יהיו לאחד ביד יהו'ה אזיי זוהי העת בה המלכות של יהודה שבה לישראל ואז לא יחצו עוד לשני ממלכות ואז " ועבדי דוד מלך עליהם ורועה אחד יהיה לכולם ובמשפטי ילכו וחוקתי ישמרו ועשו אותם " ( יחזקאל לז' כד' ) ואף ' ודוד עבדי נשיא להם לעולם ' ( יחזקאל לז' כה' ובדרך רמז נשיא ר"ת ניצוץ של יעקב אבינו וכן יוסף 156 יהודא 26 יחדיו 182 כמניין יעקב ) ואם תשאלו למה כתוב בספר קול התור יהודא עם אות א' אז הרעיון הוא שעל יהודה נאמר בספר בראשית כט' פסוק לה' " ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהו'ה על כן קראה שמו יהודה ועמוד מלדת " ועל דויד כתוב בסידור ויברך דויד את יהו'ה ר"ת ודאי שכאמור זהו שם קדוש ( כך כתוב גם בסידור התפילה עבודת השם השלם ) ואיחודם כאמור מגלה את מדרגת יהודא שבתוכו מופיעים גם אותיות אודה וגם ודאי ( ואגב בפרשת שמות בזוהר מאמר ביאת המשיח סימן קד' כתוב כך ' וכמה מפריצי יהודאין יתהפכו לאהדרא לגבייהו , וייתון עמהון , לאגחא קרבא על מלכא משיחא ' פירוש וכמה מפריצי ישראל יתהפכו לחזור אל הגויים ויבואו עמהם לעשות מלחמה על מלך המשיח ! וכאמור המילה יהודאין מרמזת גם על פושעים מצד מידת הדין מאחר וגימטריא של המילה כמניין 86 שכאמור שם אלהי'ם 86 ושם אלהי'ם כידוע היא מידת הדין וגם המילה יהודאין נוטוריקון יהוד/א/ין כביכול אין יהודא .
וכידוע חז"ל הורנו שהקדוש ברוך הוא הבטיח כך " אבל לעתיד לבוא אני מושיעכם על ידי משיח בן אפרים ועל ידי משיח בן דוד משבט יהודה " ( היינו ע"י שני המשיחין בעת איחודם ) ולפיכך כאשר הגיע תקופת בעתה מובטח לנו להגיע באותה תקופה , אשר אותה אנו מתחילים כחייבים ( בעתה ) לתהליך של זכאים ( אחישנה ) וזה כאמור סוד הפסוק " הקטן יהיה לאלף ( משיח בן יוסף 566 משיח בן דויד 434 = 1000 ) והצעיר לגוי עצום אני יהו'ה בעתה אחישנה " משמע שגם כאשר תגיע תקופת בעתה יתחולל בתוך אותה העת הזו תהליך שיוביל אותנו לאחישנה ( זכאים ) וכידוע כלל הוא כי סוף כול סוף אין מקרא יוצא מפשוטו וזהו כלל בתורה ולפיכך המילה בעתה מופיע בפסוק קודם המילה אחישנה ומשכך גם כאשר הגיע תקופת בעתה הובטחנו לעלות למדרגת אחישנה ובדרך רמז יש להבין כי המושג אחישנה טומן בתוכו הפכים מאחר והמושג אחישנה רומז לקרוב ואף לזרז ולמהר ומכאן יובן כי המושג לקרב מתייחס לתהליך שלפני הבעתה בסוד היום אם בקולו תשמעו , ומנגד המושגים לזרז ולמהר מתייחסים לתהליך שבתוך הבעתה כי למהר ולזרז הם תוך כידי ולא לפני כפי שגם ביאר הרד"ק הקדוש רבי דוד קימחי עליו השלום זכותו מגן עלינו את המילים בעתה אחישנה שכאמור כשיגיע זמנה לגומרה מהר , ואם נשאל מהי כוונת הגמרא במסכת סנהדרין שם כתוב זכו אחישנה לא זכו בעתה , פשוט יהיה לבאר שזוהי תשובה לשאלה מתיי היא גאולתן של האומה הנבחרת והתשובה היא אם זכו אחישנה משמע תוקדם הגאולה עוד טרם בעתה ואם לא זכו אז בעתה !
וכעת ננסה להבין כיצד נתונים אלו קשורים לדורינו אנו ובמיוחד לתקופתינו אנו טוב אז ככה לפני שנכנס להסבר על ימינו אנו חובה לציין כי הגאולה השלימה היא בסוד משה ותרין משיחין כמבואר בזוהר ובמאמר הגאולה לרמח"ל ואף בספר קול התור ( קול התור 747 משה בן עמרם 747 ) בסוד הפסוק הנצנים נראו בארץ עת הזמיר הגיע וקול התור נשמע בארצנו , וכידוע משה הוא גואל ראשון והוא גואל אחרון ובדרך רמז אחרון אחרון חביב גימטריא אור משה / רז משה שכאמור משה הוא המאחד את שני העצים ובספר קול התור מבואר כי בתחילת התהליך המדובר הוא בשלב של משיח בן יוסף ולאחר מכן מגיעים יחדיו משיח בן