רמזים וצפנים על רוסיה / סוריה – והקשר לגאולה | מתעדכן 1#

חיבור בין רוסיה וסוריה בצופן התנכי – מדהים!

בצופן התנכ"י רוסיה וסוריה נפגשים באופן מדהים בתוך הי"ג מידות. אות סמ"ך
של מילת "חסד" היא המרכז, ששם הסמ"ך של רוסיה ושל סוריה ביחד, והכל
ממורכז. מצורף בזה. ואולי מכאן ראיה לאדמו"ר שאמר שמלחמת גוג ומגוג
התחילה באדמת סוריה במקום בירושלים, מחמת המתקת הדינים (מכח י"ג מידות
שעם ישראל אמרו משך כל הדורות, שאינה חוזרת ריקן).

רוסיה סוריה

ובדיוק מתפרסם שישראל ורוסיה בשיתוף פעולה גדול על רקע התקיפה המיוחסת לישראל .. ואירן 'כועסת'.. הישועה לא תבוא לא ממנה ולא ממנה - ה' משחק איתם להראות לנו שאין עוד מלבדו... 

שימו לב איך הצופן סימטרי ומדויק היות וזה קשור בקשר ישיר לגאולה אז הסימנים באים הן בצופן והן בגימטריות

הפסוקים שחוצים הם בנושא

יג מידות הרחמים = 776

רוסיה אותם אותיות של סוריה

צירוף מקרים = 776
ביאת המשיח = 776
 

עדכון קודם רמזי ‘סוד החשמל’

מוּבָאִים בְּסֵפֶר 'דֶּרֶךְ צַדִּיקִים' (תולדתיהם של הגר"מ שרעבי זצ"ל והגר"ח סנואני זצ"ל עמוד 360) דְּבָרָיו שֶׁל הַמְּקֻבָּל ר' חַיִּים סִינְאוָונִי זצ"ל "כְּשֶׁתִּהְיֶה הִתְגָּרוּת לְמִלְחָמָה בֵּין סוּרְיָה לְבֵין רוּסְיָה, דְּעוּ לָכֶם שֶׁזּוֹ אַתְחַלְתָּא דִּגְאֻלָּה".

וְכֵן נָבִיא מָסֹרֶת הַגְּרָ"א כַּיָּדוּעַ. מַה שֶּׁאָמַר לִפְנֵי מוֹתוֹ לַמְּקֻבָּל רַבִּי דָּוִד לוּרְיָא מִבִּיחוֹב [הרד"ל], שֶׁבַּיּוֹם שֶׁהָרוּסִים יְנַצְּחוּ אֶת מְדִינַת קָרִים, וּבִמְיֻחָד אֶת הַמִּבְצָר הַגָּדוֹל קֶרְטְשׁ צְפֵה לְרַגְלוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ.

 נִרְאֶה שֶׁמֵיצַר קֶרְץ מִתְקַשֵּׁר לְמֵצָרֵי הוּרְמוֹז שֶׁמְּסַמְּלִים אֶת סְפִירַת הַיְסוֹד, שֶׁהִיא הַמֵּצַר וְהַמַּעֲבָר שֶׁל תּוֹרַת הָרֶמֶז, שֶׁהוּא הַמַּעֲבָר בֵּין הַפְּשָׁט לַסּוֹד, בֵּין הַגָּלוּת לַגְּאֻלָּה, כִּי קֶרְץ הוּא קְרִיצָה בָּעַיִן שֶׁהִיא רֶמֶז. וְגַם רוּסְיָה מְרַמֶּזֶת עַל רִיסֵי הָעַיִן שֶׁקּוֹרְצִים בָּהֶם.

 וְכֵן הַכּוֹבַע שֶׁחוֹבְשִׁים הָרוּסִים נִקְרָא קְרֶצְ'מֶה מִלְּשׁוֹן קְרִיצָ'ה.

 וְכֵן מָצִינוּ שֶׁהַגְּאֻלָּה תְּלוּיָה בְּצַד צָפוֹן כַּמּוּבָא בְּדָנִיֵּאל (פרק י"א) עַל הַקֵּץ שֶׁיָּבֹא מִמֶּלֶךְ הַצָּפוֹן, וְכֵן כָּתוּב"מִצָּפוֹן תִּפָּתַח הָרָעָה". וְצָפוֹן מְרַמֵּז עַל הַסּוֹדוֹת הַצְּפוּנִים.

וְכֵן יֵשׁ רֶמֶז בַּפְּסוּקִים (ירמי' א, יא) "מָה אַתָּה רֹאֶה יִרְמְיָהוּ וָאֹמַר מַקֵּל שָׁקֵד אֲנִי רֹאֶה: וַיֹּאמֶר ה' אֵלַי הֵיטַבְתָּ לִרְאוֹת כִּי שֹׁקֵד אֲנִי עַל דְּבָרִי לַעֲשׂתוֹ: וַיְהִי דְבַר ה' אֵלַי שֵׁנִית לֵאמֹר מָה אַתָּה רֹאֶה וָאֹמַר סִיר נָפוּחַ אֲנִי רֹאֶה וּפָנָיו מִפְּנֵי צָפוֹנָה: וַיֹּאמֶר ה' אֵלָי מִצָּפוֹן תִּפָּתַח הָרָעָה עַל כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ". מֵרוּסְיָה שֶׁנִּמְצֵאת בִּצְפוֹן הָעוֹלָם תִּפָּתַח הָרָעָה שֶׁל מִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג.

 וְכֵן "הָרָעָה" מְרַמֵּז עַל רע"ה שָׁנִים מֵהַבֹּקֶר שֶׁל הָאֶלֶף הַה', שֶׁהִיא שְׁנַת תשע"ה.

