רמזים חדשים -פוסט מתעדכן- המלחמה בתימן יכולה להתפתח לגוג ומגוג – ההתגרות של מלך פרס ומלך ערבי (סעודיה) מהמדרש משמע שההתגרות תתחיל בחודש ניסן

רמזים חדשים עודכן יב’ ניסן
שם המבצע בתימן ,כלומר שם המבצע המתרחש בתימן במלחמה בין כוחות פרס (אירן) לכוחות מדינות ערב נקרא בשם” סופה נחרצת” וכתוב על המלחמה האחרונה שיעשה השם ,”עמק החרוץ ” בספר יואל (תרי עשר ) אז הנה באה ונהייתה היום אשר דיבר השם כי קרוב הוא מאד


1900448_1563580457264667_705094138938275100_o

שימו לב להשתלטות איראן על מיצרי ” באב אל- מאנדב” נראה כמו צופן מאלוקים… באב = בחודש אב אל = אלוקים וזה מתאים לזמן המלחמה כמו שראינו בתורה – ראה בספר ביאת משיח עמוד 48 הקשר לחודש אב ולמלחמה האחרונה – עוד פרטים יהיו בסרט תשעה עת צרה 2

אורן עברון

  “סופה נחרצת” = 899 (רגיל) “סופה נחרצת” = 3712 (משולש) “סופה נחרצת” = 4611 (רגיל + משולש)… אור ישר ואור חוזר = 1164… ביחד = 5775!!!! (1164+4611) התשע”ה לבריאת העולם = 5775 יש משפט אחד בתורה שהערך שלו 4611: (שמות, פרק יב’, לד’) “וַיִּשָּׂ֥א הָעָ֛ם אֶת-בְּצֵק֖וֹ טֶ֣רֶם יֶחְמָ֑ץ מִשְׁאֲרֹתָ֛ם צְרֻרֹ֥ת בְּשִׂמְלֹתָ֖ם עַל-שִׁכְמָֽם:” = 4611

עוד המון מידע על המלחמה בתימן בגליון סוד החשמל פסח תשע”ה

ה’ שולח את אליה הנביא לפני בוא יום ה’ הגדול והנורא, וזאת ע”מ לעשות שלום בינינו ובתוכנו , ובין עם ישראל לקב”ה…להחזיר אותנו בתשובה ולמשוח את מלך המשיח… ומתי זה יקרה ?
“לפני בוא יום ה’… = 261
אירן = 261.
כלומר, ה’ יטפל באירן ביום ה’ הגדול והנורא. “הגדול והנורא”+ 317
יאוש. = 317
זריף ג’וואד = 317
(שר החוץ האירני, המנהל את המשא ומתן על הסכם הגרעין עם המעצמות)….
יאוש=ר”ת- ינון ואליה אני שולח… כלומר, כשיהיה יאוש מהמצב, ה’ ישלח את אליהו והמשיח לגאול אותנו…ניראה לי, שאנו מאוד קרובים ליאוש…אז זה יקרה בקרוב, ממש. אכי”ר.

מאת: ציון סיבוני


לקריאה מייטבית נא לעשות ZOOM למסך

 מֶלֶךְ פָּרַס מַחֲרִיב אֶת כָּל הָעוֹלָם. (מאת: סוד החשמל)


