הכנות אחרונות לקראת הגאולה
 
חישוב שעון הגאולה של הגר"א – ואיפה אנו עומדים כעת

חישוב שעון הגאולה של הגר"א – ואיפה אנו עומדים כעת

מאת: ינון

ברצוני להביא בפניכם עניין קטן מתוך הזוהר של פרשת השבוע – פרשת ואתחנן, אשר מתחבר מאוד לעניין הגאולה ולתזמון שבו אנו אוחזים..
חשוב לציין שהדבר יהיה יותר ברור למי שמכיר את שעון הגר"א – אשר מקביל את ששת ימי הבריאה ל-6000 אלפי השנה, כאשר כל יום בבריאה הוא 'כאלף שנים בעינך .

יום הינו אלף שנים.

היום הולך 'ויהי ערב ויהי בוקר', ולכן נפחית את 500 השנה של הלילה.

משכך, שנת ה'ת"ק הייתה תחילתו של יום שישי (שעה 6:00 בבוקר).

נחלק את ה-500 שנה הנותרים ל2, כיוון שמחציתם כבר עברו, מה שמותיר לנו 250 שנה – כלומר מחצית היום כבר עברה (3/4 מהיום השישי), והשעה 12:00 בצהריים התחילה בשנת ה'תש"נ.

נקח את שארית ה-250 שנה ונחלקם ב-6 השעות שנותרו לנו מאז צהרי יום השישי ועד לכניסת השבת -ונקבל – 41.66 (הספרה 6 נמשכת עד אינסוף, כלומר 41 ו-2 שליש).

כלומר כל שעה שווה 41 שנה ו-2/3 השנה. נכפיל 2/3 ב-12 החודשים ונקבל 8.

כלומר כל שעה שווה 41 שנה ו-8 חודשים.

בחישוב הדקות, נחלק 41 ו-2/3 (שווי שעה) ב-60 הדקות שיש בשעה, ונקבל 0.6944 (הספרה 4 נמשכת עד אינסוף). נכפיל ב-12 חודשי השנה ונקבל שכל דקה שווה 8.33 (הספרה 3 נמשכת עד אינסוף. כלומר 8 ושליש). שליש החודש – עשרה ימים.

כלומר כל דקה שווה 8 חודשים ועשרה ימים.

עכשיו אנו יכולים לכוון את השעון בצורה מדויקת. כאשר נכפיל את השווי של דקה (0.694444444) ב-36, נקבל 25.

כלומר שעה 12:36 התחילה בדיוק בראש השנה של שנת ה'תשע"ה.

(תוספת שלנו – משיח = 1236 – רגיל ומילוי 1236=358+878 — התגלות = 1237 – מסתתר
שער נון ה-תשע"ו = 1237 – מסתתר) אגב. כדי ללמוד על שיטת המסתתר צריך לעקוב פוסטים קודמים רמזים על שנת הגאולה

 מכאן נוכל להוסיף 8 חודשים ועשרה ימים בכל פעם שנרצה לכוון את השעון.

משכאן, החידוש שלכם שהוספתם עוזר עוד יותר להבין את השעון, כאשר חידשתם לי עם הגימטריאות, אשר עוזרות להבין עוד יותר את הנושא..

בשעה 12:36 התחילה השנה הנוכחית, אשר מבשרת את בואו של המשיח, אך כמו שהבאתם, ההתגלות תהיה רק בשעה 12:37.

הדקה ה-37 בשעה 12:37 התחילה ממש לפני כמה חודשים, בי' באייר.

יחד עם האמור, ובהסתמך על מה שהעירו הגולשים לגבי התאריך י' בטבת, אנו יכולים לחשב מתי תסתיים הדקה ה-37, ואנו רואים שבתאריך כ' בטבת ה'תשע"ו תתחיל הדקה ה-38, וכרגע לפי זה אנחנו נמצאים בתוך דקת ההתגלות (אשר יקחו עוד כמה חודשים עד שתסתיים דקה זו), ומשכך הצפנים לגבי ההתגלות ב 1237 תקפים

עכשיו מתוך הזוהר של פרשת השבוע – פרשת ואתחנן..

