תוספות שהתקבלו לפוסט האחרון
שלום רב,
מלכות אדום נמשל לחזיר. אומר המדרש : ולמה נקרא שמה חזיר ? שמחזרת עטרת (של מלכות) לבעליה (מלך המשיח).
יום של חנוכת נשיא ארצות הברית זה כ״ בינואר. יש בתאריך זה רמז למלכות : כ״ ר״ת כתר, ינואר חודש ראשון שלכם כנגד ניסן חודש ראשון למלכי ישראל. יום חנוכת נשיא טראמפ חול בכ״ב טבת התשע״ז ו״כב טבת״ בגמטריה ״יום שבן דוד בא בו״ לשון הרמבם (הל״ נזירות ד, יא). הוא מחזיר עטרת המלכות למלך המשיח ב״ה.
שבת שלום.
י"ו
בס"ד
שבוע טוב הרב
בהמשיך לעניין של הגיל של טראמף ביום כהונתו הייתי רוצה להוסיף שזה רמז שהוא נולד לתפקיד הזה! שים לב - נולד בתוך אותיות דונלד! ובנוסף -
777 מוזכר אצל למך (וכולם חשבו שטראמף הוא "למך". למך תיקן את קין והרגו ונפטר בגיל שבע ושבעים שנה ושבע מאות שנה. אולי טראמף ממשיך ב777 להפוך את למך למלך?
החתן של טראמף הוא יהודי בשם ירד קושנר. הוא בחכמתו גרם לנצחן של טראמף בשימוש גאוני של האינטרנט. ירד בספר בראשית הוא הסבא רבא של למך וישתלשל בגשמיות שהכתובת שלו בניו יורק 666 אבני 5 ומשם הוא ניהל את הקמפיין. 6 היסוד בקדושה מ -666 גרם לעליה של טראמף ב-777!
גם שמעתי מהרב מנדל קסין רעיון - ידוע שברק אובמה גמאטריה משיח - וגם דונלד טראמף משיח בן דוד. היתכן שהם משיח? הם לא עונים בקריטריון הנצרך בהלכה בכלל! אולי יש משיח לישמעאל וגם לעשיו?
אם משיח גורם למהפך - כמו המהפכה של פורים. אולי אובמה היה נשאי על מנת לעזור את ישמעאל לרפות את עצמו. במקום הוא גרם למהפך - זה פעם הראשון ב1,400 שנה שהשיעים ביד על העליונה נגד הסונים - עד שהם יכולים לראות תילים על מכא. זה יגרום למלך ערביה לבקש עזרה נגד הפרסים ממלך אדום בדיוק כמו שכתוב במדרש ילקות שמעוני.
גם טראמף בה לתקן את אדום - "וינערו רשעים" מהעולם. שניהם גרמו לזעזועים- חבלי משיח להכין את הבמה למשיח של עם ישראל - המשיח של כל העולם.
שבוע טוב
שמואל
טבלת הוספה על טבלת טראמפ מדהים
למאמר המלא על דונלד טראמפ. בקובץ PDF לחץ כאן
המקובל הגר"ש דבליצקי שליט"א, והאדמו"ר מויז'ניץ מונסי שליט"א התבטאו שאם קלינטון תנצח הדבר יהיה סכנה עצומה לעם ישראל ולעולם כולו. והאדמו"ר מרימנוב שליט"א מארה"ב התבטא שבחירת קלינטון היא סכנה לקדושת העינים של עם ישראל. והג"ר משה ואלפסאן שליט"א אמר לפני הבחירות שכמו שלפני בנין בית המקדש השני היה אחשורוש שהיה מלך שוטה, כך יהיה מלך שוטה לפני בנין בית המקדש השלישי. וכן המקובל ר' דב קוק שליט"א בירך שהחיינו בשם ומלכות על בחירת טראמפ ואמר שהוא בחינת כורש.
נביא כמה רמזים לכבוד נצחון טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב:
ההפרש בין מספר דולר למספר דונלד הוא מספר קו"ם לרמז על זה נופל וזה קם, "קום בתולת ישראל".
הלרי קלינטון בגימטריא 500 שהוא מספר מילוי שם שד"י שהוא דין.
דונלד טראמפ בגימטריא 424 כמנין משיח בן דוד, היינו שהוא קליפה שנצרכת לביאת המשיח. וכן תאריך לדתו בט"ו סיון תש"ז הוא תאריך לדת יהודה ראש השבט של מלכות בית דוד. וכן התאריך הלועזי 14 ביוני מרמז על דוד בגימטריא 14, ויוני מרמז על שמו של משיח ינון. וכן אמריקה עם האותיות בגימטריא משיח.
ההפרש בין 500 ל424 הוא 86 כמנין שם אלהים שהוא דין.
היינו שקלינטון היא דין וטראמפ הוא קליפת ימין שתביא את העולם לקץ הימין.
דולרים נרמזים באות ראשונה שניה שלישית בדוד מלך ישראל חי וקים, כי הדולר בגימטריא עמלק הוא האדמוני דקליפה שיונק מהאדמוני דקדושה שהוא דוד המלך, וכשזה נופל זה קם.
יניקת הקליפה היא מהפיכת הד' של "אֵל אֶחָד" לר' של "אֵל אַחֵר", וכעת נרמז החזרה לאות ד' בסוד דולר שהופך לדונלד.