דויד ומשה וזהו גם סוד האלף אורות שנלקחו ממשה בזמן חטא העגל השזורים עם תיקון הקטן יהיה לאלף שלשניהם כאמור חסרה הייתה א' שהיא גם אלף גם 1000 ואת הכול רמז לנו האר"י הקדוש רבי יצחק לוריא עליו השלום זכותו מגן עלינו שגילה לנו שבהיותו מתפלל על קברם של שמעיה ואבטליון עליהם השלום הם גילו לו שצריך לכוון בברכת תשכון בתוך ירושלים עירך על משיח בן יוסף שלא יהרג על ידי ארמילוס הרשע וכאמור בברכה זו אנו מבקשים מ-א' שהוא אלופו של עולם שישוב לשכון בתוך ירושלם עירו כאשר הבטיח וכאמור המשך הברכה מרמז על אותה א' שחסרה בכסא מאחר וכתוב וכסא דוד עבדך תכין וכידוע דוד הוא רגל רביעי בכסא ( אברהם , יצחק , יעקב , דוד ) וכאמור על הפסוק " כי יד על כס יה " נאמר שאין הכסא שלם ואין יהו'ה שלם עד שימחה זכר עמלק וכידוע עמלק כמניין אל אחר וגם ספק ובדרך רמז ' כי יד על כס יה ' כמניין 239 ולפיכך אותה א' שחסרה בכסא שבה לכס ונהיה כסא כאשר אותו 240 נמחה בסוד תמחה את זכר עמלק וכאמור תמחה כמניין 453 כמו גם צדיק גמור וכן מלך המשיח ומשכך ניתן שוב להתבונן ולהבין כי איחוד המשיחין מוחה את אותו ספק שהוא כאמור גם אותו אל אחר וגם עמלק וזהו כאמור גם תיקון לחטא העגל שם כידוע נאמר אלה אלוקייך ישראל שכאמור שם נעשה אותו חטא של אל אחר וגם תיקון למכירת יוסף ששם כידוע נאמר על יהודה שהוא ראש המלכות לישראל ויהי בעת ההיא וירד יהודה מאת אחיו ( בראשית לח' א' ) שכאמור כתוצאה ממכירת יוסף למצרים שמופיע בפסוק הקודם בבראשית לז' איבד יהודה בעת ההיא את המלכות וכמובן שתיקון זה תוקן בשלמות בזמן מלך המשיח שהוא כאמור בן דויד וכאמור מלכותו נצחית ומשכך משיח בן דויד שהוא צאצאה של יהודה מרמז גם על תיקון אותה ירידה לצורך עליה וזה מתקיים כאמור כאשר נתקיים הפסוק ממלאכי ג' פסוק ד' שם כתוב " וערבה ליהו'ה מנחת יהודה וירושלם כימי עולם ( שהוא משה ) וכשנים קדמוניות ( שהוא שלמה ) " בסוד הפסוק מזכריה ב' טז' " ונחל יהו'ה את יהודה חלקו על אדמת הקודש ובחר עוד בירושלם " משמע ששוב מנחת יהודה ערבה ליהו'ה מרצון כמו בעבר !
לסיכום המשיח אותיות משה חי הוא תהליך הדרגתי בסוד ונחה עליו רוח יהו'ה רוח חכמה ובינה רוח עצה וגבורה רוח דעת ויראת יהו'ה ( ישעיה יא' ב' ) שאז כאמור הוא זוכה להגיע עד למדרגת היחידה שהיא עצם הנשמה שהיא אחת מחמשת הרבדים של הנשמה בסוד נרן – חי ( ר"ת = נפש רוח נשמה חיה יחידה ) כמבואר בזוהר במאמר העטרה של משיח וגם בספר פרי חכם אגרות קודש בעמודים סד' עד סו' של כבוד הרב יהודה ליב הלוי אשלג עליו השלום וכן בספר ברכת שלום שמעתי של בנו כבוד הרב ברוך שלום הלוי אשלג זצוק"ל , שם כאמור מבואר שהיחידה נקראת כתר לרמז על מספר תר"ך המרמזות על תרי"ג מצוות דאורייתא ו-ז' מצוות דרבנן שיחדיו עולים כמניין תר"ך אותיות כתר וכתב על זה המהרח״ו בשער מאמרי רשב״י דף ב' טור ב' וזה לשונו פירוש כי יש בהם בעשרת הדברות תר״ך אותיות כמנין כתר וכן כתוב בביאור הגר״א לתיקוני זוהר בתיקון בתיקון ע' דף קמ״א טור א' במוסגר כתוב וזה לשונו והוא מנין כתר תר״ך עמודי אור אתוון דעשרת הדברות ואני מוסיף שבדרך רמז ראיתי בחסדי יהו'ה הנאמנים בתהלים שעל כריכתם מופיע המילים מסר מדוד המלך לדור אחרון במזמור כח' 28 ( כמניין הגיל בו נמשח דוד בשמן המשחה ע"י שמואל הנביא עליהם השלום ) המילים ומשירי אהודנו מעל המילים משיחו הוא בתחילת שורה ואילו בסופה של אותה שורה כתוב ישועות ומצאתי לי לנכון לבאר זאת שהמילה ומשירי עולה כמניין 566 גם תיקון וגם משיח בן יוסף ואילו המילה אהודנו עולה כמניין 72 גם חסד וגם ע"ב ויחדיו שניהם עולים כמניין 638 כמו גם המילים כתר חי 638 כרמז לתהליך של מלך המשיח וכאמור המילה ישועות רומזת לכך כי ישו- עות משיחו הוא ( מלשון עיוות ) , ועכשיו כאמור נחזור לרעיון שעלינו לבאר כיצד כול התהליכים הללו כאמור קשורים לדורינו ובעיקר לתקופתינו !