בַּמִּדְרָשׁ (ילקוט ישעי’ תצט. פסיקתא לו) אָמַר רַבִּי יִצְחָק שָׁנָה שֶׁמֶּלֶךְ הַמָּשִׁיחַ נִגְלָה בּוֹ, כָּל מַלְכֵי אֻמּוֹת הָעוֹלָם מִתְגָּרִים זֶה בָּזֶה, מֶלֶךְ פָּרַס [אִירַן] מִתְגָּרֶה בְּמֶלֶךְ עַרְבִי [סַעוּדְיָה שֶׁנִּקְרֵאת עֲרָב הַסַּעוּדִית], וְהוֹלֵךְ מֶלֶךְ עַרְבִי לֶאֱדוֹם [אַמֶּרִיקָה] לִיטוֹל עֵצָה מֵהֶם, וְחוֹזֵר מֶלֶךְ פָּרַס וּמַחֲרִיב אֶת כָּל הָעוֹלָם, וְכָל אֻמּוֹתהָעוֹלָם מִתְרַעֲשִׁים וּמִתְבַּהֲלִים וְנוֹפְלִים עַל פְּנֵיהֶם וְיֶאֱחֹז אוֹתָם צִירִים כְּצִירֵי יוֹלֵדָה, וְיִשְׂרָאֵל מִתְרַעֲשִׁים וּמִתְבַּהֲלִים וְאוֹמֵר לְהֵיכָן נָבֹאוְנֵלֵךְ, לְהֵיכָן נָבֹא וְנֵלֵךְ, וְאוֹמֵר לָהֶם בָּנַי אַל תִּתְיָרְאוּ כָּל מַה שֶּׁעָשִׂיתִי לֹא עָשִׂיתִי אֶלָּא בִּשְׁבִילְכֶם מִפְּנֵי מָה אַתֶּם מִתְיָרְאִים אַלתִּירָאוּ הִגִּיעַ זְמַן גְּאֻלַּתְכֶם. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ שְׁמוּאֵל וַיְנְגּוּרְט שליט”א שֶׁמָּצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ (פסיקתא רבתי לז) אָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן בֶּן פַּזִּי בְּאוֹתָהּ שָׁעָה מַגְבִּיהוֹ הקב”ה לַמָּשִׁיחַ עַד שְׁמֵי הַשָּׁמַיִם וּפוֹרֵשׂ עָלָיו מִזִּיו כְּבוֹדוֹ מִפְּנֵי אֻמּוֹת הָעוֹלָם, בִּפְנֵי הַפַּרְסִיִּים הָרְשָׁעִים אוֹמֵר לוֹ אֶפְרַיִם מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ הֱוֵי דַּיָּן עַל אֵלּוּ וַעֲשֵׂה בָּהֶם מַה שֶּׁנַּפְשְׁךָ חֲפֵצָה שֶׁאִלְמָלֵא רַחֲמִים שֶׁגָּבְרוּ עָלֶיךָ בְּיוֹתֵר, כְּבָר אִבְּדוּךָ מִן הָעוֹלָם בְּרֶגַע אֶחָד. וְרוֹאִים שֶׁבִּזְמַן הַגְּאֻלָּה הַפַּרְסִיִּים יִפְעֲלוּ בְּרֶגַע אֶחָד. וְכֵן אִירַ”ן ר”ת הַכָּתוּב שֶׁנֶּאֱמַר עַל מָשִׁיחַ בֶּן יוֹסֵף (ירמי’ לא, יט) “הֲבֵן יַקִּיר לִי אֶפְרַיִם אִם יֶלֶד שַׁעֲשׁוּעִים כִּי מִדֵּי דַבְּרִי בּוֹ זָכֹר אֶזְכְּרֶנּוּ עוֹד עַל כֵּן הָמוּ מֵעַי לוֹ רַחֵם אֲרַחֲמֶנּוּ נְאֻם הוי“ה”. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ ש. רֵייסְקִין שליט”א שֶׁאִירַ”ן ר”ת הַפְּסוּקִים הַמְדַבְּרִים עַל שְׁלִיטַת יוֹסֵף וְנֶכְדּוֹ יְהוֹשֻׁעַ עַל הָאֻמּוֹת (בראשית מא, מא) “וַיֹּאמֶר פַּרְעֹה אֶל יוֹסֵף רְאֵה נָתַתִּי אֹתְךָ עַל כָּל אֶרֶץ מִצְרָיִם”, (יהושע ו, ב) “וַיֹּאמֶר ה’ אֶל יְהוֹשֻׁעַ רְאֵה נָתַתִּי בְיָדְךָ אֶת יְרִיחוֹ וְאֶת מַלְכָּהּ גִּבּוֹרֵי הֶחָיִל”.