אומר הזוהר הקדוש, דף ע"ר עמוד א':
וְזַמִּין קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא בְּסוֹף יוֹמַיָּיא, לְאָהַדְרָא לְיִשְׂרָאֵל לְאַרְעָא קַדִּישָׁא, וּלְאַכְנְשָׁא לוֹן מִגָּלוּתָא. וּמַאן אִינּוּן סוֹף יוֹמַיָּיא, הַהוּא דְּהִיא אַחֲרִית הַיָּמִים. בְּהַאי אַחֲרִית הַיָּמִים, יִשְׂרָאֵל סַבְלוּ גָּלוּתָא. הֲדָא הוּא דִכְתִיב, (דברים ד) בַּצַּר לְךָ וּמְצָאוּךָ כֹּל הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים, וּכְתִיב (דברים לא) וְקָרָאת אֶתְכֶם הָרָעָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים. בְּאַחֲרִית הַיָּמִים דַּיְיקָא, וְדָא הִיא כְּנֶסֶת יִשְׂרָאֵל בְּגָלוּתָא. וְעִם אַחֲרִית הַיָּמִים דָּא, קַבִּילוּ עוֹנְשָׁא בְּגָלוּתָא. וּבְדָא יַעְבִּיד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא נוּקְמִין לְיִשְׂרָאֵל תְּדִירָא. הֲדָא הוּא דִכְתִיב, (במדבר כד) אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה הָעָם הַזֶּה לְעַמְּךָ בְּאַחֲרִית הַיָּמִים. וּבְכָל אֲתָר דָּא הִיא, וְקוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא זַמִּין לְאָתָבָא לָהּ לְאַתְרָהָא, הֲדָא הוּא דִכְתִיב, (ישעיה ב) וְהָיָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים נָכוֹן יִהְיֶה הַר בֵּית יְיָ' וְגוֹ' וְדָא הוּא יוֹם.
תרגום:
ועתיד הקדוש ברוך הוא בסוף הימים להחזיר את ישראל לארץ הקדושה ולכנס אותם מן הגלות. ומי הם סוף הימים? אותה שהיא אחרית הימים. באחרית הימים הזו ישראל סבלו את הגלות. זהו שכתוב, (דברים ד) בצר לך ומצאוך כל הדברים האלה באחרית הימים, וכתוב (שם לא) וקראת אתכם הרעה באחרית הימים. באחרית הימים דוקא, וזו היא כנסת ישראל בגלות. ועם אחרית הימים הזו קיבלו עונש בגלות, ובזו יעשה הקדוש ברוך הוא נקמות לישראל תמיד. זהו שכתוב (במדבר כד) אשר יעשה העם הזה לעמך באחרית הימים. ובכל מקום זאת היא, והקדוש ברוך הוא עתיד להשיבה למקומה. זהו שכתוב (ישעיה ב) והיה באחרית הימים נכון יהיה הר בית ה' וגוק, וזהו יום.

ממשיך הזוהר:
וּמִדְּשָׁארֵי צֵל לְמֶעְבַּד בְּשֵׁירוּתָא דְּיוֹמָא אָחֳרָא, כְּמָה בְּזִמְנָא דְּאִתְחֲרִיב מַקְדְּשָׁא הֲוָה, וְנָטָה צֵל לְמֵיעַל. הֲדָא הוּא דִכְתִיב, (ירמיה ו) אוֹי לָנוּ כִּי פָּנָה הַיּוֹם כִּי יִנָּטוּ צִלְלֵי עָרֶב. יוֹם וְצֵל, הוּא סוֹף גָּלוּתָא. וְשִׁיעוּרָא דְּהַאי צֵל, שִׁית קְמָצִין וּפַלְגָּא. וּבְגוּדָל דְּמִשְׁחָא דְּבַר נָשׁ, גְּבַר בֵּין גּוּבְרִין. וְדוּכְרָנָא דְּהַאי רָזָא דְּבֵין חַבְרַיָּיא, דִּכְתִּיב, (איוב ח) כִּי תְמוֹל אֲנַחְנוּ וְלֹא נֵדָע כִּי צֵל יָמֵינוּ עֲלֵי אָרֶץ. כִּי תְמוֹל אֲנַחְנוּ בְּגָלוּתָא, וְלָא הֲוֵינָא יַדְעֵי כִּי צֵל יָמֵינוּ עֲלֵי אָרֶץ, לְאַשְׁרָאָה לוֹן קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא עֲלֵי אָרֶץ.
תרגום:
ומשהתחיל הצל להעשות בראשית היום האחר, היה כמו בזמן שנחרב בית המקדש, ונטה הצל להכנס. זהו שכתוב (ירמיה ו') אוי לנו כי פנה היום כי ינטו צללי ערב. יום וצל הוא סוף הגלות, והשיעור של הצל הזה ששה קמצים וחצי וגודל של מידה של אדם, גבר בין גברים. והזיכרון של הסוד הזה שבין החברים, שכתוב (איוב ח) כי תמול אנחנו ולא נדע כי צל ימינו עלי ארץ. כי תמול אנחנו – בגלות, ולא היינו יודעים כי צל ימינו עלי ארץ, להשרות אותם הקדוש ברוך הוא עלי ארץ.

מתוך הדברים ניתן להבין שסוף הגלות יהיה כשיהיה את צילו של אותו היום – הצל של יום שישי. וכידוע, לפי המצאת השעונים המשוכללים, מדידת השעות הייתה נעשית תמיד באמצעות השמש, כך שהיו יכולים לדעת לפי הצל מה השעה.
אז אומר הזוהר – מדובר בשעה שבה השיעור של הצל יהיה – שישה קמצים וחצי וגודל של מידה של אדם, גבר בין גברים:
שישה קמצים – 6 שעות מהבוקר של היום – כלומר 12 בצהריים
וחצי – 12:30.
וגודל של מידה של אדם, גבר בין גברים – כלומר אחרי 12:30 נמתין עוד קצת זמן, כמו שאדם ממוצע אומר 'עוד רגע', ואז אנו ממתינים כ-5 דקות – אף כאן בגאולה.
ובעז"ה עכשיו, ב 12.37 יגיע המשיח.