והוסיף הרה"ג ר' יואל טיטלבוים שליט"א שטראמ"פ נרמז בפסוק "גּוּר אַרְיֵה יְהוּדָה מִטֶּרֶף בְּנִי עָלִיתָ". וכן יום כניסתו לנשיאות בפועל יוצא ביום שלישי שאחרי פרשת ויחי שבה קוראים את הפסוק הזה, ולפי חלק מהראשונים יום שלישי שאחרי, עדין שייך לפרשה הקודמת.
והוסיף הרה"ג ר' שמואל טריאסטר שליט"א שהיום שבו נכנס להיות נשיא בפועל 20/1/2017 זה בדיוק 70 שנה ו7 חודשים ו7 ימים מיום לדתו ב14/6/1946 וזה מתחבר לשנת תשע"ז שהיא שנת 777.
ואולי זה סוד מעבר הדרדנלים שהד' מתגבר על הר' כמובא בְּסֵפֶר 'אוֹרְחוֹת רַבֵּנוּ' מֵהַסְּטַיְיפְּלֶר [עקבתא דמשיחא חלק ה עמוד עג וכעין זה בחלק א עמוד מד] קַבָּלָה בְּיָדֵינוּ מִתַּלְמִידֵי הַגְּרָ"א בְּשֵׁם הַגָּאוֹן: אִם הַסְּפִינוֹת שֶׁל מַלְכוּת רוּסְיָא יֶחֱצוּ אֶת מֵיצַר הַ'דַּרְדַּנַלִּים' צְרִיכִים לִלְבֹּש בִּגְדֵי שַׁבָּת, לוֹמַר לְךָ, שֶׁהַשָּׁעָה קְרוֹבָה אָז לְבִיאַת הַמָּשִׁיחַ.
כָּתוּב (ישעי' לו, ו) "הִנֵּה בָטַחְתָּ עַל מִשְׁעֶנֶת הַקָּנֶה הָרָצוּץ הַזֶּה, עַל מִצְרַיִם, אֲשֶׁר יִסָּמֵךְ אִישׁ עָלָיו, וּבָא בְכַפּוֹ וּנְקָבָהּ", רוֹאִים שֶׁחוּטֵי הַסִּטְרָא אַחֲרָא שֶׁל מִצְרַיִם, נִמְשְׁלוּ לְקָנֶה, שֶׁנִּשְׁבָּר בְּקַלּוּת, "קָנֶה רָצוּץ". וְאַחַר שֶׁנִּשְׁבַּר הוּא קוֹץ שֶׁדּוֹקֵר. ורואים שמצרים מדרדרת מיום ליום. וְכֵן מוּבָא בְּ'סֵפֶר הַלִּקּוּטִים' לְהָאֲרִיזַ"ל (תהילים תלו) "גְּעַר חַיַּת קָנֶה", כִּי יָדוּעַ שֶׁיֵּשׁ שְׁנֵי בְּחִינוֹת, סִטְרָא דִּמְסָאֲבָא הַנִּקְרָא חָמֵץ, וְסִטְרָא דִּקְדֻשָּׁה הַנִּקְרָא מַצָּה, וּכְשֶׁיַּחְתֹּךְ רֶגֶל זוֹ הַחֵי"ת, תִּשָּׁאֵר ה'. וּכְשֶׁיַּחְתֹּךְ רֶגֶל זוֹ הַק' שֶׁל קָנֶ"ה, יִשָּׁאֵר הִנֵּ"ה, בְּסוֹד "רִאשׁוֹן לְצִיּוֹן הִנֵּה הִנָּם". כְּשֵׁם שֶׁהֲפִיכַת הַקְּדֻשָּׁה שֶׁבְּאוֹת ה' לִקְלִפָּה שֶׁבְּאוֹת ק' בְּסוֹד קָנֶה, הִיא בִּבְחִינַת קוֹץ, כָּךְ מָצִינוּ שֶׁהֲפִיכַת הַקְּדֻשָּׁה שֶׁבָּאוֹת ד' לִקְלִפָּה שֶׁבְּאוֹת ר', מֵ"אֵל אֶחָד" לְ"אֵל אַחֵר", הִיא בְּסוֹד קוֹץ. כַּמּוּבָא בְּסֵפֶר 'אִגָּרָא דְּכַלָּה' עַל הַכָּתוּב (בראשית ג, יח) "וְקוֹץ וְדַרְדַּר תַּצְמִיחַ לָךְ", שֶׁחֵטְא עֵץ הַדַּעַת גָּרַם לְהוֹצִיא אֶת הַקּוֹץ מֵהָאוֹת ד' וְנֶהֶפְּכָה לָאוֹת ר'. לָכֵן כָּתוּב "וְקוֹץ וְדַרְדַּר", וְכֵן קוֹץ ד' בְּגִימַטְרִיָּא ר'. וְכֵן שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרה"ג ר' יִצְחָק גִּינְזְבּוּרְג שליט"א שֶׁעִנְיָן זֶה הוּא סוֹד דִּרְדּוּר הַדּוֹרוֹת, וְהַמְּרִידָה בַּה'. וְנִרְמָז בַּכָּתוּב (שמות יז, טז) "מִלְחָמָה לַה' בַּעֲמָלֵק מִדֹּר דֹּר". וְכֵן שָׁמַעְתִּי מֵהרה"ג ר' מ. פ. שליט"א שֶׁחֵטְא הָעֵגֶל שֶׁהָיָה בְּאוֹתָהּ בְּחִינָה שֶׁל חֵטְא עֵץ הַדַּעַת, גָּרַם שֶׁעִגְּלוּ אֶת הַפִּנָּה שֶׁל הָאוֹת ד' לָאוֹת ר'. וְכֵן מָצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ (אסת"ר ט, ב) בְּאוֹתָהּ שָׁעָה אָמַר הַקּוֹץ לִפְנֵי הקב"ה, רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם אֲנִי שֶׁאֵין לִי בַּמֶּה לִתְלוֹת, אֶתֵּן אֶת עַצְמִי וְיִתָּלֵה טָמֵא זֶה, שֶׁאֲנִי נִקְרָא שְׁמִי קוֹץ, וְהוּא קוֹץ מַכְאִיב, וְנָאֶה שֶׁיִּתָּלֵה קוֹץ עַל קוֹץ.