וכן רואים בגמרא שמלחמת פרס ואדום בזמן הגאולה קשורה עם ארץ תימן, כפי שרבי יהושע בן לוי מזכיר את הפסוק “לָכֵן שִׁמְעוּ עֲצַת ה’ אֲשֶׁר יָעַץ אֶל אֱדוֹם וּמַחְשְׁבוֹתָיו אֲשֶׁר חָשַׁב אֶל יוֹשְׁבֵי תֵימָן. וכן תֵימָן פֵּרוּשׁוֹ דָּרוֹם שֶׁמְּסַמֵּל אֶת צַד הַיָּמִין. וּבלע”ז מְכֻנָּה אֶרֶץ זוֹ יֶמֶן. ויש כאן רמז על התעוררות “קץ הימין”. וְכֵן תֵּימָן בְּגִימַטְרִיָּא ת”ק כְּמִסְפַּר הַמִּלּוּי שֶׁל שֵׁם שד”י שֶׁאוֹמֵר דָּי, וְעוֹשֶׂה קֵץ וְסוֹף לְכָל דָּבָר בַּבְּרִיאָה. וּכְפִי שֶׁמָּצִינוּ בַּגְּמָרָא (חגיגה יב.) “אֲנִי אֵל שַׁדַּי”, אֲנִי הוּא שֶׁאָמַרְתִּי לְעוֹלָמִי דַּי. וְכֵן מוּבָא בְּרַבֵּנוּ בַּחְיֵי (בראשית מג, יד)לְפִיכָךְ הִתְפַּלֵּל בְּאֵל שַׁדַּי מִי שֶׁאָמַר לָעוֹלָם דַּי יֹאמַר לְצָרוֹתַי דַּי. וְכֵן כָּתוּב עַל הַגְּאֻלָּה “אֱלוֹהַּ מִתֵּימָן יָבוֹא”. (זכריה ט, יד)ֹ “וַאדֹנָי ה’ בַּשּׁוֹפָר יִתְקָע וְהָלַךְ בְּסַעֲרוֹת תֵּימָן”.מָצִינוּ בַּגְּמָרָא (יומא י.) אָמַר רַבָּה בַר בַּר חַנָה, אָמַר רַבִּי יוֹחָנָן מִשּׁוּם רַבִּי יְהוּדָה בַר אֶלְעַאי, עֲתִידָה רוֹמִי שֶׁתִּפּוֹל בְּיַד פָּרַס, קַלוָחֹמֶר מִמִּקְדָּשׁ רִאשׁוֹן, וּמַה מִּקְדָּשׁ רִאשׁוֹן שֶׁבְּנָאוּהוּ בְנֵי שֵׁם וְהֶחֱרִיבוּהוּ כַשְׂדִּים, נָפְלוּ כַשְׂדִּים בְּיַד פַּרְסִיִּים, מִקְדָּשׁ שֵׁנִישֶׁבְּנָאוּהוּ פַרְסִיִּים וְהֶחֱרִיבוּהוּ רוֹמִיִּים, אֵינוֹ דִין שֶׁיִּפְּלוּ רוֹמִיִּים בְּיַד פַּרְסִיִּים, אָמַר רַב, עֲתִידָה פָרַס שֶׁתִּפּוֹל בְּיַד רוֹמִי. אֲמַר לֵיהּ רַבכַּהֲנָא וְרַב אַסִי לְרַב, בַּנָּאֵי בְיַד סְתוֹרָאֵי, אֲמַר לֵיהּ, אִין, גְּזֵירַת מֶלֶךְ הִיא. וְרוֹאִים שֶׁהַמִּלְחָמָה לֶעָתִיד לָבֹא הִיא בֵּין פָּרַס לְרוֹמִי, וְיֵשׁ מַחֲלֹקֶת מִי מְנַצֵּחַ. וְכֵן מוּבָא בַּגְּמָרָא שָׁם אָמַר רַבִּי יְהוֹשֻׁעַ בֶּן לֵוִי, אָמַר רַבִּי, עֲתִידָה רוֹמִי שֶׁתִּפּוֹל בְּיַד פָּרַס, שֶׁנֶּאֱמַר, “לָכֵן שִׁמְעוּ עֲצַת ה’ אֲשֶׁר יָעַץ אֶל אֱדוֹם וּמַחְשְׁבוֹתָיו אֲשֶׁר חָשַׁב אֶל יוֹשְׁבֵי תֵימָן, אִם לוֹא יִסְחָבוּם צְעִירֵי הַצֹּאן אִם לֹא יַשִּׁים עֲלֵיהֶם נְוֵהֶם: מִקֹּול נִפְלָם רָעֲשָׁה הָאָרֶץ צְעָקָה בְּיַם סוּף נִשְׁמַע קוֹלָהּ: הִנֵּה כַנֶּשֶׁר יַעֲלֶה וְיִדְאֶה וְיִפְרֹשׂ כְּנָפָיו עַל בָּצְרָה וְהָיָה לֵב גִּבּוֹרֵי אֱדוֹם בַּיֹּום הַהוּא כְּלֵב אִשָּׁה מְצֵרָה”. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ יוֹסֵף מַרְצִיָאנוֹ שליט”א מִצָּרְפַת, שֶׁפָּרַס נָפַל בְּיַד רוֹמִי עם המילים בְּגִימַטְרִיָּא תשע”ו.

