לפי ה"סאן" הבריטי, האירוע המוזר אירע בחודש שעבר, כשדגים וצורת חיים אחרות מילאו את בולעני ים המלח – מקום בו ריכוז המלחים הגבוה לא אמור לאפשר חיים. על פי "חזון המקדש העתידי" של הנביא יחזקאל, נחל שיצא מבית המקדש בירושלים ויזרום אל ים המלח יגרום לשינוי אקולוגי מרחיק לכת וים המוות יהפוך ל"ים החיים". ביחזקאל פרק מ"ז נכתב: "ויאמר אלי, המים האלה יוצאים, אל-הגלילה הקדמונה, וירדו על-הערבה; ובאו הימה, אל-הימה המוצאים ונרפאו (ונרפו) המים: והיה כל-נפש חיה אשר-ישרץ אל כל-אשר יבוא שם נחלים יחיה, והיה הדגה רבה מאד".
צלם העיתונות נועם בדין אמר ל- Breaking Israel News כי בהגעתו למקום צפה בדגים חיים בבולענים קטנים מסביב לים המוות – כמו גם בצמחים שגדלו במקום. הוא אמר: "הגעתי לנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ ושם ראיתי כיצד הנבואה מתגשמת. זה מקום שהיה מקולל בימי המקרא וכעת אפשר להגיע לים המוות, לחקור את הבולענים ולצפות בדגים היכן שהמים נסוגים"
מעניין אחרי האירוע של הנחש בכותל שבוע שעבר פורסם היום נחש (כזכור נחש = 358 = משיח) בקשר לים המלח וזה פורסם ע"י מישהו שקוראים לו "דוד דוד" "לוכד נחשים" העיתוי של הפרסומים מעניין. לא עצם הימצאות הנחש באזור זה שזה לא נדיר – רמז על התאונות בכביש הסמוך לים המלוח אחרי התמונה
רמזים מועתקים מתוך קבוצת הוואצאפ מאת ע"ל י"ו ו ת"ק
מאת י"ו נזכיר גם שהיו תאונות קשות על שפת ים המלח בכביש 90 – 90 = מלך (אותיות גרוניות ח+כ יכולת להתחלף. ומלח זה כמו מלך) האיש שעשה את התאונה הוא אמר "השמש סינוורה אותי" וזה קרה אחרי של"ע נשרפו שם שמונה אנשים. ושבוע לפני עווד משפחה הלכה שם. וכל זה על שפתו של ים המלח – שמונה זה מעל הטבע… כתוב שלעתיד לבוא שתצא חמה מנרתיקה היא תרפה את הצדיקים והפוך לרשעים ח"ו.
מה מספר הפוסט ברוטר?
3 ספרות אחרונות 233 – שזה מניין של "אור י-הוה"
וכמו שהנהג טוען "השמש סינוורה אותי.." אור ה' יסנוור את מי שלא ראוי
ויש לכותב 363 נקודות כמניין "המשיח"
בשמו של המפרסם יש 26
ויש 190 מדרגים = "קץ"
כמות הודעות של הכותב היא 26150 שזה 261-50 אירן = 261 + 50 שזה שער החמישים \ אור החמישים – אירן זה מלשון " יראה נ' " + אור החמשים + הנהג שסוונור + 8 נפשות שזה מעל הטבע… יש לנו רמז מצמרר שאנו כבר בגאולה (אגב למחרת היה הנחש זעמן בכותל – זעמן \ ז עם ן
ידוע שכשיבוא משיח עוצמת האור תהיה כל כך גדולה עד שהיא מסנוורת ואי אפשר לקלוט אותו אלא ע" י הסתרתו. ידוע שלא כולם יוכלו לעמוד באור הגדול שיהיה…..
[01:45, 1/11/2018] ?: כעת קראתי אור שער החמישים זה אור ה8 לכן התורה נתנה ביום החמישים שהוא השמיני של כל ה7 כפול 7 לכן ישראל לא יכלו לעמוד במעמד מתן תורה ויצאה נשמתם . מאור השמיני שזה אור שער הנון. וכנאמר וזרחה להם שמש צדקה ומרפא בכנפיה . לעתיד לבוא הצדיקים מתרפאים מהאור והרשעים מתבטלים ממציאותם.
[01:45, 1/11/2018] ?: בעל הבית היה בן 45 שמו יריב =222
[01:47, 1/11/2018] ?: המשפחה הזו צדיקים אבל הרמז חזק מאד.
