התינוקת בת השלושה חודשים אשר נרצחה בפיגוע הדריסה בירושלים רמוזה באופן מדהים בצפונות התורה

חיה זיסל בראון הי”ד, אשר נרצחה בפיגוע בירושלים. להלן צופן שמראה עד כמה גבוהה הנשמה שלה היתה וכמה שאלוקים מרחם עלינו ומציל אותנו כמו הציפור שמטהרת את הבית מהטומאה. נא לשתף לזיכוי הרבים!

קרדיט ומקור “סוד תורה”
חיה זיסל בראון ז"ל תינוקת בת שלושה חודשים אשר נרצחה בירושלים בפיגוע בגבעת התחמושת הי"ד. ובכן חיפשנו נחמה והנה חיתוך הקרוב ביותר של "זיסל" במקביל "בראון", ולאחר מכן גם "חיה", כולם באותו דילוג 281. נשים לב שהדילוג "חיה", חותך את הפסוק ואתהצפרהחיה: "וְלָקַח אֶת עֵץ הָאֶרֶז וְאֶת הָאֵזֹב וְאֵת שְׁנִי הַתּוֹלַעַת וְאֵת הַצִּפֹּר הַחַיָּה וְטָבַל אֹתָם בְּדַם הַצִּפֹּר הַשְּׁחוּטָה וּבַמַּיִם הַחַיִּים וְהִזָּה אֶל הַבַּיִת שֶׁבַע פְּעָמִים", ורואים ששמה של התינוקת חותך את הציפור החי"ה ורומז שהיא בחינת הציפור החיה. וכאן מדובר על טהרת הבית המנוגע, כאשר בא נגע צרעת לבית שרומז לכך שבעל הבית מחזיק עבירות בידו כמו שדרשו חז"ל (ערכין טז.) על שבעה דברים נגעים באין על לשון הרע ועל שפיכות דמים וכו'. והכהן מוציא כל הכלי חרס מהבית למשך שבוע והבית בהסגר ולאחר מכן שב הכהן לראות אם התפשט הנגע, אם המשיך להתפשט אז צריך לחלוץ ולקצות ולהטיח את הבית במקום שהנגע ואחרי זה לחכות שבוע נוסף לראות אם הנגע חוזר למקומו, אם חוזר למקומו צריך ליתוץ את הבית כולו משום שאין לו תקנה כבר, ואם לא חוזר הנגע מביא בעל הבית קרבן שתי צפורים טהורות ועץ ארז ותולעת שני ואזוב. ויתכן שרומז שהבית זה בחי' עם ישראל והצפור החיה, שבגימטריה עם המילים והכולל "חיה זיסל בראון" שווה "צפר חיה" [=393], ורומז שהיא באה לעולם בבחינת צפור שכידוע צפור זאת הנפש וכן פירש אור החיים, "שתי צפרים חיות טהורות הם ב' משיחים ונקרא צפור כי כן יתכנו נשמות העליונות", וניראה שהיא היתה נשמה גבוהה שהרי באה לעולם לתיקון קצר בלבד לשלושה חודשים וחזרה, ויתכן וזאת בחינת ההשתלחות של הצפור שנאמר בהמשך: "נג  וְשִׁלַּח אֶת הַצִּפֹּר הַחַיָּה אֶל מִחוּץ לָעִיר אֶל פְּנֵי הַשָּׂדֶה וְכִפֶּר עַל הַבַּיִת וְטָהֵר", רומז לכך שחזרה למקומה מחוץ לעיר, ובכך מכפרת על הבית עם ישראל. ועוד יש לזה רמז, שכל הדילוגים כאמור מופיעים בדילוג אחד 281, בגימטריה רפ"א. וגם הדילוג "רפא" מופיע במקביל ממש ל-"חיה". ולשון רפואה תמיד נופל על טהרת נגעים כמו שנאמר במרים שהיתה מצורעת כשלג, "אל נא רפא נא לה", וגם כאן נאמר "וְטִהַר הַכֹּהֵן אֶת הַבַּיִת כִּי נִרְפָּא הַנָּגַע".הסבר מורחב

חיה זיסל בראון ז”ל תינוקת בת שלושה חודשים אשר נרצחה בירושלים בפיגוע בגבעת התחמושת הי”ד. ובכן חיפשנו נחמה והנה חיתוך הקרוב ביותר של “זיסל” במקביל “בראון“, ולאחר מכן גם “חיה“, כולם באותו דילוג 281.