וכן רואים ביום ו’ ניסן תשע”ה שסעודיה נלחמת בפרסים בארץ תימן, ומתקיימים דברי המדרש שמלך פרס מתגרה במלך ערבי, ורואים מהמשך הילקוט שמעוני שם שכל זה קורה בחודש ניסן. וכפי שמובא בהמשך המדרש שם ולא כגאולה ראשונה גאולה אחרונה כי גאולה ראשונה היה לכם צער ושעבוד מלכויות אחריה אבל גאולה אחרונה אין לכם צער ושעבוד מלכיות אחריה: שנו רבותינו עתידין אבות העולם לעמוד בניסן ואומרים לו אפרים משיח צדקנו אף על פי שאנו אבותיך אתה טוב ממנו שסבלת עונות בנינו ועברו עליך מדות קשות ורעות מה שלא עברו על הראשונים ועל האחרונים, והיית שחוק ולעג באומות בשביל ישראל וישבת בחשך ואפלה ועיניך לא ראו אור וצפד עורך על עצמך וגופך היה יבש כעץ וכו’.

וְכֵן בַּפְּסִיקְתָא כָּתוּב מֶלֶךְ עַרְבִּיָּא, וְזֶה מַמָּשׁ הַשֵּׁם שֶׁל עֲרַב הַסַּעוּדִית שֶׁקּוֹרִים לְעַצְמָם עַרַבְּיָא סַעוּדְיָה. וְכֵן עֲרָב הַסַּעוּדִית ר”ת וְס”ת בְּעִתָּ”הּ. וְכֵן סַעוּדְיָה אוֹתִיּוֹתהַיְסוֹ”ד ע’, אוֹ יְסוֹד ע”ה, שֶׁמְּרַמֵּז עַל שְׁנַת תשע”ה. כֵּיוָן שֶׁהִיא שַׁיֶּכֶת לִקְלִפַּת הַיְסוֹד שֶׁל ע’ אֻמּוֹת, שֶׁכְּפוּפָה לְיוֹסֵף הַיְסוֹד דִּקְדֻשָּׁה, וְדַרְכָּהּ הוּא פּוֹעֵל. וּכְפִי שֶׁרוֹאִים שֶׁרֹב הָאֶנֶרְגִּיָּה שֶׁל הָעוֹלָם בָּא מִשָּׁם, וְאֶנֶרְגִּיָּה בָּאָה מֵהַיְסוֹד, וּבְנוֹסָף זֶהוּ מָקוֹם שֶׁאוֹסְפִים אֶת הַכֶּסֶף מִכָּל הָעוֹלָם כְּמוֹ שֶׁעָשָׂה יוֹסֵף. וְכֵן הַסַּעוּדִים הֵם בְּנֵי בְרִית שֶׁל אֱדוֹם הַשְּׂמֹאל דִּקְלִפָּה, וְזֶה מַרְאֶה עַל שַׁיְּכוּתָם לַיְסוֹד שֶׁמִּתְאַחֵד עִם כֻּלָּם אַף שֶׁהוּא נוֹטֶה לַיָּמִין כַּיָּדוּעַ. וְכֵן סַעוּדְיָה מְרַמֶּזֶת עַל סְעֻדָּה וְשֶׁפַע. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ ר. שפיר שליט”א שֶׁהִשְׁתַּלְשֵׁל בְּאוֹתָם יָמִים שֶׁמֵּת מֶלֶךְ סַעוּדְיָה הַשִּׁישִׁי, בִּבְחִינַת יְסוֹד שֶׁבַּיְסוֹד דִּקְלִפָּה, כִּי מִסְפַּר שֵׁשׁ מְסַמֵּל אֶת הַיְסוֹד, וְיֵשׁ בְּכָךְ סֵמֶל שֶׁהִסְתַּיְמָה תְּקוּפַת הַיְסוֹד שֶׁל מָשִׁיחַ בֶּן יוֹסֵף, וּמַתְחִילָה תְּקוּפַת הַמַּלְכוּת שֶׁל מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד.

