בס"ד עלתה תכונה חדשה בתוכנת הרמז אפשרות לקבלת כל פסוקי התנ"ך מסודרים לפי ערך גימטריה, בפוסט זה נעלה ממצאים חדשים ויפים
מאת: סוד החשמל
611 = תורה
הפסוק בערך 611 היחיד בתנך לייחל לה' ולהתחזק בתורתו
"חִ֭זְקוּ וְיַאֲמֵ֣ץ לְבַבְכֶ֑ם כָּל־הַ֝מְיַחֲלִ֗ים לַיהוָֽה׃" = 1202
תהילים ל"א
מאת: כי לה המלוכה
1202 = התגלות משיח
הפסוק היחיד בתורה בערך 1202 שמדבר על גאולה מאחד מאחיו (משיח בן דוד)
"אַחֲרֵ֣י נִמְכַּ֔ר גְּאֻלָּ֖ה תִּהְיֶה־לּ֑וֹ אֶחָ֥ד מֵאֶחָ֖יו יִגְאָלֶֽנּוּ׃" = 1202
ויקרא כ"ה
וּמָצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ (ילקוט ויחי קס.) "גּוּר אַרְיֵה יְהוּדָה", זֶה מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד שֶׁיָּצָא מִשְּׁנֵי שְׁבָטִים, אָבִיו מִיהוּדָה וְאִמּוֹ מִדָּן. רוֹאִים שֶׁשִּׁמְשׁוֹן אִחֵד בְּתוֹכוֹ אֶת שְׁנֵי הַקְּצָווֹת שֶׁל יְהוּדָה וְדָן כְּמוֹ מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ. וְכֵן מוּבָא בְּשֵׁם הרה"ג ר' יִצְחָק גִּנְזְבּוּרְג שליט"א שֶׁבְּסֵדֶר לֵדַת הַשְּׁבָטִים נוֹלְדוּ יְהוּדָה וְדָן יַחַד, דְּמִיַּד אַחֲרֵי שֶׁלֵּאָה יָלְדָה אֶת יְהוּדָה וְעָמְדָה מִלֶּדֶת, נָתְנָה רָחֵל אֶת בִּלְהָה לְיַעֲקֹב וְנוֹלַד דָּן. וכן הפסוק היחיד בתנ"ך שעולה בגימטריא רגילה 424 כמנין מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד הוא הַכָּתוּב (במדבר יג, יב) "לְמַטֵּה דָן עַמִּיאֵל בֶּן גְּמַלִּי".
יִתָּכֵן שֶׁהִשְׁתַּלְשֵׁל בְּגַשְׁמִיּוּת הַשֵּׁם לַמָּקוֹם שֶׁשָּׁם נִמְצָא הַכּוּר הַגַּרְעִינִי בְּאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל, דִּימוֹנָה אוֹתִיּוֹת יוֹם הַדִּין. וְכֵן מָצִינוּ בַּגְּמָרָא (גיטין ז.)שֶׁהָעִיר דִּימוֹנָה הִיא מִלְּשׁוֹן דִּין. וְנָבִיא אֶת לְשׁוֹן הַגְּמָרָא: "וְקִינָה וְדִימוֹנָה וְעַדְעָדָה", רַב גְּבִיהָה מֵאַרְגִּיזָא אָמַר בָּהּ טַעְמָא, כָּל שֶׁיֵּשׁ לוֹ קִנְאָה עַל חֲבֵרוֹ וְדוֹמֵם, שׁוֹכֵן עֲדֵי עַד עוֹשֶׂה לוֹ דִּין. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' ד. לֵב שליט"א שֶׁדִּימוֹנָ"ה ס"ת הַפָּסוּק שֶׁמְדַבֵּר עַל בְּשׂוֹרַת הַגְּאֻלָּה. (שמות ד, לא) "וַיַּאֲמֵן הָעָם וַיִּשְׁמְעוּ כִּי פָקַד הוי"ה אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל". וכן יש ג' פסוקים בתנ"ך שעולים בגימטריא רגילה 588 כמנין מלחמת גוג ומגוג אחד הוא המשך הפסוק של דימונה (יהושע טו, כו) "אֲמָם וּשְׁמַע וּמוֹלָדָה", ועוד פסוק שמופיע פעמיים: "יוֹדוּךָ עַמִּים אֱלֹהִים יוֹדוּךָ עַמִּים כֻּלָּם".
מָצִינוּ בַּזֹּהַר (יתרו צד.) "ה' מָלָךְ גֵּאוּת לָבֵשׁ לָבֵשׁ ה' עֹז הִתְאַזָּר", אֵין עֹז אֶלָּא תּוֹרָה, שֶׁנֶּאֱמַר "ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם". וּמוּבָא בְּ'לִקּוּטֵי לֵוִי יִצְחָק' (יתרו ע' פח) "הִתְאַזָּר" בְּגִימַטְרִיָּא תַּרְיַ"ג. רוֹאִים שֶׁהַחֲגוֹרָה שֶׁל הקב"ה כַּבְיָכוֹל, הָאוֹזֵר, הוּא הַתּוֹרָה עִם הַתרי"ג מִצְווֹת שֶׁכְּלוּלִים בָּהּ. וְכַמְבֹאָר בִּדְבָרֵינוּ בְּמַאֲמַר 'חַשְׁמַל חֵטְא' שֶׁהַחֲגוֹרָה מְסַמֶּלֶת אֶת הַחַשְׁמַל הַמַּקִּיף, וְכֵן מִי שֶׁלּוֹמֵד תּוֹרָה וּמְקַיֵּם מִצְווֹת הוּא מִתְלַבֵּשׁ בַּחֲגוֹרָה זוֹ, וְזוֹכֶה לַחַשְׁמַל הַמַּקִּיף. וְכֵן מָצִינוּ בַּגְּמָרָא (מנחות כט.) שֶׁהַמַּלְאָךְ גַּבְרִיאֵל שֶׁהֶרְאָה לְמֹשֶה אֶת מַעֲשֵׂה הַמְּנוֹרָה שֶׁמְּסַמֶּלֶת אֶת אוֹר הַתּוֹרָה, הָיָה חָגוּר בַּחֲגוֹרָה. וְכֵן תּוֹרָה בְּגִימַטְרִיָּאחֲגֹרֹת. וְכֵן תּוֹרָ"ה מְרֻמֶּזֶת בַּכָּתוּב (שמות כה, כד) "וְעָשִׂיתָ לּוֹ זֵר זָהָב" בְּדִלּוּג שְׁתֵּי אוֹתִיּוֹת. וּבֵאַרְנוּ בַּמַּאֲמָר שָׁם שֶׁהַזֵּר זָהָב מְסַמֵּל אֶת הַחַשְׁמַל הַמַּקִּיף בִּבְחִינַת חֲגוֹרָה. וכן הפסוק (במדבר כו, ח) "וּבְנֵי פַלּוּא אֱלִיאָב" הוא הפסוק שיש לו את הגימטריא הנמוכה ביותר בפסוקי התורה ועולה 229 כמנין "אֲאַזֶּרְךָ" שנאמר בפסוק(ישעיה מה, ה) "אֲנִי ה' וְאֵין עוֹד זוּלָתִי אֵין אֱלֹהִים אֲאַזֶּרְךָ וְלֹא יְדַעְתָּנִי". ומבאר ה'מצודות ציון' "אאזרך" מלשון אזור וחגורה והוא ענין חוזק כי האזור במתניו הוא חזק ומזורז.