גלרית “הסתר אסתיר” + סוד מאכל התירס (אותיות הסתר) | סוד החשמל |

יום רביעי 25/12/2019 נוסף עדכון בגלרית הסתר אסתיר

גלרית הסתר אסתיר

עדכון 25/12/2019 נוספו 4 תמונות חדשות

מאת יניב: לכבוד חנוכה "הוּא אֱלהֵינוּ הוּא אָבִינוּ הוּא מַלְכֵּנוּ הוּא מושִׁיעֵנוּ. וְהוּא יושִׁיעֵנוּ וְיִגְאָלֵנוּ שֵׁנִית. וְיַשְׁמִיעֵנוּ בְּרַחֲמָיו שֵׁנִית לְעֵינֵי כָּל חַי לֵאמר. הֵן גָּאַלְתִּי אֶתְכֶם אַחֲרִית כְּרֵאשִׁית לִהְיות לָכֶם לֵאלהִים" -- המילים: "וְהוּא יושִׁיעֵנוּ וְיִגְאָלֵנוּ שֵׁנִית" = 1336 רגיל - את-בש 1789 - וכעת ההסבר: הרגיל 1336 בגימטריה "הסתר אסתיר" (ראה תמונה הבאה) אנו רואים מכאן את מה שאנו כבר יודעים שכל הישועה והגאולה תהיה דרך ההסתרה... "והוא יושיעינו ויגאלנו"... עד שלא נבין שגם בתוך ההסתרה הקב"ה שוכן ומפעיל את הכל. וכתוצאה מכך נהיה בבטחון ובשמחה... עד שלא נגיע למצב כזה לא נצליח לגלות את משיח... כי הקב"ה מסתתר ואנו צריכים לגלותו שהוא טוב ומטיב... האתבש 1789 גימטריה של "התגלות משיח" (מסתתר) זאת אומרת ש'התגלות משיח' והישועה נמצאים דווקא בתוך ההסתרה... ושניהם אחד: הסתרה + גאולה

שימו לב הגימטריה 1336 "הסתר אסתיר" מזכירה לנו את המספר של חג ההסתר "פורים =336" אותם ספרות בדיוק. המצב של יום הגאולה זה מציאות של חג הפורים לכן "מגילת אסתר" תשאר גם לעתיד ולא תתבטל. היות וההסתרה נצרכת גם להמשך תהליך ימות המשיח...
לחץ כאן לפתיחת התמונות הבאות
{האותיות הגדולות הם החשובות לענינינו}

כָּתוּב (בראשית י, ב) “בְּנֵי יֶפֶת גֹּמֶר וּמָגוֹג וּמָדַי וְיָוָן וְתֻבָל וּמֶשֶׁךְ וְתִירָס” וְרוֹאִים בַּפָּסוּק בִּיחֶזְקֵאל שֶׁמָּגוֹג מֶשֶׁךְ וְתוּבָל קְשׁוּרִים לְמִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג: (יחזקאל לח, ב) “בֶּן אָדָם שִׂים פָּנֶיךָ אֶל גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהִנָּבֵא עָלָיו”. וְכֵן תִּירָס קְשׁוּרִים לְמִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג כַּמּוּבָא בַּגְּמָרָא (יומא י.) “תִּירָס זוֹ פָּרַס”. וּבְסֵפֶר יוֹסִיפוּן (א, פ”א) אוֹמֵר תִּירָס הֵם רוּסִישׁ. וְכֵן גַּרְעִינֵי הַתִּירָס מְרַמְּזִים עַל פְּצָצוֹת הַגַּרְעִין שֶׁל פָּרַס וְרוּסְיָה, שֶׁהֵן אוֹתוֹ שֹׁרֶשׁ כַּמּוּבָא וְכֵן קִלְחֵי הַתִּירָס דּוֹמִים בְּצוּרָתָם לְטִיל, וְהֵם כְּבֵדִים וַחֲזָקִים. וְכֵן הִשְׁתַּלְשֵׁל מֵהַתִּירָס מַאֲכָל הַקָּרוּי בַּמְבָּה שֶׁהוּא פְּצָצָה בְּאִידִישׁ. וְהַתִּירָס בְּאַנְגְּלִית קוֹרְן, דּוֹמֶה לְקָרִים וּלְאוֹקְרָאִינָה וְלַקְּרֶמְלִין, שֶׁשָּׁם שֹׁרֶשׁ הַקֹּר שֶׁל עֲמָלֵק. וְכֵן עוֹשִׂים מִמֶּנּוּ פּוֹפְּקוֹרְן הַמְרַמֵּז עַל פּוּרְקָן וּגְאֻלָּה, וּמְכִינִים אוֹתוֹ בְּסִיר הַמְרַמֵּז עַל רוּסְיָה, כְּפִי שֶׁהֵבֵאנוּ מֵהַפְּסוּקִים (ירמי’ א, יא) “וַיְהִי דְבַר ה’ אֵלַי שֵׁנִית לֵאמֹר מָה אַתָּה רֹאֶה וָאֹמַר סִיר [רֶמֶז לְרוּסְיָה וְגַם לְפוּטִין, כִּי סִיר בְּאַנְגְּלִית נִקְרָא פּוֹט. וְכֵן הֵבֵאנוּ שֶׁרוּסְיָה קְשׁוּרָה לְאֳהָלֵי קֵידָר מִלְּשׁוֹן קְדֵירָה]. נָפוּחַ אֲנִי רֹאֶה וּפָנָיו מִפְּנֵי צָפוֹנָה: וַיֹּאמֶר ה’ אֵלָי מִצָּפוֹן תִּפָּתַח הָרָעָה עַל כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ”. מֵרוּסְיָה שֶׁנִּמְצֵאת בִּצְפוֹן הָעוֹלָם תִּפָּתַח הָרָעָה שֶׁל מִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג. וְכָל אֵלּוּ מַאֲכָלֵי יְלָדִיםכְּפִי שֶׁאָמַר גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל שֶׁהַמִּלְחָמָה תִהְיֶה כְּמִשְׂחַק יְלָדִים. וְכֵן בַּפָּסוּק “וְאָנֹכִי הַסְתֵּר אַסְתִּיר” רָמוּז תִּירָס, וְקָשׁוּר עִם אֶסְתֵּר שֶׁהָיְתָה מַלְכַּת פָּרַס. וְכֵן בִּגְתָן וָתֶרֶשׁ דִּבְּרוּ טַרְסִית. וְכֵן לְשׁוֹן חֲזַ”ל עַל אֱדוֹם וּפָרַס בַּנַּאי בְּיַד סִתְרִי אוֹתִיּוֹת תִּירָס. וְכֵן מִלְחֶמֶת הָעוֹלָם בְּגִימַטְרִיָּא תִּירָס. וְכֵן תִּירָ”ס נִרְמָז בַּכָּתוּב שֶׁמְּסַמֵּל מִדַּת הַדִּין: (שה”ש ה,ב) “שֶׁרֹאשִׁי נִמְלָא טָל קְוֻּצּוֹתַי רְסִיסֵי לָיְלָה”.