וְכֵן פֻּרְסַם שֶׁשַּׂר הַחוּץ שֶׁל ארה”ב הִכְרִיז שֶׁארה”ב תָּגֵן עַל סַעוּדְיָה וּבְנוֹת בְּרִיתָהּ בַּמִּפְרָץ, מִפְּנֵי כָּל הַתְקָפָה אִירַנִּית, גַּם אִם יִהְיֶה צֹרֶךְ בְּנֶשֶׁק גַּרְעִינִי. וּמִתְקַיּמִים לְעֵינֵינוּ דִבְרֵי הַמִּדְרָשׁ שֶׁמֶּלֶךְ עֲרָבִי נוֹטֵל עֵצָה מֵאֱדוֹם וְכוּ’, וְנִשְׁאָר רַק הַדָּבָר הָאַחֲרוֹן שֶׁל מֶלֶךְ פָּרַס מַחֲרִיב אֶת כָּל הָעוֹלָם ה”י.

וְכֵן סִפֵּר לִי אַבְרֵךְ שֶׁשָּׁאַל אֶת הַגר”א גֶּנִיחוֹבְסְקִי זצ”ל לִפְנֵי כַּמָּה שָׁנִים כְּשֶהִתְחִילוּ רוּחוֹת הַמִּלְחָמָה בֵּין אִירָאן, לְארה”ב וְאֵירוֹפָא, הַאִם עֲלֵיהֶם דִּבֵּר הַמִּדְרָשׁ. וְאָמַר לוֹ שֶׁאָכֵןהַחֵצִי הָרִאשׁוֹן שֶׁל הַמִּדְרָשׁ כְּבָר מִתְקַיֵּם, וְעַכְשָׁו מְצַפִּים רַק לַחֵצִי הַשֵּׁנִי שֶׁעַם יִשְׂרָאֵל יִזְעַק אֶל ה’ וִיבַקֵּשׁ אֶת הַגְּאֻלָּה. וּמַה נֹּאמַר הַיּוֹם כְּשֶׁאָנוּ עֵדִים לְהִתְגָּרוּת חֲזָקָה בֵּין פָּרַס לְמֶלֶךְ עֲרָבִי, שֶׁאֵין שׁוּם סָפֵק שֶׁדִּבְרֵי הַמִּדְרָשׁ מִתְקַיְּמִים לְעֵינֵינוּ בָּאֹפֶן הַבָּרוּר בְּיוֹתֵר, וְהֶמְשֵׁךְ הַדְּבָרִים בַּמִּדְרָשׁ שֶׁל מַחֲרִיב אֶת כָּל הָעוֹלָם, הֲרֵי זֶה נוֹרָא נוֹרָאוֹת, וּמִי יֹאמַר זִכִּיתִי לִבִּי וְכוּ’. וְכֵן מוּבָא בְּגִלָּיוֹן ‘מְסִלּוֹת’ שֶׁל חֲסִידֵי סַאדִיגוּרָא (גיליון י”ב משנת תשמ”ו ניתן לראות ב’אוצר החכמה’) מַאֲמָר מֵאֵת הרה”ג ר’ חַיִּים דּוּבֶּער