כתוב בגמרא במסכת ברכות דף ט' " אהיה אשר אהיה אמר לו הקדוש ברוך הוא למשה לך אמור לישראל אני הייתי עמכם בשעבוד זה ואני אהיה עמכם בשעבוד מלכויות אמר לפניו משה רבינו עליו השלום ריבונו של עולם דיה לצרה בשעתה אמר לו הקדוש ברוך הוא לך אמור להם אהיה שלחני אליכם , וכידוע משה הוא גואל ראשון והוא גואל אחרון בסוד אחרון אחרון חביב כמניין אור משה וגם רז משה בסוד מה שהיה הוא ר"ת משה שיהיה וזה גם סוד ויקח משה את עצמות יוסף עמו בסוד הפסוק בספר שמות יג' יט' "ויקח משה את עצמות יוסף עמו כי השבע השביע את בני ישראל לאמר פקד יפקד אלהים אתכם והעליתם את עצמתי מזה אתכם " ובדרך רמז אהיה אשר אהיה 543 כמניין אהיה משה אהיה יוסף 543 וכאמור משה שידע את סוד הגאולה בשלימותה ענה ליהו'ה יתברך במילים דיה לצרה בשעתה שהם בדרך הפרדס ( פשט רמז דרש סוד ) כך פשט אין מקרא יוצא מפשוטו רמז די לצרה ה תשעה ב' ( רמז לתשעה באב יום בו נולד המשיח כמבואר בגמרא וכבר ביארנו שאות ה מתייחסת לשכינה שהיא הנוקבא שהיא בגלות כמבואר בזוהר עם ביאור הסולם ספר וירא במאמר חשבון קץ משיחא סימן תמא' ) והמילים דיה לצרה בשעתה בדרך הדרש הם די לצרה ה בתשע"ה ( אותיות בשעתה בתשע"ה ) ובדרך הסוד המילים דיה לצרה בשעתה הם די לצרה ה ב(ש)עתה שכאמור בדרך הסוד המילה בשעתה צופנת בתוכה את אותיות בעתה עם אות ש' וכידוע במסכת סנהדרין דף צז' כתוב כי מאחר והקדוש ברוך הוא מחכה לגאול אותנו ואנו גם מחכים אז מי מעכב ועונים חז"ל מידת הדין מעכבת וכידוע מידת הדין זה שם אלהי'ם וכאשר ממלאים את אותיות אלהי'ם כך אלף' 111 למד' 74 הי' 15 יוד' 20 מם' 80 סך כול האותיות הוא כמניין האות ש' שבדרך הסוד באה לגלות כי בתשע"ה מידת הדין תחדול מלעכב ואף תעזור בסוד הפסוק יעזרה אלהי'ם לפנות בקר ( תהלים מו' ) ובדרך רמז לפנות 566 כמניין משיח בן יוסף ו-בקר 302 ויחדיו הם כמניין 868 כמו גם שיבת ציון שכידוע ציון 156 כמו גם יוסף 156 וגם בדרך רמז 868 כמניין יהודה וארץ ישראל וגם כתר אברהם וכן הלאה ומשכך בהחלט ניתן להבין כי החל תהליך האחישנה שבתוך בעתה בתשע"ה וכאמור אחישנה נוטוריקון אחי/ש/נה ( אחיש שנה ) משמע שהשנה התשע"ו בעזרת יהו'ה יתברך אנו בהחלט צפויים לשלמות הגאולה כאשר אין סותר בין אם יכתבו שאנו צפויים לגילוי משיח בן יוסף או משיח בן דויד או המשיח אותיות משה חי ( בסוד ויקרב משיחה גם אותיות משה חי ) ובוודאי גם אברהם אבינו עליו השלום שעליו נאמר בספר קול התור שהוא הראשון שהיה בטוריא דמשיח בן יוסף בסוד הפסוק במה אדע כי ארישנה כי לא רק שכול עניין ירושה בנושא ארץ ישראל הוא בסוד משיח בן יוסף אלא גם שהמילה ארישנה כמניין 566 גם משיח בן יוסף וד"ל ברמיזה להתבונן ולהווכח כי משיח בן יוסף משיח בן דויד ואברהם אבינו עליו השלום עולים כמניין 1820 כמו גם סוד פעמים יהו'ה , עד כאן ביאור קל בנושא התהליכים המדוברים ואם ירצה יהו'ה בלי נדר בפעם הבאה האיר את עינינו על אופן התהליך המדובר שאמור לעבור מלך המשיח ותתפלאו להבין כמה אנחנו לא באמת מכירים את פנימיות התהליך המדובר כשניווכח להבין מהכרע הפסוקים בתנ"ך את נושא זה ! המשך שבוע טוב ממני אהוד ראובן בן רבקה ואפרים .