וכיוון שהרמז הנ"ל המוזכר בזוהר אינו ברור בצורה מלאה, הרי שהביאו בזוהר דבר נפלא נוסף – מיד בהמשך לדברים הקודמים:

זוהר, פרשת ואתחנן, דף ע"ר עמוד ב':
מַתְנִיתִין, לְכוֹן בְּנֵי נָשָׁא, מָארֵי דְּחָכְמְתָא, מָארֵי דְּסֻכְלְתָנוּ, קָלָא קָרֵי. מַאן מִנְּכוֹן דְּאִתְחַכָּם וְיָדַע, בְּשַׁעֲתָא דְּרֵישָׁא חִיוָּורָא, אַתְקִין רֵישָׁא, רְשִׁימָא מֵעֵילָּא לְתַתָּא, וּמִתַּתָּא לְעֵילָּא. אַתְקִין סְטָר צָפוֹן, בְּעִטּוּרָא דְּקוּנָארִיתָא, בֵּיהּ רָשִׁים עוּמְקָא דִּתְהוֹמָא עִלָּאָה, דְּסָלִיק וְנָחִית בְּגַוֵּויהּ. נָחִית חַד דַּרְגָּא טְמִירָא, בְּאֶלֶף וַחֲמֵשׁ מְאָה רְשִׁימִין, דְּאֶלֶף וַחֲמֵשׁ מְאָה עָלְמִין. (דניאל ד) תְּחוֹתֵיהּ תַּטְלֵל חַד חֵיוַת בָּרָא, (דניאל ז) וְקַרְנַיִן עֶשֶׂר לָהּ. וַאֲרוּ עַיְינִין כְּעַיְינֵי אֱנָשָׁא לְחֵיוָתָא, וּפוּם מְמַלֵּל רַבְרְבָן. כַּד סַלְּקָא, אַזְלַא בִּימָמָא, טְמִירָא בְּלֵילְיָא. כַּד נַחְתָּא, טְמִירָא בִּימָמָא, וְאַזְלָא בְּלֵילְיָא. כַּד נַטְלָא, מִזְדַּעְזְעָן אַרְבַּע מַגְרוֹפֵי דַּאֲחִידָן בִּידָהָא. וְנַטְלִין עִמָּהּ שִׁתִּין פּוּלְסִין דְּנוּרָא, כָּל חַד חַרְבָּא שִׁנָּנָא עַל יְרֵיכֵיהּ.
תרגום:
משנה, לכם בני אדם, בעלי החכמה, בעלי התבונה, קול קורא: מי מכם שהתחכם ויודע, בשעה שהראש הלבן התקין הראש, רשום ממעלה למטה וממטה למעלה, התקין צד הצפון בעיטור של אגם מים, בו רשום העומק של התהום העליון שעולה ויורד בתוכו, ירדה דרגה טמירה אחת באלף וחמש מאות רישומים של אלף וחמש מאות עולמות. תחתיו בצלו חוסה חית בר אחת, (דניאל ז') ולה עשר קרנים, ואלו עיניים כמו עיני אנוש לחיה, ופה מדבר גדולות. כשעולה, הולכת ביום, נסתרת בלילה. כשיורדת, נסתרת ביום, והולכת בלילה. כשנוסעת, מזדעזעים ארבע מגרפות שאחוזים בידיה. ונוסעים עמה ששים שבטי אש, כל אחד חרב שנונה על ירכו.

וטמונים במאמר זה סודות גדולים ורבים, ולא נפרטם, רק נדבר על המספרים המוזכרים בתוך המאמר:
הדרגה הראשונה מתבטאת ברישומים אשר מתראים במציאות של 1500 עולמות.
תחתיו בצילו חוסה חיית בר שלה יש 10 קרניים.
כשאותה חיה נוסעת ממקום למקום – נעים יחד איתה 60 שבטי אש
באותו הזמן מזדעזעים 4 מגרפות
לכל אחד משבטי האש יש 1 חרב על ירכו.

1500 עולמות
10 קרניים לחיה
4 מגרפות שמזדעזעות
60 שבטי אש
חרב אחת

סה"כ – 1575

ממשיך הזוהר בפסקה הבאה ואומר:
סָלִיק בִּרְעוּתָא, לְאַפָּקָא בַּר נָשׁ שַׁלִּיטָא לְתַתָּא. אַתְקִין בְּהַאי חֵיוָתָא חַד עַפְרָא דְּקִיקָא, כָּלִיל מִכֹּלָּא. נָשַׁב בֵּיהּ, אִתְפְּשַׁט בְּד' סִטְרֵי עָלְמָא. וְד' פּוּלְסִין אִתְגַּלְגָּלוּ, חַד לְעֵילָּא, חַד לְתַתָּא, חַד לַצָּפוֹן, חַד לַדָּרוֹם.
תרגום:
עלה ברצון, להוציא אדם שליט למטה. התקין בחיה הזו עפר דקיק אחד שכלול מהכל. נשב בו והתפשט בארבעת צדדי העולם. וארבע חתיכות התגלגלו, אחת למעלה, אחת למטה, אחת לצפון, אחת לדרום.