וְכֵן רוֹאִים דְּבַר פֶּלֶא בְּמַאֲכַל הַתִּירָס שֶׁהוּא מְסַמֵּל הֶסְתֵּר פָּנִים מִכָּל צַד, שֶׁהֲרֵי עִנְיַן הַהֶסְתֵּר הוּא לְהַסְתִּיר אֶת הַקְּדֻשָּׁה וּלְגַדֵּל אֶת הַקְּלִפּוֹת שֶׁרַק הֵם כַּבְיָכוֹל קַיָּמִים, וְזֶה עוֹשֶׂה הַתִּירָס שֶׁרַק הַגַּרְעִינִים שֶׁמְּסַמְּלִים אֶת הַקְּלִפּוֹת רְאוּיִים לַאֲכִילָה, וְהַקֶּלַח עַצְמוֹ אֵינוֹ רָאוּי לַאֲכִילָה, וְלֹא מָצִינוּ דוֹמֶה לוֹ חוּץ מֵהָרִמּוֹן, וְכָאן זֶה יוֹתֵר, כִּי לָרִמּוֹן יֵשׁ גַּרְעִין בְּתוֹךְ כָּל גַּרְעִין שֶׁעֲדַיִן מְסַמֵּל אֶת הָאֱמֶת שֶׁהַגַּרְעִין אֵין בּוֹ מַמָּשׁ, וּבַתִּירָס אֵין גַּרְעִין בְּתוֹךְ גַּרְעִין, וְעוֹד יוֹתֵר יֵשׁ כָּאן בְּחִינָה שֶׁל הַסְתָּרָה בְּתוֹךְ הַסְתָּרָה, שֶׁהֲרֵי בְּיִבּוּשׁ גַּרְעִיני הַתִּירָס וְחִמּוּמָם לַעֲשׂוֹתָם פּוֹפְּקוֹרְן מִתְגַּלֶּה אוֹר גָּדוֹל שֶׁהִסְתַּתֵּר בַּגַּרְעִין וְיוֹצֵא הַחוּצָה, וּמִתְגַּלֶּה הָאוֹר שֶׁהִסְתַּתֵּר בְּתוֹךְ הַהַסְתָּרָה כַּבְיָכוֹל.