והוסיף הרה"ג ר' יוסף מורציאנו שליט"א ש'דונלד טראמפ' עם האותיות והמילים והכולל בגמטריה "אלוף עירם״ שהוא מלך אדום האחרון, כמו שכתוב [בראשית לו, מ] "וְאֵלֶּה שְׁמוֹת אַלּוּפֵי עֵשָׂו לְמִשְׁפְּחֹתָם לִמְקֹמֹתָם בִּשְׁמֹתָם אַלּוּף תִּמְנָע אַלּוּף עַלְוָה אַלּוּף יְתֵת: אַלּוּף אָהֳלִיבָמָה אַלּוּף אֵלָה אַלּוּף פִּינֹן: אַלּוּף קְנַז אַלּוּף תֵּימָן אַלּוּף מִבְצָר: אַלּוּף מַגְדִּיאֵל אַלּוּף עִירָם אֵלֶּה אַלּוּפֵי אֱדוֹם לְמשְׁבֹתָם בְּאֶרֶץ אֲחֻזָּתָם".
מצורף טבלה בה רואים אותיות אמריק"א רושׂי"ה בתוך טראמ"פ כאשר גו"ג מגו"ג חותך אותם כמו צלב. [הש' של רושׂי"ה היא שי"ן שמאלית בתבת "שׂפם"]. והכל בתוך פרשת נגעים, שכידוע נגע בגימטריא צלב. וּמְרֻמָּז בִּלְשׁוֹן הַמִּשְׁנָה (נגעים יא, ח) הַשְּׁתִי וְהָעֵרֶב מִטַּמְּאִים בַּנְּגָעִים מִיָּד. וְכֵן בְּפָרָשַׁת נִגְעֵי בְגָדִים מַזְכִּירִים הַפְּסוּקִים שָׁלֹשׁ פְּעָמִים שְׁתִי וָעֶרֶב בְּעִנְיַן הַנְּגָעִים. ויש גם עיר"ק ואס"ד. והמילים "ירקרק או אדמדם" נמצאים במרכז הצלב ירקרק שמסמל את ישמעאל מימין, ואדמדם שמסמל את אדום משמאל. ויש כאן רמז על מלחמת אדום וישמעאל שהיא מלחמת גוג ומגוג בזמנו של טראמפ. והוסיף הרה"ג ר' אברהם אגשי שליט"א שכתוב בטבלה המילים "הוא טמא" אותיות האטו"ם.
והוסיף הרה"ג ר' א. י. שליט"א שמצינו במשנה [נגעים ב, א] בַּהֶרֶת עַזָּה נִרְאֵית בַּגַּרְמוֹנִי כֵּהָה, וְהַכֵּהָה בַּכּוּשִׁי עַזָּה. רַבִּי יִשְׁמָעֵאל אוֹמֵר, בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, אֲנִי כַפָּרָתָן, הֲרֵי הֵן כְּאֶשְׁכְּרוֹעַ,לֹא שְׁחוֹרִים וְלֹא לְבָנִים, אֶלָּא בֵּינוֹנִיִּים. ורואים שבאומות העולם לא שייך נגעים כי צבע העור הבהיר של הגרמני, וצבע העור הכהה של הכושי לא יכולים לזהות נגע, מאידך בני ישראל שצבע העור שלהם בין לבן לשחור כדוגמת עץ האשכרוע שייך לזהות בהם נגע. ומבואר לדברינו שאומות העולם כל מהותם נגע ולא שייך בהם נגע על נגע, מאידך בני ישראל שהם טהורים שייך בהם נגע כדי לכפר. ולפי זה יוצא שצורת הצלב בטבלה מרמזת על שני נשיאי אמריקה, הגוג השחור והגוג הגרמני שבתקופה של החיבור ביניהם תהיה מלחמת גוג ומגוג על הצלב בגימטריא נגע, כי המלחמה היא על אמונת הנוצרים כידוע. ואז יתרפא המשיח מצרעתו שסובל יסורים לכפר עונות ישראל ונקרא מצורע דבי רבי.