ונשאלת השאלה, כאשר אנו מפזרים משהו לארבעת הרוחות, מהו המרחק הרצוי שיהיה בינינו לבין אותו הדבר?
והתשובה ניתנה במשניות, במסכת בבא בתרא, פרק ב' משנה ט', כאשר נפסק להלכה שכאשר אנו רוצים להרחיק דברים מעיר מסוימת – הרי שאנו צריכים להרחיק 50 אמה לכל רוח.

4 רוחות * 50 אמה = 200
נוסיף את ה-1575 ממקודם והגענו ל-1 (אלופו של עולם) אשר יגאלנו ב-775

ומאמר הזוהר מסיים במילים הבאות:
וְאִינּוּן דְּלָא זָכָּאן, יְקוּמוּן לְאִתְדְּנָא בְּדִינָא דְּמַלְכָּא עִלָּאָה. הֲדָא הוּא דִכְתִיב, (דניאל יב) וְרַבִּים מִיְּשֵׁנֵי אַדְמַת עָפָר יָקִיצוּ אֵלֶּה לְחַיֵּי עוֹלָם וְאֵלֶּה לַחֲרָפוֹת וּלְדִרְאוֹן עוֹלָם. וּכְדֵין כְּתִיב, (ישעיה סו) כִּי כַאֲשֶׁר הַשָּׁמַיִם הַחֲדָשִׁים וְהָאָרֶץ הַחֲדָשָׁה אֲשֶׁר אֲנִי עוֹשֶׂה עוֹמְדִים לְפָנַי נְאֻם יְיָ' כֵּן יַעֲמוֹד זַרְעֲכֶם וְשִׁמְכֶם. בָּרוּךְ יְיָ' לְעוֹלָם אָמֵן וְאָמֵן. יִמְלוֹךְ יְיָ' לְעוֹלָם אָמֵן וְאָמֵן
תרגום:
ואותם שלא זוכים, יקומו להידון בדין של המלך העליון. זהו שכתוב (דניאל יב) ורבים מישני אדמת עפר יקיצו אלה לחיי עולם ואלה לחרפות ולדראון עולם. ואז כתוב (ישעיה סו) כי כאשר השמים החדשים והארץ החדשה אשר אני עשה עומדים לפני נאום ה', כן יעמוד זרעכם ושמכם. ברוך ה' לעולם אמן ואמן. ימלוך ה' לעולם אמן ואמן.

ולוואי ונזכה להיות מהזכאים בדין ולא מאלו הנשלחים לחרפות ולדראון עולם, במהרה בימינו אמן.

חשוב לציין כי בפרשת השבוע בזוהר יש עוד סודות רבים ועמוקים, אך אין זה המקום (באתר אינטרנט) להיכנס לתוך עומקם של הספירות והסודות הרבים המוסתרים בזוהר, ולכן הבאתי רק את פשוטם של הדברים.

14 Comments

  1. רוני

    כשם שאתם מצפים לגאולה, כך גם אני משתוקק למשיח. אחרי שעברנו את שבועות ודבר לא קרה, חשבתי שבאב תתחיל המלחמה על פי חישובכם, אך אב עומד להסתיים. נשאר חודש אלול, שעל הצפונות שהצגתם כה רבות, תשע"ה היא עת צרה. מה יאמרו כולםאם גם אלול יסתיים ללא ביאתו של משיח? איך בתוך חודש כל העולם יהיה נגדנו? מה יקפיץ להם את הפיוז שיניעו את כולם אלינו? ושאלה חשובה אחרונה, כתוב שגוג יקבר בארץ. על פי האתר, גוג הוא אובמה ימח שמו, וידוע שבכל תרחיש שבו נשקפת סכנה לחייו, הוא יורד לבונקר התת קרקעי שלו. איך בדיוק הוא יגיע לישראל? הוא ילחם בעצמו?? מוזר לא?

    1. מערכת כי לה' המלוכה

      שלום כאן לא עוסקים בנבואת אלא בהצגת ממצאים סטטיסטים עקביים שלא משתנים כדוגמת צפנים גימטריות – אירועים בשטח – ולא נדע איך יהיה עד שיהיה – כולנו לומדים ביחד את האירועים ומנסים להבין – מה ה' עושה איתנו.. ובכלל טיפ לזמן הגאולה לדעת לא לסמוך על אף אחד חוץ מה' ה' מכין לנו את הדקה הבאה – לחיות בהרגשה של "אין עוד מלבדו" – מלחמה או לא מלחמה מה זה משנה יש לך את ה' איתך מעכשיו ולנצח.. זה הגישה הנכונה

    2. מיכאל

      ב"ה
      באמת צריך לעבוד על אמונה!!!

      אין לנו נביאים היום….

      אך יש לנו מסורות:"בשביעית מלחמות"!!!

      ולגבי גוג – צריך פשוט להאמין, שהוא יבוא על ירושלים!!!!

      העיקר – שנעשה תשובה שלמה, ונהיה ראויים לקבל פני משיח צדקנו!!!

      זה מה שה' יתברך בורא עולם ומנהיג העולם היחיד – רוצה ודורש מאיתנו!!!