גְּלוֹבְסְקִי שליט”א דְּבָרִים שֶׁשָּׁמַע מִסָּבוֹ הָאב”ד בְּבֵית דִּינוֹ שֶׁל ר’ חַיִּים מִבְּרִיסְק רַבִּי שִׂמְחָה זֶלִיג רִיגֶר זצ”ל שֶׁהוּא הַיָּחִיד שֶׁהַגר”ח מִבְּרִיסְק מֵבִיאוֹ בִּסְפָרָיו. וּמֵבִיא מִמֶּנּוּ כַּמָּה עִנְיָנִים בְּקֶשֶׁר לְמַלְכוּת רוּסְיָה שֶׁהֵם חָיוּ שָׁם. וְכָתַב שֶׁסָּבוֹ אָמַר לוֹ שְׁמְּקֻבָּל בְּיָדָיו מִתַּלְמִידֵי הַגְּרָ”א בְּשֵׁם הַגְּרָ”א שֶׁמַּלְכוּת רוּסְיָה תִּתְחַזֵּק לִפְנֵי בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ. וְכָל הָאֻמּוֹת יְפַחֲדוּ מִמֶּנָּה. וְכֵן מֵבִיא שֶׁהָרוּסִים יָרְשׁוּ אֶת קְלִפַּת פָּרַס דּוּבִּיאֵל. מַה שֶּׁרוֹאִים בְּיָמֵינוּ שֶׁהָרוּסִים הֵם בְּנֵי בְּרִית שֶׁל הַפַּרְסִים. וְכֵן דֹּב נִרְמָז בִּשְׁמוֹ שֶׁל רֹאשׁ מֶמְשֶׁלֶת רוּסְיָה מְדַבְדֵּב, וּבְרוּסִית פֵּרוּשׁוֹ דֹּב. וְהרה”ג ר’ אַבְרָהָם וַיְסְפִישׁ שליט”א בֵּאֵר שֶׁפָּרַס הֵם בְּחִינַת הַדֹּב הַחוּם, וְרוּסְיָה בְּחִינַת הַדֹּב הַלָּבָן, כְּפִי שֶׁרוֹאִים בְּגַשְׁמִיּוּת. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ ש. רֵיְיסְקִין שליט”א שֶׁמֶּלֶךְ עֲרָב בְּגִימַטְרִיָּאאַמֶּרִיקָאִי, לְרַמֵּז שֶׁהֵם בְּנֵי בְרִית. וְדוּבִּיאֵל בְּהִפּוּךְ אוֹתִיּוֹת לְאִיבּוּ”ד, כְּפִי שֶׁרוֹאִים אֶצְלָם אֶת הַהִתְאַבְּדוּת בַּמִּלְחָמָה, וּכְפִי שֶׁאוֹמֵר הַמִּדְרָשׁ שֶׁהֵם יְאַבְּדוּ אֶת כָּל הָעוֹלָם.