וכן הדילוג אמריק"א רושׂי"ה בתוך טראמ"פ מופיע בויקרא פרק יג בגימטריא טראמפ והפסוק הוא מ"ה, כי הוא הנשיא ה45, וכן מ"ה בגימטריא גאולה וכו' והוא מחליף את הנשיא ה44 כמנין גולה או דם וכו'. וכן הדילוג טראמ"פ הוא של 8 אותיות שמרמז על תקופת חנוכה שאז תתחיל נשיאותו, וכן חנוכה בגימטריא 44 ועוד 45 יחד פ"ט, כי בחנוכה יהיה המעבר בין הנשיא ה44 לנשיא ה45. וכן פ"ט יש בטראמפ ובפוטין, היינו פוטין אותיות פ"ט יו"ן, וטראמפ אותיות פ"ט אר"ם שהיא קליפת אמריקה. וכן הוסיפו ש"אדמדם" בגימטריא פ"ט. והוא מרמז על מ"ד נרות חנוכה, בסוד "הפ"ח נשבר" לב' פעמים מ"ד "ואנחנו נמלטנו". וכן "יְרַקְרַק אוֹ אֲדַמְדָּם" נרמזים בפסוק שנאמר על המשיח [במדבר כד, יז] "דָּרַךְ כּוֹכָב מִיַּעֲקֹב וְקָם שֵׁבֶט מִיִּשְׂרָאֵל וּמָחַץ פַּאֲתֵי מוֹאָב וְקַרְקַר כָּל בְּנֵי שֵׁת: וְהָיָה אֱדוֹם יְרֵשָׁה" וברש"י שם "ומחץ פאתי מואב" זה דוד שנאמר בו השכב אותם ארצה וימדד שני חבלים להמית". וכן "בַשְּׁתִי" אותיות תשבי.
ונביא את לשון הפסוק לראות עוד רמזים: "וְהַצָּרוּעַ אֲשֶׁר בּוֹ הַנֶּגַע בְּגָדָיו יִהְיוּ פְרֻמִים וְרֹאשׁוֹ יִהְיֶה פָרוּעַ וְעַל שָׂפָם יַעְטֶה וְטָמֵא טָמֵא יִקְרָא". השער הפרוע מזכיר את טארמפ, ובנוסף "פָרוּעַ" בגימטריא אמריקה. "וְעַל שָׂפָם יַעְטֶה וְטָמֵא" בגימטריא דונלד, וכן יַעְטֶה וְטָמֵא" אותיות האטו"ם. וכן "יַעְטֶה" אותיות העיט, וכפי שמצינו במדרש (ילקוט בראשית עו) "וַיֵּרֶד הָעַיִט עַל הַפְּגָרִים" זֶה דָוִד בֶּן יִשַׁי שֶׁנִּמְשַׁל כְּעַיִט, "הַעַיִט צָבוּעַ נַחֲלָתִי לִי", כְּצֵאת הַשֶּׁמֶשׁ מִן הַמִּזְרָח הָיָה אַבְרָהָם יוֹשֵׁב מֵנִיף עֲלֵיהֶם בְּסוּדָרוֹ כְּדֵי שֶׁלֹּא יִמְשֹׁל בָּהֶן הָעַיִט עַד שֶׁבָּא הָעֶרֶב. ר' אֶלְעָזָר בֶּן עֲזַרְיָה אוֹמֵר מִכָּאן אַתָּה לָמֵד שֶׁאֵין מוֹשְׁלָן שֶׁל אַרְבַּע מַלְכֻיּוֹת הַלָּלוּ אֶלָּא יוֹם אֶחָד מִיּוֹמוֹ שֶׁל הקב"ה א"ל ר' אֶלְעָזָר בֶּן עֲרָךְ כִּדְבָרְךָ שֶׁנֶּאֱמַר "נְתָנַנִּי שׁוֹמֵמָה כָּל הַיּוֹם דָּוָה" חוּץ מִשְּׁתֵּי יָדוֹת שָׁעָה תֵּדַע לְךָ שֶׁהוּא כֵּן בּוֹא וּרְאֵה כְּשֶׁהַחַמָּה נוֹטָה לָבוֹא בַּמַּעֲרָב שְׁתֵּי יָדוֹת שָׁעָה תָּשׁ אוֹרוֹ אֵין נֹגַהּ לוֹ. וְכֵן עַד שֶׁלֹּא יָבוֹא הָעֶרֶב יִצְמַח אוֹרָן שֶׁל יִשְׂרָאֵל שֶׁנֶּאֱמַר וְהָיָה לְעֵת עֶרֶב יִהְיֶה אוֹר. רוֹאִים שֶׁדָּוִד בֶּן יִשַׁי הוּא עוֹף הָעַיִט שֶׁנִּסָּה לִטְרֹף אֶת הַפְּגָרִים שֶׁחָתַךְ אַבְרָהָם בִּבְרִית בֵּין הַבְּתָרִים, כֵּיוָן שֶׁהֵם סִמְּלוּ אֶת אֻמּוֹת הָעוֹלָם שֶׁמְּצֵרִים לְיִשְׂרָאֵל. וְאַבְרָהָם הִרְחִיק אֶת הָעַיִט מֵהַפְּגָרִים עַד זְמַן הָעֶרֶב שֶׁתָּבֹא גְאֻלָּתָן שֶׁל יִשְׂרָאֵל, וּבִזְמַן הָעֶרֶב הָעַיִט יִטְרֹף אֶת הַפְּגָרִים, "וְהָיָה לְעֵת עֶרֶב יִהְיֶה אוֹר". וְכֵן מוּבָא בְּסֵפֶר 'אִגָּרָא דְּכַלָּה' (דף ש"צ) בַּפָּסוּק "וַיֵּרֶד הָעַיִט עַל