וְהוֹסִיף הרה”ג ר’ א. ה. שליט”א שֶׁלָּכֵן הִשְׁתַּלְשֵׁל אֵצֶל אֶסְתֵּר שֶׁהָיְתָה מַלְכַּת “תִּירָס זוֹ פָּרַס” כְּשֶׁהִתְחִיל הַהֶסְתֵּר פָּנִים בְּבֵית אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ שֶׁהֶאֱכִילוּ אוֹתָהּ גַּרְעִינִים שֶׁמְּסַמְּלִים אֶת הַהֶסְתֵּר פָּנִים, כַּמּוּבָא בַּגְּמָרָא (מגילה יג.) “וַיְשַׁנֶּהָ וְאֶת נַעֲרוֹתֶיהָ לְטוֹב”, רַבִּי יוֹחָנָן אָמַר, שֶׁהֶאֱכִילָהּ זֵרְעוֹנִים. וְכֵן הִשְׁתַּלְשֵׁל שֶׁאֶסְתֵּר הִסְתִּירָה אֶת מוֹלַדְתָּהּ וְעַמָּה, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (אסתר ב, כ) “אֵין אֶסְתֵּר מַגֶּדֶת מוֹלַדְתָּהּ וְאֶת עַמָּהּ”.

וְכֵן נִרְאֶה שֶׁחֵלֶק מֵהָעִנְיָן שֶׁפּוּר הָמָן נֶהְפּךְ לְפוּרֵינוּ בְּפוּרִים, הוּא שֶׁלָּקַחְנוּ מֵהֶם אֶת חוּשׁ הַצְּחוֹק שֶׁל חֹדֶשׁ אֲדָר, שֶׁהֲרֵי הָמָן וַעֲמָלֵק הֵם קְלִפַּת הַלֵּיצָנוּת, וְאֶחָד מִדַּרְכֵּי הַצְּחוֹק הוּא הֲפִיכַת כָּל דָּבָר מִמְּצִיאוּתוֹ הָאֲמִתִּית בִּבְחִינַת הֶסְתֵּר פָּנִים עַד שֶׁמְּעוֹרֵר צְחוֹק, וְלָכֵן הִשְׁתַּלְשֵׁל הַשֵּׁם סַאתִּירָה לִצְחוֹק מִלְּשׁוֹן הֶסְתֵּר פָּנִים, וְכֵיוָן שֶׁבְּפוּרִים נִצַּחְנוּ אֶת הַהֶסְתֵּר פָּנִים שֶׁל הָמָן לָקַחְנוּ מִמֶּנּוּ גַּם הַצְּחוֹק שֶׁל חֹדֶשׁ אֲדָר שֶׁנֶּהְפַּךְ לְפוּרֵינוּ, הַיְינוּ לַצְּחוֹק שֶׁלָּנוּ, כַּמּוּבָא בְּסֵפֶר יְצִירָה שֶׁחֹדֶשׁ אֲדָר הוּא כְּנֶגֶד חוּשׁ הַצְּחוֹק, וְלָכֵן בְּפוּרִים מִתְחַפְּשִׂים וְהוֹפְכִים כָּל דָּבָר בִּבְחִינַת הֶסְתֵּר פָּנִים לְעוֹרֵר צְחוֹק דִּקְדֻשָּׁה בְּיָמִים אֵלּוּ. וְכֵן הִשְׁתַּלְשֵׁל בְּגַשְׁמִיּוּת אֵצֶל הַג”ר מֹשֶׁה פַיְינְשְׁטֵיְין שליט”א שֶׁהַלְוָיָתוֹ הִתְקַיְּמָה בְּשׁוּשַׁן פּוּרִים בִּירוּשָׁלַיִם. בִּצְעִירוּתוֹ בִּשְׁנַת תרפ”ב בְּרוּסְיָה הָיָה פּוֹגְרוֹם בַּעֲיָרָה בָּהּ הִתְגּוֹרֵר, וְנַעֲשָׂה לוֹ נֵס שֶׁהִצְלִיחַ לְהִסְתַּתֵּר בִּשְׂדֵה תִּירָס סָמוּךְ לַעֲיָרָה, וְהוּא צִיֵּן שֶׁה’ עָשָׂה לוֹ נֵס גָּדוֹל כִּי בְּכָל שָׁנָה בִּתְקוּפַת הָאָבִיב הָיָה הַתִּירָס נָמוּךְ וְלֹא הָיָה שַׁיָּךְ לְהִסְתַּתֵּר בּוֹ, וּבְאוֹתָהּ שָׁנָה הָיָה נֵס שֶׁהַתִּירָס הָיָה גָּבֹהַּ בִּתְקוּפָה זוֹ וְהוּא נִצַּל.

תוספת האתר: איפה העולם אוכל פופקורן שרואים “סרט” צריך להבין שכל העולם זה סרט והצגה שהבורא מציג לך. ומצייר לך. אתה אוכל פופקורן “בסרט” כדי שתבין. שהכל זה ההסתרה שבתוך הסתרה שהבורא שוכן שם “בסרט”. כמו גרעיני הפופ קורן שהם הסתרה שבתוך ההסתרה