auto → he
20

4 Comments

  1. אודי אהוד ראובן

    בס"ד
    הקשבתי לשיעור בעניין המשיחים ומאוד נהניתי להתבונן בהסברים הנפלאים של כבוד הרב ובהחלט אני מקבל את הסבריו של הרב בעניין הדרך לא דרך שהקדוש ברוך הוא מנהיג את עולמו בעניין הגאולה והמשיחות וכראיה מהפסוקים לרעיון הנ"ל ניתן לקרוא ולהתבונן בנמבואת ישעיהו נג' שם במפורש מתואר המשיח כאדם שכאשר יתגלה תהיה תמיהה עצומה על היותו המשיח שבעצם קודם התגלותו נראה היה כמוכה מאת יהו'ה ושכאמור אין לו תואר ולא הדר ואף הוא נחשב לנבזה וחדל אישים ושהקדוש ברוך הוא הפגיע בו את עוון כולנו ובסופו של דבר יתברר לנו שדווקא בחבורתו נרפא לנו ולפיכך בהחלט המדובר הוא על הנהגה שאנו כנבראים לא הבנו ולא קלטנו ודווקא מתוך כך צמחה ישועתינו !

  2. מיכאל

    משיח בן יוסף הוא סמל הקדושה והצניעות.
    ועיכוב ביאתו הוא בגלל חוסר הקדושה והצניעות.

    וכל הפיגועים והאסונות הכל בגלל חוסר הצניעות והקדושה.

    לכן כולנו נתחזק בקדושה (שמירת העיניים, והמחשבה והברית) ובצניעות,
    ובזכות זה נזכה לגאולה שלמה ברחמים בקרוב!

השאר תגובה