    3. ינון

      רוני היקר!
      על מנת להביא תשובה לשאלתך הראשונה, נוכל לפנות את נביא הגאולה העיקרי – ישעיהו – פרק נד, שם כתוב כך:
      {ז}בְּרֶ֥גַע קָטֹ֖ן עֲזַבְתִּ֑יךְ וּבְרַחֲמִ֥ים גְּדֹלִ֖ים אֲקַבְּצֵֽךְ׃
      {ח}בְּשֶׁ֣צֶף קֶ֗צֶף הִסְתַּ֨רְתִּי פָנַ֥י רֶ֙גַע֙ מִמֵּ֔ךְ וּבְחֶ֥סֶד עוֹלָ֖ם רִֽחַמְתִּ֑יךְ אָמַ֥ר גֹּאֲלֵ֖ךְ יְהוָֽה׃
      ישנם פירושים רבים לפסוקים אלו, אך אנו ניקח אותם כפשוטם – הרי ידוע שיש השגחה פרטית של הקדוש ברוך הוא על עם ישראל, הגויים וכל בריה ובריה. אלא מאי, בסוף תהליך הגאולה אנו צפויים לחוות רגע אחד קטן שבו הקב״ה יסתיר את פניו מאיתנו. אותו רגע קטן שבו פני ה׳ יהיו מוסתרות – העולם עתיד לעבור שצף קצף – או בלשון העם הולך להיות בלאגן רציני, כל כך רציני – עד שיצטרכו רחמים גדולים על מנת להקים את העולם מחדש.
      אז כמה זה רגע קטן?
      רגע קטן זה שניה.
      אז אנחנו כבר יודעים כמה זה יום (1000 שנים), שעה (41 שנים ו-8 חודשים) ודקה (8 חודשים ו-10 ימים). בחישוב של שניה, אנחנו מגיעים ל-4 ימים, שעתיים וחמישים ושלוש דקות ו-20 שניות (אם נביא למכנה משותף אז שנייה אחת א-לוהית = 355,980 שניות האדם).
      בכל אופן, כבר היו גדולי ישראל רבים בעבר שאמרו על גוג ומגוג שזו תהיה מלחמה מאוד קצרה, וכבר אמר הרמב״ם ביחס לכל דברים אלו שלא נדע איך יהיו עד שיהיו, אבל שתבין – הכל מאוד דינמי עכשיו, בכל השעה האחרונה. כל שנייה יש שינוי, כל שעה יש שינוי.
      שעה 12:00 – התחילה בשנת ה׳תש״נ, 1990. השינויים שחלו בעולם מאז צהריי יום שישי הם שינויים כל כך מהירים, שאם תבוא ותאמר לי את כל מה שאתה זוכר שקרה בעולם מאז 1990 ועד היום (25 שנות אדם), אז לא תאמין בסוף שאצל הקב״ה עברה בסך הכל 35 דקות!
      אני מקווה שזה עונה לך על השאלה, שאין אדם שיודע בדיוק מתי הוא אותו הרגע, אבל אנחנו כולנו מחכים להיות אחרי אותו הרגע, מצפים יחד איתך! ובנוסף אני מאחל לכולנו שרק נתפלל שנצליח לעבור את השצף קצף הזה ובעזרת ה׳ יתברך לא יקח יותר משנייה (4 ימים + 2:53:20)
      ביחס לשאלתך ׳מה כולם יגידו׳, הייתי אומר שכדאי להתפלל, בצורה מאוד פשוטה.. ואולי כדאי, כשאתה אומר כל יום ׳אני מאמין׳, אז תחליף מילה אחת ותאמר – אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח, ואף על פי שהוא מתמהמה (כי הוא צריך כבר להגיע) – עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא.
      וביחס לאובמה? תשמע, בינתיים נירון מזרחי – בשאר אסד – עוד לא נפל, וזה אמור לקרות ממש לפני אותו הרגע, אז לדעתי אנחנו צריכים לחכות ואז לראות. אבל אם אני אנסה ׳תרחיש׳, אז ייתכן שאסד יפול, תהיה השתלטות רוסית מהירה על סוריה (שגם מוזכרת כזו שמעבירה את חייליה דרך טורקיה לפני אותו הרגע) ואז ארה״ב תביא מתקפת נגד רצינית ומהירה. ייתכן שאחרי יום-יומיים של לחימה, אובאמה יחליט לבוא עם מטוס קרב לפה לראות את השטח (שיחשבו שאין עליו איום או משהו) ואז יפול על חרבו.
      אבל כל התרחיש הזה שווה כמו כל תרחיש פוליטי מדיני שתקרא בעיתון. כי זה רק תרחיש. מה שיקרה באמת אינו ידוע ונוכל לדעת איך הדברים יהיו רק כשיהיו.
      ובבניין ירושלים ננוחם. אמן

    4. אלי

      בחדשות כעת:
      האיחוד הארופי: לבטל את האישורים לבניה ביהודה ושומרון

      ההודעה של נתניהו על בניה בהתנחלויות מציבה בסימן שאלה את מחויבותו לפתרון שתי המדינות…

      הכל מתקיים אחד לאחד.. כולם רואים איזה נחש אובאמה.. וזה פורסם כאן לפני שנתיים שלא דמיינו את המצב היום… האיחוד האירופי סוגר על ישראל… זה שאין מלחמה תגיד כל בוקר תודה לה' אתה רוצה לראות כאן דם נשפך?