הַפְּגָרִים" נִרְמֶזֶת הַגְּאֻלָּה הָאַחֲרוֹנָה, כְּמוֹ שֶׁדָּרְשׁוּ רז"ל "וַיֵּרֶד הָעַיִט עַל הַפְּגָרִים", שֶׁרָצָה דָּוִד לְכַלּוֹת אֶת הָאֻמּוֹת, וַיַּשֵּׁב אֹתָם אַבְרָם, שֶׁלֹּא הִנִּיחוֹ עַד שֶׁיָּבֹא מָשִׁיחַ הוּא דָּוִד בְּעַצְמוֹ שֶׁנִּרְמָז בְּעַיִ"ט. וְכֵן מוּבָא בָּ'רמ"ע מִפָּאנוֹ' (מאה קשיטה) "וַיֵּרֶד הָעַיִט עַל הַפְּגָרִים וַיַּשֵּׁב אֹתָם אַבְרָם" "הָעַיִט" הִיא מִלָּה כּוֹלֶלֶת מִינִים רַבִּים, מַחֲשַׁבְתָּן הַטּוֹבָה שֶׁל כְּנוּפִיַּת הָעוֹף הַהִיא, צֵרְפָהּ הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לְמַעֲשֶׂה, בְּיוֹם בֹּא גוֹג, דִּכְתִיב "לְעֵיט צִפּוֹר כָּל כָּנָף וְחַיַּת הַשָּׂדֶה נְתַתִּיךָ לְאָכְלָה", וְטַעַם הַדָּבָר שֶׁלֹּא הִגִּיעַ זְמַנָּן בִּימֵי אַבְרָהָם, וְהוּא מְזֻמָּן לְיוֹם בֹּא גוֹג, תֵּדַע כִּי עַיִט בְּא"ת ב"ש זְמָן. וְאָמְרוּ בַּמִּדְרָשׁ כִּי הָעַיִט רָמַז לְדָוִד, וְהוּא בָּרוֹעִים אֶמְצָעִי מְשֻׁבָּח דִּכְתִיב בֵּיהּ "אַתָּה תִרְעֶה אֶת עַמִּי יִשְׂרָאֵל", וְהוּא מִתְחַזֵּק נֶגֶד גּוֹג וּמָגוֹג בְּכֹחַ צַדִּיקִים גְּמוּרִים שֵׁת חֲנוֹךְ מְתוּשֶׁלַח, וּבְכֹחַ גֵּרִים מַמָּשׁ אַבְרָהָם וְיַעֲקֹב וּמֹשֶה עִמָּהֶם דִּכְתִיב בֵּיהּ "גֵּר הָיִיתִי בְּאֶרֶץ נָכְרִיָּה".
וכן הוסיפו שמצינו במדרש על הפסוק הזה שמרמז על חורבן שתי בתי מקדשות וגלות ישראל, והקץ. [איכה רבה כא] רבי אלכסנדרי פתח "והצרוע אשר בו הנגע וגו'", "והצרוע" זה בית המקדש, "אשר בו הנגע" זו עבודת כוכבים שהיא מטמאה כנגע, "וראשו יהיה פרוע" הוא שנאמר "ויגל את מסך יהודה" גלי דכסיא. "ועל שפם יעטה" כיון שגלו ישראל לבין אומות העולם לא היה אחד מהן יכול להוציא דבר תורה מפיו. "וטמא טמא יקרא" חורבן ראשון וחורבן שני. אמר רבי יוסי בן חלפתא כל שהוא יודע כמה שנים עבדו ישראל עבודת כוכבים הוא יודע אימתי בן דוד בא.
והוסיף הרה"ג ר' י. א. שליט"א שהכתוב שממנו לומדים תקיעת שופר שמרמזת על הגאולה [שופטים ה, כח] "בְּעַד הַחַלּוֹן בגימטריא דונלד. נִשְׁקְפָה וַתְּיַבֵּב אֵם סִיסְרָא בְּעַד הָאֶשְׁנָב" בגימטריא משיח. היינו שזה מתחיל מקליפת טראמפ ועובר למשיח.
וכן תאריך הנצחון היה ב9/11 שמזכיר את תאריך נפילת התאומים ב11/9 כי שני אירועים אלו מסמלים את הכנעת קליפת אדום בסוד המספרים 9 ועוד 11 שעולה עשרים בגימטריא כתר. והוא מכניע את הקליפות שמסלפים את הבסיס של 10 ספירות, ומשנים ל9 או 11 לכפור באמת האלוקית. ולכן הפיגוע בתאומים ונצחון טראמפ השתלשלו באופן גבוה ומדהים לרמז שירד כאן אור גדול של הכתר שקשור לגאולה. וכן תאריך הנצחון לפי התאריך העברי הוא ח' מרחשו"ן אותיות חמו"ר נח"ש. כי הנחש שהוא הקליפה של משיח, ניצח את מפלגת החמור של קלינטון שהסמל שלהם חמור.
"טֶבַח, גַּחַם" בְּגִימַטְרִיָּא 70, וְכָל זֶה מַתְחִיל מִ"תַּחַשׁ" הַיְינוּ שְׁנַת תש"ח, וּבַסּוֹף יֵשׁ "מַעֲכָ"ה" ר"ת 'מְלוֹךְ עַל כָּל הָעוֹלָם'.