  •  (עצם הדבר הזה למצוא את שלושת השמות הללו בקרבה גדולה ובאותו דילוג זה פלא בפני עצמו עוד לפני הגימטריות)

נשים לב שהדילוג “חיה“, חותך את הפסוק ואת הצפר החיה: “וְלָקַח אֶת עֵץ הָאֶרֶז וְאֶת הָאֵזֹב וְאֵת שְׁנִי הַתּוֹלַעַת וְאֵת הַצִּפֹּר הַחַיָּה וְטָבַל אֹתָם בְּדַם הַצִּפֹּר הַשְּׁחוּטָה וּבַמַּיִם הַחַיִּים וְהִזָּה אֶל הַבַּיִת שֶׁבַע פְּעָמִים”, ורואים ששמה של התינוקת חותך את הציפור החי”ה ורומז שהיא בחינת הציפור החיה. וכאן מדובר על טהרת הבית המנוגע, כאשר בא נגע צרעת לבית שרומז לכך שבעל הבית מחזיק עבירות בידו כמו שדרשו חז”ל (ערכין טז.) על שבעה דברים נגעים באין על לשון הרע ועל שפיכות דמים וכו’. והכהן מוציא כל הכלי חרס מהבית למשך שבוע והבית בהסגר ולאחר מכן שב הכהן לראות אם התפשט הנגע, אם המשיך להתפשט אז צריך לחלוץ ולקצות ולהטיח את הבית במקום שהנגע ואחרי זה לחכות שבוע נוסף לראות אם הנגע חוזר למקומו, אם חוזר למקומו צריך ליתוץ את הבית כולו משום שאין לו תקנה כבר, ואם לא חוזר הנגע מביא בעל הבית קרבן שתי צפורים טהורות ועץ ארז ותולעת שני ואזוב.

ויתכן שרומז שהבית זה בחי’ עם ישראל והצפור החיה, שבגימטריה עם המילים והכולל “חיה זיסל בראון” שווה “צפר חיה” [=393], ורומז שהיא באה לעולם בבחינת צפור שכידוע צפור זאת הנפש וכן פירש אור החיים, “שתי צפרים חיות טהורות הם ב’ משיחים ונקרא צפור כי כן יתכנו נשמות העליונות”, וניראה שהיא היתה נשמה גבוהה שהרי באה לעולם לתיקון קצר בלבד לשלושה חודשים וחזרה, ויתכן וזאת בחינת ההשתלחות של הצפור שנאמר בהמשך: “נג  וְשִׁלַּח אֶת הַצִּפֹּר הַחַיָּה אֶל מִחוּץ לָעִיר אֶל פְּנֵי הַשָּׂדֶה וְכִפֶּר עַל הַבַּיִת וְטָהֵר”, רומז לכך שחזרה למקומה מחוץ לעיר, ובכך מכפרת על הבית עם ישראל.

ועוד יש לזה רמז, שכל הדילוגים כאמור מופיעים בדילוג אחד 281, בגימטריה רפ”א. וגם הדילוג “רפא” מופיע במקביל ממש ל-“חיה“. ולשון רפואה תמיד נופל על טהרת נגעים כמו שנאמר במרים שהיתה מצורעת כשלג, “אל נא רפא נא לה”, וגם כאן נאמר “וְטִהַר הַכֹּהֵן אֶת הַבַּיִת כִּי נִרְפָּא הַנָּגַע”.

ומכאן אנו רואים כמה שאלוקים מרחם עלינו ומציל אותנו כמו הציפור שמטהרת את הבית מהטומאה והוא מראה לנו את זה באופן פלאי בצופן התורה

>>> זכרו תשע”ה עת צרה <<<

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ראו תגובות אחרונות לסרטון ביאת משיח בקרוב ממש

  1. בתיה: אמא’לההה איזה פחד….הצפיה חובה והמשיכו להפיץ
  2. שרון: שווה צפייה!!!!!!!
  3. ר. מי שמכיר אותי יודע שאני לא קרוב ליהדות או לכל דבר שקשור בה..
  4. אבל מה שנאמר בסרטון הזה בהחלט משך את תשומת ליבי.
  5. תנו הצצה
  6. אריאנה: משיח כבר כאן הוא רק צריך להתגלות..
  7. כל הנבואות שעתידות להתקיים השנה לפי הצופן של התורה .
  8. פשוט מרתק !
  9. ברק דורי: שלא תגידו לא ידענו לא שמענו , קרוב מאוד!!!!
  10. אירנה כהן: חייב צפיה
  11. נורית אמסלם: ערב טוב חברים שלי יקרים..ממליצה לצפות בסרטון זה….כי לה’ המלוכה!!!
  12. בלה יצחק: חובה על כול יהודי /ה לראות ולשתף את זה !!!