  2. מאמין באמונה שלמה!

    שלום לכם!
    קודם כל חשוב לי לציין לכל מי שאומר מה יהיה? זה עובר ועוד לא הגיע מה שאמרתם!
    זה כבר חוסר אמונה! למה? בגלל שזה העניין של אמונה שאתה מאמין גם כשהדבר עוד לא בא!
    גם כשאתה משתוקק לו!
    וזה כל העניין שהשם הוא שמנהיג את כל העולמות! ועוד רק יחליט מתי לעשות את הדברים ומתי יהיה!
    וכמובן שהוא מחליט אם זה יהיה בזמן שכמו שמצאו בצפנים או לא!
    אז גם אם עבר זמן או תאריך מסוים
    כך השם רצה וזה לא כנראה זה בטוח!!!

    עכשיו עוד עניין שאמרו פה על גוג ושהוא יקבר בארץ
    לא צריך לחשוב מה יגרום להם לעלות לפה ככה ישר!
    רשום בנבואת גוג ומגוג ביחזקאל שהקב"ה יוציא אותם בכוח עלינו בעל כרחם! ופה תהיה מפלתם של אדום וישמעאל!
    ובשביל הקב"ה שום דבר לא קשה! הוא יחליט לעשות הכל ולהמציא מלא דברים וסיבות למה לבוא לפה כל הגויים!

    אז אמן שבע"ה נזכה כבר לגאולה שלמה ברחמים תכף היום ממש!
    ושנתחזק באמונה ונדע שכל עוד אנחנו לא חושבים שהכל מהקב"ה אז זה נקרא פגם באמונה
    ואמן והשם יתן לנו כוחות להתגבר על היצר ולדעת שהשם מסובב הכל וכמובן הכל לטובה!!!

    בשורות טובות! :]

  3. בעילום שם

    אני מאמין באמונה שלימה שלא יפלא מה': בורא כל העולמות, והמחזיקן בכל רגע ורגע והשולט בהן בכל בכל רגע ורגע, להביא את אובמה לאיפה שהוא יחפוץ מתי שהוא יחפוץ!!!!

    ההיסטוריה שלנו מלאה בנפלאות ה', רק לפתוח עינים ולסמוך עליו באמת ובתמים, הוא אוהב אותנו יותר משאנו אוהבים את עצמינו.
    תודה לה' על הכל!!!!