[01:47, 1/11/2018] ?: 8 נשרפו !!! אסון
[01:49, 1/11/2018] ?: 8 קשור עם אש 8 נרות חנוכה
תמי קציר: הנחש הציץ- " הנה זה עומד אחר כתלינו משגיח מן החלונות מציץ מן החרכים….."
[07:08, 1/11/2018] מעניין שדווקא הבוקר( אחרי כל הרמזים על הנחש) מדברים על "אורות" – אורו של משיח…..
-
הנבואה על ים המלחיחזקאל מז: א וַיְשִׁבֵנִי אֶל פֶּתַח הַבַּיִת וְהִנֵּה מַיִם יֹצְאִים מִתַּחַת מִפְתַּן הַבַּיִת קָדִימָה כִּי פְנֵי הַבַּיִת קָדִים וְהַמַּיִם יֹרְדִים מִתַּחַת מִכֶּתֶף הַבַּיִת הַיְמָנִית מִנֶּגֶב לַמִּזְבֵּחַ. ב וַיּוֹצִאֵנִי דֶּרֶךְ שַׁעַר צָפוֹנָה וַיְסִבֵּנִי דֶּרֶךְ חוּץ אֶל שַׁעַר הַחוּץ דֶּרֶךְ הַפּוֹנֶה קָדִים וְהִנֵּה מַיִם מְפַכִּים מִן הַכָּתֵף הַיְמָנִית. ג בְּצֵאת הָאִישׁ קָדִים וְקָו בְּיָדוֹ וַיָּמָד אֶלֶף בָּאַמָּה וַיַּעֲבִרֵנִי בַמַּיִם מֵי אָפְסָיִם. ד וַיָּמָד אֶלֶף וַיַּעֲבִרֵנִי בַמַּיִם מַיִם בִּרְכָּיִם וַיָּמָד אֶלֶף וַיַּעֲבִרֵנִי מֵי מָתְנָיִם. ה וַיָּמָד אֶלֶף נַחַל אֲשֶׁר לֹא אוּכַל לַעֲבֹר כִּי גָאוּ הַמַּיִם מֵי שָׂחוּ נַחַל אֲשֶׁר לֹא יֵעָבֵר. ו וַיֹּאמֶר אֵלַי הֲרָאִיתָ בֶן אָדָם וַיּוֹלִכֵנִי וַיְשִׁבֵנִי שְׂפַת הַנָּחַל.ז בְּשׁוּבֵנִי וְהִנֵּה אֶל שְׂפַת הַנַּחַל עֵץ רַב מְאֹד מִזֶּה וּמִזֶּה. ח וַיֹּאמֶר אֵלַי הַמַּיִם הָאֵלֶּה יוֹצְאִים אֶל הַגְּלִילָה הַקַּדְמוֹנָה וְיָרְדוּ עַל הָעֲרָבָה וּבָאוּ הַיָּמָּה אֶל הַיָּמָּה הַמּוּצָאִים ונרפאו [וְנִרְפּוּ] הַמָּיִם. ט וְהָיָה כָל נֶפֶשׁ חַיָּה אֲשֶׁר יִשְׁרֹץ אֶל כָּל אֲשֶׁר יָבוֹא שָׁם נַחֲלַיִם יִחְיֶה וְהָיָה הַדָּגָה רַבָּה מְאֹד כִּי בָאוּ שָׁמָּה הַמַּיִם הָאֵלֶּה וְיֵרָפְאוּ וָחָי כֹּל אֲשֶׁר יָבוֹא שָׁמָּה הַנָּחַל. י וְהָיָה יעמדו [עָמְדוּ] עָלָיו דַּוָּגִים מֵעֵין גֶּדִי וְעַד עֵין עֶגְלַיִם מִשְׁטוֹחַ לַחֲרָמִים יִהְיוּ לְמִינָה תִּהְיֶה דְגָתָם כִּדְגַת הַיָּם הַגָּדוֹל רַבָּה מְאֹד. יא בצאתו [בִּצֹּאתָיו] וּגְבָאָיו וְלֹא יֵרָפְאוּ לְמֶלַח נִתָּנוּ. יב וְעַל הַנַּחַל יַעֲלֶה עַל שְׂפָתוֹ מִזֶּה וּמִזֶּה כָּל עֵץ מַאֲכָל לֹא יִבּוֹל עָלֵהוּ וְלֹא יִתֹּם פִּרְיוֹ לָחֳדָשָׁיו יְבַכֵּר כִּי מֵימָיו מִן הַמִּקְדָּשׁ הֵמָּה יוֹצְאִים והיו [וְהָיָה] פִרְיוֹ לְמַאֲכָל וְעָלֵהוּ לִתְרוּפָה.