מוּבָא |
בְּלק"ת לְהָאֲרִיזַ"ל (פ' תרומה ע' קנז) שֶׁג' יְרִיעוֹת הַמִּשְׁכָּן הֵן כְּנֶגֶד ג' קְלִפּוֹת הַטְּמֵאוֹת שֶׁמְּסוֹבְבוֹת אֶת הַיִּחוּד הָעֶלְיוֹן שֶׁהָיָה בִּפְנִים בֵּין שְׁנֵי הַכְּרוּבִים. וּלְפִי זֶה יוֹצֵא שֶׁהַמִּכְסֵה עוֹר תַּחַשׁ שֶׁהָיָה עַל הַמִּשְׁכָּן, שֶׁהָיָה הַחִיצוֹנִי בְּיוֹתֵר, הוּא מְסַמֵּל אֶת קְלִפַּת רוּחַ סְעָרָה שֶׁהִיא הָרְחוֹקָה בְּיוֹתֵר מֵהַקְּדֻשָּׁה שֶׁבִּפְנִים. וּמוּבָא בְּשֵׁם הרה"ג ר' שִׁמְעוֹן כַּץ שליט"א מִפֶּתַח תִּקְוָה שֶׁמִּכְסֵה עוֹר הַתַּחַשׁ שֶׁהָיָה עַל הַמִּשְׁכָּן, הָיָה מֻרְכָּב לְפִי חֵלֶק מֵהַשִּׁיטוֹת מִצּוּרַת מְשֻׁלָּשׁ גָּדוֹל וּשְׁנֵי מְשֻׁלָּשִׁים קְטַנִּים, וְאִם נְצָרֵף אֶת שְׁנֵי הַקְּטַנִּים לְאֶחָד, נְקַבֵּל יַחַד שְׁנֵי מְשֻׁלָּשִׁים גְּדוֹלִים. בֵּאַרְנוּ שֶׁצּוּרַת הַמָּגֵן דָּוִד שֶׁמֻּרְכֶּבֶת מִשְּׁנֵי מְשֻׁלָּשִׁים, מְסַמֶּלֶת יִחוּד קב"ה וּשְׁכִינְתֵּיהּ, נִרְאֶה שֶׁלָּכֵן עַל הַמִּכְסֶה הָיְתָה צוּרַת שְׁנֵי מְשֻׁלָּשִׁים לְסַמֵּל אֶת יְנִיקַת הַקְּלִפָּה מֵהַיִּחוּד הָעֶלְיוֹן, שֶׁהָיָה בִּפְנִים בֵּין שְׁנֵי הַכְּרוּבִים, לָכֵן הַמְּשֻׁלָּשִׁים הָיוּ נִפְרָדִים לְרַמֵּז שֶׁהַקְּלִפָּה מַפְרִידָה בֵּין קב"ה וּשְׁכִינְתֵּיהּ וּמוֹנַעַת אֶת הַיִּחוּד. וְיִתָּכֵן שֶׁהַמְּדִינָה הוּקְמָה בִּשְׁנַת תש"ח אוֹתִיּוֹת תַּחַ"שׁ, וְחָרְטָה עַל דִּגְלָהּ אֶת צוּרַת הַמָּגֵן דָּוִד, לְרַמֵּז שֶׁהֵם בְּסוֹד הָעוֹר תַּחַשׁ שֶׁעָלָיו יֵשׁ צוּרַת מָגֵן דָּוִד, שֶׁיּוֹנֵק מֵהַמָּגֵן דָּוִד שֶׁבִּפְנִים. כֵּיוָן שֶׁהֵם בָּאִים בְּסוֹד קְלִפָּה הַקּוֹדֶמֶת לַפְּרִי, שֶׁהוּא בֵּית הַמִּקְדָּשׁ הַשְּׁלִישִׁי שֶׁיִּבָּנֶה בב"א.
וְכֵן |
מָצִינוּ בַּזֹּהַר (תרומה קלט.) וְעֹרֹת תְּחָשִׁים צַד אֶחָד יֵשׁ שֶׁגָּדֵל בְּתוֹךְ הַצַּד הָאַחֵר בְּחֻרְבָּה, וְלֹא נִמְצָא בְיִשּׁוּב, וְזֶהוּ צַד טֹהַר, וְנִקְרָא תַּחַשׁ. וּמְבָאֵר הַ'מָּתוֹק מִדְּבַשׁ' שֶׁהַכַּוָּנָה לִקְלִפַּת נֹגַהּ שֶׁמְּעֹרֶבֶת טוֹב וְרָע וּמְחַבֶּרֶת בֵּין הַקְּדֻשָּׁה לַקְּלִפָּה, וּנְבָאֵר שֶׁהַמְּדִינָה הִיא בְּסוֹד קְלִפַּת הָעֵרֶב רַב שֶׁשַּׁיָּכִים לִקְלִפַּת נֹגַהּ. כַּמּוּבָא בַּזֹּהַר (בראשית כח: נשא קכה. תיקונים צז.), שֶׁעֶרֶב רַב הֵם בְּסוֹד קְלִפַּת נֹגַהּ. וְכֵן מָצִינוּ בַּזֹּהַר שָׁם (תרומה קמז. עם פירוש 'מתוק מדבש') שֶׁעוֹר תַּחַשׁ הוּא בְּסוֹד תַּחַשׁ וּמַעֲכָה שֶׁהָיוּ אֲחֵי יִשְׁמָעֵאל מֵאֵם, כֵּיוָן שֶׁנּוֹלְדוּ מֵהָגָר אַחַר שֶׁגֵּרְשָׁהּ אַבְרָהָם וְנִשְּׂאָה לְנָחוֹר, וְהֵם שַׁיָּכִים לִקְלִפַּת הַיָּמִין שֶׁהִיא מַקְבִּילָה לְיִשְׁמָעֵאל. וְגַם בַּמְּדִינָה רוֹאִים שֶׁחַיִּים