  4. אודי אהוד ראובן

    בס"ד
    ראשית בעניין המאמר הנ"ל שבא לחשב את זמן ביאת המשיח על פי הגר"א אז אני קראתי מאמר של זקן המקובלים רבי יצחק כדורי עליו השלום זכותו מגן בעדינו שציטט את הגר"א הקדוש שגילה שעל פי חישוב הגר"א 7 שנים לאחר שהחלה המלחמה של ארה"ב באפגניסטן בשנת 2001 חודש עשירי יבוא המשיח ומשמע הכוונה היא לחודש עשירי 2008 וכידוע כתוב בגמרא במסכת סנהדרין שג' באין בהיסח הדעת משיח מציאה עקרב וצריך להבין כי משיח בא בהיסח הדעת מתייחס לשלב ביאת המשיח ומאחר וגם לימדונו חז"ל כי אליהו יבשר 3 ימים לפני גילוי המשיח על גילויו יש להבין כי המדובר הוא בשלב הנקרא גילוי המשיח ומשכך ישנם שני שלבים שאין הכרח שמתחוללים באותו הזמן השלב הראשון ביאת המשיח והשלב הנוסף גילוי המשיח וכאמור אם המשיח כבר עימנו ועתיד בקרוב אליהו לגלותו אזיי כשיתגלה אנחנו נפנים ששלב ביאתו היה בהיסח הדעת כי דעתנו הייתה מוסחת ולא הבחנו בשלב ביאתו ואגב זה גם מסביר מדוע גם כעת שעדיין לא נגלה המשיח לכלל יש היסח דעת בעניין ביאת המשיח כמו כן יש להבין ששלושה ימים הכוונה היא לג' קווין וזה סוד ידוע למביני ח"ן ( ר"ת חכמת נסתר ) ובנוסף זה שכתוב אלף שנים בענייך כיום אתמול הכוונה היא ביום אתמול גם לרמוז לימי לששת ימי הבריאה ששייכות מבחינת הבריאה לאתמול ולא לעתיד וכאמור ודאי כי אין מקרא יוצא מפשוטו בא גם ללמד שמהמקרא גם לא ניתן ללא התבוננות מעמיקה בפשט המקרא וכאמור קוראים לזה סוד ההפכים כמו כן בעניין גוג ואובמה בודאי יש בזה סודות עמוקים ויש להבין שכוונת הפסוק אפך כמגדל הלבנון צופה פני דמשק כי אין הכוונה שהחוטם מגיע לדמשק כפי שמסביר רש"י הקדוש והכוונה היא שלאחר הפקידה ירושלים תתפשט עד דמשק ואילו ישראל כל העולם ומאחר והקדוש ברוך הוא כבר פקד את שכינתו ואת עמו אזיי ישראל כיום היא מבחינה תורנית כל העולם ולפיכך אין כאן קושיה בעניין מקום קבורתו של גוג כמו כן ראיה לכך שכבר נפקדנו ניתן ללמוד ממאמר ביאת המשיח בספר שמות בזוהר וממאמר דרך כוכב מיעקב בזוהר בפרשת בלק זוהר חדש מאחר ותחילת מאמר ביאת המשיח מדברת על כך שהקב"ה יבוא בשלב ההוא לפקוד את האיילה שלו שהיא השכינה ומנגד במאמר דרך כוכב מיעקב כתוב כיוון שידעו האבות שהקב"ה פקד לאיילה שלו שהיא השכינה ולעמו כמה שמחה על שמחה תהיה ביום ההוא וכ"ו ואז כתוב שתתקבל תפילתם של ישראל ברצון והכוונה היא שמידת הדין כבר לא תעכב כי ידוע שבגמרא בסנהדרין צז' כתוב שמידת הדין מעכבת את שלמות הגאולה ומשמע משמידת הדין כבר אינה מעכבת אזיי תתקבל תפילתונו ברצון בעת הזו וכאמור מיד כתוב באותו מאמר על אותו פיגוע שארע בבית הכנסת בהר נוף לא מזמן ועל אותם חמישה שנרצחו באותו אירוע ומכאן בודאי ניתן להקיש שכבר חלף זמן הפקידה ואנו כבר בשלב הזכירה וגם לזה יש לי לא מעט ראיות מהכתובים אבל לא כך הייתי מעוניין להעלות את הדברים עלך הכתב ולפיכך נסתפק בזה שנכתוב שבמזמור מו' כמניין אליה בתהלים כתוב יעזר/ה אלהי'ם לפנות בקר וכאמור יש אות ה לאחר המילה האותיות יעזר וזה בא ללמד על ייחוד אדנ'י והויה 91 כמניין האלהי'ם וכאמור לפנות בקר כמניין שיבת ציון וכ"ו וכ"ו וכ"ו ( גם כל זרע ישראל גם י' הגדיל לעשות גם יהודה וארץ ישראל גם יהודה ואור הכתר שכאמור בא לרמוז על אור החסדים של עתיק יומין ודי לחכם ברמיזה להבין כי יסוד עתיק יומין כמניין שלמות וכן תשכון וכן למעני למעני אעשה וכן אלהי אברהם אלהי יצחק אלהי יעקב 776 שכאמור אברהם יצחק ויעקב הם רמז לג' קווין ימין שמאל ואמצע אותם שלוש קווין באות ש' שבגימטריא עולה כמניין אלהי'ם במילוי אלף' למד' הי' יוד' מם' 300 בסוד דיה לצרה בשעתה ( בשעתה 777 כפי שרמוז בתיקוני זוהר תיקון מח' שביעי שביעי שביעי אלהן תלת אבהן וכאמור בשעתה גם אותיות בעתה עם אות ש' בסוד יעזרה אלהי'ם לפנות בקר משמע שאין מידת הדין כבר מעכבת מהשנה הזו שנת 5775 גם בסוד בתשע"ה אותן אותיות בשעתה ולפיכך יש להבין שהחלה האחישנה בניסן האחרון ובעזרת יהו'ה בתום תהליך זה בו הקב"ה הבטיח לגמור מהר את התיקון בסוד אחישנה אחיש-שנה אנו צפויים לגילוי משיח צדקנו 608 כמניין יהו'ה מלך יהו'ה מלך יהו'ה ימלך לעלם ועד 608 וכאמור עם נכתוב יהו'ה מלך יהו'ה מלך יהו'ה ימלוך לעולם ועד גימטריא 620 כמניין כתר בסוד תר"כ אורות הכתר שגילה משה רבינו עליו השלום וכידוע כתר גם תר"כ 620 כמניין חכמה בינה ודעת 620 כרמז לג' קווין שמעל הטבע וזה גם הכוונה של המילה אז כי אז מלמד על א' שזה אלופו של עולם אור הכתר הלובן העליון ואות ז' מלמד על שבע הספירות התחתונות וכאמור אז ר"ת אין זמן כי הויה הכוונה היה הווה ויהיה תמיד בתוך ההווה ולא שהיה ואחר כך יהיה ולכן גם כתוב בנביא ישעיה ס' היכן שמדובר על יציאת השכינה מהגלות והיה יהו'ה לאור עולם כי ידוע שאור עולם זה גם גימטריא סוד יהו'ה ליראיו 353 וגם רז עולם וכ"ו וכ"ו ) ממני אהוד ראובן בן אפרים ורבקה .