וְכֵן מוּבָא בְּסֵפֶר ‘יַלְקוּט אוֹהֵב יִשְׂרָאֵל’ הרה”ק רַבִּי מָרְדֳּכַי מִסְּלוֹנִים זיע”א סִפֵּר שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם הָרה”ק מֵאַפְּטָא זיע”א שֶׁבְּאַחֲרִית הַיָּמִים יִרְצוּ אֻמּוֹת הָעוֹלָם לְהִלָּחֵם זֶה בָּזֶה, אַךְ יַחְשְׁבוּ וְיִתְבּוֹנְנוּ שֶׁתֵּצֵא מִזֶּה טוֹבָה לְיִשְׂרָאֵל, וְיִתְאַסְּפוּ כֻּלָּם לְהַשְׁווֹת הַחִלּוּקִים בֵּינֵיהֶם כְּדֵי שֶׁלֹּא יִצְטָרְכוּ לְהִלָּחֵם, אַךְ זֶה לֹא יַעֲזֹר לָהֶם, וְהֵם יִלָּחֲמוּ זֶה בָּזֶה עַד שֶׁיַּגִּיעַ סוֹפָם. וְסִיֵּם שֶׁמֻּתָּר לוֹמַר הַדָּבָר בִּשְׁמוֹ, כָּאוֹמֵר בְּשֵׁם נָבִיא. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ יוֹסֵף שֵׁינְבֶּרְגֶּר שליט”א שֶׁפָּרַ”ס ר”ת פָּרַס רוּסְיָה סִין, שֶׁאֵלּוּ הַשָּׁלֹש הוֹלְכוֹת יַחַד נֶגֶד אֱדוֹם, כְּפִי שֶׁרוֹאִים בְּיָמֵינוּ. וְכֵן הוֹסִיף שֶׁשָּׁמַע מֵהָרַב לְוִין זצ”ל שֶׁהָיָה מִזִּקְנֵי חֲסִידֵי קַרְלִין, שֶׁהוּא שָׁמַע מֵהָאַדְמוֹ”ר הַיְנוּקָא מִקַּרְלִין זצ”ל, [הַפְרַנְקְפוּרְטֶר] שֶׁהָיָה בַּעַל רוּחַ הַקֹּדֶשׁ, וְהָיָה מֵהַיְחִידִים שֶׁצָּפוּ אֶת הַשּׁוֹאָה הַרְבֵּה שָׁנִים קוֹדֶם, וְהוּא אָמַר שֶׁסִּין תַּהֲפֹךְ לְמַעֲצָמָה חֲזָקָה לִפְנֵי בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ, וְהִיא תַחְרִיב אֶת נְיוּ יוֹרְק, פָּרִיז, וְלוֹנְדּוֹן, [ר”ת נפ”ל] בְּתוֹךְ שָׁלֹש דַּקּוֹת. זֹאת הוּא אָמַר לִפְנֵי מֵאָה שָׁנָה בְּטֶרֶם נוֹדַע בָּעוֹלָם עַל פִּצְצוֹת אָטוֹם, וְסִין הָיְתָה מְדִינַת עֹנִי. וְאָכֵן בְּיוֹם ו’ י”ג בְּכִסְלֵיו תשע”ה פֻּרְסַם בְּ’הַמּוֹדִיעַ’ שֶׁלָּרִאשׁוֹנָה סִין הִיא מַעֲצָמָה כַּלְכָּלִית חֲזָקָה יוֹתֵר מֵארה”ב. וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ ש. רֵייסְקִין שליט”א שֶׁהָעִיר נְיוּ יוֹרְק מְרֻמֶּזֶת בְּדִלּוּג ט”ו אוֹתִיּוֹת בַּפְּסוּקִים (יחזקאל ז, ד) “וְלֹא תָחוֹס עֵינִי עָלַיִךְ וְלֹא אֶחְמוֹל כִּי דְרָכַיִךְ עָלַיִךְ אֶתֵּן וְתוֹעֲבוֹתַיִךְ בְּתוֹכֵךְ תִּהְיֶיןָ וִידַעְתֶּם כִּי אֲנִי יְהוָ‘ה: כּה אָמַר אֲדנָי הוי”ה רָעָה אַחַת רָעָה הִנֵּה בָאָה: קֵץ בָּא בָּא הַקֵּץ הֵקִיץ אֵלָיִךְ הִנֵּה בָּאָה”.

וכן מובא ב’מלבי”ם’ (זכריה ט, יד) ובמלחמה האחרונה של גוג ומגוג ה’ אלהים בשופר יתקע לקבץ הנדחים מארבע כנפות הארץ, כמו שכתוב “והיה ביום ההוא יתקע בשופר גדול ובאו האובדים בארץ אשור וכו’, והלך בסערות תימן”, שנגד חיל גוג שיבא מארץ צפון, יבא נגדם רוח סערה מן הדרום להומם ולאבדם.