בְּיַחַד עִם הַיִּשְׁמָעֵאלִים וְהֵם לְצַעֲרֵנוּ, חֵלֶק מֵהַמְּדִינָה. וְנָבִיא אֶת לְשׁוֹן הַזֹּהַר: "וְעֹרֹת תְּחָשִׁים" אֵלֶּה הֵם לִפְנִים בְּצַד הַקְּדֻשָּׁה, וְנֶאֱחָזִים בַּקְּדֻשָּׁה וְלֹא נֶאֱחָזִים, כְּמוֹ שֶׁאָמַרְנוּ שֶׁאַבְרָהָם הֲרֵי הוֹלִיד בְּאִשָּׁה אַחֶרֶת אֶת תַּחַשׁ, כְּמוֹ שֶׁנֶּאֱמַר "וְאֶת תַּחַשׁ", וְאֵלּוּ הֵם בָּאִמָּא שֶׁל יִשְׁמָעֵאל, אֲחִיהֶם שֶׁל יִשְׁמָעֵאל. שֶׁכְּמוֹ שֶׁיֵּשׁ מַדְרֵגוֹת בְּעֵשָׂו, כָּךְ גַּם יֵשׁ מַדְרֵגוֹת בְּיִשְׁמָעֵאל. אִמּוֹ שֶׁל יִשְׁמָעֵאל הוֹלִידָה לְתַחַשׁ, וּמִצִּדּוֹ שֶׁל אַבְרָהָם בָּאָה. וְעַיֵּן שָׁם בְּהֶמְשֵׁךְ הַזֹּהַר שֶׁקְּלִפַּת הַתַּחַשׁ הִיא בְּסוֹד הַפְּסֹלֶת שֶׁל הָאוֹר הַגָּנוּז לַצַּדִּיקִים לֶעָתִיד לָבֹא, הַיְינוּ הַפְּסֹלֶת שֶׁל אוֹר הַגְּאֻלָּה. וּכְפִי שֶׁבֵּאַרְנוּ הַקְּלִפָּה שֶׁמַּלְבִּישָׁה עַל הַגְּאֻלָּה.
וְהוֹסִיף |
הרה"ג ר' אַבְרָהָם וַיְסְפִישׁ שליט"א שֶׁהַכָּתוּב (בראשית כב, כד) "וּפִילַגְשׁוֹ וּשְׁמָהּ רְאוּמָה וַתֵּלֶד גַּם הִוא אֶת טֶבַח וְאֶת גַּחַם וְאֶת תַּחַשׁ וְאֶת מַעֲכָה" מְרַמֵּז כֻּלּוֹ עַל מְדִינַת יִשְׂרָאֵל, כִּי רְאוּמָה מְרַמֵּז עַל רְאוּ שֵׁם מ"ה שֶׁמֵּבִיא אֶת הַגְּאֻלָּה, הַיְינוּ שֶׁרוֹאִים מֵרָחוֹק אֶת הַהֲכָנוֹת לַגְּאֻלָּה, וְאַחַר כָּךְ יֵשׁ טֶבַח וְגַחַם שֶׁעוֹלִים בְּגִימַטְרִיָּא 70 כְּמִנְיַן שְׁנוֹת חֶבְלֵי מָשִׁיחַ וּקְלִפַּת הָעֵרֶב רַב, וְכָל זֶה מַתְחִיל מִתַּחַשׁ הַיְינוּ שְׁנַת תש"ח, וּבַסּוֹף יֵשׁ מַעֲכָ"ה ר"ת 'מְלוֹךְ עַל כָּל הָעוֹלָם'. וְכֵן "מַעֲכָה", הִיא הַמִּלָּה הָאַחֲרוֹנָה שֶׁל קְרִיאַת הַתּוֹרָה בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁמִּתְפַּלְּלִים 'מְלוֹךְ עַל כָּל הָעוֹלָם'.
עַיֵּן |
בַּ'חֲתַם סוֹפֵר' (שמות כו, יד) שֶׁתְּחָשִׁים הֵם מִלְּשׁוֹן אֲחִישֶׁנָּה, וּמְרַמְזִים עַל הַזְּרִיזוּת בַּמִּצְווֹת. וּמְבֹאָר לִדְבָרֵינוּ שֶׁיֵּשׁ כָּאן רֶמֶז עַל הַפָּסוּק "אֲנִי ה' בְּעִתָּהּ אֲחִישֶׁנָּה". בְּסוֹד הֲכָנָה לַגְּאֻלָּה. וְכֵן מָצִינוּ אֵצֶל הַתַּחַשׁ עִנְיָן שֶׁל גַּאֲוָה, כַּמּוּבָא בְּרַשִּׁ"י (שמות כה, ה) סַסְגּוֹנָא שֶׁשָּׂשׂ וּמִתְפָּאֵר בַּגְּוָונִין שֶׁלּוֹ. וְכֵן מוּבָא בְּרַבֵּנוּ בַּחְיֵי (בראשית ג, כא) שֶׁהַכָּתְנוֹת עוֹר שֶׁל אָדָם הָרִאשׁוֹן הָיוּ מֵעוֹר תַּחַשׁ. וּבֵאַרְנוּ בְּמַאֲמַר 'חַשְׁמַל חֵטְא' שֶׁבְּתוֹךְ הַגַּן עֵדֶן הָיוּ לְאָדָם הָרִאשׁוֹן כָּתְנוֹת אוֹר, וּכְשֶׁיָּצָא הַחוּצָה הוּא קִבֵּל כָּתְנוֹת עוֹר. דְּעוֹר מְסַמֵּל מַצָּב שֶׁל טוֹב וָרָע, כַּמּוּבָא בְּ'עֵץ חַיִּים' לְהָאֲרִיזַ"ל (שער לא ח"ב ע' רצא) שֶׁעוֹר אוֹתִיּוֹת רַע שֶׁבְּתוֹכָן