  5. שלומי

    לכבוד האתר החשוב! יש לי 2 שאלות. שאלה ראשונה: עניין דילוגי אותיות הוא דבר שהתייחס אליו כמדומני האברבנל כאפשרות ללמוד תורה בנוסף על הגימטריות וראשי תיבות וכו', אבל האם דילוגי האותיות היה ידוע לחכמי ישראל בזמנים קדמונים או שלא השתמשו בו כי צריך תוכנה/מחשב לספירת אלפי אותיות – מה שלא היה בימים ההם? וא"כ זה שייך רק לתקופתינו? שאלה שניה לינון – שכתב על חישוב הגר"א: מי אמר שהלילה והיום מתחיל בשעות שכתבת בחישוב הגר"א? הרי הלילה מתחיל בצאת הכוכבים, וצאת הכוכבים זו שעה לא עגולה כמו 7:51 לדוגמא, והשעות שהבאת הם עגולות, הפחתת 500 שנה שזה הלילה והגעת ל 6 בבוקר וכו', כלומר יום חמישי מתי מסתיים שנתחיל ממנו להפחית 500 שנה של ליל שישי, ומה עם תוספת שבת שגם זה לא שעה עגולה וכו' – אשמח להסבר מפורת ולתשובה בעניין.

    1. ינון

      ביחס לשעון הגר"א – כידוע ימים אכן מחושבים בעם ישראל מ'ויהי ערב ויהי בוקר', אך על פי רוב אנחנו מתייחסים לשעות זמניות, כלומר חישוב של 12 שעות בלילה (כביכול השקיעה הייתה ב-18 והזריחה הייתה ב-6) ועוד 12 שעות ביום.
      אנחנו לא נכנסים לתוך החישוב של הימים הקודמים, כיוון שימים אלו כבר עברו, אבל אם כן ניכנס – אפשר לראות דברים מדהימים גם כן שם.
      אז כמה שנים עברו כבר?
      5775
      כל 1000 שנה זה יום אחד
      אז יום ראשון, שני, שלישי, רביעי וחמישי עברו.
      מאז התחלת האלף השישי עברו כבר 775 שנה
      500 שנה זה הלילה שבא לפני היום, ו-500 שנה זה היום.
      אז נוריד 500 שנה, ונגיע לשעה (זמנית!) 6 בבוקר.
      נשארו 500 שנה של היום – נוריד 250 שנה (שעברו כבר) ששווים חצי מ-12 שעות – כלומר 6 שעות, ונגיע לשעה זמנית 12:00 וכן משם הלאה.

      חשוב מאוד להבין! זה השעון של הקב"ה, לא השעון שלנו. ובעז"ה הכנתי פירוט של הדקה הנוכחית בה אנו נמצאים לפי השעון שלנו והשקיעה שלנו, ובעז"ה יעלו אותה לאתר.
      אצל השעון של הקדוש ברוך הוא לא סופרים ימים לפי זריחת ושקיעת השמש – מסיבה מאוד פשוטה – הקב"ה נמצא מעל לשמש!
      אצלנו בני האדם שנה נחשבת כ-12 סיבובים של הירח סביב כדור הארץ, או כסיבוב של הכדור סביב לשמש.
      אם היינו גרים בכוכב אחר – החישוב היה שונה.

      משכך, ספירת השעות והזמנים זה רק משהו שבני האדם עושים. השעון של הקב"ה עובד אחרת לגמרי..
      מקווה שעניתי על שאלתך..

      אגב, יום חמישי הסתיים בסוף שנת ד'תתקצ"ט (4,999) ויום שישי התחיל בשנת ה'א' (5001)

      ובבניין ירושלים ננוחם..

  6. מיכל

    האם ידוע לך מה המשמעות של 12:02 לפי השעון של הבאבאסאלי? אני קיבלתי זאת כמסר שהשעה 12:02 וממש לא הבנתי למה אומרים לי את זה? מה אני אמורה לעשות עם זה? מי אני בכלל סתם אחת (פעם שמעתי משהו על השעון הזה שהיה אצל הרב מרדכי אליהו, אבל זהו. לא מבינה בזה כלום!!!)…אמרו לי: אין זמן…נו אז? כולנו מנסים להשתפר, לעשות תשובה…אז אולי יש במסר הזה יותר מרק "אין זמן".
    מה אתה אומר?
    תודה.

  7. מיכל

    תודה רבה על התשובה, אם אתה היית מקבל מסר כזה מה היית עושה איתו? יש לך רעיון למה קיבלתי את המסר הזה? לא שאלתי שום שאלה, פשוט כשטיפלתי במישהו (טיפול אנרגיה) הגיע המסר, בדקתי וראיתי שהוא מגיע ממקור אמיתי ולא סטרא אחרא, בהתחלה היתה השעה 12:01 ואחרי כמה ימים שוב הגיע המסר, כך פתאום, והראו לי שכבר 12:02 ואמרו לי "כבר התרענו ואמרנו שאין זמן, וצריך להודיע לרב אביחצירא (מנהריה)"…אבל מה לי ולו? לא פגשתי אותו מעולם, רק שמעתי עליו, אני ממש לא בקיאה בדברים הללו, ואין לי דרך להעביר לו וגם זו ממש בדיחה כי מי אני…?.

    הרי זה תאריך כמו כל התאריכים המסוגלים, אף אחד לא באמת מבטיח דבר ונראה כאילו זה מן בזבוז כזה, כי מה אפשר לעשות בנידון, חוץ מפשוט "לשכוח" את זה, כי כמו בכל פעם, או שזה יתממש או שלא…
    מה אתה אומר?

השאר תגובה