וְהוֹסִיף הרה"ג ר' דָּוִיד הַנָּה שליט"א שֶׁ"עַל כָּל יוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ" בְּגִימַטְרִיָּא תשע"ה.

 וְכֵן "מִצָּפוֹן תִּפָּתַח הָרָעָה עַל כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ" ר"ת וְס"ת עִם הַמִּלִּים בְּגִימַטְרִיָּא תשע"ה.

 וְכֵן יֵשׁ רֶמֶז עַל גּוֹג בִּשְׁנַת רע"ה בַּכָּתוּב (תהילים קז, כו) "נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג".

וְהוֹסִיף הרה"ג ר' יוֹסֵף רוּזִין שליט"א שֶׁשָּׁקֵד בְּאִידִישׁ נִיס אוֹתִיּוֹת סִין שֶׁהִיא בַּת בְּרִיתָהּ שֶׁל רוּסְיָה.

 וְהוֹסִיף הרה"ג ר' מְנַחֵם בַּרְהוּם שליט"א שֶׁמִּלְחָמָה אַמֶּרִיקָה רוּסְיָה בְּגִימַטְרִיָּא תשע"ו.

כָּתוּב (תהילים פא, א) "לַמְנַצֵּחַ עַל הַגִּתִּית לְאָסָף: הַרְנִינוּ לֵאלֹהִים עוּזֵּנוּ הָרִיעוּ לֵאלֹהֵי יַעֲקֹב: שְׂאוּ זִמְרָה וּתְנוּ תֹף כִּנּוֹר נָעִים עִם נָבֶל: תִּקְעוּ בַחֹדֶשׁ שׁוֹפָר בַּכֵּסֶה לְיוֹם חַגֵּנוּ: כִּי חֹק לְיִשְׂרָאֵל הוּא מִשְׁפָּט לֵאלֹהֵי יַעֲקֹב: עֵדוּת בִּיהוֹסֵף שָׂמוֹ בְּצֵאתוֹ עַל אֶרֶץ מִצְרָיִם שְׂפַת לֹא יָדַעְתִּי אֶשְׁמָע: הֲסִירוֹתִי מִסֵּבֶל שִׁכְמוֹ כַּפָּיו מִדּוּד תַּעֲבֹרְנָה: בַּצָּרָה קָרָאתָ וָאֲחַלְּצֶךָּ אֶעֶנְךָ בְּסֵתֶר רַעַם אֶבְחָנְךָ עַל מֵי מְרִיבָה סֶלָה: שְׁמַע עַמִּי וְאָעִידָה בָּךְ יִשְׂרָאֵל אִם תִּשְׁמַע לִי". וּבַ'סְּפוֹרְנוֹ' שָׁם מְבָאֵר אֶת כָּל הַפֶּרֶק שֶׁמְּרַמֵּז עַל מִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג וְשׁוֹפָר שֶׁל מָשִׁיחַ, וּכְמוֹ שֶׁיּוֹסֵף יָצָא מִבֵּית הָאֲסוּרִים בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה, כָּךְ יִהְיֶה בַּגְּאֻלָּה הָעֲתִידָה שֶׁיָּצְאוּ מֵהַגָּלוּת בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה. וְרוֹאִים בַּמִּלָּה "הֲסִירוֹתִי"מִשֹּׁרֶשׁ רוּסְיָה וְסוּרְיָה שֶׁמַּה שֶּׁקוֹרֵה בִּמְדִינוֹת אֵלּוּ יָבִיא אֶת הַגְּאֻלָּה.

פוסטים קשורים

לפי הרב המקובל חיים שבילי זצ"ל: רוסיה היא גוג, ועתידה לפלוש מסוריה לישראל דרך רמת הגולן | רמזי תחילת שנת התשע"ו
שיעור 94 דברי הגר"ח סינוואני זצ"ל שמלחמה בין רוסיה לסוריה היא אתחלתא דגאולה  -   לרשימת השיעורים המלאה לחץ

 

יש לנו את הנחש פיתון (פוטין) ויש את הנחש קוברה (ברק)

הנני אליך, גוג--נשיא, ראש משך ותובל. ב ושובבתיך, ושישאתיך, והעליתיך, מירכתי צפון; והביאותיך, על-הרי ישראל. ג והכיתי קשתך, מיד שמאלך; וחיציך, מיד ימינך אפיל. (יחזקאל ל"ט)

וְעָלִיתָ כַּשּׁוֹאָה תָבוֹא כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה אַתָּה וְכָל-אֲגַפֶּיךָ וְעַמִּים רַבִּים אוֹתָךְ. (יחזקאל ל"ח)

"נשיא ראש", למה הכפילות? מי היה נשיא וגם ראש ממשלה של מעצמה מירכתי צפון? פוטין.

ירכתי צפון ולדמיר פוטין = 1692 - (מסתתר) חמש שבע שבע שש = 1692 - לחץ על הקישור להסברים - מאת 'אורן'

"ושובבתיך ושישאתיך", שרש "שאשא" הוא נדיר מאוד בתנ"ך. מה הסיבה הרשמית של בוא פוטין לאזור? isis = שאשא.

"ועלית כשואה" - כחשך המכסה את הארץ (רש"י), האם ענן האבק לפני ראש השנה שבא מכיוון סוריה/עיראק לא היה סימן משמיים תרתי משמע?

ארבעה ירחי הדם מסתיימים בסוכות הקרוב. ירחי הדם הם אירוע נדיר ובפעמים האחרונות שהיו ארבעה ירחי דם היה 67-68 49-50 ולפני כן ב1942-1943 בגירוש ספרד.

זמן הגאולה בצופן התורה

תמונת סרט

 

תמונת עמוד ראשון חוברת