יֵשׁ ו' וּמְרַמֵּז עַל הַיְסוֹד דִּקְדֻשָּׁה שֶׁהוּא בִּבְחִינַת ו', וְעוֹר הָעָרְלָה שֶׁהוּא בִּבְחִינַת רַע מְסוֹבֵב אוֹתוֹ. וְכֵן מְדִינַת יִשְׂרָאֵל בְּגִימַטְרִיָּא עוֹר תְּחָשִׁים עִם הָאוֹתִיּוֹת וְהַמִּלִּים וְהַכּוֹלֵל. וְכֵן בַּמִּלָּה תְּחָשִׁים יֵשׁ הִפּוּךְ אוֹתִיּוֹת מָשִׁיחַ. לְרַמֵּז שֶׁהֵם הָעָרְלָה עַל הַמָּשִׁיחַ, לָכֵן זֶה בְּהִפּוּךְ אוֹתִיּוֹת. וְכֵן תְּחָשִׁים בְּגִימַטְרִיָּא נָחָשׁ ת'. וּכְפִי שֶׁמּוּבָא בְּמַאֲמַר 'דֶּרֶךְ עֵץ חַיִּים' לָרמח"ל. אֵין הַסִּטְרָא אַחֲרָא יוֹנֶקֶת כִּי אִם מִן הַמַּדְרֵגָה הַתַּחְתּוֹנָה שֶׁבְּכָל הַמַּדְרֵגוֹת, וְסוֹד זֶה אוֹת תָּי"ו שֶׁבְּאָלֶ"ף בֵּי"ת, סוֹף הָרֶגֶל הַתַּחְתּוֹנָה שֶׁלָּהּ הִיא הַמַּדְרֵגָה הַזֹּאת הָאַחֲרוֹנָה שֶׁמִּמֶּנָּהּ יוֹנְקִים, וְהוּא עִנְיַן עִקּוּם הָרֶגֶל הַזֹּאת. וְכֵן תַּחַשׁ מְרֻמָּז בַּכָּתוּב (שמות י, טו) "וַתֶּחְשַׁךְ הָאָרֶץ". וְהוֹסִיף הרה"ג ר' יְהוֹנָתָן ג. שליט"א שֶׁמְדִינָה בְּגִימַטְרִיָּא מָגֵן דָּוִד עִם הַמִּלִּים, כֵּיוָן שֶׁהֵם יוֹנְקִים מֵהַמָּגֵן דָּוִד. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' אַבְרָהָם אַגָּשִׂי שליט"א שֶׁ"עֹרֹת תְּחָשִׁים" בְּגִימַטְרִיָּא יַיִן וּבְשָׂמִים וְאֵשׁ, עִם הַמִּלִּים. דְּאֵלּוּ מְחַבְּרִים קֹדֶשׁ וְחוֹל בְּמוֹצָאֵי שַׁבָּת. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' יוֹסֵף מֵאִיר סוֹפֵר שליט"א שֶׁהָאוֹתִיּוֹת לִפְנֵי נֹגַ"הּ הַיְינוּ מֵעֲלֵיהֶן בִּבְחִינַת הַחַשְׁמַל שֶׁמִּמֶּנּוּ יוֹנֵק הַנֹּגַהּ, הֵן מב"ד ר"ת מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד. וְהָאוֹתִיּוֹת לִפְנֵי מב"ד הֵן גֹּאֵ"ל. וְכֵן מב"ד בְּגִימַטְרִיָּא אֵלִיָּה הַנָּבִיא. וְהוֹסִיף הרה"ג ר' י. א. שליט"א שֶׁשְּׁנַת תשע"ו מְרֻמֶּזֶת בְּר"ת שֶׁל הַכָּתוּב (שמות כה, ה) "וְעֹרֹת אֵילִם מְאָדָּמִים וְעֹרֹת תְּחָשִׁים וַעֲצֵי שִׁטִּים". וְכֵן מְאָדָּמִי"ם ר"ת הַכָּתוּב (ש"א ב, ח) "מֵקִים מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן". וְכֵן אֵילִים מְסַמְּלִים אֶת מִדַּת הַגְּבוּרָה שֶׁל יִצְחָק, אֵילוֹ שֶׁל יִצְחָק, שֶׁבִּזְכוּתוֹ תָּבֹא הַגְּאֻלָּה, וְכֵן מְאָדָּמִים מְסַמְּלִים אֶת מִדַּת הַגְּבוּרָה שֶׁהִיא בִּבְחִינַת אָדֹם. וְכֵן "מֵעָפָר דָּל" בְּגִימַטְרִיָּא מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד. וְכֵן מְאָדָּמִי"ם ר"ת מֹשֶה אַהֲרֹן מִרְיָם דָּוִד מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל. שֶׁהֵם הַגּוֹאֲלִים בִּגְאֻלַּת מִצְרַיִם וּבַגְּאֻלָּה הָעֲתִידָה. וְכֵן מְאָדָּמִים מְרַמֵּז עַל דָּוִד הַמֶּלֶךְ שֶׁנִּקְרָא אַדְמוֹנִי.