וכן מצינו במדרש (במדב”ר יג, ב) רבי יוסי בן חנינא “עורי צפון ובואי תימן” פתר ליה בגליות, “עורי צפון” לכשיתעוררו הגליות שהן נתונות בצפון, יבאו ויחנו בדרום, לכשיתעורר גוג שהוא נתון בצפון יבא ויפול בדרום, לכשיתעורר מלך המשיח שהוא נתון בצפון יבא ויבנה את בהמ”ק שהוא נתון בדרום. ובתחילת המדרש שם מקשר את הפסוק “עורי צפון ובואי תימן” לחודש ניסן. וכן מובא בספר ‘קול התור’ בשם הגר”א “עורי צפון ובואי תימן”, ראשי תבות עצו״ת בגימטריא ״משיח בן יוסף״.

 להבנת המהלכים הבאים ראו את הסרטונים תשע”ה עת צרה ואובמה נחש 4האטום – התחלת כליון הערב רב בתשע”ה כפי שראינו באובמה נחש 3


הנני שלח מלאכי ופנה דרך לפני ופתאם יבוא אל היכלו האדון אשר אתם מבקשים ומלאך הברית אשר אתם חפצים הנה בא אמר ה’ צבאות: {ב} ומי מכלכל את יום בואו ומי העמד בהראותו כי הוא כאש מצרף וכברית מכבסים: (מלאכי ג’)


{א} הנני שלח מלאכי ופנה דרך לפני ופתאם יבוא אל היכלו האדון אשר אתם מבקשים ומלאך הברית אשר אתם חפצים הנה בא אמר ה’ צבאות: {ב} ומי מכלכל את יום בואו ומי העמד בהראותו כי הוא כאש מצרף וכברית מכבסים:

פירוש מצודת דוד:

מצודת דוד> {א} הנני שולח מלאכי . מוסב למעלה להשיב על תלונותן שאמרו איה אלהי המשפט ויאמר הנה בזמן הגאולה העתידה אשלח אני מלאך מן השמים והוא יפנה הדרך לפני ר”ל הוא יבער מן העולם הפושעים והמורדים לטהר את הארץ לפני בואי להשרות שכינתי בארץ : האדון וגו’ . זהו מלך המשיח אשר עין כל אדם מצפה ומייחל לו ומבקש ביאתו : ומלאך הברית . כן יקרא אליהו הנביא כי הוא קנא על ברית המילה שמנעה מלכות אפרים כן ארז”ל : אשר אתם חפצים . שיבא לבשר הגאולה ולהחיות המתים כי הוא מעותד על הבשורה הזאת ועל התחיה כמ”ש בסוף הספר הנה אנכי שולח לכם את אליהו הנביא וכו’ :הנה בא . אמר בלשון עבר כי כאשר יבא המשיח יהיה אליהו כבר בא כי הוא יקדים לבוא : {ב} ומי מכלכל . ומי יוכל לסבול את יום בוא המלאך המפנה הדרך ומי היוכל להתקיים ביום שיהיה נראה ונגלה המלאך ההוא והוא כפל ענין במ”ש : כי הוא . כי המלאך ההוא יהיה כאש המצרף את הכסף ושורף את הסיג וכבורית של המכבסים שמסיר כתמי הבגדים כי כן הוא ישמיד ויכלה כל הפושעים והמורדים.

“בזמן הגאולה העתידה” = 2015 (במילוי)!!!

 תראו:

“וּפִתְאֹם יָבוֹא אֶל הֵיכָלוֹ הָאָדוֹן אֲשֶׁר אַתֶּם מְבַקְשִׁים וּמַלְאַךְ הַבְּרִית אֲשֶׁר אַתֶּם חֲפֵצִים הִנֵּה בָא אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת” = מיקום האות 781! וגם עצם העניין לומר “מיקום האות” יש בו רמז עצום! (כזכור, 781=התשעו)

 מאת: אורן עברון

מעניין שכינה = 1820 רגיל + משולש – לדף הגימטריות המלא לחץ

 כולם לבוא לעצרת השבוע11096699_380843595420536_355771721889030535_n